F. Massa: ateityje daugiau F-1 pilotų pasirinks „Formulę-E“ (15)

F. Massa: ateityje daugiau F-1 pilotų pasirinks „Formulę-E“
logo Lapkričio 21 d. 22:21, Formula-E

Felipe Massa mano, kad „Formulė-E“ dabar yra vienas patraukliausių čempionatų pasaulyje.

Brazilo teigimu, FE toliau sėkmingai auga, tad ateityje daugiau F-1 pilotų rinksis lenktyniauti „Formulėje-E“.

„Formulė-E“ daro tai, ką turėtų daryti. Ji kasmet auga. Kai čempionatas auga ir darosi vis didesnis, vis daugiau garsių pilotų juo susidomi“, - kalbėjo buvęs F-1 lenktynininkas F. Massa.

„Aš buvau susidomėjęs. Sekiau įvykius „Formulės-E“ čempionate nuo pat pirmojo sezono. Tai buvo vienintelis čempionatas, kuris mane domino ir kuriame norėjau lenktyniauti pasitraukęs iš F-1. Dabar šiam čempionatui esu sutelkęs visą savo dėmesį, nes labiau tikiu „Formulės-E“ nei kitų čempionatų ateitimi.“

„Esu įsitikinęs, kad bet kuris kitas sportininkas, praradęs galimybę likti „Formulėje-1“, darys viską, kad patektų į „Formulę-E“. Esu tuo tikras visu 100 procentų.“

Priminsime, jog jau šį savaitgalį, penktadienį ir šeštadienį, prasidės šeštasis „Formulės-E“ sezonas. Kvalifikaciniai važiavimai ir lenktynės bus surengtos Saudo Arabijoje.

Komentarai (15)


Sloikas
| Lapkričio 25 d. 01:33
Gamintojams elektra jau dabar svarbiau nei vdv, nes visi pinigai investuojami ten. F-1 tai prestižas ir gal dar 10 metų taip bus. Bet ateitis priklauso elektriniam varikliui.
Tech
| Lapkričio 22 d. 21:00
Kol yra F1, tol tai bus premium kategorija. Kas yra FE? Naujokas su ambicijomis. Reiks ne vieno desimtmecio patikrinti tai, ar persvers elektra i savo puse. Abejoju. Elektra nera naujiena, tai 100 metu senumo technologija su atnaujintom baterijom. Gal nauja karta pripazins..bet abejoju ar prigis apskritai. Pvz yra benzininiai kartingai ir electro. Na, electro toks s.udas kad norisi lygint su sovietinem palangos atrakcionu masinelem..aisku, cia mano asmeniniai bandymu kriterijai, bet manau benzingalviai uzauge su tuo, supras
Black_Death
| Lapkričio 22 d. 18:41
Nesupratau straipsnio esmes? FM triedzia, kad padides konkurencija ar kas? Dabar nuo komandos draugo kvaloj tik +1,3s
rmntz
| Lapkričio 22 d. 16:08
Ar Alonso jau Formulėj E ?
Fekkalli
| Lapkričio 22 d. 15:33
A85
| Lapkričio 22 d. 11:24

Nu, bet viešai dabar elektra eina. Apie vandenilį ir aš kažkur kažką matęs, kad dar kaip ir ne visai pakasta, bet nelabai kažką kompanijos skelbia. Dabar elektra ant bangos ir visi kuria elektrinius modelius, kai VDV stumiami į šoną, nors jiems rinka yra praktiškai visos šalys už ES ribų.

Vandenilis, realiai, galėtų būti praktiškai nemokamas kuras, per saulės jėgainių gaminamą energiją gaminant vandenilį.

Elektra gamina vandenili, kad vandenilis gamintu elektra? Nu gal ne
kart
| Lapkričio 22 d. 13:41
A85
| Lapkričio 22 d. 09:41

FE turi išimtinę teisę rengti tik elektra varomų formulių lenktynes iki 2039. Tai F1 arba susilies su FE, arba išsipirks teisę rengti tik elektra varomų formulių lenktynes.

Vandenilis buvo populiariausia idėja (bet tikrai ne tokia populiari kaip darbar elektra) prieš Tesla atsiradimą. BMW Kalifornijoj yra paleidusi septintą vandeninlinę seriją. Honda, lyg, irgi kažką turi, bet šita idėja dabar pastumta į šoną ir visi supuolę į elektrinį traukinį.

Hyundai dar ir kaip pletoja vandenilio ideja.
Klepsidra
| Lapkričio 22 d. 11:57
A85
| Lapkričio 22 d. 11:24

Nu, bet viešai dabar elektra eina. Apie vandenilį ir aš kažkur kažką matęs, kad dar kaip ir ne visai pakasta, bet nelabai kažką kompanijos skelbia. Dabar elektra ant bangos ir visi kuria elektrinius modelius, kai VDV stumiami į šoną, nors jiems rinka yra praktiškai visos šalys už ES ribų.

Vandenilis, realiai, galėtų būti praktiškai nemokamas kuras, per saulės jėgainių gaminamą energiją gaminant vandenilį.

eina elektra, nes vercia politikai, CO2 skaiciavimai per gamintoja ir is dalies Tesla pardavimai. tik visi pasakoja, kad neatsiperka jiems ta elektra.
A85
| Lapkričio 22 d. 11:24
Klepsidra
| Lapkričio 22 d. 11:12

sita ideja niekur nera pastumta ir visu gamintoju CEO mano, kad tai yra ateitis (tingiu FT straipsnio ieskoti) - esme yra kastai, kurie siuo metu yra per dideli (pacio vandenilio "gamybos" kastai) ir vis ieskoma budu kaip tai davesti iki mass production. Vandenilinius modelius turi nemazai gamintoju - Mercedes, BMW, Honda, Toyota ir t.t. Tiktai Toyota Mirai yra pilnai komercinis, kuri galima pirkti, o Honda galima "nuomotis".

Fuel cell butu super ideja F1 - nebutu papildomo svorio del bateriju, griztu refuelingas (galbut) ir siaip bolido svoris tikriaus kristu ismetus hybrid

Nu, bet viešai dabar elektra eina. Apie vandenilį ir aš kažkur kažką matęs, kad dar kaip ir ne visai pakasta, bet nelabai kažką kompanijos skelbia. Dabar elektra ant bangos ir visi kuria elektrinius modelius, kai VDV stumiami į šoną, nors jiems rinka yra praktiškai visos šalys už ES ribų.

Vandenilis, realiai, galėtų būti praktiškai nemokamas kuras, per saulės jėgainių gaminamą energiją gaminant vandenilį.
Klepsidra
| Lapkričio 22 d. 11:12
A85
| Lapkričio 22 d. 09:41

FE turi išimtinę teisę rengti tik elektra varomų formulių lenktynes iki 2039. Tai F1 arba susilies su FE, arba išsipirks teisę rengti tik elektra varomų formulių lenktynes.

Vandenilis buvo populiariausia idėja (bet tikrai ne tokia populiari kaip darbar elektra) prieš Tesla atsiradimą. BMW Kalifornijoj yra paleidusi septintą vandeninlinę seriją. Honda, lyg, irgi kažką turi, bet šita idėja dabar pastumta į šoną ir visi supuolę į elektrinį traukinį.

sita ideja niekur nera pastumta ir visu gamintoju CEO mano, kad tai yra ateitis (tingiu FT straipsnio ieskoti) - esme yra kastai, kurie siuo metu yra per dideli (pacio vandenilio "gamybos" kastai) ir vis ieskoma budu kaip tai davesti iki mass production. Vandenilinius modelius turi nemazai gamintoju - Mercedes, BMW, Honda, Toyota ir t.t. Tiktai Toyota Mirai yra pilnai komercinis, kuri galima pirkti, o Honda galima "nuomotis".

Fuel cell butu super ideja F1 - nebutu papildomo svorio del bateriju, griztu refuelingas (galbut) ir siaip bolido svoris tikriaus kristu ismetus hybrid
Naivus Kvailys
| Lapkričio 22 d. 11:07
žiūrim
| Lapkričio 22 d. 09:22

jei būtų laisvų vietų F1, de Vries tikrai nebūtų pasirinkęs FE, nes "ji patrauklesnė"

Jei butu buves greitesnis is stipresnis uz Lando, butu gaves ta vieta F-1.
×

F-1.lt pulsas