Chaotiškose lenktynėse Italijoje - L. Hamiltono pergalė (68)

Chaotiškose lenktynėse Italijoje - L. Hamiltono pergalė
logo Rugsėjo 13 d. 18:31, Daimler AG

Įvykių nestokojusiose lenktynėse, kurios du kartus dėl incidentų buvo sustabdytos, pergalę iškovojo čempionato lyderis Lewisas Hamiltonas. Britas už savęs paliko komandos draugą Valtteri Bottą ir „Red Bull“ atstovą Alexą Alboną.

Britas, nugalėjęs kvalifikacijoje, po starto prarado poziciją komandos draugui V. Bottui. Bet po avarijos pirma rate, sportininkai buvo priversti išsirikiuoti paskui saugos automobilį.

Pirmame rate susidūrimo neišvengė Italijos GP nugalėtojas Pierre‘as Gasly ir Kimo Raikkonenas. Incidente taip pat sudalyvavo Romainas Grosjeanas bei Maxas Verstappenas. Po avarijos savo pasirodymus baigė tiek olandas, tiek minėtasis P. Gasly.

Davus pakartotinį startą, starto/finišo tiesiojoje kilo dar viena didelė avarija, kurioje sudalyvavo ir iš varžybų pasitraukė Carlosas Sainzas, Nicholas Latifi, Antonio Giovinazzi ir Kevinas Magnussenas. Po šio incidento lenktynės buvo laikinai sustabdytos.

Vėliau varžybas pratęsus, geriau startavo L. Hamiltonas, kuris pirmame posūkyje aplenkė V. Bottą ir tapo lyderiu. Suomis stengėsi per daug neatsilikti nuo brito, bet vienu metu stipriai krito sportininko tempas, tad jis pasuko į techninio aptarnavimo zoną pasikeisti padangų.

Antroje varžybų pusėje avariją patyrė kurį laiką trečioje vietoje važiavęs Lance‘as Strollas. Po „Racing Point“ piloto avarijos lenktynės vėl buvo sustabdytos.

Vėliau varžybas pratęsus, V. Bottas tikėjosi aplenkti L. Hamiltoną ir vėl pakilti į pirmą vietą. Bet suomis prastai startavo ir prarado poziciją „Renault“ pilotui Danieliui Ricciardo. Tiesa, ilgai netruko ir V. Bottas aplenkęs varžovą susigrąžino antrą poziciją.

Rimtesnio pasipriešinimo taip ir nesulaukęs L. Hamiltonas nugalėjo chaotiškose šios dienos lenktynėse. V. Bottas turėjo pasitenkinti antra vieta. O pirmą kartą karjeroje ant apdovanojimų pakylos užlipo A. Albonas, varžyboms artėjant prie pabaigos įveikęs D. Ricciardo.

Nedaug iki pirmojo taško trūko „Williams“ pilotui George‘ui Russellui. Britas vienu metu važiavo pirmame dešimtuke. Bet po vieno iš pakartotinių startų sportininkas prarado kelias pozicijas. Varžybų pabaigoje G. Russellui pavyko aplenkti tik „Haas“ atstovą R. Grosjeaną. Britas finišavo 11-as, tad taškų neiškovojo.

Vt.

Pilotas

Laikas

Ratai

1.

Lewisas Hamiltonas

2:19:35.060

59

2.

Valtteri Bottas

+4.880s

59

3.

Alexanderis Albonas

+8.064s

59

4.

Danielis Ricciardo

+10.417s

59

5.

Sergio Perezas

+15.650s

59

6.

Lando Norrisas

+18.883s

59

7.

Daniilas Kvyatas

+21.756s

59

8.

Charlesas Leclercas

+28.345s

59

9.

Kimi Raikkonenas

+29.770s

59

10.

Sebastianas Vettelis

+29.983s

59

11.

George'as Russellas

+32.404s

59

12.

Romainas Grosjeanas

+42.036s

59

13.

Lance'as Strollas

DNF

42

14.

Estebanas Oconas

DNF

7

15.

Nicholas Latifi

DNF

6

16.

Kevinas Magnussenas

DNF

5

17.

Antonio Giovinazzi

DNF

5

18.

Carlosas Sainzas

DNF

5

19.

Maxas Verstappenas

DNF

0

20.

