F. Alonso gali sugrįžti į „Renault“, jei išeitų D. Ricciardo

F. Alonso gali sugrįžti į „Renault“, jei išeitų D. Ricciardo
logo 2020 Sausio 27 d. 11:20, Renault Sport

Daugelio „Formulės-1“ pilotų kontraktai baigiasi šiais metais, 2021 metų reformos išvakarėse taip pat galima laukti ryškių permainų komandų sudėtyse. Be to, galima spėti, kad visa tai gali įvykti jau gana greitai.

Šioje srityje dabar yra labai daug nežinomybės, nors keli momentai jau dabar aiškūs: Maxas Verstappenas pratęsė sutartį su „Red Bull“ iki 2023 metų, o Charlesas Leclercas žada „Ferrari“ ekipoje lenktyniauti net iki 2024 metų.

Madrido laikraštis AS rašo, kad aktyvių derybų periodas šiais metais prasidės anksčiau nei įprasta ir jau gegužės lenktynėse Barselonoje mes turėsime atsakymus į daugelį klausimų. Pavyzdžiui, dėl Danielio Ricciardo likimo,  kuris tampa vis reikšmingesne figūra, turinčia įtakos tolimesniems įvykiams.

Australas perėjo į „Renault“ dėl dviejų priežasčių: visų pirma jam buvo nekomfortiška kaip M. Verstappeno komandos draugui, kai Milton Kinso komanda viską „pastatė“ už talentingą olandų lenktynininką. Antra, prancūzų koncerno gamyklinė komanda jam per metus moka net apie 25 mln. eurų.

Tačiau „Renault“ bolidas ryškiai neatitinka piloto, kuris jau turi 29 podiumus „Formulėje-1“, lūkesčių, todėl Danielis galvoja apie kitokius savo karjeros tąsos variantus. Jis jau siūlė savo paslaugas „McLaren“ ekipai, nors, žinoma, jį labiausiai domintų „top“ komandos – „Mercedes“ arba „Ferrari“. Juo labiau, kad dar neaišku, kokius sprendimus priims šių komandų vadovybė, ar Valtteri Bottas bei Sebastianas Vettelis pasiliks Lewiso Hamiltono ir Charleso Leclerco partneriais po 2020 metų.

Beje, scenarijus su „McLaren“ yra mažai tikėtinas, kadangi Andreas‘as Seidlas, komandos vadovas, ne kartą yra kalbėjęs apie ilgalaikį bendradarbiavimą su Carlosu Sainzu bei Lando Norrisu.

Bet jei D. Ricciardo vis tik pavyktų pasirašyti savo „svajonių kontraktą“, koks jis bebūtų, „Renault“ atsirastų laisva vieta, kurią jau 2021 metais gali užimti F-1 veteranas Fernando Alonso. Dukart pasaulio čempionas iki šiol išlaikė labai gerus santykius su šia komanda bei jos vadovybe, o kartu niekas neabejoja ispano meistriškumu. O „Renault“ ekipai toks posūkis galėtų būti naudingas dar ir iš marketingo pusės: padidintas dėmesys tokiu atveju būtų garantuotas. Verta priminti, jog Fernando jau yra pabrėžęs, kad jis neatmeta savo sugrįžimo į „Formulę-1“ galimybės 2021 metais.

Suprantama, jog tikimybė, kad „top“ komandos norės pasirašyti sutartį su Ricciardo, nėra jau tokia didelė. Įvairiausių sunkumų pereinant prie naujojo reglamento ir taip bus apstu, tad ar verta dar apsunkinti ir kadrinius klausimus? Jei Vettelis rodys gerus rezultatus jau sezono pradžioje, tai „Ferrari“ gana greitai gali pratęsti sutartį su juo 2021 metams. O tai, jog V. Bottas yra idealus Hamiltono partneris, yra kalbėta jau daug kartų.

Be to, Ricciardo turi gana daug ekonominių sumetimų pasilikti prancūzų gamyklinėje komandoje ir jei jis negaus šanso atsisėsti prie mašinos, kuri sugeba nugalėti, vairo, jis, greičiausiai, nekeis savo darbo vietos.

Be tokiu atveju, kad ir kaip besiklostytų įvykiai, galima spėti, kad permainų 2020 metais bus gana daug ir jos gali būti itin įdomios.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983