Chaotiškai prasidėjusiose lenktynėse Bahreine - dar viena L. Hamiltono pergalė (90)

Chaotiškai prasidėjusiose lenktynėse Bahreine - dar viena L. Hamiltono pergalė
logo 2020 Lapkričio 29 d. 19:10, Daimler AG

Bahreine vykusiose F-1 lenktynėse, kurios buvo sustabdytos dėl Romaino Grosjeano avarijos, triumfavo „Mercedes“ pilotas Lewisas Hamiltonas. Antroje vietoje finišo liniją kirto „Red Bull“ Maxas Verstappenas, o trečias finišavęs Alexas Albonas antrą kartą užlipo ant apdovanojimų pakylos.

Po starto R. Grosjeanas, išvažiavęs iš trečio posūkio, bandė lenkti komandos draugą Keviną Magnusseną. Pasukęs į dešinę prancūzas kliudė Daniilo Kvyato bolidą. Po kontakto R. Grosjeanas atsidūrė už trasos ribų ir trenkėsi į apsauginę sieną. Bolidas lūžo pusiau ir užsidegė. Laimei sportininkas pats išlipo iš bolido ir sunkiai nesusižeidė. Dėl minėtos avarijos lenktynės buvo sustabdytos ir pratęstos tik po pusantros valandos.

Varžybas pratęsus, bet sportininkams nespėjus įveikti rato, po kontakto su D. Kvyato bolidu, trasoje apsivertė Lance‘o Strollo automobilis, tad lenktynininkams teko išsirikiuoti paskui saugos automobilį. Pastarajam vėliau pasitraukus į techninio aptarnavimo zoną, lyderio poziciją išsaugojo L. Hamiltonas. Jį persekiojo M. Verstappenas ir trečioje vietoje tuo metu važiavęs „Racing Point“ pilotas Sergio Perezas.

Po kurio laiko pirmajam sustojimui „Red Bull“ pakvietė M. Verstappeną. Ekipa sportininkui parinko kietos sudėties padangas. Tuo tarpu į techninio aptarnavimo zoną pasukus L. Hamiltonui, ant „Mercedes“ bolido buvo sumontuotos vidutinio kietumo padangos.

Nepaisant visų pastangų iš varžovų pusės, M. Verstappenui šios dienos lenktynėse taip ir nepavyko rimčiau pasipriešinti L. Hamiltonui, kuris ir iškovojo pergalę finišo liniją kirtęs pirmas.

Itin nesėkmingai lenktynės susiklostė „Racing Point“ komandai. Pačioje varžybų pradžioje apsivertė Lance‘o Strollo bolidas. Lyg to būtų negana, iki finišo likus vos keliems ratams, dėl technikos gedimo iš varžybų pasitraukė S. Perezas, kuris ilgą laiką važiavo trečioje vietoje.

Varžovų nesėkme puikiai pasinaudojo „McLaren“ komanda, kurios pilotai Lando Norrisas ir Carlosas Sainzas finišavo atitinkamai ketvirtoje ir penktoje vietose. Komanda konstruktorių įskaitoje aplenkė „Racing Point“ ir pakilo į trečią vietą.

Tik vieną sustojimą šios dienos lenktynėse atlikęs Pierre‘as Gasly finišo liniją kirto šeštoje vietoje.

„Renault“ pilotas Danielis Ricciardo turėjo pasitenkinti septinta vieta, o du kartus padangą pradūręs Valtteri Bottas liko tik aštuntas.

Stipriausiųjų dešimtuką užbaigė Estebanas Oconas ir Charlesas Leclercas, finišavę atitinkamai devintoje ir dešimtoje vietose.

Vt.

Pilotas

Laikas

Ratai

1.

Lewisas Hamiltonas

1:34:01.829

57

2.

Maxas Verstappenas

+1.254s

57

3.

Alexanderis Albonas

+8.005s

57

4.

Lando Norrisas

+11.337s

57

5.

Carlosas Sainzas

+11.787s

57

6.

Pierre'as Gasly

+11.942s

57

7.

