Nuo 2021 metų bet kokia organizacija, norėdama dalyvauti „Formulės-1“ pasaulio čempionate su nauja komanda, turi sumokėti vadinamąjį 200 mln. JAV dolerių stojamąjį mokestį, kuris vėliau būtų paskirstytas tarp dabar čempionate dalyvaujančių ekipų. Iš esmės tai yra potencialių naujų dalyvių atgrasymo mokestis ir buvęs F-1 komandos savininkas Eddie Jordanas tokį požiūrį laiko neteisingu.
„Aš laikau tokį požiūrį esmine klaida, - E. Jordanas sakė „Racefans“. – Dabar dalyvaujančios komandos iš esmės sukūrė kartelį, tuo pačiu didindamos savo kainą, kadangi norintys dalyvauti „Formulės-1“ čempionate verčiau nusipirks kokią nors veikiančią komandą nei kurs naują. Nedžiūgauju dėl tokio požiūrio, kadangi F-1 iš esmės yra paverčiama į frančizę ir riboja tokių naujų dalyvių atėjimu, kokia buvo „Jordan“.
„Jordan“ komanda perėjo per „Formulę-4“, „Formulę-3“ ir „Formulę 3000“. Mes laimėjome lenktynes visose šiose kategorijose, nes norėjome gauti licenciją pereiti į aukštesnį čempionatą. Nauja taisyklė atima iš naujokų tokią galimybę, todėl esu kategoriškai prieš“.
Nepatinka E. Jordanui ir labai ilgas šių metų sezono tvarkaraštis, kuriame net 23 etapai: „Apkrovos darbuotojams prasme 23 lenktynės yra labai daug. Esant tokiam etapų skaičiui, būtina darbuotojų rotacija, todėl nėra ko džiūgauti.
Nemanau, kad šiais metais įvyks tiek daug lenktynių kaip galvoja daugelis. Spėju, kad šiemet pamatysime apie 20 etapų“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |