D. Ricciardo apie tai, kodėl jis nusileidžia L. Norrisui (8)

D. Ricciardo apie tai, kodėl jis nusileidžia L. Norrisui
logo 2021 Lapkričio 27 d. 09:31, McLaren F1

Kai buvo paskelbta apie Danielio Ricciardo kontraktą su „McLaren“, dauguma ekspertų buvo įsitikinę, kad australas taps komandos lyderiu ir lengvai aplenks jaunąjį Lando Norrisą. Tačiau realybė buvo visai kitokia – nors Ricciardo ir laimėjo lenktynes Monzoje, asmeninėje įskaitoje jis 48 taškais pralaimi savo partneriui. Danielis papasakojo, kad jam taip ir nepavyko priprasti prie gana specifinio „McLaren“ bolido.

Danielis Ricciardo: „Didžiausių sunkumų mūsų bolidui kelia užtęsti vidutinio greičio posūkiai. Norint juose važiuoti maksimaliai greitai, reikia naudoti vadinamąjį „McLaren“ stilių ir Lando kur kas geriau susitvarko už mane tokiuose posūkiuose. Man kol kas nepavyko iki galo su jais išsiaiškinti.

Visa esmė įvažiavime į tokį posūkį – tame, kaip tu suderini stabdymą su su vairo sukimu. Aš bandau priversti mašiną elgtis taip, kaip reikia ir ji sukasi, bet vis tiek posūkis įveikiamas nepakankamai greitai. Ištęstuose posūkiuose skirtumas išauga iki 3 ar net 4 dešimtųjų sekundės.

Taip, mūsų automobilis turi silpnų vietų, bet mano silpnybė yra tame, kad aš nesugebu apeiti jo ribojimų ir priversti jį važiuoti greitai.

Gaila, bet pradedant Ostinu, man viskas juda žemyn besileidžiančia spirale. Nenoriu galvoti, kad blogai praleidau lenktynes Katare, bet yra aišku, kad aš prarasdavau po pusę dešimtosios kiekviename iš esminių posūkių, o tai apsunkino situaciją.

Trijų su puse dešimtųjų atsilikimas kvalifikacijoje – ne tai, ką noriu matyti, bet tos dienos, kai pralaimėdavau po 7-8 dešimtąsias, jau praeityje. Man pavyko kažkiek pagreitėti, bet akivaizdu, kad dar teks padirbėti atskirose srityse, susijusiose su trasų ypatumais.

Pastebiu mūsų su partneriu vairavimo stiliaus skirtumus ir suprantu, jog tai kelia man problemų. Jei juos būtų lengva pašalinti, tai seniai būčiau išsprendęs šį klausimą. Lando labai gerai pilotuoja ir šiais metais įrodė, kad važiuoja pačiu aukščiausiu lygiu. Jam padeda ir tas faktas, jog jis jau treji metai su šia komanda ir gerai supranta bolidą.

Manau, kad pasitempiau nuo sezono pradžiose ir turiu žengti dar vieną žingsnį tose trasose, kuriose Norrisas atrodo kur kas geriau už mane“.

McLaren F1 Team
Komanda: McLaren F1 Team 2022 sezono taškai: 275
Variklis: „Mercedes“ Važiuoklė: MCL35M
Plačiau
Danielis Ricciardo
Pilotas: Danielis Ricciardo 2022 sezono taškai: 115
Komanda: McLaren Amžius: 32 m.
Plačiau

Komentarai (8)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Kestutis Gps
IP: f939745 | 11/29 19:54 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
11/29 09:28

Sutinku, bet dar reikia ir banalių pinigų visam šitam reikalui įgyvendint. Čia, McLaren, IMHO, nėra lyderiai. Labiau gal Force India tipo komanda dabar finansų prasme.

Nemėgstu skaičiuoti svetimus pinigus. Ne mano tema aptarinėti. Bet šiandien McLaren įsigijo Arrow McLaren SP 75% visos komandos vertės.

Gal nėra lyderiai, bet kažkaip neblogai sukasi... ;)
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 11/29 09:28 Atsakyti
Kestutis Gps
11/27 20:38

Sekantys metai - komandų namų darbų - siurprizų metai. Sekantins etapas - "žiurėti per petį" - kopijuoti ir pritaikyti savo reikmėm.
Pastoviai tobulinti, progesuoti kiekviename etape.
Ir čia bus LABAI svarbi piloto savybė - grąža komandos inžinieriams. Ir jei pilotas per visą sezoną nesugebėjo prisitaikyti bolido, nesugebėjo naudingai komunikuoti su komandos konstruktoriais.... laukia vėl našta tik ant vieno nario. Ypač, kai komanda būdama top3 (iki šio sezono pabaigos) ir neturi dukterinės komandos.

Ps. Pasteisinimai, pasiteisinimai,....
Dantys gražūs, šypsena žavi, kaubojiška skrybėlė labai tinka prie įvaizdžio. Tik ar tenkina tokia vadybinė grąža komandą. ?

Sutinku, bet dar reikia ir banalių pinigų visam šitam reikalui įgyvendint. Čia, McLaren, IMHO, nėra lyderiai. Labiau gal Force India tipo komanda dabar finansų prasme.
Kestutis Gps
IP: 1be824a | 11/27 20:38 Atsakyti
Sekantys metai - komandų namų darbų - siurprizų metai. Sekantins etapas - "žiurėti per petį" - kopijuoti ir pritaikyti savo reikmėm.
Pastoviai tobulinti, progesuoti kiekviename etape.
Ir čia bus LABAI svarbi piloto savybė - grąža komandos inžinieriams. Ir jei pilotas per visą sezoną nesugebėjo prisitaikyti bolido, nesugebėjo naudingai komunikuoti su komandos konstruktoriais.... laukia vėl našta tik ant vieno nario. Ypač, kai komanda būdama top3 (iki šio sezono pabaigos) ir neturi dukterinės komandos.

Ps. Pasteisinimai, pasiteisinimai,....
Dantys gražūs, šypsena žavi, kaubojiška skrybėlė labai tinka prie įvaizdžio. Tik ar tenkina tokia vadybinė grąža komandą. ?
Misiulise
IP: 4b614bd | 11/27 15:18 Atsakyti
Kosmonautas
11/27 12:48

Tai kad nelabai kur cia ir prikabinsi tu makaronu, visi juk mato viska kaip ant lektstutes. IR cia tikrai ne tik bolido ypatumai. Kiekvienas vairuotojas turi savo limita. O del perezo boto... perezas taip, vaziuoja limite irgi. Su botu nezinau nezinau, taip ir nera iki galo aisku. Paskutiniu metu ryskiai bolidas hamiltono greitesnis, visi bairiai pas hamiltona, botas kaip šuo paliktas ir jis ta puikiai supranta ir net nesistengia nei lenkti nei gyntis (Nors ir budamas prastas lenkejas ir gynejas).

Tai ir Vettelis atvirai kalbėdavo RedBulliuose kodėl nusileisdavo Ricciardui. Tiesiog žmonės tuose pačiuose žodžiuose kai norit matot pripažinimą, kai norit matot verkšlenimą ir kaltinimus kitiems.
ir
IP: 129229c | 11/27 13:51 Atsakyti
Masterpiece
11/27 13:07

Tuoj ateis Tech ir visiems papasakos, kad is tikruju Danielis pats nesupranta, ka kalba, kad is tikruju jis neatsilieka, jau atsigauna ir t.t.

šalio kart'as...
Masterpiece
IP: 4f3b083 | 11/27 13:07 Atsakyti
Tuoj ateis Tech ir visiems papasakos, kad is tikruju Danielis pats nesupranta, ka kalba, kad is tikruju jis neatsilieka, jau atsigauna ir t.t.
Kosmonautas
IP: fba4bb3 | 11/27 12:48 Atsakyti
TadasE
11/27 10:52

Pirmas pilotas, kuris pripažįsta savo silpnybes. Gal tai mažai guodžia, bet bent jau nekabina makaronų, kaip visoki botai ar perezai

Tai kad nelabai kur cia ir prikabinsi tu makaronu, visi juk mato viska kaip ant lektstutes. IR cia tikrai ne tik bolido ypatumai. Kiekvienas vairuotojas turi savo limita. O del perezo boto... perezas taip, vaziuoja limite irgi. Su botu nezinau nezinau, taip ir nera iki galo aisku. Paskutiniu metu ryskiai bolidas hamiltono greitesnis, visi bairiai pas hamiltona, botas kaip šuo paliktas ir jis ta puikiai supranta ir net nesistengia nei lenkti nei gyntis (Nors ir budamas prastas lenkejas ir gynejas).
TadasE
IP: 7140d2b | 11/27 10:52 Atsakyti
Pirmas pilotas, kuris pripažįsta savo silpnybes. Gal tai mažai guodžia, bet bent jau nekabina makaronų, kaip visoki botai ar perezai
×

TOP naujienos