Pierre'as Gasly

DNF

0


Komentarai (68)
ArasHamis
IP: 928d9d1 | 09/15 21:04 Atsakyti
už 1-ą vietą 25 taškai,o kažkodėl pridėjo tiktai 23 taškus,kažkas pasikeitė ,ko nežnau?
Art'a
IP: d34bf29 | 09/15 02:05 Atsakyti
Fekkalli
09/14 11:44

Sitas ir kitas saito triochalos daug pastangu nebededa i nauju heitu galvojima, ruosiasi alonso triusiku skalbimo sezonui kitiemet

Ch!,ch!.:-))))
Art'a
IP: d34bf29 | 09/15 01:56 Atsakyti
kast1f logo rėmėjas
09/14 10:08

YZF, o ar tu žiūrėjai lenktynes?
Tavo komentaruose tik vienas teisingas teiginys - Bottas prašė jam uždėti priešingas padangas nei Hamiltonui.
Tačiau tuo momentu Bottas dar buvo arti Hamiltono. Tik vėliau jam prasidėjo problemos su padangomis, ko pasekoje, atstumas iki LH krito nuo 1,5-2sec iki 5-6sec. Pats skundėsi per radiją, jog front-left nebėra. Kadangi Hamiltono padangos buvo OK ir jis jomis nesiskundė, stojo pirmas Bottas. Pagal MB taisykles pirmas stoja lyderis jeigu jis to nori.
Kietas padangas Bottas gavo matomai dėl to, kad su Medium kažkas negerai buvo (kaip ir vėliau paaiškėjo, nes liepė abiem MB pilotams nevažiuoti ant kerbs visiškai. Tuo pačiu ir Strollui panašu, kad sprogo Medium padanga..). Hamiltoną pakvietė į pits vien dėl to, kad Bottas jau buvo stojęs, ir Hamiltonas turėjo teisę stoti, ir logiška kad stojo. Dar logiškiau, kad užsidėjo Hard padangas, kurios tuo lenktynių metu ir buvo vienintelis variantas, nes Mediums nedirbo Mercams panašu taip, kaip jie norėjo, o Softams dar buvo per ilga distancija.
Taip, kad nėra čia ką kalbėti šitoje vietoje. Dar galvojau, kad paskutiniuose ratuose artėjant prie LH, palįs po DRS, lyg taip ir atrodė, tačiau LH spustelėjo, užfiksavo Fast Lap, ir kaip ir aišku buvo, kas yra kas, Bottas backino iš karto.
Overall, lenktynės tai tiek įdomios ir gausios įvykių, kad man jau kartais atrodė, enough, nes ir taip jau "WHAAT??".. Kažkiek buvo P1-P2 įdomu, bet greičiausiai LH kontroliavo situaciją bei padangas, nors po lenktynių, žinant jo mimikas, tikra panašu, kad nebuvo lengva.
Kitas įdomumas buvo kova dėl P3, kurią pelnytai paimė Albonas. Galvojau, kad Riccardo išlaikys, bet visgi Renault neturi tokio pace kaip RBR.
Jeigu kitose trasose būna, kad net su DRS tiesioji per trumpa, ir nepavyksta iš karto aplenkti, tai čia priešingai, jeigu jau palendi po DRS, 1-2 ratai ir lenkia. Kas yra gerai, nes kitur niekur neaplenksi.
O pabaigai tai Russel ir Vettel... Žinom, jau, kad daug yra mušančių sau į krutinę ir sakančių, kad Vettelis tik sunešiotas sportbatis, nu bet c'mon, jeigu negali pasivyti Russel su Williams.... (prieš antrąją red flag). Kad ir koks gali būti skeptikas, tikrai nėra Vettelis pats iš savęs toks lėtas. Tikrai kažkas daugiau čia yra, ne tik Vettelio motyvacija ar asmeniniai pajėgumai. Nevažiuoja šį sezoną jam tas bolidas nors tu ką...
P.S. Kimio "For Whhhaaaaat???" ir prajuokino, ir nuliūdino, kad dings po šio sezono šitie nerealieji radio pokalbiai...

Nu šitos lenktynės buvo apie 09-11d.O-o-o-oi!.09-13dTai..Dabar niekas nestumdo ant to Vettelio.Su juo ir taip aišku.. Rosbergas būtų likęs,bet jam pasidarė sunku.Būna taip...
Fekkalli
IP: fb68b6a | 09/14 16:20 Atsakyti
Klepsidra
09/14 14:09

tau jau kai kitu accountu rasydavai buvo simta kartu siulyta - netaikyk ir nesiulyk savo isgyvenimu kitiems - nelabai mums idomu. mums tai pat neidomu visi tavo bajeriai apie sudus ir antra gala - net Froidas sake, kad sita vystymosi stadija yra iki triju metu amziaus - jei tu visdar uzstriges - kreipkis i specialistus, o ne triesk cia:
The anal stage is the second stage in Sigmund Freud's theory of psychosexual development, lasting from age 18 months to three years. According to Freud, the anus is the primary erogenous zone and pleasure is derived from controlling bladder and bowel movement. The major conflict issue during this stage is toilet training. A fixation at this stage can result in a personality that is too rigid or one that is too disordered.
plius tu ir tavo sudai yra esmine priezastis, kodel joks sveiko proto individas neturetu remti sito saito

Tu neremk. Neprivaloma. Siaip ramiau buvo kai buvai isejes pazoro atostogu. Tai gal davai varyk is cia, nes viskas blogai tau?!
Klepsidra
IP: 40c1a21 | 09/14 14:09 Atsakyti
Fekkalli
09/14 13:01

Nu tu kaip ir tavo dievas, visada pro sali, po laiko arba veidu i sudus.

tau jau kai kitu accountu rasydavai buvo simta kartu siulyta - netaikyk ir nesiulyk savo isgyvenimu kitiems - nelabai mums idomu. mums tai pat neidomu visi tavo bajeriai apie sudus ir antra gala - net Froidas sake, kad sita vystymosi stadija yra iki triju metu amziaus - jei tu visdar uzstriges - kreipkis i specialistus, o ne triesk cia:
The anal stage is the second stage in Sigmund Freud's theory of psychosexual development, lasting from age 18 months to three years. According to Freud, the anus is the primary erogenous zone and pleasure is derived from controlling bladder and bowel movement. The major conflict issue during this stage is toilet training. A fixation at this stage can result in a personality that is too rigid or one that is too disordered.
plius tu ir tavo sudai yra esmine priezastis, kodel joks sveiko proto individas neturetu remti sito saito
zonker logo rėmėjas
IP: 0d1c4eb | 09/14 13:02 Atsakyti
Klepsidra
09/14 12:50

klaida sakai. gal metas butu i galine kaire padanga uzmesti aki: https://i.cbc.ca/1.5722394.1600013395!/fileImage/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/16x9_780/stroll-lance-200913-1180.jpg

as irgi manau ten 100proc padanga, bet jis gal truputi per draug ir droze ant to kerbso, kai daugiau ar maziau visi kaire puse vaziuodavo ant zalios dangos, tai kaip ir pats siek tiek kaltas, nors neaisku kiek ilgiau ta padanga butu laikiusi net jeigu ir nebutu vaziaves ant to kerbo...
Fekkalli
IP: 394c004 | 09/14 13:01 Atsakyti
Klepsidra
09/14 12:48

i tema kaip visada. bet gi kiekvienam saite po asila privalo buti - mes turim tave, italiskas sude

Nu tu kaip ir tavo dievas, visada pro sali, po laiko arba veidu i sudus.
Klepsidra
IP: 40c1a21 | 09/14 12:50 Atsakyti
Tech
09/14 10:17

na si kart vaziavo gerai Stroliukas, nieko neprikisi, iki crash :)) nors taip ir liko neaisku, ar jam ten padanga nuleista ar klaida. kazkaip man labiau i klaida panasu buvo. aisku, Perezas si kart tikrai blankiai atrode. o kas del Strolo podiumo? kazkaip abejoju, ten gana uztikrintai vaziavo Ricciardo. manau jei ne restartas, butu ramiai atvaziaves ant podiumo.

klaida sakai. gal metas butu i galine kaire padanga uzmesti aki: https://i.cbc.ca/1.5722394.1600013395!/fileImage/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/16x9_780/stroll-lance-200913-1180.jpg
Klepsidra
IP: 40c1a21 | 09/14 12:48 Atsakyti
Fekkalli
09/14 11:44

Sitas ir kitas saito triochalos daug pastangu nebededa i nauju heitu galvojima, ruosiasi alonso triusiku skalbimo sezonui kitiemet

i tema kaip visada. bet gi kiekvienam saite po asila privalo buti - mes turim tave, italiskas sude
Klepsidra
IP: 40c1a21 | 09/14 12:46 Atsakyti
Paulius Tinteris
09/14 11:44

Aha, analizių pridaryta, bet parodyk bent vieną kur Rosbergo nuopelnais būtų pagrįstas titulas. Palyginimui tiek Q tiek R rezultatai buvo geresni HAM, tiek Race performance buvo aukštesni HAM. Rosbergo visos Q buvo sėkmingos o LH Kinijoje startavo 22, Rusijoje 10, Europos GP 10, Belgija 21. Tuo tarpu NR turėjo 1 starta iš P6 daugiau VISI iš 1 arba 2 vietos. Neturėjo nei vieno DNF apart crash Ispanijoje, kai tuo tarpu LH iš pirmos vietos retirino. Jei ne problemos sezono pirmoj pusej ir retire Malaizijoj tai tas Rosbergas dar 3 etapam iki sezono galo būtų netekęs šanso laimėti. Dabar suvažiavo su bolidu ant bėgių čempionatą be problemu ir sukrito jam ta pergalė.

Suprantu, kad sunku gyventi tame iskreiptame pasaulyje, kur vis teberodo Malaizija ir kad Rosbergas jokiu problemu neturejo visa sezona, bet tebunie. Tame pasaulyje, aisku, taip pat nerodo Hamiltono klaidu, pvz Suzukos startas. Pradek nuo sito, jei jau google atjungtas: https://www.grandprix247.com/2016/12/13/rosberg-vs-hamilton-the-definitive-analysis/
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas