F. Tostas: bandymų organizavimas pareikalavo daug pastangų

F. Tostas: bandymų organizavimas pareikalavo daug pastangų
logo 2021 Vasario 05 d. 14:30, Pexels

Oficialūs žiemos bandymai įvyks Bahreine kovo 12-14 d., t.t. truks tik tris dienas, vadinasi kiekvienas lenktynininkas turės galimybę prie vairo padirbėti daugiausiai po pusantros dienos – ir tai geriausiu atveju, jei bus apseita be techninių nesklandumų.

Todėl nenuostabu, kad kai kurios komandos ryžosi savo pilotams organizuoti privačius bandymus, kaip pradėjusią savaitę padarė „Ferrari“, į Fiorano trasą pakvietusi ne tik Carlosą Sainzą bei Charlesą Leclercą, bet ir penkis komandos jaunimo akademijos lenktynininkus.

Panašiai bando veikti ir kita Italijoje įsikūrusi komanda – „AlphaTauri“, kuriai sezonui reikia parengti naujoką Yuki Tsunodą. Apie tai, kaip vyksta šis darbas, papasakojo „AlphaTauri“ vadovas Franzas Tostas.

„Jūs niekaip negalėsite parengti F-1 varžyboms naujoko, jei jis per bandymus padirbės tik pusantros dienos, - sakė austrų specialistas. – Kai Yuki gavo superlicenciją, pernai pagal sezono rezultatus užėmęs 3 vietą „Formulėje-2“, tapo aišku, kad mes jam turime sukurti normalią bandymų programą“.

Praėjusią savaitę Tsunoda dirbo bandymuose Imoloje prie STR14, 2019 metų sezono „Toro Rosso“ komandos bolido vairo, kuris buvo perdažytas „AlphaTauri“ spalvomis. Šią savaitę darbai buvo tęsiami, bet jau Misano trasoje, o kitą savaitę Yuki vėl dalyvaus bandymuose Imoloje.

Bet visa tai suorganizuoti buvo be galo sunku, kadangi Europoje galioja kelionių ribojimai, susiję su pandemija. Faenzoje nuo 2018 m. dirbama su „Honda“ motoristais ir eksploatuoti jėgos agregatų be Japonijos specialistų yra neįmanoma.

„Teko įdėti daug pastangų, - pasakojo F. Tostas.- „Honda“ mechanikai atvyko į Italiją prieš tris savaites, jiems dvi savaites teko išsėdėti karantine, bet to nieko nebūtų buvę. Per bandymus Tsunoda iki sezono pradžios turėtų nuvažiuoti apie 3000 km prie „Formulės-1“ bolido vairo ir bent apgraibomis išsiaiškinti, kas tai per bolidas.

Misane taip pat turėjo dirbti Pierre‘as Gasly, bet jis praleido savo bandymų dienas, nes jam buvo diagnozuotas koronavirusas. Dabar mums teks iš naujo galvoti, kaip Gasly organizuoti bandymų programą.

Esmė čia ne vien bandymuose, bet ir būtinybėje surengti filmavimo dieną ir pan. Viską teko atidėti. Bet šioje situacijoje yra ir pliusų – tegul Gasly perserga dabar nei sezono metu“.

Apie P. Gasly užsikrėtimą COVID-19 buvo pranešta sausio 31 d. ir kol kas neaišku, ar jam bus leista dalyvauti bandymuose Imoloje, kurie vyks kitą savaitę. Beje, fiziškai prancūzų pilotas jaučiasi gana normaliai.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983