Dakaras. B. Vanago šturmanu tapo patyręs portugalas (39)

Dakaras. B. Vanago šturmanu tapo patyręs portugalas
logo 2019 Gruodžio 31 d. 11:42, Gedmantas Kropis

Dakaro raliui besiruošiantis Lietuvos atstovas Benediktas Vanagas praėjusios savaitės pabaigoje pranešė itin prastą naujieną - dėl ligos šiais metais jam padėti negalės ilgametis komandos šturmanas Sebastianas Rozwadowskis.

Vis tik jau antradienį oficialiai patvirtinta, kad prie „Inbank Lietuva Team Pitlane“ komandos prisijungia itin patyręs šturmanas iš Portugalijos Filipe Palmeiro, kuris daugiau nei 10 metų buvo gamyklinės „Mini“ komandos šturmanu.

42-ejų šturmanui tai bus jau 14-asis Dakaro ralis, o praėjusį sausį jis su savo kolega Borisu Garafulicu užėmė aštuntąją vietą.

B. Vanagas savo socialinio tinklo paskyroje taip pat patvirtino, kad F. Palmeiro jau šį vakarą atskris į Vilnių, kur pradės trumpą pasiruošimą Dakaro raliui. Komanda į Saudo Arabiją išvyks sausio 1-osios rytą.

„Prie mūsų Dakarui 2020 jungiasi portugalas - mano vienmetis (42) Filipe Palmeiro, daugiau nei 10 metų gamyklinės „Mini“ komandos šturmanas. Filipe tai bus 14-as Dakaras. Šiais metais Jis ten su Borisu Garafulicu finišavo 8-oje pozicijoje.

Šiandieną į pavakarę F.Palmeiro atskrenda į Vilnių, kur Naujų metų išvakarėse pradėsime pasiruošimą Dakarui. Taip mes laimėsime bent 10 valandų skirtų vien darbui, pasiruošimui ir Dakaro strategijai. Tam išnaudosime paskutinį šių metų vakarą, bei netrumpus skrydžius į Stambulą ir Jeddah, vietoje to, kad susitiktume tik Saudo Arabijoje“, - rašė B. Vanagas.

F. Palmeiro tapo laisvas po to, kai praėjusiais metais kartu su juo važiavęs B. Garafulicas atsisakė dalyvauti šių metų Dakaro ralyje dėl neramumų jo gimtojoje Čilėje.

Dakaro ralis Saudo Arabijoje startuos sausio 5 dieną.


Komentarai (39)
ddt
| 01/05 10:02 Atsakyti
kart
01/05 00:09

Jeigu pamiršti, ką rašai, tai ne aš kaltas: "...Pavarų dėžių irgi pritrūks, irgi laukti ilgai nereikės. "

Tu net nesidomi Vanago karjeros rezultatais, iš kur tu tuomet suprasi, ką aš turiu omenyje rašydamas vieną ar kitą dalyką?
kart
| 01/05 00:09 Atsakyti
ddt
01/04 19:59

Dėžių trūkumus? Skandaliukus? Sorry, bet tamsta kažką per stipraus užrūkei.

Jeigu pamiršti, ką rašai, tai ne aš kaltas: "...Pavarų dėžių irgi pritrūks, irgi laukti ilgai nereikės. "
ddt
| 01/04 19:59 Atsakyti
kart
01/04 15:24

Kaip ir tu apie kažkokius Vanago skandaliukus ir dėžių trūkumus, kurių nėra ir nebuvo.

Dėžių trūkumus? Skandaliukus? Sorry, bet tamsta kažką per stipraus užrūkei.
kart
| 01/04 15:24 Atsakyti
ddt
01/04 07:59

Šneki visiškas, nu visiškas pievas.

Kaip ir tu apie kažkokius Vanago skandaliukus ir dėžių trūkumus, kurių nėra ir nebuvo.
ddt
| 01/04 07:59 Atsakyti
kart
01/03 20:33

Tavo kalbos persmelktos tuo varguolišku lietuvių mentalitetų. Nepatinka kažkodėl mums tie, kurie kažką padaro geriau, nes jei kažką padaro geriau dirbdamas tą patį darbą, tai reiškia, jog jis yra sukčius ar dar kažkoks.
Taip pat tas nuolatinis herojų ieškojimas, kur kažkas iš mažos, mažai kam žinomos, šalies su mažu biudžetu nušluosto nosį pasaulio geriausiems. Juknevičius ant to ilgai važiavo, bet jo bėda, kad ant to užsisėdėjo.
Tada atėjo Vangas, kuris išnaudojo nišas, padėjusias jam sugeneruoti didesnį biudžetą, po to atėjo Žala, kuris sistemingai dirbdamas per kelis sezonus perlipo nuo trash iki naujausios technikos. Tuo tarpu Antanas, kažkur sustojo ir ne dėl niekeno kito kaltės.

Šneki visiškas, nu visiškas pievas.
kart
| 01/03 20:33 Atsakyti
ddt
01/02 17:18

Vanagas stogų turės kaip minimum, ir ilgai laukti nereikės. Net klausimo nėra. Pavarų dėžių irgi pritrūks, irgi laukti ilgai nereikės. Čia standartinė situacija, nes ant šitų elementų pastatyta visa jo lenktynininko karjera, ar ralyje, ar 1000km, ar Dakare. Visada tas pats. Beveik neabejoju, kad Arabijos dykumose suras dar ir vieną kitą karvę. Ai, na gal kupranugarį. O jei nebeironizuojant - kada baigėsi valstybės institucijų parama, ir prasidėjo muilo ašaros per teliką. Jei ką. Visi likę važiavo kaip vyrai, su tuo, iš ko turėjo ir ką turėjo - sukandę dantis bet su šypsena. Neturiu nieko prieš Vanagą, šaunus bičas, tik kad labai jau daug verksmingų intonacijų jo balse.

Tavo kalbos persmelktos tuo varguolišku lietuvių mentalitetų. Nepatinka kažkodėl mums tie, kurie kažką padaro geriau, nes jei kažką padaro geriau dirbdamas tą patį darbą, tai reiškia, jog jis yra sukčius ar dar kažkoks.
Taip pat tas nuolatinis herojų ieškojimas, kur kažkas iš mažos, mažai kam žinomos, šalies su mažu biudžetu nušluosto nosį pasaulio geriausiems. Juknevičius ant to ilgai važiavo, bet jo bėda, kad ant to užsisėdėjo.
Tada atėjo Vangas, kuris išnaudojo nišas, padėjusias jam sugeneruoti didesnį biudžetą, po to atėjo Žala, kuris sistemingai dirbdamas per kelis sezonus perlipo nuo trash iki naujausios technikos. Tuo tarpu Antanas, kažkur sustojo ir ne dėl niekeno kito kaltės.
Black_Death
| 01/03 17:10 Atsakyti
Life
01/03 15:10

Šiaip tai Juknevičius pastoviai verkia, kaip viskas brangu ir kad neturi tokio bolido ir biudžeto kaip Vanagas. :)

Antanas taip patvl neslepia, kad yra nuoskaudu is anksciau, bet apie tai s nedrabsto. ar Juknevycius ralio metu paprasytas atsisake padeti?
Jei nera ziemos, tai bent ralis ateina. :))
ddt
| 01/03 17:05 Atsakyti
Life
01/03 15:10

Šiaip tai Juknevičius pastoviai verkia, kaip viskas brangu ir kad neturi tokio bolido ir biudžeto kaip Vanagas. :)

Bet Juknevičius už vieną išleistą eurą (tariant, kad biudžetas buvo mažesnis) santykinai gerokai daugiau ir parvežė, bent jau pernai, ar ne? :) Taip pamažu ir baigėsi Vanago įstaigėlės plaukimas ant valstybės valdomų įmonių reklamos biudžetų daugmaž po to, kai Olekas perlenkė lazdą su KAM pinigais ir nepadarė mažučio skandaliuko. O šiaip paprastas modelis buvo - eini į kokią ministeriją, jos šefukai perskambina savo įmones, ir jos susimeta, ir tikrai ne "tik 20 k" kaip Klepsidra mano. Visas modelis buvo pakankamai atviru tekstu spaudoj sudėliotas, jei mokėjot ne tik antraštes skaityt, bet ir matyt kas straipsnių pabaigose. Dabar Benukas atėjo ten pat, kur ir kiti. Mane tik stebina, kaip privatūs verslai, gaudami dešimtimis ir milijonais gryno pelno, taip gaili lėšų sponsoriavimui, jei jau Benui reikėjo kaulyt iš valstybės įmonių. Bet va ko negali iš Beno atimt, tai mokėjimo prie tų pinigų prieit. Žavėjausi ir žaviuosi, apsukrus vyrukas iki pavyzdžio kitiems. Nei vienas kitas neturėjo tiek atvirų durų, kaip Benas. Bravo. Tik vienas dalykas dabar nustebino, tai tos ašaros. Visi likę - kaip vyrai, dantis sukandę bet problemas sprendžia. Kaip ten bebūtų, nuoširdžiai laikau špygas už visus.
Life
| 01/03 15:10 Atsakyti
ddt
01/02 17:18

Vanagas stogų turės kaip minimum, ir ilgai laukti nereikės. Net klausimo nėra. Pavarų dėžių irgi pritrūks, irgi laukti ilgai nereikės. Čia standartinė situacija, nes ant šitų elementų pastatyta visa jo lenktynininko karjera, ar ralyje, ar 1000km, ar Dakare. Visada tas pats. Beveik neabejoju, kad Arabijos dykumose suras dar ir vieną kitą karvę. Ai, na gal kupranugarį. O jei nebeironizuojant - kada baigėsi valstybės institucijų parama, ir prasidėjo muilo ašaros per teliką. Jei ką. Visi likę važiavo kaip vyrai, su tuo, iš ko turėjo ir ką turėjo - sukandę dantis bet su šypsena. Neturiu nieko prieš Vanagą, šaunus bičas, tik kad labai jau daug verksmingų intonacijų jo balse.

Šiaip tai Juknevičius pastoviai verkia, kaip viskas brangu ir kad neturi tokio bolido ir biudžeto kaip Vanagas. :)
ddt
| 01/02 21:11 Atsakyti
Klepsidra
01/02 18:50

dekui uz izvalgas - nezinojom, kad 20k euru KAM parama viena ar du metus buvo kertine biudzeto dalis. nuo siol kiekvienas galesim uz santaupas dakare palakstyti.

Ha ha, visų pirma ta parama buvo diskutuotina iš legalumo pusės, bet... Matau nežinai, kaip sistema veikia ir kiek tos paramos atėjo. Ir negi tu manai, kad paramą jo kontora gaudavo tik Dakaro vėliavai? :) O kai šitas paramos kanalas buvo užrauktas, staiga prasidėjo blaškymasis.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas