Dakaras. B. Vanagas paaiškino, kodėl greičio ruože nepraleido V. Žalos (52)

Dakaras. B. Vanagas paaiškino, kodėl greičio ruože nepraleido V. Žalos
logo 2020 Sausio 05 d. 16:07, „Inbank Lietuva Team Pitlane“

Vos prasidėjęs 2020 metų Dakaro ralio maratonas įsirašė į Lietuvos automobilių sporto istoriją.

Pirmajame greičio ruože netikėtai greičiausią laiką užfiksavo Vaidotas Žala, kuris tapo pirmuoju mūsų šalies atstovu, laimėjusiu Dakaro greičio ruožą.

Vis tik po finišo „Agrorodeo“ užsiminė, kad trasoje įvyko nemalonus incidentas. V. Žala vienoje vietoje pavijo Benediktą Vanagą, tačiau šis nepraleido savo tautiečio į priekį ir šiam teko rizikingai lenkti varžovą.

Vis tik po finišo B. Vanagas atsiprašė V. Žalos bei teigė, kad į priekį jo nepraleido dėl nesuveikusios įrangos, kuria rūpinasi lenktynių organizatoriai.

Žiauriai nesmagu, kad taip nutiko. Mums prieš startą organizatoriai pakeitė Iritrack įrenginį, nes neveikė gerai. Vietoje stacionaraus įdėjo mobilų, bet tas, kaip matau, buvo ne ką geresnis. Šiandieną du kartus praleidome Yazeeda, po kartą Alonso, Duma ir dar kažkokį bagį, bet Vaido žinių negavome. Net išsigandau, kai Jis išniro. Mano manymu, laikinas Iritrackas neveikė, kaip turėtų (mus teisėjai buvo įspėję, kad jam gali trūkti ryšio).

Vyrai, Jūs šaunuoliai! Pagarba didžiausia. P.S. su Vaidu susirašėm, pasitikslinom kas nutiko“, - savo socialinio tinklo paskyroje rašė B. Vanagas.


Komentarai (52)
Klepsidra
| 01/06 18:05 Atsakyti
Black_Death
01/06 13:49

mano ausis, kelis kartus, buvo pasiekia pletkai (nežinau kiek teisybės) kad Vanagas norėjo papulti į gamyklinę komandą, bet jam atsakė: "sorry. parduodam tau senus ratus, pažiūrėsim kaip suvažiuosi, galbūt būsi priimtas kitais metais".

Sorry bus pasakyta visiems, nes tokia rinka niekam neidomi, o greitai vaziuojanciu ir be lietuviu yra. Max, manau, ka galima issikovoti - didesni overdrive ar x-raid supporta, gal naujesniu auto prieinamuma, kas leistu top10 ilgiau pabuti
ddt
| 01/06 16:43 Atsakyti
D_hugas
01/06 16:01

226 nauji Toyota Hilux registruoti Lietuvoje per 2019 metų 11 mėn.

Kiek iš jų išregistruota?
D_hugas
| 01/06 16:01 Atsakyti
226 nauji Toyota Hilux registruoti Lietuvoje per 2019 metų 11 mėn.
A85 logo rėmėjas
| 01/06 15:57 Atsakyti
ddt
01/06 15:48

Man apskritai klausimas, kokia Hilux'ų pikapų pardavimo Lietuvoje statistika. Vilniuje neteko matyti. Gal ne tas miestas, gal Naisiuose reikia paieškot :) Apie Alonso aš ir kalbu - Vanago žinomumas pasaulyje yra praktiškai nulinis, ir jei Toyota jam iškėlė kažkokius "if clause", tai bijau kad mūsų kraštuose tai reiškia pasiūlymą važiuot į mažą kaimelį Pietų Amerikoje.

Tikrai ne Vilniuj Hilux skirtas. O užmiesty jų matosi. Nors buvo kažkas Nissan Navarą daugiabučio kieme įsigudrinęs statyt, bet, matyt, pats suprato, kad ne pati geriausia vieta tokį begemotą ant kiemo ganyt, nes jau senokai nemačiau.
ddt
| 01/06 15:48 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
01/06 15:07

Alonso tai čia tikrai puikus Toyota PR ėjimas. Vien apie jį ir kalba žiniasklaida, o į Dakar legendas per daug niekas ir nekreipia dėmesio. Tad tai didelis pliusas tiek Toyota, tiek Dakar kaip tokiam.

Įdomu kokia ta vardinių Hilux pardavimų statistika.

O dėl Vanago, tai čia jis pats nori įsiteikt Toyota, kad duotų jam kiek įmanoma geresnę techniką pagal jo biudžetą. Puikus ėjimas, svarbu jam sekasi susirinkt tuos pinigus.

Man apskritai klausimas, kokia Hilux'ų pikapų pardavimo Lietuvoje statistika. Vilniuje neteko matyti. Gal ne tas miestas, gal Naisiuose reikia paieškot :) Apie Alonso aš ir kalbu - Vanago žinomumas pasaulyje yra praktiškai nulinis, ir jei Toyota jam iškėlė kažkokius "if clause", tai bijau kad mūsų kraštuose tai reiškia pasiūlymą važiuot į mažą kaimelį Pietų Amerikoje.
A85 logo rėmėjas
| 01/06 15:07 Atsakyti
ddt
01/06 14:52

Tai kad Vanagas su Toyota ant skelbimų jau turbūt 4 ar 5 metus, kai Gelandewageną pardavė. Seniai jis su Toyota vėliava dirba. O jei tu apie tuos 25 black hilux'us tik Lietuvos rinkai, tai toks čia ir promoutinimas.. Jei Toyota gali rinktis, o patikėk, ji gali, ji seniai investuotų į Alonso. O, pala. Taigi jau seniai Toyota taip ir pasirinko.

Alonso tai čia tikrai puikus Toyota PR ėjimas. Vien apie jį ir kalba žiniasklaida, o į Dakar legendas per daug niekas ir nekreipia dėmesio. Tad tai didelis pliusas tiek Toyota, tiek Dakar kaip tokiam.

Įdomu kokia ta vardinių Hilux pardavimų statistika.

O dėl Vanago, tai čia jis pats nori įsiteikt Toyota, kad duotų jam kiek įmanoma geresnę techniką pagal jo biudžetą. Puikus ėjimas, svarbu jam sekasi susirinkt tuos pinigus.
ddt
| 01/06 14:52 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
01/06 14:04

Tai paaiškintų kodėl Vanagas taip Toyota promotina visais įmanomais būdais.

Tai kad Vanagas su Toyota ant skelbimų jau turbūt 4 ar 5 metus, kai Gelandewageną pardavė. Seniai jis su Toyota vėliava dirba. O jei tu apie tuos 25 black hilux'us tik Lietuvos rinkai, tai toks čia ir promoutinimas.. Jei Toyota gali rinktis, o patikėk, ji gali, ji seniai investuotų į Alonso. O, pala. Taigi jau seniai Toyota taip ir pasirinko.
A85 logo rėmėjas
| 01/06 14:04 Atsakyti
Black_Death
01/06 13:49

mano ausis, kelis kartus, buvo pasiekia pletkai (nežinau kiek teisybės) kad Vanagas norėjo papulti į gamyklinę komandą, bet jam atsakė: "sorry. parduodam tau senus ratus, pažiūrėsim kaip suvažiuosi, galbūt būsi priimtas kitais metais".

Tai paaiškintų kodėl Vanagas taip Toyota promotina visais įmanomais būdais.
A85 logo rėmėjas
| 01/06 14:03 Atsakyti
kart
01/06 13:32

Su senos specifikacijos bolidu berods negali važiuoti už gamyklinę komandą. Atitinkamai, jeigu nesi gamyklinės komandos pilotas, negali gauti naujausios specifikacijos bolido.

Tai ne su senos, su naujos. Tik ten labai kosminiai pinigai gaunasi, nes turi viską pirktis iš gamintojo - technikai, priežiūra, gyvenimas ir etc. O kaip pilnai gamyklinis, o ne kaip Team Pitlane, tai tuomet reiktų užsiimt važiuojančio sandėlio role ir vistiek susimokėt, jei gerai atsimenu.
Black_Death
| 01/06 13:49 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
01/06 13:28

Dabartinė tai ne, bet jei lyginant įsigyjimo kainas, tai gali būt, kad panašiai. Aš sakau, tik atsimenu, kad Žala sakė, kad Mini jiems išeina brangiau, bet bendrai jiems geresnis pasirinkimas. O dėl sumų tai sorry, tikrai neatsimenu, nes raštu niekur nėra, o interviu prasukinėt tai ilgai užtrunka :) Ir dar, tiek Vanagas, tiek Žala pirko keliems metams. Tai Žala su dabartiniu Mini dar turėtų ir kitąmet važiuot, ir gal net dar kitais metais, neatsimenu keliems ten metams tas lizingas yra. Vanagas irgi panašiai.

Ir dar, jei gerai suprantu, tai galima važiuot ir po gamyklinės komandos vėliava ir tą Vanagui lyg ir siūlė, bet tuomet labai stipriai išbrangsta ta prabanga.

mano ausis, kelis kartus, buvo pasiekia pletkai (nežinau kiek teisybės) kad Vanagas norėjo papulti į gamyklinę komandą, bet jam atsakė: "sorry. parduodam tau senus ratus, pažiūrėsim kaip suvažiuosi, galbūt būsi priimtas kitais metais".
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas