F-1 ketina grįžti prie „žemės efekto“ aerodinamikos. Naujosios taisyklės įsigaliotų nuo 2021 metų. F-1 atstovai mano, kad toks pokytis aerodinamikos srityje leis pilotams važiuoti daug arčiau persekiojamų varžovų.
Dabar didžioji dalis prispaudžiamosios jėgos yra išgaunama visiems matomų aerodinamikos elementų dėka - pavyzdžiui sparnų bei bolido šonuose esančių elementų.
Dar nuo praėjusio amžiaus aštunto dešimtmečio pradžios iš komandų buvo reikalaujama, kad jos naudotu plokščius bolidų dugnus. To priežastis buvo minėtasis „žemės efektas“, dėl kurio stipriai išaugo greitis posūkiuose.
Nuo 2021 m. ketinama stipriai koreguoti F-1 automobilių aerodinamiką. Ketinama supaprastinti aerodinaminius elementus, matomus daugeliui, bet norima leisti komandoms naudoti „venturi“ tunelius bolido dugne.
Dar viena naujovė, kuri taip pat turėtų išvysti dienos šviesą - aerodinaminiai sparnai virš priekinių ratų. Pastarieji turėtų nukreipti vėjo srautą reikiama kryptimi ir palengvinti gyvenimą sportininkui, persekiojančiam varžovą iš paskos.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |