Dakaras. C. Sainzas tolsta nuo persekiotojų, tarp lietuvių ir vėl greičiausias B. Vanagas (61)

Dakaras. C. Sainzas tolsta nuo persekiotojų, tarp lietuvių ir vėl greičiausias B. Vanagas
logo 2020 Sausio 09 d. 14:48, A.S.O/DPPI/F.LeFloch

Saudo Arabijoje įsibėgėja Dakaro ralio maratonas, kuriame jau įveikti penki greičio ruožai. 

Ketvirtadienį nepralenkiamas buvo Carlosas Sainzas su „Mini“ automobiliu. Ispanas trasoje užtruko 3 valandas 52 minutes ir 1 sekundę bei padidino savo persvarą bendroje įskaitoje.

Pagrindinis ispano varžovas Nasseras Al-Attiyah šiandien buvo antras ir C. Sainzui pralaimėjo beveik 3 minutes. Bendroje įskaitoje katarietis nuo ispano atsilieka jau beveik 6 minutėmis.

Stabilų tempą kol kas demonstruoja Stephane'as Peterhanselis, kuris šiandien liko trečias ir šią poziciją taip išlaiko ir bendroje įskaitoje. 

Yazeedas Al Rajhi penktajame greičio ruože lyderiui pralaimėjo beveik pusdevintos minutės ir liko ketvirtas, už jo nugaros - Orlando Terranova, C. Sainzui nusileidęs beveik 9 minutėmis. Tiek Y. Al Rajhi, tiek O. Terranova išsaugojo savo vietas bendroje įskaitoje.

Solidų pasirodymą Dakare tęsia ir Fernando Alonso, kuris šiandien liko septintas, o bendroje įskaitoje, preliminariai, pakilo į 18-ąją vietą.

Tarp lietuvių ir vėl greičiausias buvo Benediktas Vanagas, kuris nuo lyderio atsiliko beveik 33 minutėmis ir užėmė 17-ąją vietą. Toks rezultatas lietuviui turėtų leisti pakilti į 10-ąją vietą bendroje įskaitoje.

Sėkmingas penktasis greičio ruožas buvo ir Antanui Juknevičiui, kuris lyderiui nusileido beveik 54 minutėmis ir kol kas yra 23-as.

Finišą galiausiai pasiekė ir su problemomis susidūręs Vaidotas Žala, kuris kol kas yra 45-oje vietoje, lyderiui pralaimėjęs daugiau nei 2 valandas. Ši nesėkmė bendroje įskaitoje lietuvį nubloškė iki 20-osios vietos.

Edvinas Juškauskas ir toliau išlieka gana stabilus bei šiandien, preliminariai, buvo 36-as.

Finišą pasiekė ir paskutinis lietuvis Gintas Petrus, kuris šiandien liko 48-as.

Bendra automobilių įskaita:

Vt. Lenktynininkas Automobilis Laikas
1 C. Sainzas Mini 19h04:03
2 N. Al-Attiyah Toyota +5:59
3 S. Peterhanselis Mini +17:53
4 Y. Al Rajhi Toyota +31:39
5 O. Terranova Mini +32:05
10 B. Vanagas Toyota +2.08:09
20 V. Žala Mini +3.40:46
21 A. Juknevičius Toyota +4.35:41
28 E. Juškauskas Toyota +5.25:36
47 G. Petrus Toyota +9.00:06

Komentarai (61)
Klepsidra
| 01/10 15:18 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
01/10 13:52

Vanagas KOL KAS savo pavyzdinį Dakarą važiuoja. Jei taip ir toliau, bus bomba. Dėl gamyklinės komandos, tai nežinau. Kažką jau kalba, kad Dakar tikslai kaip ir pasiekti yra. Manau, kad jei atvažiuos aukščiau nei 10 vieta, gali būti, kad baigs šitą projektą. Pagyvensim - pamatysim. Manau, kad jį gali paimt gamyklinė Toyota komanda ne kaip pilotą, o kaip vadovą, nes komandą jis subūręs puikiai visais atžvilgiais.

ir islaikyti 10 vieta yra labai didelis challenge - pirmiausia tai jis is esmes greiciu negali aplinkti ne vieno, esancio auksciau saves - kilti aukstyn imanoma tik kazkam susidurus su rimtom bedom/iskritus visai. klysti pats negali visai - siai dienai prarades 20 minuciu jis is 10 nukris ar ne i 15. plius 40 min atstumu vaziuoja Alonso, kuris gali leisti sau atakuoti ir vaziuoja greiciau, kasdien po kokias 20 min atlosdamas
Klepsidra
| 01/10 15:12 Atsakyti
bitininkas
01/10 14:57

Kam gamyklinė komanda? O kodėl F1 visi nori į gamyklinę? Vien tai, kad nereikia ieškoti remėjų daug ką sako (saugus dėl finansų, daugiau dėmesio į važiavimą, o ne finansų ieškojimą, reklamų filmavimą) Dėl Top3 tik pvz daviau, kad tik tuo atveju būtų atkreiptas dėmesys į pilotą. Jūs bent girdėjote Vanago žodžius po kiekvieno ilgesnio greičio ruožo? Vis sako "atsibodo" "ryoj ilgiaiausias, nežinau kaip iškesiu". Toks jausmas, kad jis tik kažkam nori įrodyti su tuo Top10 ir tiek. Kodėl kiti pilotai po 20 metų važiuija dakare? Nes juo tai veža, jiems patinka. O Vanago pusėj to nesimato. Jis kaip Rosbergas, atkalė titulą ir užtenka :) Iš Lietuvių kol kas Antanas ir Petrus (važiuoja iš savų uždirbtų lėšųs savo malonumui) mėgaujasi dakaru. Aišku Antanas tuo pačiu nori ir kažką pasiekti, klausimas kas būtų jei pasiektų tą Top10. Bet Antanas tas, kuris vienitelis iš lietuvių laukia tikrų kopų (iššūkio), tik jam vakar tos kopos pasirodė ne kopos, o kupstai. O visi kiti "kopos buvo, bet ne tokios didelės, tik su staigiai nukritimais".

vejus totalius surasei, bet paskaicius pasakas apie Legenda - nestebina
kart
| 01/10 15:06 Atsakyti
bitininkas
01/10 14:57

Kam gamyklinė komanda? O kodėl F1 visi nori į gamyklinę? Vien tai, kad nereikia ieškoti remėjų daug ką sako (saugus dėl finansų, daugiau dėmesio į važiavimą, o ne finansų ieškojimą, reklamų filmavimą) Dėl Top3 tik pvz daviau, kad tik tuo atveju būtų atkreiptas dėmesys į pilotą. Jūs bent girdėjote Vanago žodžius po kiekvieno ilgesnio greičio ruožo? Vis sako "atsibodo" "ryoj ilgiaiausias, nežinau kaip iškesiu". Toks jausmas, kad jis tik kažkam nori įrodyti su tuo Top10 ir tiek. Kodėl kiti pilotai po 20 metų važiuija dakare? Nes juo tai veža, jiems patinka. O Vanago pusėj to nesimato. Jis kaip Rosbergas, atkalė titulą ir užtenka :) Iš Lietuvių kol kas Antanas ir Petrus (važiuoja iš savų uždirbtų lėšųs savo malonumui) mėgaujasi dakaru. Aišku Antanas tuo pačiu nori ir kažką pasiekti, klausimas kas būtų jei pasiektų tą Top10. Bet Antanas tas, kuris vienitelis iš lietuvių laukia tikrų kopų (iššūkio), tik jam vakar tos kopos pasirodė ne kopos, o kupstai. O visi kiti "kopos buvo, bet ne tokios didelės, tik su staigiai nukritimais".

Viename komentare aiškini, kad reikia milijonų, o kitame kad nereikia rūpintis pinigais.
bitininkas
| 01/10 14:57 Atsakyti
Kam gamyklinė komanda? O kodėl F1 visi nori į gamyklinę? Vien tai, kad nereikia ieškoti remėjų daug ką sako (saugus dėl finansų, daugiau dėmesio į važiavimą, o ne finansų ieškojimą, reklamų filmavimą) Dėl Top3 tik pvz daviau, kad tik tuo atveju būtų atkreiptas dėmesys į pilotą. Jūs bent girdėjote Vanago žodžius po kiekvieno ilgesnio greičio ruožo? Vis sako "atsibodo" "ryoj ilgiaiausias, nežinau kaip iškesiu". Toks jausmas, kad jis tik kažkam nori įrodyti su tuo Top10 ir tiek. Kodėl kiti pilotai po 20 metų važiuija dakare? Nes juo tai veža, jiems patinka. O Vanago pusėj to nesimato. Jis kaip Rosbergas, atkalė titulą ir užtenka :) Iš Lietuvių kol kas Antanas ir Petrus (važiuoja iš savų uždirbtų lėšųs savo malonumui) mėgaujasi dakaru. Aišku Antanas tuo pačiu nori ir kažką pasiekti, klausimas kas būtų jei pasiektų tą Top10. Bet Antanas tas, kuris vienitelis iš lietuvių laukia tikrų kopų (iššūkio), tik jam vakar tos kopos pasirodė ne kopos, o kupstai. O visi kiti "kopos buvo, bet ne tokios didelės, tik su staigiai nukritimais".
Life
| 01/10 14:29 Atsakyti
KIIL
01/09 16:35

Vanagas moka tik 50% jam algos ir tai sako, kad per brangus jiems..

Tada tikrai neapsimoka, geriau pasiimti geresnį bolidą. :)
A85 logo rėmėjas
| 01/10 13:52 Atsakyti
kart
01/10 13:47

Na, tarkim Vangas dabar išsilaikytų top10 iki galo, tai būtų kosmosas, žiūrint kokie pilotai prieš jį. Kad ir šiandien, kol kas, dvi Overdrive Toyota komandas laiko už nugaros.
Nemanau, kad reikia dar kažko geriau, jog atkreipti gamyklinių komandų dėmesį į save. Žinoma, neskainant minėtų dalykų, tokių kaip geras užnugaris.

Vanagas KOL KAS savo pavyzdinį Dakarą važiuoja. Jei taip ir toliau, bus bomba. Dėl gamyklinės komandos, tai nežinau. Kažką jau kalba, kad Dakar tikslai kaip ir pasiekti yra. Manau, kad jei atvažiuos aukščiau nei 10 vieta, gali būti, kad baigs šitą projektą. Pagyvensim - pamatysim. Manau, kad jį gali paimt gamyklinė Toyota komanda ne kaip pilotą, o kaip vadovą, nes komandą jis subūręs puikiai visais atžvilgiais.
kart
| 01/10 13:47 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
01/10 13:30

Geras klausimas. Jeigu užsidirbi važiuodamas privačiai, tai tada kaip ir nėra tikslo. Nebent siekt geresnio rezultato (pergalės) ir pasigerint finansus, nesukant galvos dėl rėmimo paieškų. Bet top 3 lietuviai tikrai neskursdami čia važiuoja. O Petrus iš viso turistauja, nes pinigai jo seniai uždirbti.

Na, tarkim Vangas dabar išsilaikytų top10 iki galo, tai būtų kosmosas, žiūrint kokie pilotai prieš jį. Kad ir šiandien, kol kas, dvi Overdrive Toyota komandas laiko už nugaros.
Nemanau, kad reikia dar kažko geriau, jog atkreipti gamyklinių komandų dėmesį į save. Žinoma, neskainant minėtų dalykų, tokių kaip geras užnugaris.
A85 logo rėmėjas
| 01/10 13:30 Atsakyti
kart
01/10 13:26

Nafik tada pilotui gamyklinė komanda, jeigu jis su privačia štampuoja pastoviai top3 rezultatus? :))

Geras klausimas. Jeigu užsidirbi važiuodamas privačiai, tai tada kaip ir nėra tikslo. Nebent siekt geresnio rezultato (pergalės) ir pasigerint finansus, nesukant galvos dėl rėmimo paieškų. Bet top 3 lietuviai tikrai neskursdami čia važiuoja. O Petrus iš viso turistauja, nes pinigai jo seniai uždirbti.
kart
| 01/10 13:26 Atsakyti
bitininkas
01/10 13:12

Kas rašė, jog vanagui nėra problemų kaip Žalai, tai vakar vanagas pramušė reduktorių ir nedaug truko iki karterio pramušimo (variklio suvarymo). Kas dėl gamyklinės komandos. Pats Vanagas pasakė, jog lietuviui apie gamyklinę komandą nereikia net svajoti, nebent turi milijonų, kuriais juos pavaišintum. O be milijonų, turi būt stabilus (tarkim žala būtų atvažiavęs vis top3, tada dar šansas išlystų). Stabilus ne dakarą kaip jis sakė, o bent pora metų, ištisai per visus metus, kur tik dalyvauji. Apie geresnį šturmaną Vanagas jau mąsto, manau atsisakys lenko.

Nafik tada pilotui gamyklinė komanda, jeigu jis su privačia štampuoja pastoviai top3 rezultatus? :))
bitininkas
| 01/10 13:12 Atsakyti
Kas rašė, jog vanagui nėra problemų kaip Žalai, tai vakar vanagas pramušė reduktorių ir nedaug truko iki karterio pramušimo (variklio suvarymo). Kas dėl gamyklinės komandos. Pats Vanagas pasakė, jog lietuviui apie gamyklinę komandą nereikia net svajoti, nebent turi milijonų, kuriais juos pavaišintum. O be milijonų, turi būt stabilus (tarkim žala būtų atvažiavęs vis top3, tada dar šansas išlystų). Stabilus ne dakarą kaip jis sakė, o bent pora metų, ištisai per visus metus, kur tik dalyvauji. Apie geresnį šturmaną Vanagas jau mąsto, manau atsisakys lenko.
×

TOP naujienos