F-1 sutiko atsisakyti MGU-H

F-1 sutiko atsisakyti MGU-H
logo 2021 Gruodžio 15 d. 22:47, Daimler

„Formulės-1“ atstovai patvirtino, kad nuo 2026 m., kuomet įsigalios naujas jėgainių reglamentas, bus atsisakyta MGU-H.

Nuo 2014 metų pradėjus naudoti hibridinius V6 variklius, ši sudėtinga technologija, kuri elektros energiją gamina iš išmetamųjų dujų, pasirodė esanti brangi ir sudėtinga.

Jau kurį laiką siekiant pritraukti naujų gamintojų, MGU-H buvo laikoma svarbia diskusijų dalimi. Kalbama, kad „Volkswagen“ grupė, kuri svarsto į F-1 įžengti su vienu iš savo prekinių ženklų, „Audi“ arba „Porsche“, nenori, jog ateityje būtų naudojamas MGU-H.

Dar vasarą „Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas teigė, kad Vokietijos automobilių gamintojas yra pasirengęs atsisakyti MGU-H, jei bus susitarta dėl kitų elementų.

Per anksčiau vykusius dabartinių čempionato dalyvių ir VW susirinkimus buvo sutarta, kad MGU-H galima atsisakyti, jei bus pasiūlyta kitų elementų, pavyzdžiui, biudžeto lubos, kurios užtikrintų, kad nauji dalyviai nesukeltų naujo išlaidų karo.

FIA Pasaulio automobilių sporto taryba patvirtino, kad nuo 2026 m. bus keturi pagrindiniai elementai: išsaugotas dabartinis 1,6 l V6 variklis, elektros galia padidės iki 350 kW, bus atsisakyta MGU-H, o variklių kūrimui bus nustatyta biudžeto lubų riba.

FIA taip pat patvirtino bendrą koncepciją, pagal kurią kartu su padidėjusia elektros galia bus naudojami 100 proc. tvarūs degalai. O vienas iš svarbiausių elementų - užtikrinti, kad naujosios jėgainės būtų patrauklios sporto sirgaliams.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794