F-1 pristatė naujoves, kurių sulauks lenktynes per TV stebintys žiūrovai (18)

F-1 pristatė naujoves, kurių sulauks lenktynes per TV stebintys žiūrovai
logo Birželio 23 d. 18:00, Formula1.com

„Formulės-1“ sezonas startuos vos po kiek daugiau nei savaitės, kuomet bus surengos pirmosios lenktynės Austrijoje.

Šiais metais naujovių sulauks ir lenktynes per televiziją ar internetu stebintys žiūrovai. Antradienį pranešta, kad „Amazon Web Services“ parengė net kelis skirtingus grafikos paketus, kurie papildys F-1 lenktynes.

Anksčiausiai sulauksime galimybės lenktynių metu matyti visų laikų greičiausių pilotų palyginimą. Žiūrovai turės progą palyginti geriausiai vienoje ar kitoje trasoje pasirodžiusius pilotus nuo pat 1983 metų. Ši naujovė bus pradėta naudoti lenktynėse Silverstoune rugpjūčio pradžioje.

Dar viena naujovė – galimybė matyti, kaip gerai pilotai įveikia tiek greitus, tiek lėtus trasos posūkius. Šią informaciją žiūrovai pirmą kartą išvys lenktynių Belgijoje metu.

Likę trys grafikos paketai bus pradėti naudoti tik antroje sezono pusėje. Žiūrovai galės matyti bendrą piloto reitingą, kuris bus nustatomas pagal rezultatus kvalifikacijose, įvairius lenktynių komponentus, padangų valdymą ir kitus panašius dalykus.

Nuo sezono vidurio taip pat lenktynių metu bus pateikiama informacija, kaip keitėsi komandos rezultatai ir tempas sezono eigoje. 

Paskutinė naujovė – kvalifikacijos ir lenktynių rezultatų prognozė. Spėjimai bus pateikiami pasitelkiant treniruočių, kvalifikacijų ir lenktynių rezultatus.


Komentarai (18)
kart
IP: fe0031f | 06/25 17:50 Atsakyti
Skirmantas_M
06/25 14:10

Ok, diskutuok su Tuberkuliozės ir ddt personažais. Matau visgi sveikos diskusijos nebus ir pradėsim pusę dienos šnekėti, kad šnekėti, aiškintis kas teisūs. Neturiu tam laiko. Bendrai dar nuo anksčiau matėm, kad mūsų diskusijos galimai nesueina ir sakėm to nedarykim. Pabandžiau dar kartą, bet matau mintis nėra gera ir tiesiog bendraukime su savo žmonėm su kuo labiau sekas.

Pats užvedi diskusiją visai nukrypdamas nuo temos, o po to sakai, kad tam laiko neturi? 😀

Kuo tau mano atsakymas nepatiko? Kad kategoriškai pasakiau? Kategoriškai pasakiau, nes man čia ne diskusija, kadangi aš IT sektoriuje dirbu jau daug metų ir manęs nereikia perkalbinėti blevyzgomis apie konceptus. Žinau kaip veikia dauguma tų prietaisėlių turinčių "AI". Ir netgi jeigu jie prijungti prie cloud'o resursų, juose nei su žiburiu nerasi AI.

Mano pasisakymų esmė buvo, kad "AI" reikalingi resursai. Tu čia mane bandei paprotint, kad galima resursų gauti iš kompiuterių masyvo dėl ko neprieštaravau ir po to lieki nepatenkintas. Sorry, keistas tu žmogus.
Skirmantas_M
IP: 6e42e20 | 06/25 14:10 Atsakyti
kart
06/25 13:56

Tiek cloud'o tiek vieno kompiuterio tikslas tas pats. Vienintelis cloud'o pliusas prieš vieną kompiuterį yra tas, kad cloud'o resursus galima pasiekti už salyginai nedidelę kainą, kai vieną kompiuterį nuomotis/pirkti yra brangu. Būtent dėl šios priežasties ir atsirado cloud'ai.

O eiliniam vartotojui, kuris gauna galutinį produktą, konceptas nesvarbus. Nesuprantu aplamai, kuo tau tas konceptas užkliuvo, kas visai neesminis dalykas šioje diskusijoje.

Ok, diskutuok su Tuberkuliozės ir ddt personažais. Matau visgi sveikos diskusijos nebus ir pradėsim pusę dienos šnekėti, kad šnekėti, aiškintis kas teisūs. Neturiu tam laiko. Bendrai dar nuo anksčiau matėm, kad mūsų diskusijos galimai nesueina ir sakėm to nedarykim. Pabandžiau dar kartą, bet matau mintis nėra gera ir tiesiog bendraukime su savo žmonėm su kuo labiau sekas.
kart
IP: fe0031f | 06/25 13:56 Atsakyti
Skirmantas_M
06/25 13:33

Tai yra kitas konceptas ir nereikėtų turbūt sakyti kad tas pats. Bet tikiuosi diskusijos nenueis į tokias pievas kaip su ddt ir tuberkuliozių personažais.

Tiek cloud'o tiek vieno kompiuterio tikslas tas pats. Vienintelis cloud'o pliusas prieš vieną kompiuterį yra tas, kad cloud'o resursus galima pasiekti už salyginai nedidelę kainą, kai vieną kompiuterį nuomotis/pirkti yra brangu. Būtent dėl šios priežasties ir atsirado cloud'ai.

O eiliniam vartotojui, kuris gauna galutinį produktą, konceptas nesvarbus. Nesuprantu aplamai, kuo tau tas konceptas užkliuvo, kas visai neesminis dalykas šioje diskusijoje.
Skirmantas_M
IP: 6e42e20 | 06/25 13:33 Atsakyti
kart
06/25 13:26

Kaip sakant, tas pats ... tik kitoje saujoje. Esmė vis tiek išlieka skaičiavimo galioje. O cloud'o pliusas dar ir tame, kad gali atpiginti galutinį produktą vartotojui. Nes kitu atveju, žmogui reikėtų pirktis visą brangią "geležį" pačiam.

Tai yra kitas konceptas ir nereikėtų turbūt sakyti kad tas pats. Bet tikiuosi diskusijos nenueis į tokias pievas kaip su ddt ir tuberkuliozių personažais.
kart
IP: fe0031f | 06/25 13:26 Atsakyti
Skirmantas_M
06/25 13:19

Iš esmės sutinku. Tik noriu dar papildyti, kad AI gali būti nebūtinai kompiuteris. Gali būti ir debesyje kompiuterių masyvas. Net tikri AI yra daugiau tokie.

Kaip sakant, tas pats ... tik kitoje saujoje. Esmė vis tiek išlieka skaičiavimo galioje. O cloud'o pliusas dar ir tame, kad gali atpiginti galutinį produktą vartotojui. Nes kitu atveju, žmogui reikėtų pirktis visą brangią "geležį" pačiam.
Skirmantas_M
IP: 6e42e20 | 06/25 13:19 Atsakyti
kart
06/25 12:50

Prietaisas galintis atlikti skaičiavimus pagal apibrėžtas taisykles nėra dirbtinis intelektas ir taškas. Nežinau kiek jums metų, bet seniau tokių prietaisų niekas net nevadino dirbtiniu intelektu. Tik dabar visi kaip pamišę pradėjo viską, kas atlieka kažkokias užduotis užvadinėti AI.

Dirbtinio intelekto esminis bruožas, tai gebėjimas analizuoti data, iš jos mokytis ir atlikti kažkokius veiksmus. Savaime suprantama, kad mokymosi procesui reikalinga labai didelės talpos atmintis ir savaime aišku, greitis. Nekalbu apie žmogaus įsikišimą, nes "mokymas" yra labai ilgas procesas.

Ir po viso šito, kai man parodo mažą prietaisiuką, sakydami, kad va, jis turi AI, tai belieka tik kvatotis. Tos pačios "Siri" ar "Alexa", neva turinčios AI tėra eilinės balso atpažinimo programos, kas telefonuose egzistuoja jau seniai. Jos nei mokosi, nei ką.

Iš esmės sutinku. Tik noriu dar papildyti, kad AI gali būti nebūtinai kompiuteris. Gali būti ir debesyje kompiuterių masyvas. Net tikri AI yra daugiau tokie.
kart
IP: fe0031f | 06/25 12:50 Atsakyti
tuberkolioze
06/25 11:46

Ne, dirbtinis intelektas nėra marketinginis triukas. Šiaip tai jau prieinama visiems, net penktokams turintiems nvidia žaidimų kortą ar keliasdešimt eurų kinietiškam AI stickui kuris atliks matematiką. Na dar minimalias žinias apie programavimą reikia turėti. Toliau pakanka skaityti instrukcijas ir turėti daug kantrybės išmokstant dirbti su datasetais. Čia penktokams norintiems pažaisti su primityvioms užduotimis. F1 transliacijų komandą pakeičiantis AI savaime aišku pareikalautu kur kas didesnių resursų ir laiko, bet tai jau įgyvendinama užduotis. Vienintelė problema, kad mokslininkai (nes tiesiog programuotojais vadinti man liežuvis neapsiverčia) šiuo metu kainuoja brangiau nei transliacijų režisieriai. Bet greit situacija pasikeis, kai dabartiniai penktokai užaugs turėdami supratimą kas tai yra dirbtinis intelektas ir nekliedys, kad tai tik reklaminis triukas.

Prietaisas galintis atlikti skaičiavimus pagal apibrėžtas taisykles nėra dirbtinis intelektas ir taškas. Nežinau kiek jums metų, bet seniau tokių prietaisų niekas net nevadino dirbtiniu intelektu. Tik dabar visi kaip pamišę pradėjo viską, kas atlieka kažkokias užduotis užvadinėti AI.

Dirbtinio intelekto esminis bruožas, tai gebėjimas analizuoti data, iš jos mokytis ir atlikti kažkokius veiksmus. Savaime suprantama, kad mokymosi procesui reikalinga labai didelės talpos atmintis ir savaime aišku, greitis. Nekalbu apie žmogaus įsikišimą, nes "mokymas" yra labai ilgas procesas.

Ir po viso šito, kai man parodo mažą prietaisiuką, sakydami, kad va, jis turi AI, tai belieka tik kvatotis. Tos pačios "Siri" ar "Alexa", neva turinčios AI tėra eilinės balso atpažinimo programos, kas telefonuose egzistuoja jau seniai. Jos nei mokosi, nei ką.
tuberkolioze
IP: ae918c1 | 06/25 11:46 Atsakyti
kart
06/24 13:00

Dirbtiniu intelektu dabar vadinamas kiekvienas š.. kuris atlieka kažkokį darbą už žmogų. Tai tik marketinginis triukas. Tikrasis AI be superkompiuterio realiai nefunkcionuoja. F1 atveju galetų galbūt atrinkti epizodus, kuriuos operatorius įvertintų ir sulipintų highlight'us, bet tikrai ne tiesioginės transliacijos metu. Žodžiu, per daug komplikuota kompiuteriui pamatyti tai, ką mato žmogaus akis.

Ne, dirbtinis intelektas nėra marketinginis triukas. Šiaip tai jau prieinama visiems, net penktokams turintiems nvidia žaidimų kortą ar keliasdešimt eurų kinietiškam AI stickui kuris atliks matematiką. Na dar minimalias žinias apie programavimą reikia turėti. Toliau pakanka skaityti instrukcijas ir turėti daug kantrybės išmokstant dirbti su datasetais. Čia penktokams norintiems pažaisti su primityvioms užduotimis. F1 transliacijų komandą pakeičiantis AI savaime aišku pareikalautu kur kas didesnių resursų ir laiko, bet tai jau įgyvendinama užduotis. Vienintelė problema, kad mokslininkai (nes tiesiog programuotojais vadinti man liežuvis neapsiverčia) šiuo metu kainuoja brangiau nei transliacijų režisieriai. Bet greit situacija pasikeis, kai dabartiniai penktokai užaugs turėdami supratimą kas tai yra dirbtinis intelektas ir nekliedys, kad tai tik reklaminis triukas.
Skirmantas_M
IP: 6e42e20 | 06/24 13:39 Atsakyti
kart
06/24 12:53

Prie kiekvieno akių neprisitaikysi. Transliacijos tikrai aukšto lygio, apart to, kad kartais transliuoja neesminius dalykus. Norint tavo idėją įgyvendinti, reikėtų kaip minimum dubliuoti ar dar daugiau kartų didinti kamerų skaičių ir atitinkamai personalo, kas yra visiška nesąmonė.

Ką aš noriu pasakyti, tai kad kol žmonės stebi per nuotolį, kad būtent vizualizavimą galbūt būtų galima peržiūrėti, papildyti. Ir mąstyčiau net kaip kad šneka apie įrašytus DVD formato kampus, bet kad galėtų streaminti realiu laiku iš daug kampų ir galėtum pats stebėti ne vienu rodomu TV kampu, pasirinkti kitus. Esu tikras, kad jeigu tokia situacija be žiūrovų būtų amžina, kažką tokio ir galvotų. Gal net galvoja.
Kitas momentas tai dabar yra komercija. Dabar turbūt geriau nieko daug neinvestuoti, palaukti, ir geriau rinkti pinigėlius už fizinį dalyvavimą.
Bet aš nežiūriu į tai, kiek jiems tai kainuotų ar kaip būtų sudėtinga ar paprasta. Tiesiog grynai šneku ko norėčiau kaip žiūrovas. Aš visiškai suprantu, kad padaryti tokį kompleksinį dalyką ir nebūtų paprasta. Bet vėlgi, man tiesiog norėtųsi kažko interaktyvesnio. Manau dar jaunesnėms kartoms tai bus tiesiog būtina. Komerciškai gal net už tas nuotolines transliacijas galėtų rinktis pinigus jei būtų tikrai kažkas patrauklaus.
CBRV
IP: e3b3085 | 06/24 13:04 Atsakyti
deivec
06/24 06:35

vel prides tupos info, kurios niekam nereikia, KAMERAS TV GERAI SUSTATYKITE, gerus kampus laikykite....
po to tuos gimick'us dekite

o tai tu i Liberty savo tirada rasyk, duok patarimu.....
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas