F-1 komandos svarstė idėją penktadienio treniruotėse naudoti tik vienos sudėties padangas (2)

F-1 komandos svarstė idėją penktadienio treniruotėse naudoti tik vienos sudėties padangas
logo Sausio 04 d. 00:50, Williams / LAT Images

Williams“ technikos skyriaus vadovas Paddy Lowe prasitarė, kad ieškodamos būdų, kaip padaryti F-1 lenktynes įdomesnėmis, komandos svarstė idėją penktadienio treniruotėse naudoti tik vienos rūšies padangas.

Pernai sportininkai mažai praleido laiko Ostino (JAV) trasoje dėl ją užklupusio lietaus. Kadangi treniruotės pilotams buvo sugadintos, jie neturėjo galimybės tinkamai susireguliuoti bolidų svarbiausiems važiavimams. Viso to rezultatas - įdomios lenktynės. O jose pirmas tris vietas užėmę pilotai naudojo skirtingas taktikas.

Tuomet F-1 sporto skyriaus vadovas Rossas Brawnas pastebėjo, kad kuo mažiau laiko tinkamai pasiruošti turi komandos, tuo lenktynės įdomesnės. P. Lowe prasitarė, kad britas pasiūlė uždrausti komandoms naudoti skirtingų sudėčių padangas penktadienio treniruočių metu.

„Šiuolaikiniai bolidai yra patikimi ir lenktynėms labai gerai sureguliuoti“, - pasakojo P. Lowe.

„Tai reiškia, kad lenktynių rezultatus prognozuoti yra gana lengva. Didžiausią vaidmenį vaidina pilotai ir klaidos, kurias jie gali padaryti. Bet net ir šiuolaikinių pilotų fizinė forma yra puiki. Jie nepavargsta, tad dažniausiai nedaro klaidų. Mums reikia kažką daryti, kad viskas nebūtų taip lengvai nuspėjama.“

„Apie tai kalbėjomės su Rossu. Jis pasiūlė idėją - uždrausti galimybę naudoti skirtingų sudėčių padangas treniruočių metu. Tiesiog turėtume vienos sudėties padangas, tad galėtume visą savo dėmesį skirti pažinčiai su trasa ir darbui su bolidu. Tokiu atveju lenktynėse prireiktų daugiau sėkmės. Manau, kad tai puiki mintis.“

P. Lowe pridūrė, kad dėl lengviau nuspėjamų rezultatų galime kaltinti komandas, kurių darbas per pastaruosius kelis dešimtmečius stipriai pasikeitė.

„Prieš 30 metų į lenktynes atvykdavome su dviem inžinieriais. Dabar jų turime 30. Ir dar 30 dirba komandos bazėje.“

„Jei norite įvairovės ir įdomesnių lenktynių, turite iš komandų atimti galimybę tinkamai sureguliuoti bolidus. Tai būtų tik į gerą. Kitas variantas - įvedus biudžetų lubas atsikratyti dalies inžinierių arba apriboti jų galimybes trasoje. Nesiūlau visiškai atsisakyti dalies personalo. Jie gali dirbti kitus darbus.“

„Manau, kad Rossas suprato, jog kuo daugiau komandos turi laiko bolido reguliavimui, tuo rezultatai yra lengviau nuspėjami. Jis turi minčių kaip visa tai būtų galima pakeisti.“

Komentarai (2)


Mendoza69
| Sausio 05 d. 14:18
Tai gal ir kvaloj tapati padaro :D
dailiux
| Sausio 04 d. 18:24
Patina man šita idėja. Matau vienintelę blogybę, kad kiek atimtų iš tų komandų kuriuos turėdamos jiems tinkamos struktūros trasas paprastai praleidžia nemažą dalį treniruočių dirbdamos prie specifinių sprendimų taktikoms, bet apskritai smagu. Galima apskritai pažaisti, kad mažiausiai taškų turintieji galėtų to nesilaikyti vėlesnėse sezono stadijose.
×