Holy
IP: cbdca75 | 01/15 21:19 Atsakyti
Padangu diametras, amartizatoriu eiga ir svoris, trys pagrindiniai dalykai kas daro skirtuma. Manau padarys atskira grupe bagiams. Jie pralekia kai kurias vietas net nepristabdydami, nes viska sugeria amortikai ir padangos. O Toyotos kaip dinozaurai tose vietose.
Norge logo rėmėjas
IP: e777c9d | 01/14 20:48 Atsakyti
Klepsidra
01/14 16:56

n metu neleidzia - kodel turetu? plius didzioji dalis Dakaro taisykliu yra pagal FIA Cross-country reglamenta. Siandien Mike su laikmaciu (Todtas) leido dalyvius i starta - yra manoma, kad Dakaras kitamet jau oficialiai vyks po FIA veliava

B.Vanagas (del didesniu ratu): nesakau, kad kitais metais taip bus, bet, pabreziu, tikrai nenustebciau, jei tai ivyktu.
Klepsidra
IP: 51aae71 | 01/14 16:56 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
01/14 11:52

teko ir man vakar puse ausies klausyti vanago live. tai ten jis aiskiai pasake, kad didziausias bagiu pranasumas - didesnio diametro ratai. ir pasake, kad jis nebus nustebes, jei kitu metu dakarui leis ir jiems didesni diametra. nu ir aisku apie ta slegiu reguliavimo galimybe minejo.

n metu neleidzia - kodel turetu? plius didzioji dalis Dakaro taisykliu yra pagal FIA Cross-country reglamenta. Siandien Mike su laikmaciu (Todtas) leido dalyvius i starta - yra manoma, kad Dakaras kitamet jau oficialiai vyks po FIA veliava
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04 | 01/14 11:52 Atsakyti
teko ir man vakar puse ausies klausyti vanago live. tai ten jis aiskiai pasake, kad didziausias bagiu pranasumas - didesnio diametro ratai. ir pasake, kad jis nebus nustebes, jei kitu metu dakarui leis ir jiems didesni diametra. nu ir aisku apie ta slegiu reguliavimo galimybe minejo.
Lexxus
IP: 909efe4 | 01/14 11:50 Atsakyti
Klepsidra
01/14 10:15

kur bandoma sulyginti su skirtingus dalykus technineje sferoje niekada nebus abu lygus - WTTC nebuvo lygus N/A ir Turbo, Dakare nera lygus 2WD bagiai ir AWD, WEC nera lygus Toyota ir kiti ir t.t. t.t. Neimanoma to apskaiciuoti pagal visu pageidavimus.
Toyota pozicija paprasta - manau, jau visi buvo susitaike su perejimu prie bagiu, bet staiga Peugeot *** ir isejo. Kas liko? WEC situacija - paskutinis didelis gamintojas ir jis pasake, kad darom taip, kad mes nieko nuo 0 nekuriam ir esam konkurencingi, arba einam lauk. Bandoma ta ir daryti ir nesiseka.
Bagiai lyg reguliuoja slegi tik galiniuose ratuose automatiskai.

Pritariu - čia ne kas kita, kaip stūmimas taisykles keist jų naudai.
Klepsidra
IP: 038e568 | 01/14 10:15 Atsakyti
kur bandoma sulyginti su skirtingus dalykus technineje sferoje niekada nebus abu lygus - WTTC nebuvo lygus N/A ir Turbo, Dakare nera lygus 2WD bagiai ir AWD, WEC nera lygus Toyota ir kiti ir t.t. t.t. Neimanoma to apskaiciuoti pagal visu pageidavimus.
Toyota pozicija paprasta - manau, jau visi buvo susitaike su perejimu prie bagiu, bet staiga Peugeot *** ir isejo. Kas liko? WEC situacija - paskutinis didelis gamintojas ir jis pasake, kad darom taip, kad mes nieko nuo 0 nekuriam ir esam konkurencingi, arba einam lauk. Bandoma ta ir daryti ir nesiseka.
Bagiai lyg reguliuoja slegi tik galiniuose ratuose automatiskai.
Kestutis - GPS
IP: 9a50b82 | 01/14 09:43 Atsakyti
kart
01/14 03:36

Šiaip, kiek girdėjau, tai, kai kurie Toyotos lyderiai važiuoja šiek tiek su paturbintom padangom. Tik nežinia ar pasiteisino.

Tai matomai Nasseras taip subtiliai išreiškė regresą šių naujausių padangų. Šių dvejų pagrindinių Toyotos automobilių padangos rekordus muša, blogąja prasme.
Dėl Nassero važiavimo dar pateisintum tą košmarą ant akmenų, bet de Villiers kitokio stiliaus pilotas...
YZF
IP: 4c5d4e2 | 01/14 09:25 Atsakyti
Tai ka jis siulo? Uzdeti mazesnius, siauresnius ratus and galu varomo bagio ir leisti jam kopose smagintis, kol Nasal atyja abdul salam aleikum atyja eis pro ji kaip pro stovinti su savo 4 varomais?
Markx
IP: 186252c | 01/14 08:59 Atsakyti
Šiaip bagiai buvo "įvesti" į dakarą siekiant padėti privačioms komandoms konkuruoti su neribotus biudžetus turinčiais gamintojais. Tai savaime sako kad jie turi pranašumų kaip slėgio reguliavimas, didesni ratai, svoris, kaina ir t.t.. Tai kad su laiku kai kurios "privačios" komandos turi gamyklų resursus ir vis tiek gali važiuoti bagiais jau šiek tiek iškreipia visą reikalą. Lyg kažkur mačiau užsiminta apie svarstymą uždrausti bagius.
Pish Tish
IP: 4a3014d | 01/14 07:05 Atsakyti
Toyota taip pat galėjo kurti bagį, buvo užduotas jiems klausimas porą metų atgal, jie atsakė neigiamai, o Mini važiavo ir RWD ir AWD tuo metu ir matė kas geriau. 4wd smėlyje geriau, ką ir minėjo Naseras, 2wd dėl padangų per akmenis geriau ir taip, jie gali slėgi keisti, plius jų rato eiga didesnė leidžiama, kas 4wd berods 300 mm leidžiama, o 2wd leidžiama daugiau.
kart
IP: ff4c1cb | 01/14 03:36 Atsakyti
Kestutis - GPS
01/13 23:08

Ex, Nasserai, Nasserai... ir kodėl nepasiklausei patarimo pas Unte, tas būtų pašnabždėjęs, kaip cykiai, cykiai pasikeisti padangas atsparesnes akmenims ;)

Šiaip, kiek girdėjau, tai, kai kurie Toyotos lyderiai važiuoja šiek tiek su paturbintom padangom. Tik nežinia ar pasiteisino.
kart
IP: ff4c1cb | 01/14 03:35 Atsakyti
maxpower
01/13 20:51

Taisykles ipareigoja MIni naudoti didesnes padangas? :)

Vanagas kažkuriame savo video pasakojo apie bagių pranašumus. Jeigu gerai supratau jie ruože ir slėgius gali reguliuotis labai lengvai, kas yra turbūt kertinis dalykas saugant padangas.
Life
IP: 5802629 | 01/14 02:45 Atsakyti
Nasseras užtat gali naudotis 4x4 privalumais.
Kestutis - GPS
IP: a45339f | 01/13 23:08 Atsakyti
Ex, Nasserai, Nasserai... ir kodėl nepasiklausei patarimo pas Unte, tas būtų pašnabždėjęs, kaip cykiai, cykiai pasikeisti padangas atsparesnes akmenims ;)
maxpower
IP: e296b85 | 01/13 20:51 Atsakyti
Taisykles ipareigoja MIni naudoti didesnes padangas? :)
ddt
IP: 21ec4ad | 01/13 20:51 Atsakyti
ups

TOP naujienos

F-1.lt pulsas