E. Jordanas pataria „Mercedes“ išsiskirti su L. Hamiltonu (42)

E. Jordanas pataria „Mercedes“ išsiskirti su L. Hamiltonu
logo Sausio 17 d. 11:04, Daimler AG

Buvęs „Formulės-1“ komandos savininkas, dabar – TV ekspertas Eddie Jordanas pareiškė, kad jei jis būtų „Daimler“ koncerno bosas, jis seniai septyniskart pasaulio čempionui Lewisui Hamiltonui būtų parodęs į duris.

Likus dviem mėnesiams iki naujojo sezono starto „Mercedes“ dar neturi kontrakto su Lewisu Hamiltonu. Kalbama, kad britų pilotas nori ne tik apvalios sumelės kaip atlyginimo, bet ir dosnių premijų ir brangaus superautomobilio, o taip pat kitokių lengvatų.

Štutgarto koncernas nesutiko su Hamiltonu pasirašyti ilgametės sutarties, o komandos vadovas Toto Wolffas pareiškė, kad kontraktas bus pasirašytas iki prasidės žiemos bandymai kovo viduryje.

Tuo tarpu atsiranda vis daugiau specialistų, kuriems nepatinka toks sero L. Hamiltono elgesys. Buvęs F-1 komandos vadovas Eddie Jordanas pasakė tiesiai – sportininkas neturi teisės nurodinėti komandai, kurioje jis nori lenktyniauti.

„Jei aš būčiau „Daimler“ bosas, tai iškart jam parodyčiau duris, - kalbėjo airis. – Arba tu lenktyniauji ekipos nurodytomis sąlygomis, arba vynioji meškeres“.

Jordanas pridūrė, kad jo šaltiniai prasitarė, jog dabar Hamiltonas ieško visokiausių būdų kaip galėtų paveikti „Daimler“ vadovus. Kartu E. Jordanas neabejoja, kad vokiečių gamintojo vadovai nepasiduos tokiam spaudimui ir nesutiks su visomis Lewiso sąlygomis.

„Aš dar priminčiau Lewisui, ką pasakė Bernie Ecclestone‘as po Ayrtono Sennos mirties, – dėstė Jordanas. – Bernie tada buvo šokiruotas ne mažiau už kitus. Bet jis susikaupė ir pasakė: „Užtenka niurzgėti. Nepakeičiamų nėra“.

 


Komentarai (42)
Rasak
IP: 8c6f269 | 01/21 00:55 Atsakyti
RSFerrari
01/18 10:56

Galima visaip vertinti, bet pasakė teisingai. Hamiltonas tik lenktynininkas ir kas stos į jo vietą - vis tiek neš pergales su tuo bolidu.
Bolidas apie 80% įtakos turi, 20% lenktynininkas. Skirtumai tarp lenktynininkų nedideli, tad jei ne ham - kitas neš mersams titulus.
Ham pritraukia ir rėmėjų, bet o kada rėmėjų laiminčiai komandai ir šiaip trūko?

Tik kažkaip pamiršti, kad HAM eilę kartų išrenkamas geriausiu lenktynininku ir esant reikalui sugeba pataupyti padangas taip, kad išvengt sustojimo...
kart
IP: 5fcb833 | 01/19 20:39 Atsakyti
ddt
01/19 19:53

Nu gerai, jei tu taip stengiesi pasakyti, kad Claire buvo top lygio vadovė, o Williams kelias į dugną buvo tik "kalta aplinka" atvejis, tai OK. Išgirdau.

Čia tik tau ta Claire įdomi.
ddt
IP: 21ec4ad | 01/19 19:53 Atsakyti
kart
01/19 07:08

Tuščios kalbos. Pirma atsakyk sau į klausimą, kodėl McLarenai išsiskyrė su Mersais. Tada nuosekliai dėliodamas įvykius, suprasi kaip atsirado Brawn -> Mercedes, o dar po kurio laiko Williams tapo tik eiline kliente, kuri gauna tik variklį, o visa kita jos problemos.

Nu gerai, jei tu taip stengiesi pasakyti, kad Claire buvo top lygio vadovė, o Williams kelias į dugną buvo tik "kalta aplinka" atvejis, tai OK. Išgirdau.
kart
IP: ff4c1cb | 01/19 07:26 Atsakyti
ddt
01/18 21:13

Mes lyginam situaciją, kada komanda gauna konkurencingą variklį. Ir ar komanda, kartu su tuo varikliu, yra suinteresuota rezultatu, ar tik - pelno nuostolio ataskaita, kurioje pliusas ilgą laiką buvo pasiekiamas tik buku išlaidų mažinimo būdu, o ne strategiškai investuojant ir kryptingai dirbant. Tuo ir skiriasi Claire nuo Brawn. Vienas iš tešlos iškepė tortą, kita - pasirinko ja paspringti. Nes prioritetai, net kai vis labiau skendo williams legacy konvulsijose, buvo užtikrint kad mechanikai po pit'us lenktynių metu bėgiotų su tvarkinga ir nepriekaištinga apranga...

Ir dar pamiršau paminėti esminį faktą, kad ta 2009 metų važiuoklė buvo sukurta dar prie Hondos.
kart
IP: ff4c1cb | 01/19 07:08 Atsakyti
ddt
01/18 21:13

Mes lyginam situaciją, kada komanda gauna konkurencingą variklį. Ir ar komanda, kartu su tuo varikliu, yra suinteresuota rezultatu, ar tik - pelno nuostolio ataskaita, kurioje pliusas ilgą laiką buvo pasiekiamas tik buku išlaidų mažinimo būdu, o ne strategiškai investuojant ir kryptingai dirbant. Tuo ir skiriasi Claire nuo Brawn. Vienas iš tešlos iškepė tortą, kita - pasirinko ja paspringti. Nes prioritetai, net kai vis labiau skendo williams legacy konvulsijose, buvo užtikrint kad mechanikai po pit'us lenktynių metu bėgiotų su tvarkinga ir nepriekaištinga apranga...

Tuščios kalbos. Pirma atsakyk sau į klausimą, kodėl McLarenai išsiskyrė su Mersais. Tada nuosekliai dėliodamas įvykius, suprasi kaip atsirado Brawn -> Mercedes, o dar po kurio laiko Williams tapo tik eiline kliente, kuri gauna tik variklį, o visa kita jos problemos.
ddt
IP: 21ec4ad | 01/18 21:13 Atsakyti
kart
01/18 15:53

P.S. Williams Mersų variklius pradėjo naudoti, kai Mersai jau dirbo su nuosava komanda. Todėl Mersams Williams'ai rūpėjo tiek, kiek mokėjo pinigų už variklius.

Nereikia maišyti ir lyginti skirtingų laikotarpių.

Mes lyginam situaciją, kada komanda gauna konkurencingą variklį. Ir ar komanda, kartu su tuo varikliu, yra suinteresuota rezultatu, ar tik - pelno nuostolio ataskaita, kurioje pliusas ilgą laiką buvo pasiekiamas tik buku išlaidų mažinimo būdu, o ne strategiškai investuojant ir kryptingai dirbant. Tuo ir skiriasi Claire nuo Brawn. Vienas iš tešlos iškepė tortą, kita - pasirinko ja paspringti. Nes prioritetai, net kai vis labiau skendo williams legacy konvulsijose, buvo užtikrint kad mechanikai po pit'us lenktynių metu bėgiotų su tvarkinga ir nepriekaištinga apranga...
kart
IP: ff4c1cb | 01/18 15:53 Atsakyti
ddt
01/18 14:24

Imkim pavyzdį palyginimui: Brawn'as su Mercedes varikliais ir Claire su Mercedes varikliais. Vienas padėjo gerus pagrindus projektą išsukti taip, kad jis ateitų iki viršūnės sudominęs gamintoją, kita - nugyveno projektą taip, kad jis stabiliai nukrito iki dugno ir dabar turi gyventi su pensijų fondais, nesudominęs nieko, kas susijęs su pvz automobilių gamyba. Nenurašyčiau Brawn'o gebėjimų, oi ne. Tiek su lenktynininkų pasirinkimu kai tai buvo esminiai sprendimai, tiek su komandos valdymu.

P.S. Williams Mersų variklius pradėjo naudoti, kai Mersai jau dirbo su nuosava komanda. Todėl Mersams Williams'ai rūpėjo tiek, kiek mokėjo pinigų už variklius.

Nereikia maišyti ir lyginti skirtingų laikotarpių.
kart
IP: ff4c1cb | 01/18 15:39 Atsakyti
ddt
01/18 14:24

Imkim pavyzdį palyginimui: Brawn'as su Mercedes varikliais ir Claire su Mercedes varikliais. Vienas padėjo gerus pagrindus projektą išsukti taip, kad jis ateitų iki viršūnės sudominęs gamintoją, kita - nugyveno projektą taip, kad jis stabiliai nukrito iki dugno ir dabar turi gyventi su pensijų fondais, nesudominęs nieko, kas susijęs su pvz automobilių gamyba. Nenurašyčiau Brawn'o gebėjimų, oi ne. Tiek su lenktynininkų pasirinkimu kai tai buvo esminiai sprendimai, tiek su komandos valdymu.

Mersų atėjimas buvo neišvengiamas ir apie jį visi žinojo. Žinojo tą ir Brawnas. Todėl čia ne Brawn'o darbas juos atvedė. Tiesiog Brawn'ui sukrito daug faktorių į vieną, ko pasekoje apturėjo sėkmingą sezoną ir pardavė/perdavė komandą Mersams uždirbdamas pinigo. Jeigu būtų laiku nepardavęs, ta komanda būtų nuėjusi į subinę, kaip ir visos tokio tipo komandos.

Ir čia visiška nesąmonė lyginti su komandomis, kurios laikėsi bent kelis sezonus.

McLarenai irgi važiavo, kol Mersams buvo įdomūs. Pasibaigė Mersai, pasibaigė ir rezultatai.
ddt
IP: 21ec4ad | 01/18 14:24 Atsakyti
kart
01/18 11:28

Na, Brawnas Hondos nepakėlė, o su Mersų atėjimu jam irgi nemažai pasiseke, nes jeigu jo tas asmeninis projektas būtų gyvavęs ilgiau, klausimas ar dabar apie Brawn kalbėtume, kaip apie geros komandos pavyzdį.

Overall, darbuotojai gal ir lieka, bet daugelis jų finansų neįtakoja.

Imkim pavyzdį palyginimui: Brawn'as su Mercedes varikliais ir Claire su Mercedes varikliais. Vienas padėjo gerus pagrindus projektą išsukti taip, kad jis ateitų iki viršūnės sudominęs gamintoją, kita - nugyveno projektą taip, kad jis stabiliai nukrito iki dugno ir dabar turi gyventi su pensijų fondais, nesudominęs nieko, kas susijęs su pvz automobilių gamyba. Nenurašyčiau Brawn'o gebėjimų, oi ne. Tiek su lenktynininkų pasirinkimu kai tai buvo esminiai sprendimai, tiek su komandos valdymu.
kart
IP: ff4c1cb | 01/18 11:28 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
01/18 10:46

Nu, čia naktį rašiau, tai biškį savo atskirą topiką išvedžiau.

VIsiškai sutinku, kad vadovai lemia komandos sėkmės ar nesėkmę.

Tik norėjau atkreipt dėmesį, kad dauguma darbuotojų lieka tie patys. Keičiasi tik vadovybė. O su ilgamečiais darbuotojais lieka ir šiokia tokia komandos dvasia ir kolektyvinė atmintis.

Ir tikrai nesakiau, kad BAR atvedė į Mercedes. Sakau, kad Brawn buvo tas vadovas, kuris pinigus ryjantį neefektyvų mechanizmą pavertė pinigus efektyviai valdančia ir rezultatą duodančia komanda.

Na, Brawnas Hondos nepakėlė, o su Mersų atėjimu jam irgi nemažai pasiseke, nes jeigu jo tas asmeninis projektas būtų gyvavęs ilgiau, klausimas ar dabar apie Brawn kalbėtume, kaip apie geros komandos pavyzdį.

Overall, darbuotojai gal ir lieka, bet daugelis jų finansų neįtakoja.
×

TOP naujienos