F-1 komandos domisi galimybe naudoti „Aston Martin“ variklius

F-1 komandos domisi galimybe naudoti „Aston Martin“ variklius
logo 2018 Sausio 03 d. 07:33, Pixabay

Galimybę gaminti savo F-1 variklius svarstantis „Aston Martin“ patraukė kelių čempionato dalyvių dėmesį.

Britų automobilių gamintojas, šiemet tapsiantis pagrindiniu „Red Bull“ rėmėju, neslepia susidomėjimo naujo formato motorais, kurie bus naudojami nuo 2021 m. Tiesa, „Aston Martin“ vadovas Andy Palmeris viešai yra pareiškęs, kad gamintojas į čempionatą įžengs tik tuo atveju, jei bus sumažintos išlaidos.

Pasikvietusi į savo gretas buvusius „Ferrari“ specialistus Joergą Rossą ir Lucą Marmorinį, „Aston Martin“ pernai pradėjo kurti F-1 variklio koncepciją.

Neabejojama, kad viena iš „Aston Martin“ jėgainėmis susidomėjusių komandų yra „Red Bull“. Jos vadovas Christianas Horneris neatmetė galimybės ateityje glaudžiau bendradarbiauti su britų automobilių gamintoju.

Jei sutartį pasirašytų „Red Bull“, neabejojama, kad jos pėdomis pasektų ir dukterinė komanda „Toro Rosso“, kuri šiemet naudos „Honda“ variklius.

Užsienio žiniasklaidoje pasirodė pranešimų, kad be minėtų dviejų komandų į „Aston Martin“ kreipėsi dar kelios privačios F-1 ekipos.

„Turiu grubius paskaičiavimus apie tai, kiek viskas kainuotų ir kokia būtų kaina. Atsižvelgiant į situaciją F-1, reikia pagalvoti ne vien tik apie fizinę, bet ir marketingo grąžą“, - sakė „Aston Martin“ vadovas A. Palmeris.

„Norėtume, kad parduoti automobiliai taptu grąža marketingo srityje. Juk būtent dėl to visai tai ir darome. Galimybė tiekti savo variklius nuo 2021 m. mums labai tinka, nes būtent tada ruošiamės pristatyti vieną iš savo automobilių, kuris rinkoje konkuruotų su „Ferrari“, „Lamborghini“ ir „McLaren“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983