F. Alonso: G. Russellas bus rimtesnis varžovas L. Hamiltonui nei V. Bottas (45)

F. Alonso: G. Russellas bus rimtesnis varžovas L. Hamiltonui nei V. Bottas
logo Spalio 17 d. 12:33, Williams

„Alpine“ lenktynininkas Fernando Alonso mano, kad George‘as Russellas bus rimtesnis varžovas Lewisui Hamiltonui nei dabartinis brito komandos draugas Valtteri Bottas.

Po vasaros pertraukos buvo oficialiai paskelbta, kad jaunasis britas po šio sezono paliks „Williams“ ekipą ir kitais metais pereis į „Mercedes“. F. Alonso neabejoja, kad G. Russellas bus rimtesnis varžovas L. Hamiltonui, bet abiejų sportininkų rezultatai priklausys nuo to, kokį bolidą sukurs „Mercedes“ komanda.

„Savo greitį ir sugebėjimus jis pademonstravo ne vieną kartą. Net ir pernai, kai Bahreine jam teko sėsti už „Mercedes“ bolido vairo, jis buvo arti savo pirmosios pergalės. Akivaizdu, kad Lewisui jis bus rimtesnis varžovas nei Valtteri“, - sakė F. Alonso.

„Bet jų rezultatai priklausys nuo to, kokį bolidą kitų metų sezonui sukurs „Mercedes“. Tačiau George‘as, mano nuomone, yra pasiruošÄ™s iššÅ«kiams. Tad stebėti juos kitais metais bus tikrai įdomu.“

Dar rugsėjo mėnesio pradžioje panašią nuomonę apie G. Russellą išsakė ir „Red Bull“ lenktynininkas Maxas Verstappenas.

„Jeigu jis prisijungs prie „Mercedes“, George‘as tikrai apsunkins gyvenimą Lewisui“, - tuomet teigė M. Verstappenas.

„George‘as, Bahreine sėdęs prie „Mercedes“ bolido vairo, buvo pasiruošÄ™s kovoti dėl pergalės ir apsunkino gyvenimą Valtteri. Tad belieka tik įsivaizduoti. Kuo daugiau įgis patirties, tuo jis bus stipresnis.“

„Belgijoje matėme puikų jo pasirodymą. Taip, „Williams“ tuomet buvo sureguliavus bolidą atsižvelgdama į tai, jog sąlygos trasoje bus prastos. Bet ne tai svarbiausia. Toks George‘o rezultatas su „Williams“ bolidu buvo tikrai įspÅ«dingas. Tad tikiuosi, jog perėjęs į „Mercedes“ jis pasieks daug puikių rezultatų.“

George‘as Russellas
Pilotas: George‘as Russellas 2021 sezono taškai: 16
Komanda: Williams Amžius: 23 m.
Plačiau

Komentarai (45)
fnatic
IP: 5c1ed66 | 10/19 19:32 Atsakyti
Ffanas1
10/18 20:51

Ne visiškai su tavim sutinku, Bet labai gerai mintis dėstai. Malonu skaityti. Būtų tikrai malonu skaityti tavo straipsnius. Galėtum rašyti naujienas. Dėkoju, kad nepatingėjai tokį gerą tekstą parašyti :) super :)
Imk MARIUSIS pavizdį - žmogus pavarė ant manęs, bet be įžeidimų.

Tikslas nebuvo izeisti, bet parodyti kad yra ir kita puse tavo teiginiams. Galeciau atsiprasyti, bet tikrai nera uz ka siuo atveju. Kas liecia minciu destyma pas mane - aciu. O visa kita ka parasei - tai ne i tema kazkaip sunku tau pataikyti kai kalba eina apie Formules-1 supratima, kad cia niekada nebus vienodu salygu, nes tai ir yra kaip sakiau laisve kiekvienam kas susikurs geresni paketa ir laimes viska.
mariusis
IP: 7ad5add | 10/18 21:31 Atsakyti
Ffanas1
10/18 20:51

Ne visiškai su tavim sutinku, Bet labai gerai mintis dėstai. Malonu skaityti. Būtų tikrai malonu skaityti tavo straipsnius. Galėtum rašyti naujienas. Dėkoju, kad nepatingėjai tokį gerą tekstą parašyti :) super :)
Imk MARIUSIS pavizdį - žmogus pavarė ant manęs, bet be įžeidimų.

Kai pats kalbėsi ir bendrausi be jų, bus galima ir bendrauti taip. Yra patarlė- kaip šauksi, taip ir atsilieps. Tad apšėręs ir dar kitaip apsisvaidęs tu tikies kažkokio bendravimo su tavim normalaus? Tikėkis ir toliau.
Skirmantas_M
IP: e1d13ad | 10/18 21:06 Atsakyti
fnatic
10/18 20:43

Beabejo technikos sportos ta Formule1, bet cia "lenktyniauja" ne tik pilotai, cia lenktynes vyksta tarp inzinieriu, mechaniku, tarp sustojimu, tarp sezoniu kas sukurs technika geresne, todel tu kalbi teisingai Williams vaziuos gale, Mercedes priekyje, bet pergales principas ir yra toks kad kazkas turi likti antras, vienodai geri negali buti. Problema ne ta kad technikos sporte neparodomi pilotu pajegumai, nes jie skirtingas masinas vairuoja, o beda ta kad tokie kaip tu pasirenka neteisinga automobiliu sporta. Prasome ziuret Nascar, Indycar, F2 visokius - ten technika vienoda, piniginiai biudzetai nedideli ir visu praktiskai vienodi ir pagrindinis akcentas tik pilotas yra, ten pilotu sportas, o cia Formule1 - ji susideda ne tik is pilotu, bet ir sekmes formules kuria sukonstruos komanda kiekvienam sezonui.

Dar maciau kad kalbejai kad su Mercedes bolidu bet kas nugaletu. Cia jau issemta tema ir ekspertu ne karta sneketa, kad Mercedes komandoje pirmiausia reiktu iveikti Hamiltona, o tik paskui galvoti apie savo asmenines pergales. Todel ten F1 virtuveje manau vadovai geriau zino ka samdyti ir kas kaip mazdaug vaziuoja ir kiek istikro yra pajegus, negu tavo "analizes" per TV. Kai Ferraris domejosi Hulkenbergu ar tai Perezu - prase kazkurios komandos jo telemetrijos - juos gave - nutilo kalbos del jo kontrakto. Nors sutarti jau turejo tik parasu truko. Nors tais laikais tie pilotai buvo kazkas panasiai kaip dabar Sainzas, Norrisas, Russelas daug zadanciai ateities pilotai.

Reikėtų pirmiausia įveikti HAM? Bet galima šnekėti ir taip, kad vietoj HAM. Tada reikėtų įveikti tarkim tik Bottą, kas turbūt daug kam rikiuotėje būtų padaroma.
Ffanas1
IP: 555f734 | 10/18 20:51 Atsakyti
fnatic
10/18 20:43

Beabejo technikos sportos ta Formule1, bet cia "lenktyniauja" ne tik pilotai, cia lenktynes vyksta tarp inzinieriu, mechaniku, tarp sustojimu, tarp sezoniu kas sukurs technika geresne, todel tu kalbi teisingai Williams vaziuos gale, Mercedes priekyje, bet pergales principas ir yra toks kad kazkas turi likti antras, vienodai geri negali buti. Problema ne ta kad technikos sporte neparodomi pilotu pajegumai, nes jie skirtingas masinas vairuoja, o beda ta kad tokie kaip tu pasirenka neteisinga automobiliu sporta. Prasome ziuret Nascar, Indycar, F2 visokius - ten technika vienoda, piniginiai biudzetai nedideli ir visu praktiskai vienodi ir pagrindinis akcentas tik pilotas yra, ten pilotu sportas, o cia Formule1 - ji susideda ne tik is pilotu, bet ir sekmes formules kuria sukonstruos komanda kiekvienam sezonui.

Dar maciau kad kalbejai kad su Mercedes bolidu bet kas nugaletu. Cia jau issemta tema ir ekspertu ne karta sneketa, kad Mercedes komandoje pirmiausia reiktu iveikti Hamiltona, o tik paskui galvoti apie savo asmenines pergales. Todel ten F1 virtuveje manau vadovai geriau zino ka samdyti ir kas kaip mazdaug vaziuoja ir kiek istikro yra pajegus, negu tavo "analizes" per TV. Kai Ferraris domejosi Hulkenbergu ar tai Perezu - prase kazkurios komandos jo telemetrijos - juos gave - nutilo kalbos del jo kontrakto. Nors sutarti jau turejo tik parasu truko. Nors tais laikais tie pilotai buvo kazkas panasiai kaip dabar Sainzas, Norrisas, Russelas daug zadanciai ateities pilotai.

Ne visiškai su tavim sutinku, Bet labai gerai mintis dėstai. Malonu skaityti. Būtų tikrai malonu skaityti tavo straipsnius. Galėtum rašyti naujienas. Dėkoju, kad nepatingėjai tokį gerą tekstą parašyti :) super :)
Imk MARIUSIS pavizdį - žmogus pavarė ant manęs, bet be įžeidimų.
fnatic
IP: bc5c412 | 10/18 20:43 Atsakyti
Ffanas1
10/18 14:23

Ai nėra čia tikslo žiūriu FAKTAIS mėtytis. Kiekvienas fanas, atras geruosius savo mylimo piloto FAKTUS o neigiamų - nematys. Bet vienas FAKTAS yra aišku. F1 yra TECHNIKOS sportas - kažkokį pajėgumą parodo tik konstruktorių ĮSKAITA. Lenktyninkų įskaita - nereikalinga čia. Kaip ir sakiau seniau - apkeisk Hamiltoną su Russelu vietomis - ir niekas nepasikeis. Williamsai važiuos gale, Mersai - priekyje.

Beabejo technikos sportos ta Formule1, bet cia "lenktyniauja" ne tik pilotai, cia lenktynes vyksta tarp inzinieriu, mechaniku, tarp sustojimu, tarp sezoniu kas sukurs technika geresne, todel tu kalbi teisingai Williams vaziuos gale, Mercedes priekyje, bet pergales principas ir yra toks kad kazkas turi likti antras, vienodai geri negali buti. Problema ne ta kad technikos sporte neparodomi pilotu pajegumai, nes jie skirtingas masinas vairuoja, o beda ta kad tokie kaip tu pasirenka neteisinga automobiliu sporta. Prasome ziuret Nascar, Indycar, F2 visokius - ten technika vienoda, piniginiai biudzetai nedideli ir visu praktiskai vienodi ir pagrindinis akcentas tik pilotas yra, ten pilotu sportas, o cia Formule1 - ji susideda ne tik is pilotu, bet ir sekmes formules kuria sukonstruos komanda kiekvienam sezonui.

Dar maciau kad kalbejai kad su Mercedes bolidu bet kas nugaletu. Cia jau issemta tema ir ekspertu ne karta sneketa, kad Mercedes komandoje pirmiausia reiktu iveikti Hamiltona, o tik paskui galvoti apie savo asmenines pergales. Todel ten F1 virtuveje manau vadovai geriau zino ka samdyti ir kas kaip mazdaug vaziuoja ir kiek istikro yra pajegus, negu tavo "analizes" per TV. Kai Ferraris domejosi Hulkenbergu ar tai Perezu - prase kazkurios komandos jo telemetrijos - juos gave - nutilo kalbos del jo kontrakto. Nors sutarti jau turejo tik parasu truko. Nors tais laikais tie pilotai buvo kazkas panasiai kaip dabar Sainzas, Norrisas, Russelas daug zadanciai ateities pilotai.
tik
IP: 0e702cc | 10/18 20:37 Atsakyti
Arnius
10/18 20:22

Mariusis,man atrodo,kad shumis nuo 1992-2006 laimedavo nors po vieną kartą kiekvienais metais,kol neisejo(pirmą kartą)

hamis
Arnius
IP: 73719c8 | 10/18 20:22 Atsakyti
Mariusis,man atrodo,kad shumis nuo 1992-2006 laimedavo nors po vieną kartą kiekvienais metais,kol neisejo(pirmą kartą)
BÅ«gis
IP: d63c97a | 10/18 19:26 Atsakyti
Viskas šakėm ant vandens. Kaip bus parodys tik laikas.
galvojau
IP: 0e702cc | 10/18 18:18 Atsakyti
Ffanas1
10/18 16:02

Beždžionėm ir žmonės kvaili atrodo - tad....

kad su zmogum diskutuoju,bet pasirodo,kad su bezdzione-tad....
Ffanas1
IP: 555f734 | 10/18 16:02 Atsakyti
tai
10/18 15:27

tu deklaruoji,kad fanas mato tik teigiamus faktus,bet kazkaip antifanai mato tik neigiamus. gal kita karta ,,teksdamas,, negatyva,bandyk lygint su pasiekimais. apsikt galima kiekviena homo sapients,bet nuo to tu nepasidarai populiaresnis,o tik parodai isprusimo laipsni.FAKTAS.

Beždžionėm ir žmonės kvaili atrodo - tad....
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas