Stephane‘as Peterhanselis buvo greičiausias devintame greičio ruože ir padidino pervarą prieš varžovus bendroje įskaitoje. Tuo tarpu geriausiai tarp lietuvių pasirodęs Benediktas Vanagas šiandien finišavo devintas.
Vakar sportininkams finišavus, S. Peterhanselį ir antrą vietą bendroje įskaitoje užimantį Nasserą Al-Attiyah skyrė šešios minutėms. O šios dienos greičio ruože prancūzas persvarą prieš pagrindinį varžovą patrigubino. Tai buvo pirmas kartas šių metų Dakaro ralyje, kai S. Peterhanselis užfiksavo geriausią rezultatą greičio ruože.
Jei S. Peterhanseliui pavyko išvengti rimtesnių problemų, tai sėkmė Nassero Al-Attiyah šiandien nelydėjo. Sportininkas buvo pasiklydęs bei du kartus keitė pradurtą padangą. Nepaisant viso to, „Toyota“ komandos lenktynininkui pavyko finišuoti antroje vietoje.
Problemų šiandien neišvengė ir praėjusių metų Dakaro ralio nugalėtojas Carlosas Sainzas, kuris susidūręs su stabdžių problemomis prarado 22 minutes.
Buvęs greičiausias penktame greičio ruože, Ginielis de Villiersas šiandien finišavo trečias, nuo komandos draugo N. Al-Attiyah atsilikęs vos 19 sek.
Greičiausiųjų penketuką užbaigė Yazeedas Al Rajhi ir Brianas Baragwanathas.
Geriausiai tarp lietuvių šiandien sekėsi B. Vanagui, kuris finišavo devintas. Tuo tarpu kiti lietuviai liko ketvirtame dešimtuke. Gintas Petrus užfiksavo 33-ią rezultatą, Antanas Juknevičius 35-ą, o Edvinas Juškauskas - 36.
BV yra vadybininkas Nr1 Dakare. Visa ta pagalba yra labai gerai pasverta. Nebūtų patempęs Žalos, Lietuvoje jį suvalgytų gyvą, o dabar užsidirbo daug bonuso, papildomų gerbėjų augimas atneša investicijas iš rėmėjų, didesnes peržiūras facebook, youtube ir t.t. Pagalba Toyotos lenktynininkams atsipirks su kaupu. Nuo santykių su Gazoo racing, Overdrive iki nuolaidų dalims, naujai technikai (užsiminė, kad yra planų kitais metais įsigyti dar naujesnį Hilux), pagalba ir dėmesiu bivake ir t.t. Faktas, kad Benas pasirenka kam padėti ir jei pagalba jam neatneštų jokios naudos, tikrai niekam nepadėtų, išskyrus atvejus kai kam nors grėstų pavojus gyvybei. Gaila, kad nėra toks geras vairuotojas kaip vadybininkas, bet top10 šiemet vertas būti.
as aisku mazai apie dakara ismanau, bet nesuprantu tu jau gana daznu neigiamu komentaru apie felipe ir neva jo klaidas. gi sainzo sturmanas irgi nuo pradziu pagrybaudavo. ar cia as kazko nesuprantu ir turi but visai be klaidu tokio brangumo portugalas?
turejau omeny, kad gal kitoms masinoms sugedusioms net nestoja , net nezinant situacijos, o tikriausiai tik toyotoms, tai greiciausiai ir yra ne is geros valios, praknis kelias pizicijas, o is isskaiciavimo, bet tai nera blogai, kiekvienas su sava strategija :)
2. Rato paskolinimas trasoje trunka iki 1-2 min. Tai visiškas myzeris santykyje tarp dažnumo ir sudėtinio laiko trasoje. Publicistikoje - kaip išpūstas reikalas. Priklausomai nuo požiūrio, ar norit pažeminti, ar liaupsinti...
Ką reiškia "tik"?
Tai ratlankiai tinka tik Toyotai. Ant Mini, juo labiau bagių neužmausi.
Tai verkia Vasiljev', - "На 200-м километре мы уже остались без запасных колёс, пробив три. Сбросили скорость и ехали на доезд. Рассчитывать на помощь коллег по команде было бы проблематично — ближайший „миник“ едет довольно далеко. Это не то что у Toyota — у них они все достаточно кучно идут, друг за дружкой толпой."
Na jeigu ratus keite tik toyotai, tai kaip ir aisku viskas;)
Tai ratlankiai tinka tik Toyotai. Ant Mini, juo labiau bagių neužmausi.
Tai verkia Vasiljev', - "На 200-м километре мы уже остались без запасных колёс, пробив три. Сбросили скорость и ехали на доезд. Рассчитывать на помощь коллег по команде было бы проблематично — ближайший „миник“ едет довольно далеко. Это не то что у Toyota — у них они все достаточно кучно идут, друг за дружкой толпой."
Vanagas yra ne tik vairuotojas, jis yra visos komandos veidas realiai. Žalą patempė – prarado minutes greičio ruože, už tai Lietuvoje PR tobulas. Padeda gamyklinei Toyota komandai – bonusas, gal ir neapčiuopiamas, iš komandos. Ir BV yra taip pat ir verslininkas. Rezultatas svarbu tiek, kiek tai įkrenta į bendrą verslo planą. Manau, kad šitoj vietoj reikia matyti bendrą vaizdą su kontekstu, o ne tik pliką rezultatą.
Vanagas yra ne tik vairuotojas, jis yra visos komandos veidas realiai. Žalą patempė – prarado minutes greičio ruože, už tai Lietuvoje PR tobulas. Padeda gamyklinei Toyota komandai – bonusas, gal ir neapčiuopiamas, iš komandos. Ir BV yra taip pat ir verslininkas. Rezultatas svarbu tiek, kiek tai įkrenta į bendrą verslo planą. Manau, kad šitoj vietoj reikia matyti bendrą vaizdą su kontekstu, o ne tik pliką rezultatą.
Na tai labdara jam gali kainuoti ta top 10. Nebent cia mazdaug dzin 10 ar 12 . :)