Rasak
IP: 8c6f269 | 01/21 00:55 Atsakyti
RSFerrari
01/18 10:56

Galima visaip vertinti, bet pasakė teisingai. Hamiltonas tik lenktynininkas ir kas stos į jo vietą - vis tiek neš pergales su tuo bolidu.
Bolidas apie 80% įtakos turi, 20% lenktynininkas. Skirtumai tarp lenktynininkų nedideli, tad jei ne ham - kitas neš mersams titulus.
Ham pritraukia ir rėmėjų, bet o kada rėmėjų laiminčiai komandai ir šiaip trūko?

Tik kažkaip pamiršti, kad HAM eilę kartų išrenkamas geriausiu lenktynininku ir esant reikalui sugeba pataupyti padangas taip, kad išvengt sustojimo...
kart
IP: 5fcb833 | 01/19 20:39 Atsakyti
ddt
01/19 19:53

Nu gerai, jei tu taip stengiesi pasakyti, kad Claire buvo top lygio vadovė, o Williams kelias į dugną buvo tik "kalta aplinka" atvejis, tai OK. Išgirdau.

Čia tik tau ta Claire įdomi.
ddt
IP: 21ec4ad | 01/19 19:53 Atsakyti
kart
01/19 07:08

Tuščios kalbos. Pirma atsakyk sau į klausimą, kodėl McLarenai išsiskyrė su Mersais. Tada nuosekliai dėliodamas įvykius, suprasi kaip atsirado Brawn -> Mercedes, o dar po kurio laiko Williams tapo tik eiline kliente, kuri gauna tik variklį, o visa kita jos problemos.

Nu gerai, jei tu taip stengiesi pasakyti, kad Claire buvo top lygio vadovė, o Williams kelias į dugną buvo tik "kalta aplinka" atvejis, tai OK. Išgirdau.
kart
IP: ff4c1cb | 01/19 07:26 Atsakyti
ddt
01/18 21:13

Mes lyginam situaciją, kada komanda gauna konkurencingą variklį. Ir ar komanda, kartu su tuo varikliu, yra suinteresuota rezultatu, ar tik - pelno nuostolio ataskaita, kurioje pliusas ilgą laiką buvo pasiekiamas tik buku išlaidų mažinimo būdu, o ne strategiškai investuojant ir kryptingai dirbant. Tuo ir skiriasi Claire nuo Brawn. Vienas iš tešlos iškepė tortą, kita - pasirinko ja paspringti. Nes prioritetai, net kai vis labiau skendo williams legacy konvulsijose, buvo užtikrint kad mechanikai po pit'us lenktynių metu bėgiotų su tvarkinga ir nepriekaištinga apranga...

Ir dar pamiršau paminėti esminį faktą, kad ta 2009 metų važiuoklė buvo sukurta dar prie Hondos.
kart
IP: ff4c1cb | 01/19 07:08 Atsakyti
ddt
01/18 21:13

Mes lyginam situaciją, kada komanda gauna konkurencingą variklį. Ir ar komanda, kartu su tuo varikliu, yra suinteresuota rezultatu, ar tik - pelno nuostolio ataskaita, kurioje pliusas ilgą laiką buvo pasiekiamas tik buku išlaidų mažinimo būdu, o ne strategiškai investuojant ir kryptingai dirbant. Tuo ir skiriasi Claire nuo Brawn. Vienas iš tešlos iškepė tortą, kita - pasirinko ja paspringti. Nes prioritetai, net kai vis labiau skendo williams legacy konvulsijose, buvo užtikrint kad mechanikai po pit'us lenktynių metu bėgiotų su tvarkinga ir nepriekaištinga apranga...

Tuščios kalbos. Pirma atsakyk sau į klausimą, kodėl McLarenai išsiskyrė su Mersais. Tada nuosekliai dėliodamas įvykius, suprasi kaip atsirado Brawn -> Mercedes, o dar po kurio laiko Williams tapo tik eiline kliente, kuri gauna tik variklį, o visa kita jos problemos.
ddt
IP: 21ec4ad | 01/18 21:13 Atsakyti
kart
01/18 15:53

P.S. Williams Mersų variklius pradėjo naudoti, kai Mersai jau dirbo su nuosava komanda. Todėl Mersams Williams'ai rūpėjo tiek, kiek mokėjo pinigų už variklius.

Nereikia maišyti ir lyginti skirtingų laikotarpių.

Mes lyginam situaciją, kada komanda gauna konkurencingą variklį. Ir ar komanda, kartu su tuo varikliu, yra suinteresuota rezultatu, ar tik - pelno nuostolio ataskaita, kurioje pliusas ilgą laiką buvo pasiekiamas tik buku išlaidų mažinimo būdu, o ne strategiškai investuojant ir kryptingai dirbant. Tuo ir skiriasi Claire nuo Brawn. Vienas iš tešlos iškepė tortą, kita - pasirinko ja paspringti. Nes prioritetai, net kai vis labiau skendo williams legacy konvulsijose, buvo užtikrint kad mechanikai po pit'us lenktynių metu bėgiotų su tvarkinga ir nepriekaištinga apranga...
kart
IP: ff4c1cb | 01/18 15:53 Atsakyti
ddt
01/18 14:24

Imkim pavyzdį palyginimui: Brawn'as su Mercedes varikliais ir Claire su Mercedes varikliais. Vienas padėjo gerus pagrindus projektą išsukti taip, kad jis ateitų iki viršūnės sudominęs gamintoją, kita - nugyveno projektą taip, kad jis stabiliai nukrito iki dugno ir dabar turi gyventi su pensijų fondais, nesudominęs nieko, kas susijęs su pvz automobilių gamyba. Nenurašyčiau Brawn'o gebėjimų, oi ne. Tiek su lenktynininkų pasirinkimu kai tai buvo esminiai sprendimai, tiek su komandos valdymu.

P.S. Williams Mersų variklius pradėjo naudoti, kai Mersai jau dirbo su nuosava komanda. Todėl Mersams Williams'ai rūpėjo tiek, kiek mokėjo pinigų už variklius.

Nereikia maišyti ir lyginti skirtingų laikotarpių.
kart
IP: ff4c1cb | 01/18 15:39 Atsakyti
ddt
01/18 14:24

Imkim pavyzdį palyginimui: Brawn'as su Mercedes varikliais ir Claire su Mercedes varikliais. Vienas padėjo gerus pagrindus projektą išsukti taip, kad jis ateitų iki viršūnės sudominęs gamintoją, kita - nugyveno projektą taip, kad jis stabiliai nukrito iki dugno ir dabar turi gyventi su pensijų fondais, nesudominęs nieko, kas susijęs su pvz automobilių gamyba. Nenurašyčiau Brawn'o gebėjimų, oi ne. Tiek su lenktynininkų pasirinkimu kai tai buvo esminiai sprendimai, tiek su komandos valdymu.

Mersų atėjimas buvo neišvengiamas ir apie jį visi žinojo. Žinojo tą ir Brawnas. Todėl čia ne Brawn'o darbas juos atvedė. Tiesiog Brawn'ui sukrito daug faktorių į vieną, ko pasekoje apturėjo sėkmingą sezoną ir pardavė/perdavė komandą Mersams uždirbdamas pinigo. Jeigu būtų laiku nepardavęs, ta komanda būtų nuėjusi į subinę, kaip ir visos tokio tipo komandos.

Ir čia visiška nesąmonė lyginti su komandomis, kurios laikėsi bent kelis sezonus.

McLarenai irgi važiavo, kol Mersams buvo įdomūs. Pasibaigė Mersai, pasibaigė ir rezultatai.
ddt
IP: 21ec4ad | 01/18 14:24 Atsakyti
kart
01/18 11:28

Na, Brawnas Hondos nepakėlė, o su Mersų atėjimu jam irgi nemažai pasiseke, nes jeigu jo tas asmeninis projektas būtų gyvavęs ilgiau, klausimas ar dabar apie Brawn kalbėtume, kaip apie geros komandos pavyzdį.

Overall, darbuotojai gal ir lieka, bet daugelis jų finansų neįtakoja.

Imkim pavyzdį palyginimui: Brawn'as su Mercedes varikliais ir Claire su Mercedes varikliais. Vienas padėjo gerus pagrindus projektą išsukti taip, kad jis ateitų iki viršūnės sudominęs gamintoją, kita - nugyveno projektą taip, kad jis stabiliai nukrito iki dugno ir dabar turi gyventi su pensijų fondais, nesudominęs nieko, kas susijęs su pvz automobilių gamyba. Nenurašyčiau Brawn'o gebėjimų, oi ne. Tiek su lenktynininkų pasirinkimu kai tai buvo esminiai sprendimai, tiek su komandos valdymu.
kart
IP: ff4c1cb | 01/18 11:28 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
01/18 10:46

Nu, čia naktį rašiau, tai biškį savo atskirą topiką išvedžiau.

VIsiškai sutinku, kad vadovai lemia komandos sėkmės ar nesėkmę.

Tik norėjau atkreipt dėmesį, kad dauguma darbuotojų lieka tie patys. Keičiasi tik vadovybė. O su ilgamečiais darbuotojais lieka ir šiokia tokia komandos dvasia ir kolektyvinė atmintis.

Ir tikrai nesakiau, kad BAR atvedė į Mercedes. Sakau, kad Brawn buvo tas vadovas, kuris pinigus ryjantį neefektyvų mechanizmą pavertė pinigus efektyviai valdančia ir rezultatą duodančia komanda.

Na, Brawnas Hondos nepakėlė, o su Mersų atėjimu jam irgi nemažai pasiseke, nes jeigu jo tas asmeninis projektas būtų gyvavęs ilgiau, klausimas ar dabar apie Brawn kalbėtume, kaip apie geros komandos pavyzdį.

Overall, darbuotojai gal ir lieka, bet daugelis jų finansų neįtakoja.
RSFerrari
IP: ce5e71a | 01/18 10:56 Atsakyti
Galima visaip vertinti, bet pasakė teisingai. Hamiltonas tik lenktynininkas ir kas stos į jo vietą - vis tiek neš pergales su tuo bolidu.
Bolidas apie 80% įtakos turi, 20% lenktynininkas. Skirtumai tarp lenktynininkų nedideli, tad jei ne ham - kitas neš mersams titulus.
Ham pritraukia ir rėmėjų, bet o kada rėmėjų laiminčiai komandai ir šiaip trūko?
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 01/18 10:50 Atsakyti
ddt
01/18 07:39

Mano to komentaro esmė ir buvo tokia: Brawn'as sugebėjo padaryti neįtikėtiną darbą su BAR, pritraukė rimtą investuotoją, ir komanda atėįo ten, kur dabar yra. Jų net ofisai tebėra tame pačiame Brackley, taip kad negalima vienareikšmiškai teigti, kad MB ir BAR nėra tas pats. Eddie atvejis nebuvo blizgantis vadybos prasme, ir (kaip ir Claire) ilgainiui patenka arba į pensijų fondų, arba į profesionalių fotografijos investuotojų rankas, kuriems lenktynės tai "nothing personal just business". Tiesa, yra buvę ir blogesnių pavyzdžių, bet grįžkim prie to, kad Eddie įžvalgos nepadėjo nei jo paties komandai iškopt į viršūnes, nei turėtų būti įdomios tiems, kurie ten yra dabar. Čia panašiai kaip niekaip neatleidžiamo jau bene ketvirtą mėnesį sergančio bet visur eteryje besimajačinančio Čaplinsko komentarai apie COVID valdymą

Eddie įdomus dėl savo ryšių ir noro dalintis pletkais. Taip sakant jis yra ruporas, o tada jau tą informaciją reikia patiems įsivertint. Bet faktas, kad jis kartais patransliuoja tikrai įdomių dalykų tiesiai nuo derybų stalo.

Jau rašiau kažkada, kad Eddie kartais žino pirminę ar tarpinę info, bet nebūtinai galutinį sprendimą. Tad kartais gali atrodyt kvailai, kai jis kažką pasako, bet jis pasako tai ką girdėjo vienam ar kitam derybų etape. O, kaip žinia, derybose viskas gali pasikeisti paskutinę minutę – pvz., yra sutartis, yra vienos šalies parašas, o kita tiesiog tepa slides (Ricciardo, man rods, vienu metu vedė derybas ir su RBR, ir su Renault ir galų gale parašą padėjo ant Renault sutarties).
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 01/18 10:46 Atsakyti
kart
01/18 03:34

Čia tas pats, kai parduoti merdėjančią įmonę kažkam, kuris ją prikelia ir girtis, kad "va, žiūrėkit, tai buvus mano įmonė".

Arba Williams pavyzdys - ne iš gero pardavė ir jeigu kažkas ją prikels, tai bus tikrai ne Williamsų šeimos indelis.

Tas pats su BAR. Todėl sakyti, kad anie vadovai nuvairavo komandą iki Mersų, tai kiek į realybę netelpa. Dešimtas vanduo jau nutekėjęs po BAR.

Nu, čia naktį rašiau, tai biškį savo atskirą topiką išvedžiau.

VIsiškai sutinku, kad vadovai lemia komandos sėkmės ar nesėkmę.

Tik norėjau atkreipt dėmesį, kad dauguma darbuotojų lieka tie patys. Keičiasi tik vadovybė. O su ilgamečiais darbuotojais lieka ir šiokia tokia komandos dvasia ir kolektyvinė atmintis.

Ir tikrai nesakiau, kad BAR atvedė į Mercedes. Sakau, kad Brawn buvo tas vadovas, kuris pinigus ryjantį neefektyvų mechanizmą pavertė pinigus efektyviai valdančia ir rezultatą duodančia komanda.
ddt
IP: 21ec4ad | 01/18 07:39 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
01/18 00:07

Nėra taip paprasta, darbuotojai dauguma tie patys lieka, keičiasi vadovai. Bet būtent nuo vadovų priklauso kuria linkme darbuotojai dirba ir koks to darbo rezultatas.

Pačią komandos koncepciją galima dalinti į BAR erą, Honda erą iki Brawn, kurios abi panašios buvo savo nekompetencija ir prastu vadovavimu, bei Brawn/Toto erą, kur Brawn padėjo pamatus Mercedes sėkmei (pirmas Mercedes čempiono titulas iš dalies priklauso ir Brawn, nes būtent jam vadovaujant buvo sukurtas čempioniškas W05), o Toto toliau tęsė darbus, nors, žinoma, su savo valdymo stilium ir personalo pasirinkimais, bet iš esmės išlaikant tą pačią kryptį.

BAR ≠ Mercedes, sutinku.

Bet nėra taip, kad pakeitus iškabą magiškai pasikeičia žmonės joje. F1 nėra tiek jau daug specialistų gebančių dirbti tokį darbą ir paprastai jie migruoja ne taip ir dažnai, nes, nu, low-level darbuotojas perka būstą, veda, augina vaikus ir etc., tad jo mobilumas nėra toks didelis, juo labiau, kad ne kažin kokius milijonus jie ten ir uždirba. Vadovai, aukšto lygiai specialistai – kita kalba, bet jie sudaro mažumą komandoje.

Mano to komentaro esmė ir buvo tokia: Brawn'as sugebėjo padaryti neįtikėtiną darbą su BAR, pritraukė rimtą investuotoją, ir komanda atėįo ten, kur dabar yra. Jų net ofisai tebėra tame pačiame Brackley, taip kad negalima vienareikšmiškai teigti, kad MB ir BAR nėra tas pats. Eddie atvejis nebuvo blizgantis vadybos prasme, ir (kaip ir Claire) ilgainiui patenka arba į pensijų fondų, arba į profesionalių fotografijos investuotojų rankas, kuriems lenktynės tai "nothing personal just business". Tiesa, yra buvę ir blogesnių pavyzdžių, bet grįžkim prie to, kad Eddie įžvalgos nepadėjo nei jo paties komandai iškopt į viršūnes, nei turėtų būti įdomios tiems, kurie ten yra dabar. Čia panašiai kaip niekaip neatleidžiamo jau bene ketvirtą mėnesį sergančio bet visur eteryje besimajačinančio Čaplinsko komentarai apie COVID valdymą
ddt
IP: 21ec4ad | 01/18 07:33 Atsakyti
kart
01/17 21:35

O kur BAR dabar? Nebėra tokios komandos jau seniai.

BAR? Jos reinkarnacija dabar 7 metus iš eilės pasaulio ir konstruktorių čiampai, kadangi rodė potencialą ir jais susidomėjo stipriausi. Jordan reinkarnacijos ėjo iš rankų į rankas, praktiškai kaskart kone iš varžytinių iki kol jų nenusipirko fotografai. Pažiūrėsim, per kiek rankų ir kaip pereis Williams reinkarnacijos per ateinančius 10 metų.
kart
IP: 1e74504 | 01/18 03:34 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
01/18 00:07

Nėra taip paprasta, darbuotojai dauguma tie patys lieka, keičiasi vadovai. Bet būtent nuo vadovų priklauso kuria linkme darbuotojai dirba ir koks to darbo rezultatas.

Pačią komandos koncepciją galima dalinti į BAR erą, Honda erą iki Brawn, kurios abi panašios buvo savo nekompetencija ir prastu vadovavimu, bei Brawn/Toto erą, kur Brawn padėjo pamatus Mercedes sėkmei (pirmas Mercedes čempiono titulas iš dalies priklauso ir Brawn, nes būtent jam vadovaujant buvo sukurtas čempioniškas W05), o Toto toliau tęsė darbus, nors, žinoma, su savo valdymo stilium ir personalo pasirinkimais, bet iš esmės išlaikant tą pačią kryptį.

BAR ≠ Mercedes, sutinku.

Bet nėra taip, kad pakeitus iškabą magiškai pasikeičia žmonės joje. F1 nėra tiek jau daug specialistų gebančių dirbti tokį darbą ir paprastai jie migruoja ne taip ir dažnai, nes, nu, low-level darbuotojas perka būstą, veda, augina vaikus ir etc., tad jo mobilumas nėra toks didelis, juo labiau, kad ne kažin kokius milijonus jie ten ir uždirba. Vadovai, aukšto lygiai specialistai – kita kalba, bet jie sudaro mažumą komandoje.

Čia tas pats, kai parduoti merdėjančią įmonę kažkam, kuris ją prikelia ir girtis, kad "va, žiūrėkit, tai buvus mano įmonė".

Arba Williams pavyzdys - ne iš gero pardavė ir jeigu kažkas ją prikels, tai bus tikrai ne Williamsų šeimos indelis.

Tas pats su BAR. Todėl sakyti, kad anie vadovai nuvairavo komandą iki Mersų, tai kiek į realybę netelpa. Dešimtas vanduo jau nutekėjęs po BAR.
Weee
IP: f1ba0cb | 01/18 02:08 Atsakyti
Seras yra haipe ! Labai pasikeles, paziuresim kiek MB gali :D Seras jauciasi dievu! Jis dabar kovoja su mb del kontrakto 😂 kitaip senai butu nusileides ir sutikes, o dabar vis dar spaudzia jos, labai ambicingai atrodo
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 01/18 00:07 Atsakyti
kart
01/17 23:16

BAR yra BAR, Mercedes yra Mercedes.

Nėra taip paprasta, darbuotojai dauguma tie patys lieka, keičiasi vadovai. Bet būtent nuo vadovų priklauso kuria linkme darbuotojai dirba ir koks to darbo rezultatas.

Pačią komandos koncepciją galima dalinti į BAR erą, Honda erą iki Brawn, kurios abi panašios buvo savo nekompetencija ir prastu vadovavimu, bei Brawn/Toto erą, kur Brawn padėjo pamatus Mercedes sėkmei (pirmas Mercedes čempiono titulas iš dalies priklauso ir Brawn, nes būtent jam vadovaujant buvo sukurtas čempioniškas W05), o Toto toliau tęsė darbus, nors, žinoma, su savo valdymo stilium ir personalo pasirinkimais, bet iš esmės išlaikant tą pačią kryptį.

BAR ≠ Mercedes, sutinku.

Bet nėra taip, kad pakeitus iškabą magiškai pasikeičia žmonės joje. F1 nėra tiek jau daug specialistų gebančių dirbti tokį darbą ir paprastai jie migruoja ne taip ir dažnai, nes, nu, low-level darbuotojas perka būstą, veda, augina vaikus ir etc., tad jo mobilumas nėra toks didelis, juo labiau, kad ne kažin kokius milijonus jie ten ir uždirba. Vadovai, aukšto lygiai specialistai – kita kalba, bet jie sudaro mažumą komandoje.
kart
IP: 1e74504 | 01/17 23:16 Atsakyti
Lucifer
01/17 22:41

BAR-HONDA-BRAWN-MERCEDES
Taigi jiems visai neblogai šiuo metu sekasi...

BAR yra BAR, Mercedes yra Mercedes.
Lucifer
IP: f58ee11 | 01/17 22:41 Atsakyti
kart
01/17 21:35

O kur BAR dabar? Nebėra tokios komandos jau seniai.

BAR-HONDA-BRAWN-MERCEDES
Taigi jiems visai neblogai šiuo metu sekasi...

TOP naujienos