D. Ricciardo: pradedu suprasti, kaip reikia dirbti su nustatymais (31)

D. Ricciardo: pradedu suprasti, kaip reikia dirbti su nustatymais
logo Gegužės 02 d. 21:26, McLaren F1

NežiÅ«rint į tai, kad „McLaren“ pilotas Danielis RIcciardo startavo tik 16-tas, australui pavyko Portugalijoje finišuoti 9-toje pozicijoje – Danielis jau 14-tą kartą paeiliui uždirbo taškų. Tuo tarpo Lando Norrisas stabiliai per visą sezono pradžią finišuoja pirmame penketuke.

Lando Norrisas (5 vieta): „Akivaizdu, kad šiemet prie „McLaren“ bolido vairo jaučiuosi kur kas labiau užtikrintas nei anksčiau, beje, ne tik trasoje, bet ir serviso juostoje, bendraudamas su komanda ir pan. Ekipa puikiai tvarkosi su darbu, aš tikiu ja, savo jėgomis ir kol kas viskas sekasi.

Mes turėjome gerą taktiką, aš neblogai startavau ir nuvažiavau pirmąjį ratą, tačiau reikėjo nuolat turėti galvoje, jog situacija gali pasikeisti. Jaučiau, kad restato metu turėjau šansų aplenkti „Red Bull“, nors dėl to teko rimtai pakovoti ir mes su Sergio Perezu kovojome ratas į ratą.

BÅ«tų buvę labai šaunu, jei mums bÅ«tų pavykę išsilaikyti priešais meksikietį, bet tam mes šiandien buvome nepakankamai greiti. Antroji atkarpa su vidutinėmis padangomis buvo labai ilga, paskui mane su kietosiomis padangomis važiavo Charlesas Leclercas, pabuvojęs boksuose 6 ar 7 ratais vėliau už mane, todėl jis galėjo atakuoti kur kas agresyviau už mane. Be to, šios atkarpos pradžioje aš kovojau su Carlosu Sainzu, neleisdamas „Ferrari“ pasinaudoti ankstyvesnio sustojimo taktika.

Todėl pirmuose ratuose po sustojimo boksuose man reikėjo važiuoti labai greitai, o tai apsunkino man gyvenimą paskutiniuose varžybų ratuose, kadangi padangos jau buvo nusidėvėjusios. Bet mes padarėme tai, ką turėjome padaryti ir esu patenkintas savo darbu. Manau, kad Portugalijoje mes pasirodėme net geriau nei prognozavome.

Danielis Ricciardo (9 vieta): „Jei atvirai, tai buvo labai sunku susitaikyti su nesėkme kvalifikacijoje. Mes visi tikime savimi, bet kai nepavyksta įgyvendinti užduoties, tai tave nuvilia.

Tačiau penktadienį mano pilotavimas buvo gana stabilus, man sekėsi kur kas geriau nei pirmuose dviejuose etapuose, o šiandien aš vėl sugebėjau parodyti gerą greitį. Tačiau lenktynių metu buvo momentų, kai mums trÅ«ko tempo – manau, kad tai iš dalies susiję su bolido balansu. Bet aš jau pradedu suprasti, kaip reikia dirbti su „McLaren“ nustatymais, kad MCL35 labiau atitiktų mano pageidavimus. Todėl kitame etape Barselonoje su nustatymais turėtų bÅ«ti dar geriau.

Nors dar reikės stebėti, kaip progresuos varžovai. Pavyzdžiui, prieš lenktynių Portimao pabaigą Fernando Alonso tempas buvo ypatingai geras su kietosiomis padangomis. Jei „Alpine“ ir toliau taip gretai darys pažangą, tai suprantama, kad jie mums kels didelę grėsmę. Bet mano atrodo, kad vidurinės grupės komandų pajėgumas labai priklauso nuo kiekvienos trasos ypatumų. Niekas nežino, kas mÅ«sų laukia Barselonoje, tačiau aišku, kad labai gerai pažįstamoje trasoje viskas turėtų bÅ«ti gerai“.

McLaren F1 Team
Komanda: McLaren F1 Team 2021 sezono taškai: 65
Variklis: „Mercedes“ Važiuoklė: MCL35M
Plačiau
Danielis Ricciardo
Pilotas: Danielis Ricciardo 2021 sezono taškai: 24
Komanda: McLaren Amžius: 31 m.
Plačiau
Lando Norrisas
Pilotas: Lando Norrisas 2021 sezono taškai: 41
Komanda: McLaren Amžius: 21 m.
Plačiau

Komentarai (31)
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 05/04 08:32 Atsakyti
Fernandoisfasterthanyou
05/03 14:16

Tai manau, kad ir priežastis buvo ta, jog Vetteliui buvo ieškomas NR2, o pats DR jau buvo jį sutvarkęs dar jo karjeros pikę, tai jeigu SV turėjo veto teisę per tuos metus tai tikrai DR nebūtų prie savęs prisileidęs. O turbūt nieks pas raudonus nei tikėjosi nei norėjo, kad Vetka būtų taip suspardytas naujoko.

Šitoj vietoj pasiginčyčiau. SV turėjo tobulą jam Nr. 2 Kimi asmenyje. CL buvo imamas išmušti SV iš komforto zonos ir jį šiek tiek paspausti. Tik neįvertino Ferrari, kad CL ne šiaip paspaus, o sumindys SV. 2019 dar kažkaip SV laikėsi, nors ir sunkiai, o 2020 visai sugriuvo. CL buvo imamas ant išaugimo pakeisti SV, tik savo rolę išaugo per kelias pirmas lenktynes, o ne porą sezonų.
kart
IP: ff4c1cb | 05/04 07:32 Atsakyti
Kestutis Gps
05/04 02:48

Et, dar priedo ir aš, nu prieš pasižadant buvau perskaitęs, tai norėjosi atsakyti. Bet daugiau tikrai, tikrai nebeskaitysiu. Vsio :/

Taigi, ateina pas Ferrari inžinierių Haas komandos darbuotojas ir prašo variklio kodų.
Palauk, atsako tas. Tuoj paklausiu vyriausiojo inžinieriaus...
- Rosi, ar galiu paklausti? - NÅ«Å«Å«....
- Atėjo iš Haas, kodų prašo. Ble.... Nac...ui juos, mama mija..., - pasigirsta iš vyriausiojo.
Inžinierius grįžta pas Haas darbuotoją ir liūdnai praneša atsakymą: - No, non lo faremo...
Ė...ėėė! Ar turi cigarečių!?, - pasigirsta kreipimasis iš kabineto gilumos į savo pavaldinį.... Questo, questo Rosi, - šūkteli inžinierius ir nuskuba pas vadovą... E, ko toks pikts šiandien, Rosi... kodėl kodų nedavei kolegoms iš Haas? - Et, šiandien iš ryto žmona nedavė, - burbteli tas ir abu greitai pradingsta už rūkomojo durų...

Atrodo, jog iškirtęs iš medžio ir nežinai, kad tiek kiekvieną savaitgalį, tiek ne lenktyniu metu tiekėjų inžinieriai konsultuoja ir dirba su klientėmis :)

Kas atidžiau seka, tai puikiai prisimins, kai Mersai, praėjusio sezono pradžioje, paleido partiją bugovų motorų ir visoms klientėms apribojo galią, kad neprisidarytų problemų sau ir nepridarytų gėdos Mersams.
kart
IP: ff4c1cb | 05/04 07:30 Atsakyti
Kestutis Gps
05/04 02:10

kart,
cituoju tave: "Nesuprantu tavo tikslo viską skaityti ir bandyti aiškintis pažodžiui."

Labai atsiprašau, kad drįsau perskaityti ir atsakyti į tavo pateiktą klausimą.
Pažadu, ateity daugiau taip nedarysiu. Prašau man atleisti už tokį išsišokimą ir nedovanotiną elgesį.

Ps. ... Help! ... tuoj mandagumo saugiklius išmuš!

Nu čia jau perdėjai. Tiesiog kai kieviename komentare tiksliniesi apie ką klausimas, kai kontekstas visur tas pats, tai keistai atrodo.
Kestutis Gps
IP: 68e61dd | 05/04 02:48 Atsakyti
kart
05/03 21:45

Priedo, prisiminiau. Visai neseniai, kažkurio savaitgalio transliacijos metu aiškiai buvo kalbama, kad klientės negauna visų variklio rėžimų kodų. Tada jos prašo Mersų ar Ferrarių inžinierių, kad tuos kodus duotų, bet jie arba sutinka, arba nesutinka.

Et, dar priedo ir aš, nu prieš pasižadant buvau perskaitęs, tai norėjosi atsakyti. Bet daugiau tikrai, tikrai nebeskaitysiu. Vsio :/

Taigi, ateina pas Ferrari inžinierių Haas komandos darbuotojas ir prašo variklio kodų.
Palauk, atsako tas. Tuoj paklausiu vyriausiojo inžinieriaus...
- Rosi, ar galiu paklausti? - NÅ«Å«Å«....
- Atėjo iš Haas, kodų prašo. Ble.... Nac...ui juos, mama mija..., - pasigirsta iš vyriausiojo.
Inžinierius grįžta pas Haas darbuotoją ir liūdnai praneša atsakymą: - No, non lo faremo...
Ė...ėėė! Ar turi cigarečių!?, - pasigirsta kreipimasis iš kabineto gilumos į savo pavaldinį.... Questo, questo Rosi, - šūkteli inžinierius ir nuskuba pas vadovą... E, ko toks pikts šiandien, Rosi... kodėl kodų nedavei kolegoms iš Haas? - Et, šiandien iš ryto žmona nedavė, - burbteli tas ir abu greitai pradingsta už rūkomojo durų...
Kestutis Gps
IP: 68e61dd | 05/04 02:10 Atsakyti
kart
05/04 00:41

.

kart,
cituoju tave: "Nesuprantu tavo tikslo viską skaityti ir bandyti aiškintis pažodžiui."

Labai atsiprašau, kad drįsau perskaityti ir atsakyti į tavo pateiktą klausimą.
Pažadu, ateity daugiau taip nedarysiu. Prašau man atleisti už tokį išsišokimą ir nedovanotiną elgesį.

Ps. ... Help! ... tuoj mandagumo saugiklius išmuš!
kart
IP: ff4c1cb | 05/04 00:41 Atsakyti
Kestutis Gps
05/03 22:30

kart,
lik tu prie tų savo improvizacijų ar haliucinacijų... Jei visi perskaito-mato, kad tai žalia, o kažkas trilinkai susirietęs įrodinėja - tai raudona. Nu kaip čia pasakius, žmones sako, kad tai... genialumo požymiai.

Aš tai paprastas pilietis, remiuosi rašytine dokumentacija. Kur jau man čia su Jumis....

.
kart
IP: ff4c1cb | 05/04 00:05 Atsakyti
Kestutis Gps
05/03 22:30

kart,
lik tu prie tų savo improvizacijų ar haliucinacijų... Jei visi perskaito-mato, kad tai žalia, o kažkas trilinkai susirietęs įrodinėja - tai raudona. Nu kaip čia pasakius, žmones sako, kad tai... genialumo požymiai.

Aš tai paprastas pilietis, remiuosi rašytine dokumentacija. Kur jau man čia su Jumis....

Parodyk tą rašytinę dokumentaciją, kur rašo priešingai, nes labiau panašu, kad tu gražiom fantazijom tiki. Nepaneigei nei vieno mano teiginio, kol kas. Bet tiek jau to, greitai pamatysim kur kuri komanda bus prasidėjus naujam reglamentui.
Kestutis Gps
IP: 6fb0017 | 05/03 22:30 Atsakyti
kart,
lik tu prie tų savo improvizacijų ar haliucinacijų... Jei visi perskaito-mato, kad tai žalia, o kažkas trilinkai susirietęs įrodinėja - tai raudona. Nu kaip čia pasakius, žmones sako, kad tai... genialumo požymiai.

Aš tai paprastas pilietis, remiuosi rašytine dokumentacija. Kur jau man čia su Jumis....
kart
IP: 254efa4 | 05/03 21:45 Atsakyti
Kestutis Gps
05/03 15:40

Et, blogai kai tave išmokė būti mandagiam....
Kart,
atsakau į tavo rišlesnį klausimą: "Tu man pavardink kiek ir kada komandos klientės istorijoje yra aplenkusios gamyklines komandas su jų varikliais?"

"aplenkusias" ar "aplenkusias ir kartu laimėjusias čempionatus"?
Jei "ir laimėjusias čemp.": (imam tavo mėgstamą laikotarpį ;)...)
2009 - Brawn komanda su Mercedes varikliu. Mercedes variklius ji tik pirko. Dennis ištiesė pagalbos ranką. Marcedes partnerė buvo McLaren;
2010, 2011 - Red Bull su Renault varikliais. Pati Renault gamykliškai - 2010 Renault F1 Team ir 2011 tapo Lotus Renault GP, kur tų metų gale šią komandą perpirko Lotus aukcionieriai ir pervadino (tik pasibaigus čempionatui) Lotus F1 Team. Toliau tapo tik variklių tiekėjais.

Ps. Man rodos, aš žemiau atsakinėdamas, pabrėžiau - jėgainės yra viso labo tik dalis infrastruktūros ;)
Nesureikšmink detalių, nors bendrai sudėjus, jos - svarbios ;)

Priedo, prisiminiau. Visai neseniai, kažkurio savaitgalio transliacijos metu aiškiai buvo kalbama, kad klientės negauna visų variklio rėžimų kodų. Tada jos prašo Mersų ar Ferrarių inžinierių, kad tuos kodus duotų, bet jie arba sutinka, arba nesutinka.
kart
IP: 254efa4 | 05/03 21:25 Atsakyti
Kestutis Gps
05/03 15:40

Et, blogai kai tave išmokė būti mandagiam....
Kart,
atsakau į tavo rišlesnį klausimą: "Tu man pavardink kiek ir kada komandos klientės istorijoje yra aplenkusios gamyklines komandas su jų varikliais?"

"aplenkusias" ar "aplenkusias ir kartu laimėjusias čempionatus"?
Jei "ir laimėjusias čemp.": (imam tavo mėgstamą laikotarpį ;)...)
2009 - Brawn komanda su Mercedes varikliu. Mercedes variklius ji tik pirko. Dennis ištiesė pagalbos ranką. Marcedes partnerė buvo McLaren;
2010, 2011 - Red Bull su Renault varikliais. Pati Renault gamykliškai - 2010 Renault F1 Team ir 2011 tapo Lotus Renault GP, kur tų metų gale šią komandą perpirko Lotus aukcionieriai ir pervadino (tik pasibaigus čempionatui) Lotus F1 Team. Toliau tapo tik variklių tiekėjais.

Ps. Man rodos, aš žemiau atsakinėdamas, pabrėžiau - jėgainės yra viso labo tik dalis infrastruktūros ;)
Nesureikšmink detalių, nors bendrai sudėjus, jos - svarbios ;)

Nesuprantu tavo tikslo viską skaityti ir bandyti aiškintis pažodžiui. Nejau taip sunku suprasti kontekstą ir apie ką eina kalba? Juolab, kad prasidėjo diskusija nuo Riccardo perspektyvų pakilti kažkur aukščiau. Ne apie laimėtus čempionatus eina kalba, o apie tai, kiek komandų aplamai komandų įskaitoje yra aplenkę gamyklines komandas su jų varikliais.

2009 Mercedes komandos NEBUVO. Mersų ir McLaren "skyrybos" tuo metu jau buvo prasidėjusios, ko pasekoje programa su McLaren jau strigo. Po to, kai Mersai įsigijo Brawn komandą, jie daug neinvestavo į tų metų bolidus, o visą dėmesį telkė naujam reglamentui.

Panašiai buvo ir su RBR - Renault. Renault F1 programa kabojo ant plauko ir nieko ten rimto nevyko, todėl su RBR susiderėjo ne tik dėl variklių tiekimo, bet ir dėl atitinkamų privilegijų, kurios suteikė galimybę RBR'ams tapti pagrindine Renault variklių komanda.
Natūraliai nekyla tau klausimas, dėl ko RBR ir Renault pradėjo pyktis, ko pasekoje RBR buvo priversta žengti labai rizikingą žingsnį pereinant prie kito tiekėjo? Šiaip sau, turbūt, staiga pradėjo gesti varikliai iš lempos ir nebegaut atnaujinimų.

Nei viena komanda dabar nieko panašaus neturi. Gauna motorus dėžėse su užrašu "užsikniskit", nes tie laikai pasibaigė, kadangi dabar tiek MB, tiek Renault, tiek Ferrari teikia pirmumą savo programoms ir ten kiša daug pinigų. Jeigu kas dar kažką daugiau ir gavo iš Mersų, tai Astonas, bet nepaėjo šita varkė.

Jėgainės ir jos komponentų išdėstymas, ypatingai šiais laikais, kuriamos atsižvelgiant į bendrą bolido konceptą. Nemanau, kad komanda, kuri baigia išparceliuoti savo turtą ir prisiėmus paskolų gali savo bolide variklį pritaikyti geriau, nei tą daro gamyklinė komanda.

Galim sutarti, jog prisiminsim šitą diskusiją. Ir tada pažiūrėsim, po dar kokių nors 3-4 sekančių sezonų, kur kuri komanda nuėjo ir ar laimingas, ar nusivylęs karjerą užbaigs Riccardo :))) Mano spėjimas, kad McLaren su Mersų varikliu tikrai aukščiau nepakils, o tikriausiai dar kris ir žemiau. Renault perspektyvos, kol kas, atrodo net geresnės.
Ferrari vėl bus top 3, kaip ir Mersai, ir tikriausiai RBR.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas