D. Coulthardas: jei atrodo, kad kenčia sveikata, reikia išeiti

D. Coulthardas: jei atrodo, kad kenčia sveikata, reikia išeiti
logo 2022 Birželio 26 d. 12:34, Race of Champions

Naujosios kartos bolidų svyravimas važiuojant dideliu greičiu ir su tuo susijusios pasekmės – viena svarbiausių šio sezono temų, o reikalas priėjo iki tokios stadijos, kad į tai turėjo įsikišti net FIA. Tai įvyko po lenktynių Baku, kur šis nemalonus reiškinys pasiekė gąsdinančią ribą ir kai kurie pilotai, tarp kurių buvo ir Lewisas Hamiltonas, skundėsi skausmingais pojūčiais prie vairo.

Buvusiam „Formulės-1“ lenktynininkui, dabar – populiariam „Channel 4“ sporto komentatoriui Davidui Coulthardui neteko vairuoti naujos kartos technikos, tačiau jis išsakė savo požiūrį į šiuos reiškinius. Škoto nuomone, sportininkai, lenktyniaujantys tokiame aukštame lygyje, turi būti pasirengę kentėti skausmus.

„Manau, kad verta visiems priminti, kad šiame sporte niekas nežadėjo tokio komforto, kokį turėjo princesė ant žirnio, - galvoja D. Coulthardas. - Jei jūs esate boksininkas, turite būti pasirengęs gauti smūgį į veidą. Jei esate futbolininkas, būtinai kas nors jums smogs per kojas.

Manau, kad šiuo metu kai kurios komandos yra sudėtingoje padėtyje, bet situacija palaipsniui keisis. O apskritai, viskas priklauso nuo to, kaip jūs suprantate naują techninį reglamentą. Aš su Adrienu Newey dirbau dar tuo laiku, kai lenktyniavau „Williams“ ir jis visą laiką sakydavo: „Taisykles reikia skaityti tam, kad suprastumei, kas jose parašyta, bet dar svarbiau suprasti, apie ką nepasakyta nieko.

„Formulės-1“ komandos konstruoja bolidus, norėdamos surasti tai, kas joms užtikrintų pranašumą prieš kitus. Tiesa ta, kad kas turi problemų, visada skųsis smarkiau nei tie, kas rodo gerus rezultatus. Tačiau visi jie buvo gavę vienodą techninį reglamentą.

Būdavau situacijose, kai turėdavau pranašumą, todėl, kad mūsų komanda su užduotimis tvarkydavosi geriau už kitus, tačiau aš lenktyniavau ir tokiose komandose, kurios dirbo blogiau ir prie vairo tekdavo kentėti skausmingus pojūčius.

Noriu pasakyti štai ką: jei kuris nors lenktynininkas jaučia diskomfortą, jei jam atrodo, kad jo sveikata kenčia, tai reikia išeiti. Yra daug jaunų vaikinų, kurie su malonumu užims tas vietas bolido kokpite, net jei ji ir nebus tokia komfortiška“.

Taip pat D. Coulthardas įvertino George'o Russello darbą, kuris nuo šių metų lenktyniauja „Mercedes“ sudėtyje. Škoto nuomone, 24-erių metų britui yra užprogramuota sportinė

šlovė ir nereikia skubėti su išvadomis, lyginant Russellą su Lewisu Hamiltonu.

„Manau, kad George'as yra būsimasis čempionas, - sakė D. Coulthardas. - Jis yra puikus sportininkas ir yra nusipelnęs vietos šioje komandoje. Bet mes nesuprasime, ką jis realiai sugeba lyginant su Lewisu, kol „Mercedes“ neturės automobilio, galinčio nugalėti lenktynėse. W13, su kuriuo Russellas važiuoja dabar – geriausia mašina, su kuria jis yra važiavęs, tuo tarpu apie Hamiltoną to nepasakysi.

Jie abu yra skirtingose karjeros stadijose, jų nusiteikimas taip pat yra skirtingas ir kai kas jau džiūgauja: „Kaip šaunu, kad George'as aplenkė Lewisą“. Patariu neskubėti ir sulaukti dienos, kai jie abu užims pirmą starto juostą pagal kvalifikacijos rezultatus – nesvarbu, kokia tvarka. Kai „Mercedes“ vėl turės bolidą, sugebantį laimėti pasaulio čempionatus, tada ir pažiūrėsime“.

Mercedes-AMG Petronas Formula One Team
Komanda: Mercedes-AMG Petronas Formula One Team 2024 sezono taškai: 0
Variklis: Mercedes Važiuoklė: W13
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983