Danielis Ricciardo

+19.368s

57

8.

Valtteri Bottas

+19.680s

57

9.

Estebanas Oconas

+22.803s

57

10.

Charlesas Leclercas

+1lap

56

11.

Daniilas Kvyatas

+1lap

56

12.

George'as Russellas

+1lap

56

13.

Sebastianas Vettelis

+1lap

56

14.

Nicholas Latifi

+1lap

56

15.

Kimi Raikkonenas

+1lap

56

16.

Antonio Giovinazzi

+1lap

56

17.

Kevinas Magnussenas

+1lap

56

18.

Sergio Perezas

DNF

53

19.

Lance'as Strollas

DNF

2

20.

Romainas Grosjeanas

DNF

0


Komentarai (90)
Art'a
IP: 433af7d | 11/30 22:00 Atsakyti
Sub7
11/29 21:04

Teisini diagnoze be didesniu pastangu - isimkim *** visus saugumo sprendimus, tegul atitvarai galvas nutraukineja, nes neestetiskai atrodo. Grosjeano degantis salmas su galva vis dar riedantis trasoj daug estetiskiau

O!!!... Oho!....
Art'a
IP: 433af7d | 11/30 21:57 Atsakyti
Jonaitis
11/29 20:42

Tai visi puikiai supranta kad ne joks jis driver of the day, zmones is solidarumo ir pagarbos issikapscius sveikam uzbalsavo uz ji ir tiek. Ko tu cia ieskai slieku subinej ?

Cha!,cha!,cha!... :D,:D,:D!!!....
Klepsidra
IP: 038e568 | 11/30 18:01 Atsakyti
ddt
11/30 17:38

Bet tik gal vienas Stroll'as kone kiekvienose GP įsivelia į identišką situaciją su visiškai nejaučiamais gabaritais uždarinėjant duris posūkyje. Aš neplanavau peržiūrinėt viso sezono, bet kelis paskutinius atvejus lengvai pamenu - atvejis kai jis Portugalijoje nukirto kampą tiesiai prieš BOT, Paskui Norris https://www.youtube.com/watch?v=SIHZMoCl4RM ir šitas, kurį ir čia karštokai aptarinėjom https://www.youtube.com/watch?v=2QJTAVnaLRI
Visas šitas set of skills turi per daug skylių, dėl ko aš per Turkijos GP jam paėmus PP sakiau, kad nieko iš to gero neišeis, lygiai ir per šį savaitgalį sakiau, kad nieko nepadarys. Nes tendencija šita susiformavusi seniai, ir nemanau kad jos galima atsikratyti. Lygiai kaip GRO - retas GP apsieina be jo cirkų, ir šį savaitgalį jis pats sau ant torto užsidėjo vyšnią. Grįžtant prie Stroll'o - būtent tas nuoseklus tokių pačių klaidų kartojimas man labai primena GRO labai jau vidutinišką karjerą, ir būtent iš to aš darau išvadą, kad Stroll'as žvaigždžių nenuskins. Na, nebent pasiseks, kaip (ne)pasisekė Turkijoje.
ir ne aš vienas taip galvoju
https://www.youtube.com/watch?v=bUH2oKk5ZNU

ir kas cia naujo? Portimao visi incidentai yra Strollo kalte ir be diskusiju ir ten yra akivaizdu, kad Stollas zino apie kitus bolidus salia. kuo susijes incidentas su Kvyatu - bbz, bet norint Strolla ir iki Jezaus nuzudymo pritemptum tikriaus - maciau Strollas is esmes ir Grosjeano crasha sukele su savo nuolauza be skillsu ismetes. Aisku, kiti sparnu nelauzo, i indicentus nesivelia
ddt
IP: 21ec4ad | 11/30 17:38 Atsakyti
Klepsidra
11/30 14:27

Paziurejau visu galiniu onboardus to posukio sia proga. Taip Strollas gal ir galejo palikti vietos, bet - telpantys arba atvaziuoja vienas salia kito - t.y. vienas kita mato, arba net lenkiama isore. Kvyatas bene vienintelis lenda i vidu, lenda labai optimistiskai ir manau, kad Strollas (del skillsu nebuvimo is esmes) jo nemate is vis. Ar Strollas uzdaro duris? Taip. Lygiai taip kaip ir n kitu, pravaziuojanciu ta posuki tokia trajektorija

Bet tik gal vienas Stroll'as kone kiekvienose GP įsivelia į identišką situaciją su visiškai nejaučiamais gabaritais uždarinėjant duris posūkyje. Aš neplanavau peržiūrinėt viso sezono, bet kelis paskutinius atvejus lengvai pamenu - atvejis kai jis Portugalijoje nukirto kampą tiesiai prieš BOT, Paskui Norris https://www.youtube.com/watch?v=SIHZMoCl4RM ir šitas, kurį ir čia karštokai aptarinėjom https://www.youtube.com/watch?v=2QJTAVnaLRI
Visas šitas set of skills turi per daug skylių, dėl ko aš per Turkijos GP jam paėmus PP sakiau, kad nieko iš to gero neišeis, lygiai ir per šį savaitgalį sakiau, kad nieko nepadarys. Nes tendencija šita susiformavusi seniai, ir nemanau kad jos galima atsikratyti. Lygiai kaip GRO - retas GP apsieina be jo cirkų, ir šį savaitgalį jis pats sau ant torto užsidėjo vyšnią. Grįžtant prie Stroll'o - būtent tas nuoseklus tokių pačių klaidų kartojimas man labai primena GRO labai jau vidutinišką karjerą, ir būtent iš to aš darau išvadą, kad Stroll'as žvaigždžių nenuskins. Na, nebent pasiseks, kaip (ne)pasisekė Turkijoje.
ir ne aš vienas taip galvoju
https://www.youtube.com/watch?v=bUH2oKk5ZNU
Klepsidra
IP: 038e568 | 11/30 14:27 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
11/30 13:56

Na Kvyatas gal ir optimistiskai lindo, bet uz ju Giovannasi su Magnussenu tvarkingai abu tilpo, tai kame bedos?
https://www.ipix.lt/image/X1hil (ne tik Giovanassi su Magnussenu ten berods ir Kimi su Russellu tilpo)
https://www.ipix.lt/image/X15lP

Paziurejau visu galiniu onboardus to posukio sia proga. Taip Strollas gal ir galejo palikti vietos, bet - telpantys arba atvaziuoja vienas salia kito - t.y. vienas kita mato, arba net lenkiama isore. Kvyatas bene vienintelis lenda i vidu, lenda labai optimistiskai ir manau, kad Strollas (del skillsu nebuvimo is esmes) jo nemate is vis. Ar Strollas uzdaro duris? Taip. Lygiai taip kaip ir n kitu, pravaziuojanciu ta posuki tokia trajektorija
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 11/30 13:56 Atsakyti
Klepsidra
11/30 07:34

Taip, Alonso butu apsivertes, jei Kvyatas i ji butu ivaziaves. Cia ir yra sito incodento esme, bet visiems toliau skauda Strollas.
Pvz kai Leclerc iskirto Vetteli ar ta pati Strolla neskaudejo niekam, nes ten kiti kriterijai.

Na Kvyatas gal ir optimistiskai lindo, bet uz ju Giovannasi su Magnussenu tvarkingai abu tilpo, tai kame bedos?
https://www.ipix.lt/image/X1hil (ne tik Giovanassi su Magnussenu ten berods ir Kimi su Russellu tilpo)
https://www.ipix.lt/image/X15lP
ddt
IP: 21ec4ad | 11/30 11:13 Atsakyti
Klepsidra
11/30 07:34

Taip, Alonso butu apsivertes, jei Kvyatas i ji butu ivaziaves. Cia ir yra sito incodento esme, bet visiems toliau skauda Strollas.
Pvz kai Leclerc iskirto Vetteli ar ta pati Strolla neskaudejo niekam, nes ten kiti kriterijai.

Kaip neskaudėjo. Skaudėjo čia diskusijose net labai. Bet kadangi tu labiau į ALO fokusuotas, tai tiesiog neužfiksavai raktinio žodžio "Alonso", patraukiančio paties dėmesį.
Masterpiece
IP: 89050f7 | 11/30 10:36 Atsakyti
O Norrisa siaip kaip vertini? Vaziuoja tik antrus metus, bet sakyciau, kad turi super savybiu - greitas ir labai stabilus.
Klepsidra
IP: 81d89fc | 11/30 07:34 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
11/30 01:11

Man tiesiog kelia nuostaba, vai baisu, vai Grosjeanas vos nezuvo, bet turetu jie nors kiek savisaugos, kazi ar tas halo apskritai butu butinas :)
https://youtu.be/cPjf-jtXMQU?t=32
https://www.youtube.com/watch?v=Kt3FsI7Dq9A&ab_channel=MiguelFernandez
Ka noriu pasakyt, kad toks jausmas kad visai nebera kazkokiu tai elementariu lenktynininko "set of skills" :)) Chebra vazineja, kaip Patrickas is kempiniuko. padangos ir stabdziai salti? Nu ir kas as vistiek stabdysiu iprastame stabdymo taske, o ivaziaves i subine, pasakysiu, komandai, kad stabdziai salti. Dvigubos veliavos? Na as vistiek leksiu lenktyniu rezimu (na komanda liepe susigrazint rata) o pamates marsalus skusiuos komandai, kad kaip pavojingai marsalai trasoje. Starte islekiau per placiai? x*j snim grisiu skersai i trasa, pasitrauks jei kam reik :) Daug ka pasako sitas dialogas ir Kvyato princeless atsakymas:
https://youtu.be/vp5V5i8Aa2Q?t=20 if i keep going in the same line we crash. -Well don't keep going :))

Bergerio istorija apie 1990 pietu pertrauka imoloje:
"At lunch, Ayrton and I walked out from the pit-lane and down to the Tamburello corner. We looked over the wall and behind it there is a river. We both looked at each other, and said there isn’t anything we can do. There is no space behind the wall, we didn’t think about putting in a chicane to slow the cars down, and we just accepted it for what it was. So, we walked back and didn’t do anything."

NENOREJO chicanes, nes butu nebe fun, bet chebra pilnai zinojo savo ribas ir acceptin'o kad yra lenktyninkai.
O siandien kas? Vienas jau senai iesko kaip uzsimust ir siandien vos nesurado, kitas apsizliumbe, kad pakartojimus matai rodo ir jam kazkaip pee-pee :)
Del to ir sakau, ar reiketu halo kaip po tokio apskritai jei lenktyninkai bent galva naudotu vairuojant? :)
Tas pats Alonso, visad palikdavo vietos, o dabar paziurim i Strolla siandien. Ar Alonso butu apsivertes? na 99% kad ne :)

Taip, Alonso butu apsivertes, jei Kvyatas i ji butu ivaziaves. Cia ir yra sito incodento esme, bet visiems toliau skauda Strollas.
Pvz kai Leclerc iskirto Vetteli ar ta pati Strolla neskaudejo niekam, nes ten kiti kriterijai.
Klepsidra
IP: 81d89fc | 11/30 07:31 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
11/30 00:28

Nežinau ką tu laikai underrated. Jei kaip Nr. 1, tai tada gal ir taip. Kol kas jį Ferrari reitinguoja kaip 1.5 prie CL. A la Mercedes modelis. Aš būsiu labai pozityviai nustebęs, jei CS aplenks CL. Kol kas manau, kad jis bus arti kaip VB, kartais pasikapos, bet taip ir nepranoks CL, kas ir yra 1.5 apibrėžimas.

Butent ta ir laikau underrated - kas nustate, kad jis kazkuo prastesnis uz Leclerc jei net su Verstappenu +- apylygiai vaziuodavo. Bottas nieko nerode stebuklingo Williams, nerodo ir Mercedes. Gera diena pasikapoti su kazkuo ir Barichello su Irvinu mokejo - manau, Sainzas jau siai dienai daugiau irodes yra
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas