Dakaras. C. Sainzas dar labiau padidino savo persvarą, B. Vanagas lieka dešimtuke (40)

Dakaras. C. Sainzas dar labiau padidino savo persvarą, B. Vanagas lieka dešimtuke
logo 2020 Sausio 10 d. 15:15, A.S.O./DPPI/F.Flamand

Dakare šeštąjį greičio ruožą įveikė ir automobilių ekipažai.

Greičiausias prieš poilsio dieną buvo Stephane'as Peterhanselis, kuris trasoje užtruko 4 valandas 27 minutes bei 17 sekundžių.

Antras šiandien liko Dakaro lyderis Carlosas Sainzas, lyderiui nusileidęs vos kiek daugiau nei pusantros minutės. Maža to, ispanas padidino savo persvarą bendroje įskaitoje prieš Nasserą Al-Attiyah, kuris šiandien finišavo trečioje vietoje, nuo lyderio atsilikęs daugiau nei 3 minutėmis.

Dar vieną puikų pasirodymą surengė Fernando Alonso, kuris šiandien liko šeštas ir nuo S. Peterhanselio atsiliko mažiau nei 8 minutėmis.

Tarp lietuvių ir vėl greičiausias buvo Benediktas Vanagas, kuris preliminariai šeštąjį greičio ruožą užbaigė 17-oje vietoje, o bendroje įskaitoje išlaiko vietą dešimtuke.

Nuo savo tautiečio vos daugiau nei minute atsiliko Vaidotas Žala, kuris kol kas klasifikuojamas 18-oje vietoje. V. Žala taip pat pakilo į 19-ąją vietą bendroje įskaitoje.

A. Juknevičius kol kas klasifikuojamas 25-oje vietoje.

Dakaro lyderių penketukas po šeštojo greičio ruožo liko nepakitęs.

Bendra automobilių įskaita:

Vt. Lenktynininkas Automobilis Laikas
1 C. Sainzas Mini 23h33:05
2 N. Al-Attiyah Toyota +7:46
3 S. Peterhanselis Mini +16:18
4 Y. Al Rajhi Toyota +36:46
5 O. Terranova Mini +43:52
10 B. Vanagas Toyota +2.38:24
19 V. Žala Mini +4.12:09
21 A. Juknevičius Toyota +5.32:07
- G. Petrus Toyota -


Komentarai (40)
Klepsidra
| 01/12 12:03 Atsakyti
KIIL
01/12 11:51

uzsimuse Paulo Goncalves :(((

uzsimuse, ar istiko sirdies smugis kaip kadaise Fabricio Meoni? siaip ar taip labai gaila
KIIL
| 01/12 11:51 Atsakyti
uzsimuse Paulo Goncalves :(((
Klepsidra
| 01/12 10:22 Atsakyti
https://www.15min.lt/m/id/gazas/autosportas/dakar-sk-o-dienorastis-nr-5-isskirtines-teises-kalbinti-fernando-alonso-25-1258994
Labai geras interviu - apie pasiruosima, kai kuriuos techninius niuansus ir pan. Ir tiesiai is driverio lupu, o ne po penktos vertimo interpretacijos, skirtos Joneliams
ddt
| 01/11 08:29 Atsakyti
Klepsidra
01/11 06:02

100LL ir naudoja, dar vadinama avgas - lengvajai aviacijai skirta (ne jet), - o ne koki shell v-power kuri ten kazkur pildavai. Delto ir eina klausimas apie kaina - 4eur uz litra ar pan vs dykai dalinama 95

Wow. Zinau as aviacijos specifika, tai idomu kodel jie i dyzelius nepila aviacinio JET A1 - jie is esmes suderinami su nedidelem adaptacijom (yra bi-fuel lektuvu, gali dyzeli, gali JET A1 pilt). Vienintelis didesnis aviacinio privalumas pries paprasta 100 yra atsparumas kavitacijai, bet vaziuojant ne Cileje, tai is principo visiskai neaktualu.
Vokietijoj Belgijoj, Nyderlanduose ir kitur V Power yra 98, o ARAL degalinese Vokietijoj budavo uzsiraudavau ant tokiu, kur 98 negausi, tik 100'aji arba 95, kuris prie vasarisku vokisku karsciu pvz pernai ir uzpernai (+35..+38) maniskes matarui butu detonacijos reikalai.
Klepsidra
| 01/11 06:02 Atsakyti
ddt
01/11 00:13

Vanagas taip ir pasakė, "aviaciniu"? Jis čia rimtai? Ar paprastą 100 oktano benzą jis vadina "aviaciniu"? Visada kai Vokietijoj degalinėse jo pildavausi, niekad net nepagalvojau, kad "aviacinis" :D O šiaip aviacinio žymėjimas yra 100LL ir labai, labai abejoju ar tokį kas nors Dakare naudoja.

100LL ir naudoja, dar vadinama avgas - lengvajai aviacijai skirta (ne jet), - o ne koki shell v-power kuri ten kazkur pildavai. Delto ir eina klausimas apie kaina - 4eur uz litra ar pan vs dykai dalinama 95
Rokas1 logo rėmėjas
| 01/11 03:16 Atsakyti
Varadero
01/11 00:43

Butent toki, lengvosios aviacijos standarto aviacini kura naudoja ne tik Vanagas bet VISI benzinu varomi lyderiu automobiliai kurie siekia rezultato, nes butent sitam kurui yra subalansuoti lenktyniniai benzininiai varikliai montuojami i Dakaro automobilius. Kadangi aviacinio kuro taip lengvai bet kur negausi, tai komandos iskaitant ir Pitlane dar pries Dakara padaro sutartis isipareigodami garantuotai is spec. tiekejo nupirkti X litru/tonu sio kuro. Pvz jei "sudegeliai" toliau ir nebevaziuos, pinigus uz kura jie vistiek jau susimokejo. Visa si informacija yra viesai prieinama. Tad tamsta uzuot cia rases desimtis nesamoniu po kiekviena naujiena eik nors kiek pasidomek bent paciais paprasciausiais su lenktynemis susiejusiais dalykais pries visiems demonstruodamas savo nerastinguma

Va todėl man ir patinka šitas puslapis. Ateini paplepėt su kolegom, tuo pačiu ir kažko naujo išmoksti. Kad 100 kurą naudoja race cars žinojau, bet kad jis aviaciniu vadinamas - ne. Dėkui už tokias elementarias pamokas chebra, visada smagu kažką naujo sužinot ;)
Varadero
| 01/11 00:46 Atsakyti
Varadero
01/11 00:43

Butent toki, lengvosios aviacijos standarto aviacini kura naudoja ne tik Vanagas bet VISI benzinu varomi lyderiu automobiliai kurie siekia rezultato, nes butent sitam kurui yra subalansuoti lenktyniniai benzininiai varikliai montuojami i Dakaro automobilius. Kadangi aviacinio kuro taip lengvai bet kur negausi, tai komandos iskaitant ir Pitlane dar pries Dakara padaro sutartis isipareigodami garantuotai is spec. tiekejo nupirkti X litru/tonu sio kuro. Pvz jei "sudegeliai" toliau ir nebevaziuos, pinigus uz kura jie vistiek jau susimokejo. Visa si informacija yra viesai prieinama. Tad tamsta uzuot cia rases desimtis nesamoniu po kiekviena naujiena eik nors kiek pasidomek bent paciais paprasciausiais su lenktynemis susiejusiais dalykais pries visiems demonstruodamas savo nerastinguma

Sorry, cia atsakymas buvo ne ponui 'kart' o skiedaliukui 'ddt' kuriam aviacinis benzinas atrodo kazkoks nepasiekiamas kostmosas.
Varadero
| 01/11 00:43 Atsakyti
kart
01/11 00:27

"„Dakaro organizatoriai šiemet pateikė staigmenėlę ir E95 degalus pasiūlė piltis NEMOKAMAI. Dabar sprendžiam dilemą ar pasinaudoti šiuo pasiūlymu ir perprogramuojant variklį sutaupyti maždaug 16 tūkstančių eurų ar likti prie seno ir patikimo aviacinio kuro varianto. Sprendimą tikriausiai priimsime vietoje, pasitarę su „Overdrive“ specialistais, o iki to laiko yra apie ką pagalvoti“, – socialiniame tinkle rašė komandos „Kreda“ pilotas A. Juknevičius."

Butent toki, lengvosios aviacijos standarto aviacini kura naudoja ne tik Vanagas bet VISI benzinu varomi lyderiu automobiliai kurie siekia rezultato, nes butent sitam kurui yra subalansuoti lenktyniniai benzininiai varikliai montuojami i Dakaro automobilius. Kadangi aviacinio kuro taip lengvai bet kur negausi, tai komandos iskaitant ir Pitlane dar pries Dakara padaro sutartis isipareigodami garantuotai is spec. tiekejo nupirkti X litru/tonu sio kuro. Pvz jei "sudegeliai" toliau ir nebevaziuos, pinigus uz kura jie vistiek jau susimokejo. Visa si informacija yra viesai prieinama. Tad tamsta uzuot cia rases desimtis nesamoniu po kiekviena naujiena eik nors kiek pasidomek bent paciais paprasciausiais su lenktynemis susiejusiais dalykais pries visiems demonstruodamas savo nerastinguma
A85 logo rėmėjas
| 01/11 00:35 Atsakyti
ddt
01/11 00:13

Vanagas taip ir pasakė, "aviaciniu"? Jis čia rimtai? Ar paprastą 100 oktano benzą jis vadina "aviaciniu"? Visada kai Vokietijoj degalinėse jo pildavausi, niekad net nepagalvojau, kad "aviacinis" :D O šiaip aviacinio žymėjimas yra 100LL ir labai, labai abejoju ar tokį kas nors Dakare naudoja.

https://youtu.be/DSQysJfVnQw?t=351 – įdėjau su time-stampu kur konkrečiai pasakoja kokį kurą naudoja BV – AV 100 LL
kart
| 01/11 00:27 Atsakyti
ddt
01/11 00:13

Vanagas taip ir pasakė, "aviaciniu"? Jis čia rimtai? Ar paprastą 100 oktano benzą jis vadina "aviaciniu"? Visada kai Vokietijoj degalinėse jo pildavausi, niekad net nepagalvojau, kad "aviacinis" :D O šiaip aviacinio žymėjimas yra 100LL ir labai, labai abejoju ar tokį kas nors Dakare naudoja.

"„Dakaro organizatoriai šiemet pateikė staigmenėlę ir E95 degalus pasiūlė piltis NEMOKAMAI. Dabar sprendžiam dilemą ar pasinaudoti šiuo pasiūlymu ir perprogramuojant variklį sutaupyti maždaug 16 tūkstančių eurų ar likti prie seno ir patikimo aviacinio kuro varianto. Sprendimą tikriausiai priimsime vietoje, pasitarę su „Overdrive“ specialistais, o iki to laiko yra apie ką pagalvoti“, – socialiniame tinkle rašė komandos „Kreda“ pilotas A. Juknevičius."
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas