E. Irvine‘as: M. Schumacheris su kita komanda galėjo pasiekti daugiau (23)

E. Irvine‘as: M. Schumacheris su kita komanda galėjo pasiekti daugiau
logo Spalio 19 d. 15:04, Mercedes

Buvęs „Ferrari“ pilotas ir Michaelio Schumacherio komandos draugas Eddie Irvine‘as mano, kad vokietis, praeityje atsidūręs kitoje komandoje, galėjo pasiekti daugiau.

Iškovojęs du čempionų titulus su „Benetton“, M. Schuamcheris 1996 metais perėjo į „Ferrari“, kurios pilotas paskutinį kartą iki tol čempionu buvo tapęs 1979 metais. Tik po penkių metų darbo su italų komanda, vokietis trečiąjį čempiono titulą iškovojo 2000 m. Vėliau sportininkas kartu su „Ferrari“ džiaugėsi dar keturiais titulais.

„Schumis“ buvo tikras vokietis, išskyrus alkoholio vartojime. Toje srityje jis buvo labai prastas. Michaelis buvo labai profesionalus. Jis buvo tas žmogus, kuris labai sunkiai dirbo. Tikras profesionalas“, - prisiminimais dalinosi buvęs M. Schuamcherio komandos draugas E. Irvine‘as.

„Pamenu tuos laikus „Ferrari“ komandoje. Visi turėjo savo roles. Kiekvienas iš mūsų žinojome, jog turėjome daug ką padaryti. „Ferrari“ tuomet stipriai atsilikinėjo nuo varžovų. Bet Michaelis iškėlė sau tikslą nugalėti su „Ferrari“ komanda.“

„Jo norėjo visos komandos. Bet jis norėjo nugalėti būtent su „Ferrari“. Perėjęs į kitą komandą jis galėjo pasiekti daugiau. Bet jis turėjo sau išsikėlęs tikslą. Dėl to, jog jis daug ir sunkiai dirbo, jam pavyko iškovoti penkis čempionų titulus. Puikus talentas, neįtikėtinai geras lenktynininkas.“

Prisiminimais apie M. Schumacherį dalinosi ir vienas iš buvusių „Ferrari“ komandos vadovų Stefano Domenicali.

„Kai iškovoji 15 pergalių ir 17 galimų, įrodai, kad esi geriausias. Nepaisant to, kiekvieną rytą bijojome, jog galime nenugalėti. Jeanas Todtas ir Michaelis norėjo nugalėti visose lenktynėse. Tad kiekvieną rytą prieš varžybas sutelkdavome dėmesį kovai dėl pergalės“, - pasakojo S. Domenicali.

„Jeanas Todtas ir Michaelis buvo nugalėtojai, apsėsti dėmesio įvairiausioms detalėms. Jie puikiai leido laiką. Būtent dėl jų talento „Ferrari“ dominavo čempionate. Manau, kad jie buvo artimi dėl panašaus požiūrio. Didžiausia „Ferrari“ sėkmės paslaptis buvo Jeano ir Michaelio tarpusavio santykiai.“

S.Domenicali taip pat prisiminė 1998 metų Belgijos GP lenktynes, kurių metu M. Schumacheris neišvengė susidūrimo su Davidu Coulthardu.

„Po tos neįtikėtinos avarijos Belgijoje, grįžęs į garažą Michaelis puolė ieškoti Davido. Jis ėjo „McLaren“ garažo link, nes norėjo išsiaiškinti su Davidu. Priėjau prie jo ir pasakiau, kad visa tai pamirštu, bet jis mane nustūmė šalin.“

„Net ir kitą dieną jis vis dar buvo labai piktas dėl to kas įvyko. Dar po dienos jis manęs atsiprašė sakydamas, jog pasielgiau teisingai. Toks tas Schumacheris. Jis visada norėjo nugalėti.“

Komentarai (23)


eustachijus
| Spalio 21 d. 12:34
Tas irvainas kliedesys geras,tai jam klarkas geresnis už maxą,tai.šūmacheris daugiau galėjo pasiekti :)
YZF
| Spalio 20 d. 13:31
dtmdainis
| Spalio 19 d. 20:33

Kaip tai nebuvo?😁 https://m.youtube.com/watch?v=stb0sqtwAZA #ekspertas #valdo

Tokiu daznumu ir atvirumu kaip dabar - nebuvo. Plius tu rodai 2002m. Parodyk 1994-1997 metus, visa sezona. Viena kregzde tai dar ne pavasaris.
pergalingas
| Spalio 20 d. 10:14
Vel broleliai is tuscio i kiaura? :)))
Ar ne pazoras taip nusisneke?
Kur dingo tas ex mex xuj pajmy kas per vienas, kuris man praeitoj naujienoj aiskino koks nevykelis schumacheris buvo ir kaip jis nk nedirbo ...
pfuuu - fufliakovaa
Tech
| Spalio 20 d. 09:46
mariusis
| Spalio 20 d. 01:10

Vieną pamirštat įžvalgieji-bandymus. Tais laikais kiek km sukdavo Shumacher Ferrari trasoje? Tad čia lyginat vėjus absoliučiai, pagal jus, žolė tada buvo žalesnė, ir diedukui stovėjo. Viskas keičiasi.
O kodėl darbštusis grįžo į MB ir nuo Rosbergo atsilrovė. Ai čia negalėjo ratų sukti milijono, primiršęs buvo kaip važiuoti :D

Bandymai labiau bolido tobulinimui reikalingi. Tokie profai trasas zino uzsimerke, tai ta pati dabar simuliatoriuje gali atlikt, igudziu lavinimui. Schumio beda buvo visu pirma pertrauka , kitos kartos bolidas, senas amzius , kas labiau itakoja letesni prisitaikyma prie kitokio bolido. Zodziu pikas praejes, o ir komandos draugas stiprus buvo.
mariusis
| Spalio 20 d. 01:10
vaideriuks
| Spalio 19 d. 17:37

1. Hamiltonas atėjo jau į laimintį bolidą ir stebint Mersu progresą 2010-2012 metais buvo akivaizdu, kad 2013 mersai turės laimėti galintį bolidą.
2. Šumio laikais taip pat buvo žiniasklaida ir team radijas, bet nei per vieną nei per kitą nesigirdėdavo nei ironiškas thank you nei kiti skundai, kad komanda daro šudus. Ir prisimenant Austriją 01 ir 02 tarkim, tai PR akcija, bet viešai jis nebuvo patenkintas tokių komandos elgesiu. Ar kažką panašaus esam girdėję po Valterį, it's James... ?
3. Prisimenam Hamio laikus, kai Mclaren nepavažiavo? Pilna klaidų, avarijų ir pan. nesąmonių, ko nepasakyčiau apie 96-99 metus ir 2005.
4. Abu jie puikūs lenktynininkai, bet vienas iš jų laisvą laiką leisdavo garaže ir trasoje, o kitas inkstagrame išsidirbinėdamas iš savęs ir skusdamasis kaip negražiai su juo pasielgė komanda.

Vieną pamirštat įžvalgieji-bandymus. Tais laikais kiek km sukdavo Shumacher Ferrari trasoje? Tad čia lyginat vėjus absoliučiai, pagal jus, žolė tada buvo žalesnė, ir diedukui stovėjo. Viskas keičiasi.
O kodėl darbštusis grįžo į MB ir nuo Rosbergo atsilrovė. Ai čia negalėjo ratų sukti milijono, primiršęs buvo kaip važiuoti :D
Naivus Kvailys
| Spalio 19 d. 23:39
vaideriuks
| Spalio 19 d. 17:37

1. Hamiltonas atėjo jau į laimintį bolidą ir stebint Mersu progresą 2010-2012 metais buvo akivaizdu, kad 2013 mersai turės laimėti galintį bolidą.
2. Šumio laikais taip pat buvo žiniasklaida ir team radijas, bet nei per vieną nei per kitą nesigirdėdavo nei ironiškas thank you nei kiti skundai, kad komanda daro šudus. Ir prisimenant Austriją 01 ir 02 tarkim, tai PR akcija, bet viešai jis nebuvo patenkintas tokių komandos elgesiu. Ar kažką panašaus esam girdėję po Valterį, it's James... ?
3. Prisimenam Hamio laikus, kai Mclaren nepavažiavo? Pilna klaidų, avarijų ir pan. nesąmonių, ko nepasakyčiau apie 96-99 metus ir 2005.
4. Abu jie puikūs lenktynininkai, bet vienas iš jų laisvą laiką leisdavo garaže ir trasoje, o kitas inkstagrame išsidirbinėdamas iš savęs ir skusdamasis kaip negražiai su juo pasielgė komanda.

1. Ta laiminti bolida kazkam reikejo sukurti ir ne tik tais metais, bet ir kitais. Kad ir koks nuostabus buvo tas bolidas, su juo reikia nugaleti. Reikejo Heidfelda vietoj Hamiltono sodinti, idomu kiek titulu dabar jis turetu. Sumis bolidu nekure, Hamis bolidu nekuria. Abu nugalejo su tuo, ka turejo. Uz tai abu dekingi komandoms.
2. Sumio laikais buvo zurnalai ir laikrasciai. Dabar naujienas skaitome facebooke ir twitteryje. DIDELIS skirtumas. Anksčiau pinigus uzdirbdamo parasytas turinys, dabar - video perziuros ir skambios antrastes - paspaudimai. Ar daug Sumio laikais girdedavai tu zinuciu per radija ir koks buvo ju turinys? Dabar visi tie dejavimai yra skirti tau, man ir visiems kitiems interneto ufonautams. Visokie GP2 engine, Fuck you Charlie, my tires are destroyed kala pinigus. Todel visi tie verkslianimai ir patenka i eteri.
3. Hamis klydo, normalu. Visi klysta. Vieni daugiau kiti maziau. Sumis klydo. Retai. Bet apie jo klaidas zmones kalba iki siol.
4. Lyginti Sumi ir Hami ir labai prasta mintis. Nes tai yra du zmones, kurie uzaugo prie skirtingu zmoniu, skirtingos aplinkos. Sumis dirbo garaze, Hamis simuliatoriuje. Sumis leido laika savaip, Hamis savaip. Kol F-1 tai naudinga, kol Hamis laimi, kol Mersai laimi, Hamis gali ir kakoti instagrame. O jei kazkam nepatinka ka jis daro instagrame, tai yra labai lengvai isprendziama problema - nesekti jo instagrame. F-1 istorijoje bus irasyta Hamio titulu skaicius, ne like skaicius instagrame. Zmones prisimena Sumi del pasiektu rezultatu. Po kazkiek laiko Hami prisimins del jo rezultatu, pagerintu Sumio rekordu, ne del irasu instagrame. O jei po kazkiek laiko svarbiau bus irasai instagrame, o ne pasiekimai sporte, man bus asmeniskai gaila degradavusios zmonijos.
Tech
| Spalio 19 d. 22:27
Fekkalli
| Spalio 19 d. 21:11

Nu kaip paziuresi. Lygiai taip pat emociju nevaldo ir vidinis marozas karts nuo karto islenda kaip islysdavo ir pas misa.

Cia tas pas dauguma cempionu yra. Bruozas nepasiduoti bet kokia kaina. Bet profesionalumo atzvilgiu, skirtumai dideli lyginant abu vokiecius
Fekkalli
| Spalio 19 d. 21:11
Tech
| Spalio 19 d. 20:44

Schuma gal ir nebuvo labai svariai kovojantis, bet jo talento nepaneigsi. Greitas, mazai darantis klaidu, su svaria nuomone komandoj. Jis buvo lyderis. Kazkas sake, jog ipedinis bus Fetelis, bet tas realiai niekuo nera i ji panasus.

Nu kaip paziuresi. Lygiai taip pat emociju nevaldo ir vidinis marozas karts nuo karto islenda kaip islysdavo ir pas misa.
Fekkalli
| Spalio 19 d. 21:10
Arnius
| Spalio 19 d. 20:40

Naivuoli atsimerk,adelaide ne priciom,jei kas ten butu buve tavo slapiose svajose,tai ir bauda butu buve,nes ta sezona shumis buvo teiseju skriaudziamas ir lb,jerezas kasiakas,gavo ko nusipelne,taip kad tavo komentaras shudo vertas

Pakomentuok pagrindinius skirtumus 1994 ir 1997 , vietoj to kad konstatuotum kazka. Sorry bet tu cia joks autoritetas, kad be argumentu praeitum.
SliMMaz
| Spalio 19 d. 20:54
dtmdainis
| Spalio 19 d. 20:33

Kaip tai nebuvo?😁 https://m.youtube.com/watch?v=stb0sqtwAZA #ekspertas #valdo

But tai buvo, bet tokiam retume, kaip mazdaug dabar pamatyt termo kamera :)
×

F-1.lt pulsas