Dakaras. „Toyota“ džiaugiasi, kad buvo apribotas varžovų greitis (6)

Dakaras. „Toyota“ džiaugiasi, kad buvo apribotas varžovų greitis
logo Sausio 02 d. 16:06, Kin Marcin/Red Bull Content Pool

Įsigaliojus naujoms taisyklėms, kai kurių Dakaro ralio dalyvių greitis buvo apribotas. „Toyota“ džiaugiasi, kad tai neleis „X-Raid“ komandai, naudojančiai „Mini“ bagius, greituose greičio ruožuose pabėgti nuo varžovų.

Pagal naujas FIA „Cross Country“ taisykles, T1 ir T2 klasės automobiliai („Toyota“, „X-Raid Mini“ ir „Prodrive BRX1“) negalės viršyti 180 km/h greičio. Tuo tarpu likusių klasių, T3, T4 ir T5, automobiliai negalės viršyti 130 km/h greičio.

Pernai „Toyota“ lyderis Nasseras Al-Attiyah sakė, kad ralyje nugalėjęs Carlosas Sainzas, vairavęs dviem ratais varomą „Mini“ bagį, turėjo „nesąžiningą pranašumą“.

„Toyota Gazoo Racing South Africa“ komandos vadovas Glynas Hallas mano, kad įsigaliojus naujoms taisyklėms, šių metų ralyje greituose greičio ruožuose varžovai neturės didelio greičio pranašumo.

„Vienas iš didžiausių „Mini“ pranašumų praėjusiais metais buvo jų maksimalus greitis. FIA ėmėsi veiksmų ir apribojo maksimalų greiti iki 180 km/h. Mes tikėjomės, kad bus imtasi griežtesnių veiksmų ir maksimalus greitis bus sumažintas iki 175 km/h ar 170 km/h. Bet yra kaip yra“, - kalbėjo G. Hallas.

„Tai neleis jiems greituose greičio ruožuose per daug pabėgti į priekį. Pernai Nasserui pavyko per daug neatsilikti nuo Carloso ir Peterhanselio. Tai reiškia, kad jis turėjo labiau rizikuoti nei jo varžovai. Kai taip stipriai rizikuoti, labai greitai gali susidurti su rimtomis problemomis.“

„Toyota“ gamyklinei komandai šiemet vėl atstovaus minėtasis Nasseras Al-Attiyah ir Ginielis de Villiersas. Prie komandos šiemet prisijungė Henkas Lateganas ir Shameeras Variwa.

G. Hallas tikisi, kad sudėtingesni šių metų ralio greičio ruožai bus palankesni N. Al-Attiyah.

„Greičio apribojimas mums tikrai padės. Be to mūsų automobilis šiemet bus greitesnis. Manau, kad visų greitį galėsime įvertinti antrame ir trečiame greičio ruožuose. Davidas Castera šių metų raliui taip pat parengė sunkesnius greičio ruožus. Tai mums irgi turėtų būti palanku. Jei bus daugiau posūkių ir kopų, tai bus naudinga mūsų „Hilux“ ir Nasserui. Pažiūrėsime, bet manau, kad turime šansų nugalėti.“

„X-Raid“ vadovas Svenas Quandtas nesistebi, kad buvo pakeistos taisyklės. Anot specialisto, „Toyota“ darė viską, kad būtų sulėtinti jos varžovai.

„Toyota“ labai stengėsi, kad būtų pakoreguotos taisyklės. Jie baiminosi, kad dviem ratais varomi automobiliai bus greitesni. Bet jei stebėjote praėjusių metų ralį, turbūt matėte, kad tokie automobiliai buvo greitesni tik greituose greičio ruožuose, bet ne lėtuose“, - sakė S. Quandtas.

„Ar tokie sprendimai yra sąžiningi, ar ne, galima apie tai diskutuoti. Bet akivaizdu, jog taisyklės buvo pakoreguotos, nes „Toyota“ to labai norėjo. Tai tikrai nebuvo mūsų idėja.“

„Taip, su bagiu mes esame truputi greitesni. Bet Glynas nėra patenkintas net ir tada, kai „Toyota“ nugali ralyje. Jis visada galvoja, kad varžovai yra greitesni. Tad jis niekada nebus patenkintas. Jis visada skundžiasi ir aš jam apie tai sakiau susirinkimo metu. Bet kokiu atveju turime sutikti su taisyklių pokyčiais.“


Komentarai (6)
Ss
IP: 5c7d535 | 01/04 10:01 Atsakyti
Toyota velkasi,kaip šudina virvė,tai reikia ir kitiems greitį apriboti. Kuo toliau,tuo varganiau Dakaras atrodo.
kart
IP: ff4c1cb | 01/02 21:56 Atsakyti
maxpower
01/02 19:04

O tai kaip čia yra su tuo FIA reguliavimu? Dakaras gi ne po FIA sparnu

Dakaras vyksta pagal FIA Cross Country reguliavimą. O ir dalyviai privalo turėti šitos kategorijos FIA licenzijas. Kitu atveju, turbūt FIA naikintų vairuotojų licenzijas važiuojant nereguliuojamuose renginiuose ir mestų iš savo prižiūrimų čempionatų. Panašu į Lietuvoje buvusį ginčą tarp Fast Lap'o ir LASF.
ddt
IP: 21ec4ad | 01/02 19:33 Atsakyti
Keista, kaip čia kažkas susiprotėjo nebedaryt nesąmonių, kaip kad padarė mocams? Pvz apribot greitį, o ne visiems keturračiams duot po 2 komplektus padangų visam Dakarui?
maxpower
IP: 737ed6f | 01/02 19:04 Atsakyti
O tai kaip čia yra su tuo FIA reguliavimu? Dakaras gi ne po FIA sparnu
Bro
IP: f65f711 | 01/02 18:08 Atsakyti
pernai Vanagas apie 195 išspaudęs buvo. Gamykliniai po aero tiuningo per 200 lipo
Tech
IP: c4754c7 | 01/02 17:04 Atsakyti
Tai Hilluxas teisstena 170 max greiti?
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas