Dakaras. Devintame greičio ruože greičiausias S. Peterhanselis, B. Vanagas devintas (24)

Dakaras. Devintame greičio ruože greičiausias S. Peterhanselis, B. Vanagas devintas
logo Sausio 12 d. 18:41, A.S.O./A.Vincent/DPPI

Stephane‘as Peterhanselis buvo greičiausias devintame greičio ruože ir padidino pervarą prieš varžovus bendroje įskaitoje. Tuo tarpu geriausiai tarp lietuvių pasirodęs Benediktas Vanagas šiandien finišavo devintas.

Vakar sportininkams finišavus, S. Peterhanselį ir antrą vietą bendroje įskaitoje užimantį Nasserą Al-Attiyah skyrė šešios minutėms. O šios dienos greičio ruože prancūzas persvarą prieš pagrindinį varžovą patrigubino. Tai buvo pirmas kartas šių metų Dakaro ralyje, kai S. Peterhanselis užfiksavo geriausią rezultatą greičio ruože.

Jei S. Peterhanseliui pavyko išvengti rimtesnių problemų, tai sėkmė Nassero Al-Attiyah šiandien nelydėjo. Sportininkas buvo pasiklydęs bei du kartus keitė pradurtą padangą. Nepaisant viso to, „Toyota“ komandos lenktynininkui pavyko finišuoti antroje vietoje.

Problemų šiandien neišvengė ir praėjusių metų Dakaro ralio nugalėtojas Carlosas Sainzas, kuris susidūręs su stabdžių problemomis prarado 22 minutes.

Buvęs greičiausias penktame greičio ruože, Ginielis de Villiersas šiandien finišavo trečias, nuo komandos draugo N. Al-Attiyah atsilikęs vos 19 sek.

Greičiausiųjų penketuką užbaigė Yazeedas Al Rajhi ir Brianas Baragwanathas.

Geriausiai tarp lietuvių šiandien sekėsi B. Vanagui, kuris finišavo devintas. Tuo tarpu kiti lietuviai liko ketvirtame dešimtuke. Gintas Petrus užfiksavo 33-ią rezultatą, Antanas Juknevičius 35-ą, o Edvinas Juškauskas - 36.


Komentarai (24)
Life
IP: 5802629 | 01/13 20:14 Atsakyti
Kesha
01/12 23:39

BV yra vadybininkas Nr1 Dakare. Visa ta pagalba yra labai gerai pasverta. Nebūtų patempęs Žalos, Lietuvoje jį suvalgytų gyvą, o dabar užsidirbo daug bonuso, papildomų gerbėjų augimas atneša investicijas iš rėmėjų, didesnes peržiūras facebook, youtube ir t.t. Pagalba Toyotos lenktynininkams atsipirks su kaupu. Nuo santykių su Gazoo racing, Overdrive iki nuolaidų dalims, naujai technikai (užsiminė, kad yra planų kitais metais įsigyti dar naujesnį Hilux), pagalba ir dėmesiu bivake ir t.t. Faktas, kad Benas pasirenka kam padėti ir jei pagalba jam neatneštų jokios naudos, tikrai niekam nepadėtų, išskyrus atvejus kai kam nors grėstų pavojus gyvybei. Gaila, kad nėra toks geras vairuotojas kaip vadybininkas, bet top10 šiemet vertas būti.

Taigi juk Žala netranzavo Beno, plius niekas kitas jam nepadėjo ir niekas net nerašytų, kad nepadėjo ir Benas, čia tik jo asmeninis reikalas buvo patempti, nes ir pačiam yra tekę atsidurti panašioje pozicijoje kaip Žala.
Kesha
IP: 755fc0b | 01/13 19:51 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
01/13 16:36

as aisku mazai apie dakara ismanau, bet nesuprantu tu jau gana daznu neigiamu komentaru apie felipe ir neva jo klaidas. gi sainzo sturmanas irgi nuo pradziu pagrybaudavo. ar cia as kazko nesuprantu ir turi but visai be klaidu tokio brangumo portugalas?

Klysta visi šturmanai iki vieno, tik PRO kažkiek mažiau. Vanagas yra maksimalistas, tai dėl to dūsauja dėl Felipe klaidų. Bet faktas, kad bendroje sumoje Felipe n kartų išnavigavo puikiai, bet kaip ir visur, gale eskaluojamos tik padarytos klaidos. Sainz viename GR paklydęs prarado pusvalandį, tai Felipe tos mikro klaidelės tikrai nevertos Beno verkimo.
Norge logo rėmėjas
IP: 04ea3ca | 01/13 16:36 Atsakyti
as aisku mazai apie dakara ismanau, bet nesuprantu tu jau gana daznu neigiamu komentaru apie felipe ir neva jo klaidas. gi sainzo sturmanas irgi nuo pradziu pagrybaudavo. ar cia as kazko nesuprantu ir turi but visai be klaidu tokio brangumo portugalas?
Kestutis - GPS
IP: 8798979 | 01/13 11:06 Atsakyti
Tech
01/13 10:27

turejau omeny, kad gal kitoms masinoms sugedusioms net nestoja , net nezinant situacijos, o tikriausiai tik toyotoms, tai greiciausiai ir yra ne is geros valios, praknis kelias pizicijas, o is isskaiciavimo, bet tai nera blogai, kiekvienas su sava strategija :)

1. B. Vanagas važiuoja komandoje. Kas sportavo/dirbo komandoje, tas tikrai žino kas tai.
2. Rato paskolinimas trasoje trunka iki 1-2 min. Tai visiškas myzeris santykyje tarp dažnumo ir sudėtinio laiko trasoje. Publicistikoje - kaip išpūstas reikalas. Priklausomai nuo požiūrio, ar norit pažeminti, ar liaupsinti...
Tech
IP: bfb2e24 | 01/13 10:27 Atsakyti
Kestutis - GPS
01/13 00:39

Ką reiškia "tik"?
Tai ratlankiai tinka tik Toyotai. Ant Mini, juo labiau bagių neužmausi.
Tai verkia Vasiljev', - "На 200-м километре мы уже остались без запасных колёс, пробив три. Сбросили скорость и ехали на доезд. Рассчитывать на помощь коллег по команде было бы проблематично — ближайший „миник“ едет довольно далеко. Это не то что у Toyota — у них они все достаточно кучно идут, друг за дружкой толпой."

turejau omeny, kad gal kitoms masinoms sugedusioms net nestoja , net nezinant situacijos, o tikriausiai tik toyotoms, tai greiciausiai ir yra ne is geros valios, praknis kelias pizicijas, o is isskaiciavimo, bet tai nera blogai, kiekvienas su sava strategija :)
Kestutis - GPS
IP: 1d3eb88 | 01/13 00:39 Atsakyti
Tech
01/12 23:59

Na jeigu ratus keite tik toyotai, tai kaip ir aisku viskas;)

Ką reiškia "tik"?
Tai ratlankiai tinka tik Toyotai. Ant Mini, juo labiau bagių neužmausi.
Tai verkia Vasiljev', - "На 200-м километре мы уже остались без запасных колёс, пробив три. Сбросили скорость и ехали на доезд. Рассчитывать на помощь коллег по команде было бы проблематично — ближайший „миник“ едет довольно далеко. Это не то что у Toyota — у них они все достаточно кучно идут, друг за дружкой толпой."
Tech
IP: c4754c7 | 01/12 23:59 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
01/12 22:58

Vanagas yra ne tik vairuotojas, jis yra visos komandos veidas realiai. Žalą patempė – prarado minutes greičio ruože, už tai Lietuvoje PR tobulas. Padeda gamyklinei Toyota komandai – bonusas, gal ir neapčiuopiamas, iš komandos. Ir BV yra taip pat ir verslininkas. Rezultatas svarbu tiek, kiek tai įkrenta į bendrą verslo planą. Manau, kad šitoj vietoj reikia matyti bendrą vaizdą su kontekstu, o ne tik pliką rezultatą.

Na jeigu ratus keite tik toyotai, tai kaip ir aisku viskas;)
Kesha
IP: 755fc0b | 01/12 23:39 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
01/12 22:58

Vanagas yra ne tik vairuotojas, jis yra visos komandos veidas realiai. Žalą patempė – prarado minutes greičio ruože, už tai Lietuvoje PR tobulas. Padeda gamyklinei Toyota komandai – bonusas, gal ir neapčiuopiamas, iš komandos. Ir BV yra taip pat ir verslininkas. Rezultatas svarbu tiek, kiek tai įkrenta į bendrą verslo planą. Manau, kad šitoj vietoj reikia matyti bendrą vaizdą su kontekstu, o ne tik pliką rezultatą.

BV yra vadybininkas Nr1 Dakare. Visa ta pagalba yra labai gerai pasverta. Nebūtų patempęs Žalos, Lietuvoje jį suvalgytų gyvą, o dabar užsidirbo daug bonuso, papildomų gerbėjų augimas atneša investicijas iš rėmėjų, didesnes peržiūras facebook, youtube ir t.t. Pagalba Toyotos lenktynininkams atsipirks su kaupu. Nuo santykių su Gazoo racing, Overdrive iki nuolaidų dalims, naujai technikai (užsiminė, kad yra planų kitais metais įsigyti dar naujesnį Hilux), pagalba ir dėmesiu bivake ir t.t. Faktas, kad Benas pasirenka kam padėti ir jei pagalba jam neatneštų jokios naudos, tikrai niekam nepadėtų, išskyrus atvejus kai kam nors grėstų pavojus gyvybei. Gaila, kad nėra toks geras vairuotojas kaip vadybininkas, bet top10 šiemet vertas būti.
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 01/12 22:58 Atsakyti
Tech
01/12 22:50

Na tai labdara jam gali kainuoti ta top 10. Nebent cia mazdaug dzin 10 ar 12 . :)

Vanagas yra ne tik vairuotojas, jis yra visos komandos veidas realiai. Žalą patempė – prarado minutes greičio ruože, už tai Lietuvoje PR tobulas. Padeda gamyklinei Toyota komandai – bonusas, gal ir neapčiuopiamas, iš komandos. Ir BV yra taip pat ir verslininkas. Rezultatas svarbu tiek, kiek tai įkrenta į bendrą verslo planą. Manau, kad šitoj vietoj reikia matyti bendrą vaizdą su kontekstu, o ne tik pliką rezultatą.
Kesha
IP: 755fc0b | 01/12 22:55 Atsakyti
Na BV kol kas šansų nemažai pabaigti Top10. Dakaras nenuspėjamas, vieną dieną lyderis, kitą jau pakuojiesi čemodanus. Tai iš priekyje esančių dar gali kažkas iškristi, kaip beje ir pats Benas. Bet jei sekančiame GR dar kiek priartės prie Lavieille ir apdės Despres, tai paskutinius du GR tikrai daugiau rizikuos.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas