E. Boullier: „Honda“ nebuvo pasiruošusi tokiai sudėtingai užduočiai (11)

E. Boullier: „Honda“ nebuvo pasiruošusi tokiai sudėtingai užduočiai
logo Kovo 25 d. 11:37, McLaren

2015 metais, kuomet „McLaren“ perėjo prie „Honda“ jėgainių, Wokinge tikėtasi pakartoti 1980-tųjų pabaigos sėkmę, nes tuo metu ši komanda kartu su Ayrtonu Senna bei Alainu Prostu dominavo „Formuėje-1“. Bet 2017 metų pabaigoje „McLaren“ ir „Honda“ keliai vėl išsiskyrė, kadangi nė vienas iš keltų tikslų nebuvo įgyvendintas. Buvęs ekipos lenktynių direktorius Ericas Boullier prisimena, jog jis iš karto suprato, jog „Honda“ nebuvo pasiruošusi šiuolaikinės „Formulės-1“ sudėtingumui.

„Jau pirmajame susitikime aš supratau, kiek blogai žmonės iš „Honda“ yra pasirengę tokiai sudėtingai užduočiai, kurios jie turėjo imtis, - E. Boullier pasakojo japonų žurnalui „F1 Sukoho“. – Aš iš karto tai papasakojau Ronui Dennisui, kad mums prireiks trejų ar ketverių metų tobulinti jėgos agregatą, norint vėl patekti į lyderių grupę. Bet kontraktas jau buvo pasirašytas ir Dennisas neabejojo, kad kartu su „Honda“ komanda vėl pasieks sėkmės kaip ir ankstesniais laikais.

Šiuolaikiniai varikliai yra labai sudėtingi ir tik „Mercedes“ pavyko aplenkti varžovus dėl to, kad jie daug metų dirbo ties šiuo projektu. „McLaren“ ir „Honda“ nederėjo atnaujinti bendradarbiavimo tokiu sudėtingu periodu. Kaip mes ir įsivaizdavome, treji bendro darbo metai virto tikru košmaru“.

Erico Boullier žodžiai, pasakyti dabar, kai jis jau nebedirba nei „McLaren“, nei apskritai „Formulėje-1“, tik patvirtina tai, jog F-1 verslo klube visuomet yra paisoma politinio korektiškumo. Pavyzdžiui, štai ką Boullier kalbėjo 2015 metų pavasarį, kai „McLaren“ bei „Honda“ bendradarbiavimas tik prasidėjo, beje, tiek nesėkmingai, jog į šviesias šio projekto perspektyvas buvo labai sunku patikėti: „Europiečiai, visų pirma britai, turi savąjį požiūrį į „Formulę-1“, savo požiūrį į variklių kūrimą ir jų gamybą. „Honda“ gi veikia kiek kitaip... Taip, mes kol kas nepajėgūs kovoti dėl pergalių, bet „Honda“ jau įrodė, jog sportinius variklius galima konstruoti ir pagal jų metodiką. Mes galime kaltinti juos dėl blogų žiemos bandymų rezultatų, bet svarbu prisiminti viena: dar prieš dvejus metus pas juos apskritai nieko nebuvo. Ir per tuos dvejus metus, veikdami savaip, jie daug ko pasiekė.

Taip, dabar mes laukiame, kad „Honda“ išeis į kitą lygį ir mes galėsime kovoti su „Mercedes ir „Ferrari“. Jie tai žino ir tęsia darbus“.

Praėjo ketveri metai ir „Honda“ iš tiesų tęsia darbus „Formulėje-1“, tačiau ne su „McLaren“, o su „Red Bull“ bei „Toro Rosso“ ekipomis. Taip pat verta priminti, kad Maxas Verstappenas Melburne su japoniška jėgaine finišavo trečias, o geriausiai pasirodęs „McLaren“ debiutantas Lando Norrisas užėmė tik 12 vietą.

