F. Alonso gali sugrįžti į „Renault“, jei išeitų D. Ricciardo (87)

F. Alonso gali sugrįžti į „Renault“, jei išeitų D. Ricciardo
logo Sausio 27 d. 11:20, Renault Sport

Daugelio „Formulės-1“ pilotų kontraktai baigiasi šiais metais, 2021 metų reformos išvakarėse taip pat galima laukti ryškių permainų komandų sudėtyse. Be to, galima spėti, kad visa tai gali įvykti jau gana greitai.

Šioje srityje dabar yra labai daug nežinomybės, nors keli momentai jau dabar aiškūs: Maxas Verstappenas pratęsė sutartį su „Red Bull“ iki 2023 metų, o Charlesas Leclercas žada „Ferrari“ ekipoje lenktyniauti net iki 2024 metų.

Madrido laikraštis AS rašo, kad aktyvių derybų periodas šiais metais prasidės anksčiau nei įprasta ir jau gegužės lenktynėse Barselonoje mes turėsime atsakymus į daugelį klausimų. Pavyzdžiui, dėl Danielio Ricciardo likimo,  kuris tampa vis reikšmingesne figūra, turinčia įtakos tolimesniems įvykiams.

Australas perėjo į „Renault“ dėl dviejų priežasčių: visų pirma jam buvo nekomfortiška kaip M. Verstappeno komandos draugui, kai Milton Kinso komanda viską „pastatė“ už talentingą olandų lenktynininką. Antra, prancūzų koncerno gamyklinė komanda jam per metus moka net apie 25 mln. eurų.

Tačiau „Renault“ bolidas ryškiai neatitinka piloto, kuris jau turi 29 podiumus „Formulėje-1“, lūkesčių, todėl Danielis galvoja apie kitokius savo karjeros tąsos variantus. Jis jau siūlė savo paslaugas „McLaren“ ekipai, nors, žinoma, jį labiausiai domintų „top“ komandos – „Mercedes“ arba „Ferrari“. Juo labiau, kad dar neaišku, kokius sprendimus priims šių komandų vadovybė, ar Valtteri Bottas bei Sebastianas Vettelis pasiliks Lewiso Hamiltono ir Charleso Leclerco partneriais po 2020 metų.

Beje, scenarijus su „McLaren“ yra mažai tikėtinas, kadangi Andreas‘as Seidlas, komandos vadovas, ne kartą yra kalbėjęs apie ilgalaikį bendradarbiavimą su Carlosu Sainzu bei Lando Norrisu.

Bet jei D. Ricciardo vis tik pavyktų pasirašyti savo „svajonių kontraktą“, koks jis bebūtų, „Renault“ atsirastų laisva vieta, kurią jau 2021 metais gali užimti F-1 veteranas Fernando Alonso. Dukart pasaulio čempionas iki šiol išlaikė labai gerus santykius su šia komanda bei jos vadovybe, o kartu niekas neabejoja ispano meistriškumu. O „Renault“ ekipai toks posūkis galėtų būti naudingas dar ir iš marketingo pusės: padidintas dėmesys tokiu atveju būtų garantuotas. Verta priminti, jog Fernando jau yra pabrėžęs, kad jis neatmeta savo sugrįžimo į „Formulę-1“ galimybės 2021 metais.

Suprantama, jog tikimybė, kad „top“ komandos norės pasirašyti sutartį su Ricciardo, nėra jau tokia didelė. Įvairiausių sunkumų pereinant prie naujojo reglamento ir taip bus apstu, tad ar verta dar apsunkinti ir kadrinius klausimus? Jei Vettelis rodys gerus rezultatus jau sezono pradžioje, tai „Ferrari“ gana greitai gali pratęsti sutartį su juo 2021 metams. O tai, jog V. Bottas yra idealus Hamiltono partneris, yra kalbėta jau daug kartų.

Be to, Ricciardo turi gana daug ekonominių sumetimų pasilikti prancūzų gamyklinėje komandoje ir jei jis negaus šanso atsisėsti prie mašinos, kuri sugeba nugalėti, vairo, jis, greičiausiai, nekeis savo darbo vietos.

Be tokiu atveju, kad ir kaip besiklostytų įvykiai, galima spėti, kad permainų 2020 metais bus gana daug ir jos gali būti itin įdomios.


Komentarai (87)
F666
| 01/27 14:45 Atsakyti
cia kur renusket tikisi uzklimpti, kad prisireike zvyro kasejo?
Jonaitis
| 01/27 13:39 Atsakyti
Ziurekit zmones kas atsitinka kai prota aptemdo roziniai Leclerco akiniai
Tech
| 01/27 13:46 Atsakyti
Jonaitis
01/27 13:39

Ziurekit zmones kas atsitinka kai prota aptemdo roziniai Leclerco akiniai

tai tai apteme nuo pri.siktos kepures :D
Tech
| 01/28 12:02 Atsakyti
Wanted
01/28 11:51

Nelabai suprantu tokio Leclerqo garbinimo.. "Neeilinis" pilotas ir t.t.. Ka jis realiai nuveike? Na taip aplenkė problemų turintį Veteli, bet tai ir viskas. Nei kazkokiu "wow" lenktyniu, nei ypatingo rezultato galutinei rikiuotei nebuvo. Savo laiku Hamiltonas ar Vertsapenas atrode kur kas įspūdingiau, net ir tas pats Vetelis buvo ryškesnis. Aišku galbūt jis paprasčiausiai yra "vėlesnio brendimo". Kiti metai jam bus kritiniai arba iššaus arba taip ir liks tik greitu pilotu. Įdomu kiek rimtai Ferarri svarstė Verstapeno kandidatūrą ir atvirkščiai, nes mano galva Vertapenas yra tiesiog geresnis pilotas uz Leqlerqą, gebantis rodyti rezultatą virš bolido galimybių.

1. F3, F2 paimti is pirmo sezono
2. Pirmam sezone Sauberyje i vienus vartus nugaletas senbuvis
3. Antras sezonas - vieta Ferrari. bei nugaletas Nr1 daugkartinis cempionas
4. 7 Pole pozicijos 2 pergales. antrame sezone.
Priminti galima apie Verstapenp pirmu sezonu pasirodymus, - Crashstappen pravarde ir 2 sezonus is eiles pasikrauta nuo Ricciardo RBR. aisku, jis ir atejo jaunesnis, bet realiai persilauze tik 2018 sezono viduryje. kas yra tik 5-ame sezone.
tai jeigu is Leclerc cia yra mazai, tai as nezinau tada kas yra daug?
Jonaitis
| 01/27 15:37 Atsakyti
YZF
01/27 15:31

Pasakyk bent viena priezasti, kodel FA turetu grizti i komanda, kurios bolidas yra letesnis negu tos komandos, is kurios jis pats isejo?

Nu gal ne kazka su kimoa triusikais einasi, tai renault gal imestu konkistadorui kokiu 30-40 lemu uz sezona ?
Rokas1 logo rėmėjas
| 01/27 16:22 Atsakyti
Įdomu kiek dar tęsis tos juoką keliančios diskusijos, ar sugrįš Alonso dar į F1. Jau dabar atsibost pradeda, straipsniai šia tema realiai yra tik clickbait vardo vertos sapalionės ir nieko daugiau.
F1 turi daugiau jaunuolių negu bet kada anksčiau, o dar ir žemesnėse kategorijose važiuoja ilga eilė perspektyvių talentų. Tai koks tikslas komandai imt karjerą jau baigusį ir kelis metus F1 nebevažiuojantį lenktyninką?
Iš Alonso pusės, bičas living the life dabar. Lenktyniauja kur tik nori ir su kuo nori, dėl rezultatų niekas neknisa proto, techniką visada gauna geriausią arba bent jau labai gerą, ir prie viso to uždirba gerus pinigus. Apie lenktyniavimą F1 jis turbūt galvot pradėtų tik tada, kai absoliučiai visos kitos autosporto šakos bus išbandytos ir atsibodę.
Realiai mąstant, vienintelė rolė kurioje matau Fernandą grįžtant į F1 yra patarėjo. Žmogus 2x čempionas, lenktyniavęs už kelias skirtingas komandas prie daug skirtingų reglamentų ir turi šiokį tokį autoritetą F1 pasaulyje, tad patarimais ir įžvalgom tikrai padėtų bet kuriai komandai, ypač kokiai naujai, dar tik besiformuojančiai.
satanod
| 01/27 21:47 Atsakyti
Budavo anekdotai apie britų mokslininkus ir Tbilisio radija. Dabar apie ispanų žiniasklaidą
egiduxx
| 01/28 09:54 Atsakyti
kart
01/28 09:28

Riccardo, o ne Max'as

Taigi tas pats kimis dar važiuot galėjo, bet tik tuo atveju, kad ta pora būtų buvusi stabili ir rodžiusi maximalius rezultatus, tiek kimis, tiek vetelis, bet kimis nesudarė jokio spaudimo veteliui vardan harmonijos, o vetelis savo ruožtu be didesnio spaudimo važiavo for fun, nu tai ir paėmė pigų greitą su perspektyva galintį duoti spaudimo nr1, kad tas pabustų iš letargo miego vadeliotoją, o tas žaltys paėmė ir nubaudė miegantį vetelį. Ferrai pamatė, kad gavo neeilinį lenktynininką metė ilgalaikę sutartį siedami planus į ateitį.
Nebūtų gavęs čarlis jokios galimybės važiuot už ferus, jei vetelio ir kimio pora būtų pateisinusi lūkesčius, kaip ir nebūtų gavęs ilgalaikės sutarties po praeito sezono, jei būtų pasirodęs, kad čarlis vis dėlto yra grybas.
Jonaitis
| 01/28 13:18 Atsakyti
Wanted
01/28 13:07

ne jis pirmas paėmė f3 ar f2 ir pagaliau f-1 biski kitas lygis

na taip į vienus vartus, bet tik antroj sezono pusej, tuo tarpu Verstapenas "į vienus vartus" įveikė Saiza, kelis kartus buvo arti podiumo

Antram sezone Verstapenas turėjo ir pergalę ir 7 podiumus su bolidu kuris nebuvo tiek konkurencingas kaip pernai Ferarri. Aišku taškų prasme jis atsiliko nuo Ricardo, bet jau tuomet matėsi, kad turi daug potencialo (nebaigė trijų lenktyniu kai Ricardo finisavo visose). Taip Verstapenas "persilaužė" vėlai, bet tas lūžis tik pridėjo stabilumo, grynas greitis pas jį matosi nuo karjeros pradžios. Taip Leqlerqas įveikė praeities čempioną, bet pvz Hamiltonas įveikė tuometinį 2x čempioną ir debiutiniam savo sezone. Vetelis debiutiniam sezone vos per kokias 5 lenktynes surinko daugiau taškų nei kiti komandos pilotai. Antram sezone paėmė pergalę su vidutiniu bolidu.

Nesakau, kad Leqlerq pasieke mažai, tik sakau, kad yra pilotų kurie pasiekė daugiau. Taigi kitas sezonas jam gali būti kritinis.

Aj nesvaik. Geriau paklausk Techo kur ir po kiek rozinius Leclero akinius pardavineja ?
Pit Crew
| 01/27 13:13 Atsakyti
Tech
01/27 13:07

Feteliui sumazinus alga kokius 4x, tai butu gan geras variantas, pabuti Nr2. nes dabar tiesiog atlyginimas neatitinkantis rezultatu. Ricciardo butu saunu aisku, bet velgi, kai susidurtu du Top lygio pilotai po vienu stogu, gali buti anksta.

Jeigu 2020 metais Vettelis užims 4 vietą bendroje įskaitoje, o Lecleras 5 vietą (su 25 taškų skirtumu), tai reikėtų Vetteliui sumažinti algą ar ne?:)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas