Dakaras. Sutrumpintame greičio ruože triumfavęs C. Sainzas įgijo solidų pranašumą bendroje įskaitoje (71)

Dakaras. Sutrumpintame greičio ruože triumfavęs C. Sainzas įgijo solidų pranašumą bendroje įskaitoje
logo Sausio 15 d. 11:41, A.S.O/DPPI

Trečiadienį automobilių vairuotojams Dakare prasidėjo maratonas, o tai reiškia, kad po šios dienos greičio ruožo prie automobilių mechanikai rankų kišti negalės.

Sportininkai šiandien turėjo įveikti daugiau nei 500 kilometrų, tačiau net neįpusėjus greičio ruožui etapas buvo nutrauktas dėl artėjančios smėlio audros. Šios dienos rezultatai užfiksuoti pagal 223 kilometrų atžymą.

Šią atkarpą greičiausiai įveikė ir greičio ruožą laimėjo ralio lyderis Carlosas Sainzas, kuris artimiausią varžovą aplenkė 3 minutėmis. Vis tik ispanui svarbiausia yra tai, kad bendroje įskaitoje itin arti jo buvęs Nasseras Al-Attiyah šiandien prarado beveik 18 minučių.

Antras trečiadienį liko lenkas Jakubas Przygonskis, trečias finišavo Ginielis De Villiersas, C. Sainzui pralaimėjęs daugiau nei 4 minutes.

Puikiai pastaruoju metu važiavęs Fernando Alonso šiandien greičio ruože vertėsi ir prarado daugiau nei valanda. Bendroje įskaitoje ispanas nukrito į 14-ąją vietą.

Tarp lietuvių šiandien greičiausias buvo Benediktas Vanagas, kuris užėmė 14-ąją vietą, lyderiui pralaimėjęs beveik 14 minučių.

Vaidotas Žala finišą pasiekė 19-oje vietoje, Antanas Juknevičius - 20-oje.

Bendroje įskaitoje ir toliau geriausią poziciją išlaiko V. Žala, kuris yra 16-as. Jam už nugaros, 17-oje vietoje, žengia B. Vanagas, A. Juknevičius yra 20-as.

Bendra automobilių įskaita:

Vt. Lenktynininkas Automobilis Laikas
1 C. Sainzas Mini 37h15:37
2 N. Al-Attiyah Toyota +18:10
3 S. Peterhanselis Mini +18:26
4 Y. Al Rajhi Toyota +40:46
5 O. Terranova Mini +57:39
16 V. Žala Mini +5.11:55
17 B. Vanagas Toyota  +6.31:46
21 A. Juknevičius Toyota +7.14:01
40 G. Petrus Toyota +15.09:06

Komentarai (71)


baisuszmogus
| Sausio 16 d. 14:16
Senas_Kareivis
| Sausio 16 d. 13:28

ok, dėl laikų tavo tiesa. Ar 6 min yra tas skirtumas kad neidentiškai - gal būt.

siuo atveju 6min = 8%; atrodo nemazai, bet nebandziau vaziuot nei be stiklo, nei su stiklu dakare, tai cia mano kompetencija ir pasibaigia
Senas_Kareivis
| Sausio 16 d. 13:28
baisuszmogus
| Sausio 16 d. 12:32

1 laikas tas
2 ne panasiai, o tiksliai
3 tik tavo asmenine spekuliacija, kad per 2h, nes mes nustatyt negalim, kiek tiksliai remontavo ir kiek prarado iki WP1. Sakai, kad identiskai vaziavo, bet sunkiai tiketina tokiom aplinkybem

ok, dėl laikų tavo tiesa. Ar 6 min yra tas skirtumas kad neidentiškai - gal būt.
baisuszmogus
| Sausio 16 d. 12:32
Senas_Kareivis
| Sausio 16 d. 09:10

Laikas ne tas, bet skirtumas panašiai teisingas. Verta tik paminėti kad per dvi valandas prarado 6 min Alonso su apgadinta mašina, o ne per valandą.

1 laikas tas
2 ne panasiai, o tiksliai
3 tik tavo asmenine spekuliacija, kad per 2h, nes mes nustatyt negalim, kiek tiksliai remontavo ir kiek prarado iki WP1. Sakai, kad identiskai vaziavo, bet sunkiai tiketina tokiom aplinkybem
mariusis
| Sausio 16 d. 12:15
YZF
| Sausio 15 d. 19:53

Nemyzk i bata. Niekur nekalbejau apie kitus ir ju nemenkinau. Visi, kurie po tokio salto iskarto gali sesti ir minti toliau yra verti pagarbos. Suprantu kad labai abyda kad Alonsas gerai mina, toks tipinis lietuviskas pavydas, bet nieko nepadarysi. Toks gyvenimas.

Nieko nemenkini, tik Alonso aukštini kaip reikiant. Man didelis klausimas kiek pas tave būtų tos vadinamos pagarbos, kai ten koks kitas nusiverstų. Toks jausmas, kad net neatkreiptum dėmesio.
Black_Death
| Sausio 16 d. 09:23
zonker
| Sausio 15 d. 22:06

Na zinok keista, bet sutinku su Kart, ar net Jonaiciu del sito "not fair" dalyko del atsarginiu detaliu. Pagalvok, pvz tie ruozai po kuriu negalima naudoti serviso, o tik pats ekipazas tvarkosi arba "lenktynininkai kolegos" jau praranda visa prasme. Toliau kitas dalykas, organizatoriai padare pakeitimus del ruozo knygos idavimo laiko, anksciau iduodavo diena pries, ko pasekoje turtingos komandos naudodavo zvalgus ir tt, todel buvo nusiskundimas, ir va prasau pakeitimai. Kazkada manau bus pakeistas ir sitas atsarginiu daliu reglamentas, nes tai yra tikrai nesazininga nors ir nepriestarauja taisyklems. Kazkas ten komentaruose minejo apie Alonsa sokant per kopa, kai Vanagas daug leciau, tai vel ta pati problema islenda, nes Alonso masinai detales ne taip ir toli, kai Vanagui ar kitam LT butu jau liudniau, tai atitinkamai ir elgiasi su masinom. As asmeniskai noreciau, kad nebutu jokiu pagalbu net is kito ekipazo, o tik serviso sunkvezimis po visu dalyviu, tai gal ir top 10 atrodytu ivairiau m? :)
P.S. o sturmanu nepasirasysi? :)

Is sportines esmes man taip nesazingai, bet gi gyvenime ner lygybes.. O uzdrausti pagalba is dalyviu, tai ir kaip konsertracijos stovykloj.
P.S.jei kaip vakar per TV rode, kad vairuos vairuotoja ir dainuos tai visai taip :)

Alonso virtimas uz kopos, man tai atrode, kaip vairuotojo kalte.
Senas_Kareivis
| Sausio 16 d. 09:10
baisuszmogus
| Sausio 16 d. 00:27

Nes Alonso 1:20:08 greiciau praeina nei Vanagui 1:14:05? (Cia ju vaziavimo laikas tarp WP1 ir finiso, jei ka)

Laikas ne tas, bet skirtumas panašiai teisingas. Verta tik paminėti kad per dvi valandas prarado 6 min Alonso su apgadinta mašina, o ne per valandą.
baisuszmogus
| Sausio 16 d. 00:27
BR
| Sausio 15 d. 21:48

Po tos valandos varė normaliu tempu, greičiau už Vanagą. Taip kad viskas ten +- gerai su mašina.

Nes Alonso 1:20:08 greiciau praeina nei Vanagui 1:14:05? (Cia ju vaziavimo laikas tarp WP1 ir finiso, jei ka)
zonker
| Sausio 15 d. 22:06
Black_Death
| Sausio 15 d. 16:44

dėl ko atsarginių detalių vežimą laikote nelegaliu dalyku? jie jų negauna iš pašalės. Pvz. mini išleido 2 mašinas kovoti, toyota 1 ir 1,5, Alonso gavo prioritetą 2, kiti tik važiuojančios šroto mašinos. Ir viešai tai sakė. Atrodo nesąžininga, bet jei jie gali susimokėti ir išleisti ne 1 ekipažą, tai sustato prioritetus, kas čia tokio.
P.S. jei kas ruošiatės važiuoti, tai parsiduosiu nedraugavęs t.y.pavairuosiu dalių mašiną :)))

Na zinok keista, bet sutinku su Kart, ar net Jonaiciu del sito "not fair" dalyko del atsarginiu detaliu. Pagalvok, pvz tie ruozai po kuriu negalima naudoti serviso, o tik pats ekipazas tvarkosi arba "lenktynininkai kolegos" jau praranda visa prasme. Toliau kitas dalykas, organizatoriai padare pakeitimus del ruozo knygos idavimo laiko, anksciau iduodavo diena pries, ko pasekoje turtingos komandos naudodavo zvalgus ir tt, todel buvo nusiskundimas, ir va prasau pakeitimai. Kazkada manau bus pakeistas ir sitas atsarginiu daliu reglamentas, nes tai yra tikrai nesazininga nors ir nepriestarauja taisyklems. Kazkas ten komentaruose minejo apie Alonsa sokant per kopa, kai Vanagas daug leciau, tai vel ta pati problema islenda, nes Alonso masinai detales ne taip ir toli, kai Vanagui ar kitam LT butu jau liudniau, tai atitinkamai ir elgiasi su masinom. As asmeniskai noreciau, kad nebutu jokiu pagalbu net is kito ekipazo, o tik serviso sunkvezimis po visu dalyviu, tai gal ir top 10 atrodytu ivairiau m? :)
P.S. o sturmanu nepasirasysi? :)
BR
| Sausio 15 d. 21:48
Po tos valandos varė normaliu tempu, greičiau už Vanagą. Taip kad viskas ten +- gerai su mašina.
ddt
| Sausio 15 d. 21:29
YZF
| Sausio 15 d. 12:46

Alo maladec :)) Du kartus apsiverte, uzsivede ir nuvaziavo toliau. Respektas.

Pirmas dalykas - tiesiog nurūko jis po to, ne? Taip, kad valandą prisidėjo prie bendros įskaitos (tu aišku tuo metu kai apie tai rašė ar rodė buvai nuėjęs parūkyt), kitas dalykas - pasisekė velniūkščiui, kad nucancellino dalį GR, dar klausimas kiek būtų papildomai sugaišęs be stiklo ir dar klausimas, su kokios kokybės ratų ar kėbulo geometrija. Man įdomu, kieno klaida buvo, Coma ar Alonso, visas tas beprotiškas lėkimas link lūžusios kopos. Sakė, kad knygose ji buvo korektiškai pažymėta.
×