D. Ricciardo pyktis per radiją: galėčiau aiškinti ir aiškinti kokios su**ktos yra taisyklės (6)

D. Ricciardo pyktis per radiją: galėčiau aiškinti ir aiškinti kokios su**ktos yra taisyklės
logo 2023 Lapkričio 05 d. 21:00, Getty Images/Red Bull Content Pool nuotr.

Danielis Ricciardo po lenktynių Brazilijoje nestokojo emocijų.

Australo lenktynės visiškai sugadino nekaltas epizodas pirmame rate. Po kontakto tarp „Williams“ ir „Haas“ lenktynininkų į patyrusio „AlphaTauri“ lenktynininko bolidą atskriejo ratas.

Dėl to „AlphaTauri“ mechanikai turėjo imtis darbo, o atsinaujinus lenktynėms Danielis Ricciardo bei „McLaren“ lenktynininkas Oscaras Piastris, kurio bolidas taip pat nukentėjo, privalėjo ratu vėliau „pasijungti į veiksmą“.

Žinojęs tai, kad greitis savaitgalio metu buvo geras, veterenas iš Australijos nesulaikė emocijų po finišo.

Per radiją savo komandai australas sakė: „Gerai, galėčiau aiškinti ir aiškinti kokios su**ktos yra šitos taisyklės, tačiau mes visi tai žinome. Atsiprašau Jūsų, buvo atliktas geras darbas taisant mašiną.

Greitis buvo geras.. manau, kad mes turėjome šansų, todėl yra suknistai apmaudu. Labai, tikrai, labai. Mes visi dalijames šiuo apmaudu. Tikrai galėjome iškovoti šiandien taškų dėl gero greičio. 

Ačiū dar kartą. Mes sugrįšime. Labai vertinu jūsų pastangas. Buvo ir komandinio darbo, Jūs labai prisidėjote prie mašinos“, – kalbėjo D. Ricciardo.

Žinoma, komanda ramino savo lenktynininką, kuris antrose lenktynėse paeiliui pretendavo į taškus. 



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Rus
IP: 26d90b9 | 11/06 06:46 Atsakyti
a9
11/06 03:56

Iki raudonų vėliavų lyderis nuvažiavo 2 ratus, o Ricciardo tik 1. ... skaityti daugiau

Ačiū šerlokai. Kalba eina kad logikos nėra, jeigu jau yra radonos vėliavos ir restartuojamos lenktynės, gal kažkaip neturėtų būti atsilikusiu ratu, jeigu per sąpyginai mežesnį lenktynių stabdymą "sc" yra galimybė susigrapint ratą, tai per red flag juolabiau turėtų būti
Rokas1
IP: ee040a3 | 11/06 10:54 Atsakyti
Taisyklės logiškos ir jų laikytasi buvo logiškai, bet tai tikrai yra vieta, kurią galima pagerinti. Jei yra numatyta, kad prieš SC restart aplenkti ratu tą ratą gali pasivyti, manau reiktų tokios pat taisyklės ir prieš restartą po red flag. Pvz visoms mašinoms judant link starto pozicijų aplenkti ratu privalo apvažiuoti tą ratą, kol kiti sustoja į savo vietas. Manau tada ir pilotai būtų mažiau nuskriausti ir žiūrovams būtų daug įdomiau.
a9
IP: 7cca019 | 11/06 03:56 Atsakyti
Iki raudonų vėliavų lyderis nuvažiavo 2 ratus, o Ricciardo tik 1. Po SC leidžiama susigrąžinti ratą ir lenktynininkas būna ir fiziškai nuvažiavęs tiek pat ratų, kiek ir lyderis. Bet šiuo atveju prieš restartą nebuvo SC ir startavo iš vietos, todėl nėra galimybės susigrąžinti ratą tokioje situacijoje ir lenktynininkas fiziškai būna nuvažiavęs 1 ratu mažiau. Tad taisyklės logiškos ir nėra reikalo piktintis, kad restartavo oficialiai atsilikdamas ratu.
Klepsidra
IP: f493dd1 | 11/06 12:31 Atsakyti
Rokas1
11/06 10:54

Taisyklės logiškos ir jų laikytasi buvo logiškai, bet tai tikrai y... skaityti daugiau

taip, bet kadangi cia labai reti atvejai, nzn, ar bus atsizvelgta. tuo labiau, kad FIA pastoviai saudosi sau i kojas bandydama kazka keisti - kaip kad pvz su isvaziavimu is pit ir blokavimu
Slipstream
IP: 749ae41 | 11/06 14:05 Atsakyti
Klepsidra
11/06 10:28

ziurima formaliai - tiesiog kiek fiziskai nuvaziuota ratu. siuo atveju... skaityti daugiau

Del Ricciardo tai sunku pasakyti kodel vaziavo toliau, o Piastri turbut paliko del patirties igavimo ir dar bande mediumu duomenis rinkti pries Lando pit stopa
Klepsidra
IP: f493dd1 | 11/06 10:28 Atsakyti
Rus
11/06 06:46

Ačiū šerlokai. Kalba eina kad logikos nėra, jeigu jau yra radonos ... skaityti daugiau

ziurima formaliai - tiesiog kiek fiziskai nuvaziuota ratu. siuo atveju tiesiog nepasiseke. man tai klausimas yra, kodel Piastri ir Ricciardo vaziavo toliau, nes SC tikimybe buvo maza, o abu bolidai nesutaisyti iki galo buvo
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983