Dakaras. S. Peterhanselis keturioliktą kartą triumfavo ralyje, B. Vanagas liko dvyliktas (11)

Dakaras. S. Peterhanselis keturioliktą kartą triumfavo ralyje, B. Vanagas liko dvyliktas
logo Sausio 15 d. 19:18, A.S.O./A.Vincent/DPPI

„X-Raid“ komandos lenktynininkas Stephane‘as Peterhanselis keturioliktą kartą tapo Dakaro ralio nugalėtoju. Prancūzas į pirmąją vietą bendroje įskaitoje pakilo po antrojo greičio ruožo ir lyderio pozicijos nuo tada niekam neužleido. S. Peterhanselis triumfavo antroje vietoje likusį „Toyota“ atstovą Nasserą Al-Attiyah aplenkęs beveik 15 min.

Prancūzas šiame ralyje buvo greičiausias tik viename greičio ruože. Bet sportininkas demonstravo pavydėtiną stabilumą. Už pirmojo trejetuko ribos S. Peterhanselis liko tik viename greičio ruože, o finišuodamas už pagrindinių varžovų, jiems nenusileisdavo daugiau nei 5 minutėmis.

Šiandien S. Peterhanselis paskutinį ralio greičio ruožą baigė trečias, nusileidęs tik komandos draugui Carlosui Sainzui ir minėtam N. Al-Attiah. Prancūzas Dakaro ralyje, vairuodamas automobilį, triumfavo aštuntą kartą. Lygiai prieš 30 metų sportininkas pirmą kartą triumfavo ralyje tuo metu važiavęs „Yamaha“ motociklu.

Pagrindinis S. Peterhanselio varžovas N. Al-Attiah buvo greičiausias prologe bei penkiuose greičio ruožuose - geriausias rezultatas tarp visų dalyvių. Bet jau pirmoje ralio pusėje „Toyota“ lenktynininkas nuo pagrindinio varžovo atsiliko 12 min. Viename greičio ruože N. Al-Attiah pavyko atsilikimą sumažinti iki mažiau nei šešių minučių, bet tai buvo viskas, ką pavyko sportininkui šiemet pasiekti. N. Al-Attiah antrus metus iš eilės nusileido „X-Raid“ komandos sportininkui. Pernai ralyje triumfavęs C. Sainzas šį kartą liko trečias.

Šiandien greičiausias tarp lietuvių buvo Antanas Juknevičius užfiksavęs 19-ą rezultatą. Tuo tarpu pozicija žemiau finišavęs Benediktas Vanagas bendroje įskaitoje taip ir nepateko tarp dešimties greičiausiųjų. Lietuvis liko dvyliktas.

Edvinas Juškauskas paskutinį ralio greičio ruožą baigė 34-as, o Gintas Petrus - 38-as.

Lengvųjų bagių klasėje šiemet triumfavo Francisco Lopez Contardo. Tuo tarpu sunkvežimių klasėje dominavo „Kamaz“ sportininkai, užėmę pirmas tris vietas. Klasėje triumfavo rusas Dmitrijus Sotnikovas.


Komentarai (11)
Norge logo rėmėjas
IP: e777c9d | 01/16 22:13 Atsakyti
Jonaitis
01/16 19:30

Ajna tas Antanas na-chu-j. Tikiuosi tai buvo jo paskutinis dakaras ir verkslenimai. Nebent kazkokiu budu ras remeju, upgradins technika ir prades kazka rodyt.

sake, tikrai kitam dalyvaus. ir net sturmana jau derino :)
Jonaitis
IP: ec13005 | 01/16 19:30 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
01/16 16:48

suprantu, todel ir sakau, kad man istrigo antano tiesmukas pasisakymas, kad "dabartinis dakaras yra lengvas ir jame vairuotojas nieko nereiskia".

Ajna tas Antanas na-chu-j. Tikiuosi tai buvo jo paskutinis dakaras ir verkslenimai. Nebent kazkokiu budu ras remeju, upgradins technika ir prades kazka rodyt.
Norge logo rėmėjas
IP: e777c9d | 01/16 16:48 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
01/16 16:43

Turbūt neįmanoma nustatyt, kiek kas įtakos daro, bet faktas, kad lenktynininkas visada buvo ir bus paskutinė, svarbiausia detalė. Kaip jau sakiau kažkada, Loeb šiemet geras to pavyzdys. O lenktyninkus sulygint irgi žiauriai sunku, ypač Dakare, kur tiek daug sudedamųjų galutiniam rezultatui įtaką daro

suprantu, todel ir sakau, kad man istrigo antano tiesmukas pasisakymas, kad "dabartinis dakaras yra lengvas ir jame vairuotojas nieko nereiskia".
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 01/16 16:43 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
01/16 16:08

tai idomu kokia visgi reali proporcija technikos/pagalbos/biudzeto ir vairuotojo dakare? f1 gal 85 su 15% sakyciau. nu dar sturmanas dakare yra sudedamoji, bet dekim ji prie technikos :) tiesiog noriu sulyginti vanago ir antano svori kiek ten itakos rezultatui

Turbūt neįmanoma nustatyt, kiek kas įtakos daro, bet faktas, kad lenktynininkas visada buvo ir bus paskutinė, svarbiausia detalė. Kaip jau sakiau kažkada, Loeb šiemet geras to pavyzdys. O lenktyninkus sulygint irgi žiauriai sunku, ypač Dakare, kur tiek daug sudedamųjų galutiniam rezultatui įtaką daro
Norge logo rėmėjas
IP: e777c9d | 01/16 16:08 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
01/16 14:28

Antanas visą gyvenimą tą patį kartoja :) jam geriausi laikai buvo tada, kai 1 ar 2 lietuviški ekipažai važiavo ir galėjo jis visiem pasakot, kad niekas kitas ten taip kaip jis nesugebėtų ir 30 vieta yra kosmiškai geras rezultatas :) o dėl technikos, tai 1:1 ta pati istorija kaip su F1, kai daug kas kartoja, kad va seniau tai technika nieko nereiškė, tikri vyrai lenktyniavo ir savo jėga titulus ėmė, o dabar mašinos pačios važiuoja :D

tai idomu kokia visgi reali proporcija technikos/pagalbos/biudzeto ir vairuotojo dakare? f1 gal 85 su 15% sakyciau. nu dar sturmanas dakare yra sudedamoji, bet dekim ji prie technikos :) tiesiog noriu sulyginti vanago ir antano svori kiek ten itakos rezultatui
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 01/16 14:28 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
01/16 12:41

ziurejau antano interviu tai sake, kad siais laikais dakaras pasidare lengvas, ne kiek nepanasus i tai, kas budavo anksciau, todel vairuotojo itaka sumazejo iki minimumo. tipo laimi tie, kas turi geresne technika

Antanas visą gyvenimą tą patį kartoja :) jam geriausi laikai buvo tada, kai 1 ar 2 lietuviški ekipažai važiavo ir galėjo jis visiem pasakot, kad niekas kitas ten taip kaip jis nesugebėtų ir 30 vieta yra kosmiškai geras rezultatas :) o dėl technikos, tai 1:1 ta pati istorija kaip su F1, kai daug kas kartoja, kad va seniau tai technika nieko nereiškė, tikri vyrai lenktyniavo ir savo jėga titulus ėmė, o dabar mašinos pačios važiuoja :D
Norge logo rėmėjas
IP: e777c9d | 01/16 12:41 Atsakyti
ziurejau antano interviu tai sake, kad siais laikais dakaras pasidare lengvas, ne kiek nepanasus i tai, kas budavo anksciau, todel vairuotojo itaka sumazejo iki minimumo. tipo laimi tie, kas turi geresne technika
Kestutis - GPS
IP: e6b232c | 01/16 11:26 Atsakyti
Geras Nickas
01/16 01:43

Kiekvienais metais tie kas nelaimi, taip kalba. Tai taisyklės blogos, tai trasos, tai ten va tas cheatino... Po metų visi stovi ir pradeda iš naujo, kad pofik kas ten pernai buvo, va šiemet tai mes pavarysim :) Kaip Antanas panašiai :D

Pritariu.
Bet, neskaitant, kad ralis Saudo Arabijoje jau vyksta antrus metus iš eilės ir komandos turėjo tam pasiruošti, pristaikyti, pagal pramuštų ratų skaičių - kažkas tokio..! Penki pramušti ratai GR sukelia ne nuostabą, bet tampa įprasta. Ir nevienam ekipažui, ir vos ne kiekvienam greičio ruože.
Geras Nickas
IP: ac7b250 | 01/16 01:43 Atsakyti
Kestutis - GPS
01/15 20:37

Antano už tiesioginį prisipažinimą net nenubaudė, o tu nori, kad nubaustų tą, prieš kurį net nieks protesto nepadavė.

Šiais metais, kaip niekad daug nusivylusių, netik lietuvių ekipažuose, bet "grietinėlė": Loeb - It's not Dakar, Sainz nežino ar kitą met dalyvaus, Nasser - jei tokios taisyklės su padangomis, tai nafik...

Kiekvienais metais tie kas nelaimi, taip kalba. Tai taisyklės blogos, tai trasos, tai ten va tas cheatino... Po metų visi stovi ir pradeda iš naujo, kad pofik kas ten pernai buvo, va šiemet tai mes pavarysim :) Kaip Antanas panašiai :D
Kestutis - GPS
IP: 773deb4 | 01/15 20:37 Atsakyti
egis01
01/15 20:24

kaip surantu to čeko už nelegalu patraukimą nenubaudė.

Antano už tiesioginį prisipažinimą net nenubaudė, o tu nori, kad nubaustų tą, prieš kurį net nieks protesto nepadavė.

Šiais metais, kaip niekad daug nusivylusių, netik lietuvių ekipažuose, bet "grietinėlė": Loeb - It's not Dakar, Sainz nežino ar kitą met dalyvaus, Nasser - jei tokios taisyklės su padangomis, tai nafik...
×

TOP naujienos