Komentarai (11)


Klepsidra
| Kovo 25 d. 20:41
deivec
| Kovo 25 d. 18:55

taip visciukas paskaiciuosime rudeni su RBR.
Galbut integracija variklio i masina irgi buvo problema....

praeita rudeni su Toro Rosso integracija, kas trukde skaiciuoti?
HOX
| Kovo 25 d. 18:55
apsifailino juodai, kodel nepasidomejo kokie varikliai LMP1 klaseje laimi ;)
deivec
| Kovo 25 d. 18:55
Klepsidra
| Kovo 25 d. 15:33

svarbiausia, kad visada atsiras palyginanciu kai ka su pirstu - mat su Mercedes irgi blogai vaziavo. Tai ko tu *** nelyginti, kad pries tai su Mercedes n metu gerai vaziavo? Ar neparanku ar visgi taip pat nesusije?
Boullier nieko naujo nepasake. Beliko sulaukti mechaniku, inzinieriu ir pan knygu, kuriose paaiskes, kas buvo GP2 komentaru tikrasis autorius ir organizatorius.
Is kitos puses, dziugu, kad Honda juda i prieki, bet kolkas, panasu, visdar ne Mercedes ir ne Ferrari lygoj ir kazin, po kurio laiko ja pasieks.

taip visciukas paskaiciuosime rudeni su RBR.
Galbut integracija variklio i masina irgi buvo problema....
YZF
| Kovo 25 d. 15:55
Life
| Kovo 25 d. 13:44

Helmutas Malko sakė, kad dabar variklis yra stipriausia ir reikia patobulinti važiuoklę, bet kokiu atveju, su šūdinu varikliu kaip Renault Maxas tikrai nebūtų aplenkęs abiejų Ferrarių. :)

Helmutas sake kad RBR priekyje Mersu. Tu vis dar tiki jo kliedesiais? Nebuk naivuolis. O kad RBR su Renault butu irgi paeme ta pacia 3 vieta tai net klausimu nera. Praeito sezono gale jie su Renault pergaliu pora pasieke (Brazilija galima uzskaityti) ir reguliariai dare Ferrari kituose etapuose, tai nematau priezasciu kodel staiga pajegumas turetu smarkiai kristi.
Klepsidra
| Kovo 25 d. 15:33
svarbiausia, kad visada atsiras palyginanciu kai ka su pirstu - mat su Mercedes irgi blogai vaziavo. Tai ko tu *** nelyginti, kad pries tai su Mercedes n metu gerai vaziavo? Ar neparanku ar visgi taip pat nesusije?
Boullier nieko naujo nepasake. Beliko sulaukti mechaniku, inzinieriu ir pan knygu, kuriose paaiskes, kas buvo GP2 komentaru tikrasis autorius ir organizatorius.
Is kitos puses, dziugu, kad Honda juda i prieki, bet kolkas, panasu, visdar ne Mercedes ir ne Ferrari lygoj ir kazin, po kurio laiko ja pasieks.
Life
| Kovo 25 d. 15:10
Lexxus
| Kovo 25 d. 14:38

Štai čia kiečiausias topas - atsilieki keliais arkliais nuo best or the best ir iškart patampi "šūdinu"...

Ne keliais arkliais, o keliasdešimt, žmona juk vyro irgi nekeičia į kitą dėl kelių papildomų eur, keičia dėl milijonų ar bent tūkstančių eur. :)
Lexxus
| Kovo 25 d. 14:38
Life
| Kovo 25 d. 13:44

Helmutas Malko sakė, kad dabar variklis yra stipriausia ir reikia patobulinti važiuoklę, bet kokiu atveju, su šūdinu varikliu kaip Renault Maxas tikrai nebūtų aplenkęs abiejų Ferrarių. :)

Štai čia kiečiausias topas - atsilieki keliais arkliais nuo best or the best ir iškart patampi "šūdinu"...
Tech
| Kovo 25 d. 13:51
tai tik didelis naivuolis galejo galvoti, kad Honda per tiek metu nepatobules. prireike tam laiko, normalu, juolab, kad japonu politika stabde progresa. aisku, bus matyt sezono eigoj, kiek patikimas ir kiek galingas motoras. pernai ir Gasly po Kinijos sake, now we can fight..
Life
| Kovo 25 d. 13:44
YZF
| Kovo 25 d. 13:31

Tik visiskas obuolmusis galetu sumastyti kad RBR trecia vieta Australijoje yra deka Hondos o ne pacio RBR bolido.

Helmutas Malko sakė, kad dabar variklis yra stipriausia ir reikia patobulinti važiuoklę, bet kokiu atveju, su šūdinu varikliu kaip Renault Maxas tikrai nebūtų aplenkęs abiejų Ferrarių. :)
YZF
| Kovo 25 d. 13:31
Tik visiskas obuolmusis galetu sumastyti kad RBR trecia vieta Australijoje yra deka Hondos o ne pacio RBR bolido.
×

F-1.lt pulsas