Dakaras. Varžybų dalyviai nepatenkinti taisyklių pokyčiais (6)

Dakaras. Varžybų dalyviai nepatenkinti taisyklių pokyčiais
logo 2020 Gruodžio 31 d. 16:30, A.S.O/DPPI

Dalis Dakaro ralio dalyvių išreiškė nepasitenkinimą taisyklių pokyčiais, kurių buvo imtasi siekiant pagerinti saugumą varžybų metu.

Reaguodamas į tai, jog šiemet vykusiame ralyje žuvo motociklininkai Paulo Goncalvesas ir Edwinas Straveris, organizatorius „Amaury Sport Organisation“ (ASO) ėmėsi veiksmų ir pakoregavo taisykles. Siekiant sulėtinti motociklininkus, buvo nuspręsta apriboti galinių padangų skaičių. Taigi, per dvylika dienų kiekvienas motociklininkas galės panaudoti tik 6 galines padangas.

Tuo liko nepatenkinti 2018 m. ir 2020 m. Dakaro ralio nugalėtojai.

„Gerai, kad organizatorius imasi veiksmų. Jei tokiais pokyčiais bandoma iš varžybų padaryti didesnį ir įdomesnį nuotykį, tada viskas gerai. Bet jeigu tai daroma siekiant pagerinti saugumą, o būtent toks ir yra jų tikslas, tokiu atveju tai visiška nesąmonė. Mūsų tai nesulėtins. Geriausiu atveju tempas sumažės 3 km/h“, - sakė 2018 m. ralio nugalėtojas Matthiasas Walkneris.

„Visada stengiamės važiuoti ant galimybių ribos. Tad kuo labiau bus nusidėvėjusi padanga, tuo sunkiau bus suvaldyti motociklą. Gera žinia tik ta, kad čia yra daug smėlio, tad padangos taip stipriai nesidėvės. Bet tokie sprendimai neturėtų būti priimami nepasitarus su sportininkais.“

Taisyklių pokyčiais neliko patenkintas ir šių metų ralio nugalėtojas Ricky Brabecas.

„Nepritariu tokiems pokyčiams. Manau, kad dabar bus pavojingiau. Situacija bus prastesnė nei buvo anksčiau. Varžyboms, kurios truks 12 dienų, turėsime 6 padangas. Taigi, daugelis rizikuos važiuodami su labiau nusidėvėjusiomis padangomis“, - sakė amerikietis.

„Štai kodėl aš manau, jog tai yra prasta mintis. Ir dar čia, Saudo Arabijoje, kur praėjusiame ralyje važiavome labai greitai. Nepriklausomai nuo to, kokių veiksmų jie imsis, nemanau, kad kas nors mus sulėtins ir sumažins konkurenciją.“

Sportininkams 2021 m. ralyje taip pat bus draudžiama atlikti didesnius remonto darbus 15 minučių pertraukos metu, kurios metu yra pildomi degalai.

„Tai dar viena nesąmonė. Kiekvienam iš mūsų turėtų būti suteikta galimybė išnaudoti tas 15 minučių taip, kaip mes patys to norime. Rimtesnius remonto darbus galėsime atlikti tik vėliau. Stengsimės viską padaryti kuo greičiau, nes kiekviena sekundė mums yra svarbi.“

Motociklininkai 2021 m. ralyje taip pat privalės vilkėti liemenes su oro pagalvėmis. Komentuodamas tokį organizatorių sprendimą, pliusų ir minusų įžvelgė „Honda“ motociklininkas Kevinas Benavidesas.

„Liemenės su oro pagalvėmis yra geras dalykas. Tačiau šiame sprendime įžvelgiu ne vien tik pliusus. Tikiuosi mums pavyks išvengti dehidratacijos problemų, nes su ta plastikine liemene dykumoje praleisime 4-5 valandas ir dar labiau prakaituosime nei anksčiau.“


Komentarai (6)
Oro pagalvė
IP: cbc000c | 01/02 23:02 Atsakyti
egis01
12/31 17:39

Dar reikėtu halo sistema uždėti - nuo priekinio rato iki galinio, o iš šonu oro pagalvių sistemą.

Atsirado "oro apsauginė liemene" krentant nuo motociklo automatiskai prisipucia.
YZF
IP: 4c5d4e2 | 12/31 21:55 Atsakyti
Biski klounada. Jeigu nori ivesti sauguma, tegu ideda greicio ribotuvus ir padangu skaiciu padvigubina, kad kiekvienas vaziuotu su sviezia guma kiekviena diena ir maziau kritinetu.
kart
IP: ff4c1cb | 12/31 20:45 Atsakyti
CZ250
12/31 18:32

Jei bent karta butum vaziaves su motociklu, tokius juokelius nerasinetum...

Uždrauskim motociklus.
CZ250
IP: 870d395 | 12/31 18:32 Atsakyti
egis01
12/31 17:39

Dar reikėtu halo sistema uždėti - nuo priekinio rato iki galinio, o iš šonu oro pagalvių sistemą.

Jei bent karta butum vaziaves su motociklu, tokius juokelius nerasinetum...
Salve
IP: 14effad | 12/31 18:11 Atsakyti
Uzdrauskit motociklininkam padangas,,vaziuos saugiu greiciu
egis01
IP: b356cb1 | 12/31 17:39 Atsakyti
Dar reikėtu halo sistema uždėti - nuo priekinio rato iki galinio, o iš šonu oro pagalvių sistemą.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas