„Formulės-1“ veteranas Davidas Coulthardas teigia, kad pasikeitę techniniai reikalavimai padangoms sumažino lenktynių saugumą.
„Nauji techniniai reikalavimai mus stumia prie ribos. Pažvelkite į praėjusio sekmadienio Ispanijos GP lenktynes ir pamatysite, koks jų efektas. Iš esmės, jei sausa, lenktynių savaitgalio metu mes galime naudoti tik 4 padangų komplektus, o tai jau yra iššūkis“, – pareiškė „Red Bull“ komandos pilotas.
„Tiesą pasakius, vis dar negaliu atsigauti po Barselonos. Po to, kai blokavau vieną iš padangų, kilo tokia didelė vibracija, kad mano akys kaip pašėlusios šokinėjo galvoje“, – teigė škotas.
„Ispanijoje padangos buvo didelė problema. Dviejuose „
Williams“ boliduose priekinės nusidėvėjo iki pačio pagrindo, ir nors „Red Bull“ komandai pavyko jas išsaugoti iki pabaigos, tačiau Michaeliui Schumacheriui net dvi sprogo, dėl ko jis pasitraukė iš lenktynių“, – pridūrė jis.
Įdomu tai, kad D.Coulthardo nuogąstavimai dėl padangų buvo išreikšti dar iki penktadienį
Paul Ricard trasoje vykusių bandymų metu važiuodamas 290 km/val. „McLaren“ pilotas-bandytojas Alexas Wurzas patyrė avariją. Pirminiais duomenimis, ji kilo dėl problemų su galinėmis padangomis.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).