F-1 neigiamai vertina siūlymą grįžti prie V10 variklių (12)

F-1 neigiamai vertina siūlymą grįžti prie V10 variklių
logo Rugsėjo 29 d. 14:58, Pirelli

Sebastianas Vettelis pasiūlė F-1 grįžti prie V10 variklių, bet naudoti tvarius degalus. Tačiau tokį siūlymą neigiamai įvertino čempionato vadovai.

Didžiosios Britanijos GP savaitgalio metu S. Vettelis Silverstouno trasoje išbandė Nigelo Mansello „Williams“ FW14B automobilį, kuris buvo varomas tvariais degalais.

Vokietis tuomet pareiškė, kad F-1 galbūt vertėtų apsvarstyti idėją atsisakyti brangių hibridinių variklių ir grįžti prie V10 motorų, tačiau naudoti kitokius degalus nei anksčiau.

„Man patinka automobiliai. Man patinka tas pojūtis, kuri patiri vairuodamas automobilį su V10 varikliu. Nežinau ar tai turėtų būti atskira diskusija, bet kuris būdas būtų geresnis?“, - kalbėjo S. Vettelis.

„Kuris variantas pigesnis? Nes dabartiniai varikliai kainuoja brangiai. Jų tobulinimas taip pat nėra pigus.“

F-1 vykdomasis sporto direktorius Rossas Brawnas teigia suprantantis, ką S. Vettelis turi omenyje, tačiau nemano, kad grįžimas prie V10 variklių būtų gera idėja.

„Aš suprantu ką jis sako. Džiaugiamės, jog gamintojai palaiko labai efektyvaus hibrido filosofiją, nes yra ir kitų veiksnių: degalų sąnaudos, degalų rūšis, variklių efektyvumas“, - sakė R. Brawnas.

„Efektyvumas vis dar yra svarbus veiksnys. Net jei naudojate visiškai tvarų kurą, vis tiek norėtume efektyvumo. Taigi, mes liekame prie hibridinio sprendimo. Tai patrauklu gamintojams, jie remia ir finansuoja mokslinius tyrimus. Nemanau, kad šiuo metu yra nors vienas gamintojas, kuris skirtų pinigų V10 varikliui. Iš tikrųjų tai yra kitokia formulė. Tai F-2, o ne F1.“

R. Brawnas taip pat abejoja, jog jaunoji čempionato sirgalių karta norėtų, jog būtų grįžta prie V10 variklių.

„Atsirado naujų žmonių karta, kurie mano, kad tokie varikliai yra truputi keistoki. Žmonėms patinka skirtingi dalykai ir yra daugybė gerbėjų, kuriems tikriausiai patinka tai, kad jie gali kalbėtis tribūnose, kol automobiliai važiuoja. Jiems didelis variklių garsas nėra toks svarbus.“

„Mes atėjome iš epochos, kai mums patiko girdėti V12 riaumojimą, bet tai kenkė ausims ir klausai. Dalis žmonių jau pamiršo, kokie jie iš tikrųjų buvo garsūs.“



Komentarai (12)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Rasytojelis
IP: e77c8f5 | 09/29 23:30 Atsakyti
Pagal vettelį reikia sukurt v10, bet ekologišką motorą, tai cia ir durnam aisku, kad 10 cilindru niekada nebus ekonomiškiau nei 6 cilindrai, juolab tie visokie sintetiniai degalai isvis ar yra kur naudojami, tan kas bio priedus deda i saliarka, tai tik lašas jūroj link tos vadinamos ekologijos. Aisku ausiai v10 geriau, bet dabar kaip amg su 2.0 i4 eina i daily car tai gamintojams reiketu senus brėžinius atverst ir ziuret kaip kas ir ką.
tech
IP: c4754c7 | 09/29 22:44 Atsakyti
ab
09/29 17:50

F-2 bolidai geriau skamba ir netgi saudo ugnim. Kodel F-1 varikliai tu... skaityti daugiau

Kad F2 garsas irgi ten ne kazka geresnis. Irgi V6 turbo, tik tiek kad didesne kubatura 3,4 l. Nelabai suprantama kodel yra isikibe butent i ta V6, kai drasiai vien del garso kokybes ir nesulyginamos emocijos - gali darytti V8 hybrid. Anyway dabartiniai bolidai sunkus. Tai bent jau garsas butu atitinkantis muscle formula isvaizda kokia yra dabar. O pagamino didziules barzas, o garsas kaip 1,6 civiko seno :))
Krc
IP: 181cb29 | 09/29 22:43 Atsakyti
egis01
09/29 16:37

kokia dar ekologija 24'turiose mašinose ? rusai susprogdinpo duju vam... skaityti daugiau

(Facepalm)
Sloikas
IP: 5d5468d | 09/29 22:09 Atsakyti
Norėčiau, kad būtų įteisinti 2 ar 3 jėgainių variantai ir pati komanda rinktųsi kurią naudoti.
Lunatik
IP: 0a1696f | 09/29 20:49 Atsakyti
Jo jo v10, dziaukites šiuo 1.6 turbavyku, nes sekantis 1.0 inline 4 plugin hybrid bus :D
parte
IP: 082c8fb | 09/29 20:06 Atsakyti
Pravesk apklausa, visu planetos f1 fanu, ir suzinosi kokio varyklio liaudis nori (ar ne del musu fanu visas sis "cirkas" vyksta?). 99% uz V10, prognoze tokia :). Kazkokie gamyntojai itakoja autosporto karaliene! Tapati F1 kompanija turi tiek saibu, kad gali det skersa ant visu tu.., bet negi atsisakysi money money is tu!
P.s. atėjome iš epochos, kai mums patiko girdėti V12 riaumojimą, bet tai kenkė ausims ir klausai - uzmuse kapitaliai!
tai
IP: 97b4bc6 | 09/29 17:57 Atsakyti
Bet v10, butu f1 prestizas auksciausiam lygyje, bet matyt , kazkas nelabai nori to.
ab
IP: 43f2d8c | 09/29 17:50 Atsakyti
F-2 bolidai geriau skamba ir netgi saudo ugnim. Kodel F-1 varikliai turi but tokie slykstus?
SliMMaz
IP: 5202f81 | 09/29 16:47 Atsakyti
Visgi v10 ir v8 garsas net per telika labiau siejasi su F1 ir lenktyniniais garsais apskritai, kartais paziuriu archyvines lenktynes ir nepaisant to, kad ten iraso kokybes ne pacios geriausios vistiek garsas daugiau emociju suteikia nei dabartinis garsas. Noreciau kokios Vintage serijos, kuriuose vazinejasi v12 v10 motorais po senesnes trasas (kad nesidubliuotu trasos su F1)
O del tersimo nesamone, usa- furos draguoja ir monstrai sokineja, kurie turbut per viena eventa x4 daugiau co2 ismeta nei F1
egis01
IP: d95347c | 09/29 16:37 Atsakyti
kokia dar ekologija 24'turiose mašinose ? rusai susprogdinpo duju vamzdi baltijos jūroje - tiek ora užteršė kiek visa f-1 per visa istorija neužterš.
×

TOP naujienos