Dakaras. Septintame greičio ruože greičiausias Y. Al Rajhi (49)

Dakaras. Septintame greičio ruože greičiausias Y. Al Rajhi
logo Sausio 10 d. 15:09, DPPI/J.Delfosse

Šiandien geriausią rezultatą tarp visų dalyvių automobilių klasėje užfiksavo „Toyota“ visureigiu važiuojantis Yazeedas Al Rajhi. Tuo tarpu „X-Raid“ lenktynininkas Stephane‘as Peterhanselis toliau pirmauja bendroje įskaitoje.

Minėtasis Y. Al Rajhi šios dienos greičio ruožą, kol kas ilgiausią šiame ralyje, įveikė per 4 val. 21 min. 59 sek. ir vos 48 sek. pranoko antroje vietoje likusį S. Peterhanselį. Pastarasis greičio ruožą pradėjo ketvirtas ir vienu metu prieš Y. Al Rajhį pirmavo trimis minutėmis. Bet prieš atvažiuojant į priešpaskutinį punktą, prancūzas prarado penkias minutes ir šiandien liko antras, nusileidęs tik minėtam Y. Al Rajhi. Nepaisant to, S. Peterhanselis padidino persvarą bendroje įskaitoje prieš „Toyota“ lenktynininką Nasserą Al-Attiyahą, finišavusį ketvirtoje vietoje, iki 8 minučių.

Trečią rezultatą šios dienos greičio ruože užfiksavo praėjusių metų Dakaro ralio nugalėtojas Carlosas Sainzas. Ispanas nuo nugalėtojo atsiliko truputi daugiau nei minute. O greičiausiųjų penketuką užbaigė „Toyota“ visureigiu važiuojantis Jakubas Przygonski.

Šios dienos greičio ruožo finišą jau pasiekė ir Benediktas Vanagas. Lietuvis, vienu metu buvęs 11-as, kol kas yra klasifikuojamas 17-oje vietoje.

Gintas Petrus šiandien finišavo 37-as, Antanas Juknevičius 39-as, o Edvinas Juškauskas 43-ias.


Komentarai (49)
.kart
IP: ff4c1cb | 01/11 09:04 Atsakyti
Svečias
01/11 05:52

Variklio ECU užprogramintas kitaip, greičių dėžės ECU užprogramintas kitaip, padangos kitos. Va tik tiek skirtumų. Na dar galbūt mažiau dalių vežiojasi (keli kg atsimeta), nes sunkvežimiai iš paskos važiuoja. Ai, ir Vanagas jiems dalina ratus.

Vanagas minėjo, kad kai kurie lyderiai ir naujo tipo padangas gavo. Kiek padeda nežinia, bet faktas, kad gamyklinių komandų pilotai turi daugiau privilegijų.
Svečias
IP: 2131f9e | 01/11 05:52 Atsakyti
kart
01/11 04:37

Aš nenustebčiau, kad tokie kaip Vanagas net nebegauna tokių pačių bolidų, kokie jie buvo pas gamyklines komandas. Galimai pas juos būna ir visokių "chytukų" pridaryta.

Variklio ECU užprogramintas kitaip, greičių dėžės ECU užprogramintas kitaip, padangos kitos. Va tik tiek skirtumų. Na dar galbūt mažiau dalių vežiojasi (keli kg atsimeta), nes sunkvežimiai iš paskos važiuoja. Ai, ir Vanagas jiems dalina ratus.
kart
IP: 1e74504 | 01/11 04:37 Atsakyti
Life
01/11 03:22

Bet ar kas nors iš tų top10 ar įvertinus iškritusius ir top20 važiuoja su Beno lygio bolidu ir biudžetu? Lietuvių biudžetai vargani, o bolidai seni, Juknevičius minėjo, kad jo bolidas pats seniausias, tai galim sakyti ir patekimas ir tarp top20-30 geras rezultatas.

Aš nenustebčiau, kad tokie kaip Vanagas net nebegauna tokių pačių bolidų, kokie jie buvo pas gamyklines komandas. Galimai pas juos būna ir visokių "chytukų" pridaryta.
Life
IP: 5802629 | 01/11 03:22 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
01/10 18:35

Tai kad vidutinė pozicija etapuose gaunasi 19, tai todėl ir ne top15. Ir reikia pripažint, kad Benui šiemet tikrai sekasi (bent kol kas, kad neprišnekėt). Aišku, ir važiuoja atsargiai, ir šturmanas kietas, kas yra jo ir komandos nuopelnai, bet ir gedimų išvengia. Nenoriu menkint Vanago greičio ar pasiekimų, palaikiau ir palaikysiu jį, nu bet objektyviai žiūrint tai tikrai jo tempas pavieniuose etapuose top10 niekaip netraukia, nesuprantu apie ką čia ginčytis dar galima

Bet ar kas nors iš tų top10 ar įvertinus iškritusius ir top20 važiuoja su Beno lygio bolidu ir biudžetu? Lietuvių biudžetai vargani, o bolidai seni, Juknevičius minėjo, kad jo bolidas pats seniausias, tai galim sakyti ir patekimas ir tarp top20-30 geras rezultatas.
Kesha
IP: 755fc0b | 01/11 00:47 Atsakyti
2019 Dakare Vanagas 2 kartus buvo top10 etapuose. 9GR 5vieta, 10GR 4 vieta. Hilux turėjo prastesnį nei dabar, konkurentai dauguma tie patys buvo. Kaip minėjau ankstesniame komentare, top5 GR jis gali būti, bet didesnė tikimybė, kad skrisdamas galutinėje rikiuotėje top10 nebus, paves technika arba pats suklys. O Dakaras tokios lenktynės kur svarbiau galutinis rezultatas, o ne vienas GR. Žala vienintelis laimėjęs GR, bet Dakaro taip ir niekada nepabaigęs padorioje vietoje. Aišku, jis greičiausias iš lietuvių, bet vien greičio nepakanka.
zonker logo rėmėjas
IP: 29ab1dd | 01/11 00:07 Atsakyti
Black_Death
01/10 22:15

Norkus, talento turėjo, tik finansai jo nesurado...

Tai galima gal ir koki Baciuska pamineti, kuris turi greicio, ateityje gal issaus, Jasikonis motokrose gerai vaziavo, daugiau nelabai zinau pasaulio cempionatuose gerai vaziuojanciu. Manau yra visokiu europos cempionu, bet buti pasaulyje TOP, tai reikia visa pasaulio cempionata uzbaigti TOP trys jei jau skaitytis TOP driveriu :)
zonker logo rėmėjas
IP: 29ab1dd | 01/11 00:03 Atsakyti
Nu ir uztrigerino Jonaitis :) juk pats Vanagas nesake, kad jis yra top 10 kalibro taip? kaip ir Jukneviciaus, taip ir Vanago target'as yra finisuoti top 10, bet tai nera pareiskimas as esu top 10 kalibro. Jei kas ir ziuri dakara daug metu zino, kad tie su geru raw speed kaip Loeb'as buna issidauzo, ir kiekvienais metais taip buna vienam ar kitam (praeita karta tiek Loeb, tiek Peteranselis perspaude, kad neatlaike smugio sturmanas), tai zinant tokia tendencija galima planuoti top 10 finisa su konservatyvesne taktika (aisku biudzetas tokia taktika tik ir duoda). Bet kaip Jonaitis sako Vanagas letas, tai ka zinau, jei jau norite pamatuoti reiketu gal paimti vidutini pravaziuoto etapo greiti kartu su pramustu padangu skaicium. Ir isvis kam gaisti laika snekant apie greiti, kai cia maratonas, juk tokie kaip Loeb ar Ekstrom yra greiciausi lenktyninkai ir cia geriausias indikatorius, kad daug daugiau dedamuju yra rezultate, del ko sios lenktynes ir yra labai idomios, todel chill del tu greiciu, koks skirtumas.
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 01/10 23:36 Atsakyti
Geras Nickas
01/10 21:41

Lietuva turi, turėjo ir turės Top pasaulio lenktynininkų?! Prašau plačiau, ką turėjo, ką turi ir kokios prognozės dėl ateities. Ok, Grinbergas perspektyvus ir panašu, eina teisingu keliu tai dėl ateities "maybe". Bet kas dar? Aurimas Odi Bakčis? Toks "lietuvis" jis :)
Aš jokiu būdu nenuvertinu lietuvių lenktynininkų, bet toks pareiškimas sakyčiau mažų mažiausiai drąsus ir perdėtas.

Nu taigi yra dar tas, kur su violetiniu bmw nuo mentų gerai "lenktyniauja" :)
kart
IP: ff4c1cb | 01/10 23:29 Atsakyti
Kesha
01/10 23:10

Faktas tas, kad tu asilas ir apie dakarą neišmanai nieko. Jei domiesi dakaru, turėtum prisiminti, kad 2019 ir 2020 Vanagas yra etapuose įvažiavęs top10 ir ne kartą. Taip, jis nėra Nasser, Peter, Sainz ar Loeb lygio, bet jis ir ne gamyklinėje komandoje. Gamyklinė turi geriausią techniką, servisą, šturmanus ir t.t. Jiems nereikia tausoti technikos, nereikia "atidirbinėti" rėmėjams ar dar atlikinėti krūvos kitų darbų ką daro Benas. Lyderiai gali sau leisti daugiau rizikuoti. Vanago visai kita strategija. Kas iš to jei viename etape rizikuosi maksimaliai? Įvažiuosi į top5, gal net į top3, bet anksčiau ar vėliau neatlaikys Hilux arba pats padarys klaidą kuri užbaigs jo lenktynes anksčiau laiko. Tai važiuoja su mažiau rizikos, bet stabiliai ir panašu galutiniame finiše pasieks tikslą būti top10. Tavo Radžis plėšosi, o kur jis bendroje įskaitoje? Čia tau atsakymas, kad vienam etape esi top1, bet bendroje įskaitoje top20. Tai kuri strategija geresnė?

Toks pas mus ir supratimas, jog užtenka vienam bičui laimėti etapą ir pradedama svaigti, koks jis greitas. Nesvarbu, kad sekančiuose etapuose patampa visišku 0. Čia pernai taip buvo su Žala. Ir šiemet būtų buvę panašiai. Tuo net neabejoju.

Kai tuo tarpu kitas, važiuoja pagal planą savo ritmu ir skalbia "greitesnius" pilotus, beveik nei karto neatvažiuodamas greičiau nei jie. Ir tai pas mus vadinama sėkme. lol

P.S. 2020 Vanago geriausias etapas buvo berods p14.
Kesha
IP: 755fc0b | 01/10 23:10 Atsakyti
Jonaitis
01/10 20:22

Vel tu apie ta pati, kurmi :D Jeigu rodau fakta kad Vanagas letai vaziuoja - vsio, reiskia as heiteris jo. OK. Tebunie jis letai vaziuoja del technikos taupymo, del biudzeto ir kito bla bla. Nu bet faktas lieka faktu - jis gaunasi letas.

Faktas tas, kad tu asilas ir apie dakarą neišmanai nieko. Jei domiesi dakaru, turėtum prisiminti, kad 2019 ir 2020 Vanagas yra etapuose įvažiavęs top10 ir ne kartą. Taip, jis nėra Nasser, Peter, Sainz ar Loeb lygio, bet jis ir ne gamyklinėje komandoje. Gamyklinė turi geriausią techniką, servisą, šturmanus ir t.t. Jiems nereikia tausoti technikos, nereikia "atidirbinėti" rėmėjams ar dar atlikinėti krūvos kitų darbų ką daro Benas. Lyderiai gali sau leisti daugiau rizikuoti. Vanago visai kita strategija. Kas iš to jei viename etape rizikuosi maksimaliai? Įvažiuosi į top5, gal net į top3, bet anksčiau ar vėliau neatlaikys Hilux arba pats padarys klaidą kuri užbaigs jo lenktynes anksčiau laiko. Tai važiuoja su mažiau rizikos, bet stabiliai ir panašu galutiniame finiše pasieks tikslą būti top10. Tavo Radžis plėšosi, o kur jis bendroje įskaitoje? Čia tau atsakymas, kad vienam etape esi top1, bet bendroje įskaitoje top20. Tai kuri strategija geresnė?
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas