Dakaras. „Toyota“ džiaugiasi, kad buvo apribotas varžovų greitis

Dakaras. „Toyota“ džiaugiasi, kad buvo apribotas varžovų greitis
logo 2021 Sausio 02 d. 16:06, Pexels

Įsigaliojus naujoms taisyklėms, kai kurių Dakaro ralio dalyvių greitis buvo apribotas. „Toyota“ džiaugiasi, kad tai neleis „X-Raid“ komandai, naudojančiai „Mini“ bagius, greituose greičio ruožuose pabėgti nuo varžovų.

Pagal naujas FIA „Cross Country“ taisykles, T1 ir T2 klasės automobiliai („Toyota“, „X-Raid Mini“ ir „Prodrive BRX1“) negalės viršyti 180 km/h greičio. Tuo tarpu likusių klasių, T3, T4 ir T5, automobiliai negalės viršyti 130 km/h greičio.

Pernai „Toyota“ lyderis Nasseras Al-Attiyah sakė, kad ralyje nugalėjęs Carlosas Sainzas, vairavęs dviem ratais varomą „Mini“ bagį, turėjo „nesąžiningą pranašumą“.

„Toyota Gazoo Racing South Africa“ komandos vadovas Glynas Hallas mano, kad įsigaliojus naujoms taisyklėms, šių metų ralyje greituose greičio ruožuose varžovai neturės didelio greičio pranašumo.

„Vienas iš didžiausių „Mini“ pranašumų praėjusiais metais buvo jų maksimalus greitis. FIA ėmėsi veiksmų ir apribojo maksimalų greiti iki 180 km/h. Mes tikėjomės, kad bus imtasi griežtesnių veiksmų ir maksimalus greitis bus sumažintas iki 175 km/h ar 170 km/h. Bet yra kaip yra“, - kalbėjo G. Hallas.

„Tai neleis jiems greituose greičio ruožuose per daug pabėgti į priekį. Pernai Nasserui pavyko per daug neatsilikti nuo Carloso ir Peterhanselio. Tai reiškia, kad jis turėjo labiau rizikuoti nei jo varžovai. Kai taip stipriai rizikuoti, labai greitai gali susidurti su rimtomis problemomis.“

„Toyota“ gamyklinei komandai šiemet vėl atstovaus minėtasis Nasseras Al-Attiyah ir Ginielis de Villiersas. Prie komandos šiemet prisijungė Henkas Lateganas ir Shameeras Variwa.

G. Hallas tikisi, kad sudėtingesni šių metų ralio greičio ruožai bus palankesni N. Al-Attiyah.

„Greičio apribojimas mums tikrai padės. Be to mūsų automobilis šiemet bus greitesnis. Manau, kad visų greitį galėsime įvertinti antrame ir trečiame greičio ruožuose. Davidas Castera šių metų raliui taip pat parengė sunkesnius greičio ruožus. Tai mums irgi turėtų būti palanku. Jei bus daugiau posūkių ir kopų, tai bus naudinga mūsų „Hilux“ ir Nasserui. Pažiūrėsime, bet manau, kad turime šansų nugalėti.“

„X-Raid“ vadovas Svenas Quandtas nesistebi, kad buvo pakeistos taisyklės. Anot specialisto, „Toyota“ darė viską, kad būtų sulėtinti jos varžovai.

„Toyota“ labai stengėsi, kad būtų pakoreguotos taisyklės. Jie baiminosi, kad dviem ratais varomi automobiliai bus greitesni. Bet jei stebėjote praėjusių metų ralį, turbūt matėte, kad tokie automobiliai buvo greitesni tik greituose greičio ruožuose, bet ne lėtuose“, - sakė S. Quandtas.

„Ar tokie sprendimai yra sąžiningi, ar ne, galima apie tai diskutuoti. Bet akivaizdu, jog taisyklės buvo pakoreguotos, nes „Toyota“ to labai norėjo. Tai tikrai nebuvo mūsų idėja.“

„Taip, su bagiu mes esame truputi greitesni. Bet Glynas nėra patenkintas net ir tada, kai „Toyota“ nugali ralyje. Jis visada galvoja, kad varžovai yra greitesni. Tad jis niekada nebus patenkintas. Jis visada skundžiasi ir aš jam apie tai sakiau susirinkimo metu. Bet kokiu atveju turime sutikti su taisyklių pokyčiais.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794