Dakaras. Nusivylęs N. Al-Attiyah: taisyklės palankios tiems, kurie lenktyniauja bagiais (16)

Dakaras. Nusivylęs N. Al-Attiyah: taisyklės palankios tiems, kurie lenktyniauja bagiais
logo Sausio 13 d. 20:28, A.S.O./F.Gooden/DPPI

„Toyota“ lenktynininkas Nasseras Al-Attiyah neslepia nepasitenkinimo Dakaro ralio taisyklėmis, kurios, anot sportininko, yra palankios tiems, kurie lenktyniauja bagiais.

Tris kartus Dakaro ralyje triumfavęs N. Al-Attiyah dabar bendroje įskaitoje užima antrą vietą ir iki finišo likus vos keliems greičio ruožams nuo lyderio Stephane‘o Peterhanselio, kuris vairuoja „X-Raid“ komandos „Mini“ bagį, atsilieka 17 minučių. Nepaisant to, jog „Toyota“ sportininkas vis dar turi šansą nugalėti šių metų ralyje, jo teigimu, taisyklės yra palankios varžovams.

„Esu truputi nusivylęs. Kalbu ne apie dvikovą tarp manęs ir Stephane‘o. Jau įrodžiau, kad galiu kovoti tiek su juo, tiek su Carlosu. Mes visada kovojame dėl aukščiausių rezultatų“, - kalbėjo šiandien greičio ruožą antras baigęs N. Al-Attiyah.

„Kalbu apie prarastą dvikovą tarp bagių ir automobilių, varomų keturiais ratais. Taisyklės yra per daug palankios tiems, kurie lenktyniauja bagiais. Mano greičio ir puikaus Matthieu Baumelio darbo nepakanka tam, kad sumažintume atsilikimą nuo jų.“

„Navigacinės klaidos bei pradurtos padangos nulėmė lenktynių baigtį. Nuo pat ralio pradžios iki šiandien mūsų komanda viso pradūrė 60 padangų. Tuo tarpu „X-Raid“ sportininkai, važiuojantys bagiais - 14. Skaičiai kalba patys už save. Ant bagių yra sumontuotos didesnės padangos, todėl jiems lengviau yra įveikti akmenuotas vietas. Tuo tarpu mums tai yra košmaras. Šiandien buvo daugiau smėlio, todėl galėjome daugiau spausti. Bet kaip būna daugiau akmenų, pavyzdžiui vakar, mes susiduriame su problemomis. Šiandien taip pat nenorėjome per daug rizikuoti, kad neprarastume daugiau laiko.“

Tuo tarpu pats S. Peterhanselis per daug nesureikšmina to fakto, kad prieš artimiausią varžovą pirmauja 17 minučių. Anot prancūzo, per likusius greičio ruožus gali daug kas pasikeisti.

„Dar liko įveikti daug kilometrų. Kiekvieną dieną stengiamės kuo geriau atlikti savo darbą, nes navigacinės klaidos gali kainuoti labai daug laiko“, - sakė trylika kartų Dakare nugalėjęs prancūzas.

„Viskas padaryta taip, jog galima nesunkiai pasiklysti. Šiandien nebuvo lengva. Vakar įgijome didesnį pranašumą prieš varžovus. Šiandien nepasiklydome, tačiau neišvengėme iššūkių. Bet kokiu atveju esame patenkinti. Svarbu tai, jog Nasserui pralošėme labai mažai laiko.“


Komentarai (16)
Holy
IP: cbdca75 | 01/15 21:19 Atsakyti
Padangu diametras, amartizatoriu eiga ir svoris, trys pagrindiniai dalykai kas daro skirtuma. Manau padarys atskira grupe bagiams. Jie pralekia kai kurias vietas net nepristabdydami, nes viska sugeria amortikai ir padangos. O Toyotos kaip dinozaurai tose vietose.
Norge logo rėmėjas
IP: e777c9d | 01/14 20:48 Atsakyti
Klepsidra
01/14 16:56

n metu neleidzia - kodel turetu? plius didzioji dalis Dakaro taisykliu yra pagal FIA Cross-country reglamenta. Siandien Mike su laikmaciu (Todtas) leido dalyvius i starta - yra manoma, kad Dakaras kitamet jau oficialiai vyks po FIA veliava

B.Vanagas (del didesniu ratu): nesakau, kad kitais metais taip bus, bet, pabreziu, tikrai nenustebciau, jei tai ivyktu.
Klepsidra
IP: 51aae71 | 01/14 16:56 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
01/14 11:52

teko ir man vakar puse ausies klausyti vanago live. tai ten jis aiskiai pasake, kad didziausias bagiu pranasumas - didesnio diametro ratai. ir pasake, kad jis nebus nustebes, jei kitu metu dakarui leis ir jiems didesni diametra. nu ir aisku apie ta slegiu reguliavimo galimybe minejo.

n metu neleidzia - kodel turetu? plius didzioji dalis Dakaro taisykliu yra pagal FIA Cross-country reglamenta. Siandien Mike su laikmaciu (Todtas) leido dalyvius i starta - yra manoma, kad Dakaras kitamet jau oficialiai vyks po FIA veliava
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04 | 01/14 11:52 Atsakyti
teko ir man vakar puse ausies klausyti vanago live. tai ten jis aiskiai pasake, kad didziausias bagiu pranasumas - didesnio diametro ratai. ir pasake, kad jis nebus nustebes, jei kitu metu dakarui leis ir jiems didesni diametra. nu ir aisku apie ta slegiu reguliavimo galimybe minejo.
Lexxus
IP: 909efe4 | 01/14 11:50 Atsakyti
Klepsidra
01/14 10:15

kur bandoma sulyginti su skirtingus dalykus technineje sferoje niekada nebus abu lygus - WTTC nebuvo lygus N/A ir Turbo, Dakare nera lygus 2WD bagiai ir AWD, WEC nera lygus Toyota ir kiti ir t.t. t.t. Neimanoma to apskaiciuoti pagal visu pageidavimus.
Toyota pozicija paprasta - manau, jau visi buvo susitaike su perejimu prie bagiu, bet staiga Peugeot *** ir isejo. Kas liko? WEC situacija - paskutinis didelis gamintojas ir jis pasake, kad darom taip, kad mes nieko nuo 0 nekuriam ir esam konkurencingi, arba einam lauk. Bandoma ta ir daryti ir nesiseka.
Bagiai lyg reguliuoja slegi tik galiniuose ratuose automatiskai.

Pritariu - čia ne kas kita, kaip stūmimas taisykles keist jų naudai.
Klepsidra
IP: 038e568 | 01/14 10:15 Atsakyti
kur bandoma sulyginti su skirtingus dalykus technineje sferoje niekada nebus abu lygus - WTTC nebuvo lygus N/A ir Turbo, Dakare nera lygus 2WD bagiai ir AWD, WEC nera lygus Toyota ir kiti ir t.t. t.t. Neimanoma to apskaiciuoti pagal visu pageidavimus.
Toyota pozicija paprasta - manau, jau visi buvo susitaike su perejimu prie bagiu, bet staiga Peugeot *** ir isejo. Kas liko? WEC situacija - paskutinis didelis gamintojas ir jis pasake, kad darom taip, kad mes nieko nuo 0 nekuriam ir esam konkurencingi, arba einam lauk. Bandoma ta ir daryti ir nesiseka.
Bagiai lyg reguliuoja slegi tik galiniuose ratuose automatiskai.
Kestutis - GPS
IP: 9a50b82 | 01/14 09:43 Atsakyti
kart
01/14 03:36

Šiaip, kiek girdėjau, tai, kai kurie Toyotos lyderiai važiuoja šiek tiek su paturbintom padangom. Tik nežinia ar pasiteisino.

Tai matomai Nasseras taip subtiliai išreiškė regresą šių naujausių padangų. Šių dvejų pagrindinių Toyotos automobilių padangos rekordus muša, blogąja prasme.
Dėl Nassero važiavimo dar pateisintum tą košmarą ant akmenų, bet de Villiers kitokio stiliaus pilotas...
YZF
IP: 4c5d4e2 | 01/14 09:25 Atsakyti
Tai ka jis siulo? Uzdeti mazesnius, siauresnius ratus and galu varomo bagio ir leisti jam kopose smagintis, kol Nasal atyja abdul salam aleikum atyja eis pro ji kaip pro stovinti su savo 4 varomais?
Markx
IP: 186252c | 01/14 08:59 Atsakyti
Šiaip bagiai buvo "įvesti" į dakarą siekiant padėti privačioms komandoms konkuruoti su neribotus biudžetus turinčiais gamintojais. Tai savaime sako kad jie turi pranašumų kaip slėgio reguliavimas, didesni ratai, svoris, kaina ir t.t.. Tai kad su laiku kai kurios "privačios" komandos turi gamyklų resursus ir vis tiek gali važiuoti bagiais jau šiek tiek iškreipia visą reikalą. Lyg kažkur mačiau užsiminta apie svarstymą uždrausti bagius.
Pish Tish
IP: 4a3014d | 01/14 07:05 Atsakyti
Toyota taip pat galėjo kurti bagį, buvo užduotas jiems klausimas porą metų atgal, jie atsakė neigiamai, o Mini važiavo ir RWD ir AWD tuo metu ir matė kas geriau. 4wd smėlyje geriau, ką ir minėjo Naseras, 2wd dėl padangų per akmenis geriau ir taip, jie gali slėgi keisti, plius jų rato eiga didesnė leidžiama, kas 4wd berods 300 mm leidžiama, o 2wd leidžiama daugiau.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas