D.Coulthardas gina “Ferrari”

logo 2002 Gegužės 14 d. 10:27
Nors dauguma F-1 pasaulio asmenybių paniekino “Ferrari” po jų panaudotos komandinės taktikos Austrijos GP metu, Davidas Coulthardas puolė ginti italus. Jis teigia, kad tokie dalykai yra neišvengiama lenktynių dalis.
“Žiūrovai turi suprasti, kad F-1 yra kažkiek panaši į “Tour de France” lenktynes, kur komandos lyderiui padeda visi ekipos nariai. Ar Miguelis Indurainas nėra didis čempionas dėl to, kad 10 kitų puikių dviratininkų kasmet jam padėdavo? Ar Davidas Beckhamas laimėtų futbolo rungtynes, jei jam nepadėtų kiti 10 komandos narių? Be abejo, ne. Pilotas gali nugalėti čempionate tik padedamas komandos. Daug ekipų labiau stengiasi nugalėti konstruktorių taurės varžybose, o ne pilotų čempionate. Tačiau labiau prisimenamos yra pilotų pergalės, jų vardai. Prie jų juk bus parašyta, kokį bolidą pergalei pasiekti jie naudojo. Galbūt komandos turėtų paskelbti pilotų kontraktus viešai, nes žmonės spėja rezultatus totalizatoriuose. Tačiau šie turi suprasti sporto taisykles. Tokie dalykai vyksta nuo tada, kai kažkas išlipo iš savo bolido ir perleido jį Juanui Manueliui Fangio tam, kad šis laimėtų lenktynes ir kartu F-1 čempiono titulą”, – teigė D.Coulthardas.
Veikiausiai škotas pamiršo, o gal tiesiog nežinojo, kad tas kažkas buvo Peteris Collinsas, kuris galėjo nugalėti 1956 m. F-1 čempionate, tačiau perleido savo bolidą komandos draugui Juanui Manueliui Fangio, tuo pačiu perleisdams ir F-1 čempiono titulą. Peteris teigė, kad turi dar daug laiko pasiekti pergalėms ir laimėti titulams, tuo tarpu Fangio karjera artėjanti prie pabaigos. Po dvejų metų jis žuvo, iškovojęs tik tris pergales. Beje, šis britas atstovavo “Ferrari” komandai.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794