F. Tostas: mes surizikavome ir tai suveikė (5)

F. Tostas: mes surizikavome ir tai suveikė
logo 2020 Rugsėjo 07 d. 10:39, Red Bull Content Pool / Getty Images

„AlphaTauri“ komandos vadovas Franzas Tostas pagyrė Pierre‘ą Gasly už puikiai nuvažiuotas lenktynes ir pabrėžė, kad laimėti Italijos GP etapą jiems leido bolido nustatymai, padaryti lenktynių išvakarėse.

  • Sveikinimai su pergale, kokios nuotaikos, kokia emocijas jaučiate?
  • AčiÅ«, nuotaikos puikios, ryžtingos.
  • JÅ«s laimėjote lenktynes pirmą kartą po 2008 metų. Turėtumėt labai džiaugtis?
  • Žinoma, kad tai šaunu. Reikia pasakyti, jog komanda puikiai padirbėjo, Pierre‘as puikiai nuvažiavo varžybas, bet pradedant penktadienio Monzoje mes buvome gana konkurencingi, nes ir per treniruotes Pierre‘as pateko į pirmą penketuką. Jautėme, kad turime gana greitą mašiną, bet ji tokia buvo ir Spa trasoje. Jei ne saugos automobilis, Belgijoje mes bÅ«tumėm finišavę 5 vietoje. Italijoje mums pasisekė dėl raudonų vėliavų, po to – dar kartą, kai nubaudė Hamiltoną. Žodžiu, turiu pabrėžti, kad Pierre‘as važiavo nuostabiai, nepadarė nė vienos klaidos, jam pavyko nepraleisti į priekį Carloso Sainzo ir jis viską kontroliavo. Carlosas buvo kiek greitesnis pirmame sektoriuje, kadangi jo mašinos sparnai buvo sureguliuoti mažesniam atakos kampui, o antrame sektoriuje mes buvome geresni, o šiame sektoriuje jÅ«s galite priartėti iki varžovo maksimaliai. Parabolica posÅ«kyje Sainzui taip pat nepavykdavo priartėti, o tai neleido jam pasinaudoti oro maišu ir tiesiojoje aplenkti Gasly. Tame buvo mÅ«sų pranašumas, bet mes tai supratome, kadangi prieš lenktynes kiek padidinome prispaudžiamąją jėgą ir tai suveikė.
  • Šiais metais jÅ«s turite bÅ«ti patenkintas Gasly darbu, kuriam per trumpą jo karjerą „Formulėje-1“ jau teko daug ką išgyventi. Pernai jam buvo labai sunku, bet šiemet jis rodo puikius rezultatus. Atrodo, kad jam visada pavyksta iš mašinos išspausti maksimumą...
  • Jis labai motyvuotas ir praėjusias metais tai labai jautėsi. Kai jį iš „Red Bull“ pervedė į mÅ«sų komandą, jis atėjo pas mane į kabinetą, mes pasisveikinome ir jis pasakė: „Toks jausmas, tarsi sugrįžau į savo šeimą“. Jam patinka mÅ«sų mašina – jau pernai mes buvome pakankamai konkurencingi ir pradedant lenktynėms Spa, jis palaipsniui augino savo greitį. Visi prisimena, kad San Paule jis finišavo antras ir ten šauniai kovojo su Hamiltonu. O Monzoje Pierre‘as nuvažiavo nuostabias lenktynes, kontroliavo jų eigą iki pat galo.
  • Vienareikšmiška, kad Gasly talentas atsiskleidė pilnai, jis puikiai pasirodo – ar nebijote, kad jį iš jÅ«sų gali pasiimti „vyresnioji komanda“?
  • Jei jį iš mÅ«sų paims, tai reikš, kad mÅ«sų komanda gerai dirba. Bet šiuo momentu esu nusiteikęs optimistiškai ir manau, kad Pierre‘as pasiliks su mumis.
  • Ar jau pavyko surengti triukšmingą vakarėlį pergalės proga?
  • Ne, jokio vakarėlio nebuvo, tiksliai galiu pasakyti, jog negalėčiau jam vadovauti, nes turiu skubiai išskristi į pasitarimą Vienoje. Todėl jokio šventimo nebuvo ir nebus, o ekipa pradėjo ruoštis varžyboms Mugelle – dabar tai kur kas svarbiau. O atšvęsti, manau, galėsime gruodį po sezono pabaigos.

 


Komentarai (5)
Senas_Kareivis
IP: fa3679c | 09/07 12:40 Atsakyti
Na tai viskas kaip ir aišku, dar liko 8 lenktynės, tai matyt parizikuos dar kurį kartelį ir vėl pistels - jei ne pergalę tai podiumą. Ką jau čia.
Čia labiau referuojama į antraštę
Klepsidra
IP: 932f360 | 09/07 12:31 Atsakyti
kast1f logo rėmėjas
09/07 12:03

Mano nuomone, kažkas RBR komandoje yra negerai, jog antrieji pilotai, ypač šie jaunieji - AA ar PG, nevažiuoja. Gasly konkrečiai įrodė, kad gali jis vairuoti, jis iš Alpha Tauri išspaudžia maximum, važiuojant paskutiniais etapais tikrai labai gerai, kaip midfield'ininkas yra puikiai matomas net lenktynių transliacijos metu. Albonas šiuo metu tikrai yra labai prastoje situacijoje, ir net sunku suvokti kaip? Dar tik atėjęs važiavo tikrai neblogai, o šiame sezone visiškai sėdo. Per didelis pressure iš komandos? Per didelis sugretinimas su Maxu, kuris aiškiai yra #1 komandoje ir "patinas" kaip sako Horneris?

atejus i komanda, kurioje kazkas yra labai geras P1 visada busi su juo lyginamas - nzn, kas cia keisto? taip, komanda turi duoti laiko, neleisti perdegti ir t.t. bet galu gale atejes turi rodyti rezultata pries ta P1, nebent atejusio vardas yra Eddie Irvine ir jis ateina kitu tikslu.
gal psichologine aplinka RBR ir ne pati geriausia, bet sita gali pasakyti tik patys pilotas, bet rezultatu reikalavimas yra naturalus.
kast1f logo rėmėjas
IP: c68c137 | 09/07 12:03 Atsakyti
Mano nuomone, kažkas RBR komandoje yra negerai, jog antrieji pilotai, ypač šie jaunieji - AA ar PG, nevažiuoja. Gasly konkrečiai įrodė, kad gali jis vairuoti, jis iš Alpha Tauri išspaudžia maximum, važiuojant paskutiniais etapais tikrai labai gerai, kaip midfield'ininkas yra puikiai matomas net lenktynių transliacijos metu. Albonas šiuo metu tikrai yra labai prastoje situacijoje, ir net sunku suvokti kaip? Dar tik atėjęs važiavo tikrai neblogai, o šiame sezone visiškai sėdo. Per didelis pressure iš komandos? Per didelis sugretinimas su Maxu, kuris aiškiai yra #1 komandoje ir "patinas" kaip sako Horneris?
kart
IP: ff4c1cb | 09/07 11:47 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
09/07 11:41

„Skubus pasitarimas Vienoje“ - nagi, nagi, nagi. Ar tik nebus klasikinis AA v PG sukeitimas vietomis, tik atvirkščiai? Tik rezultatas ar nebus vėl toks pats – AT kažkaip labiau tinka tiek AA, tiek PG, kai RBR tinka, iš esmės, tik MV.

Ne "skubus pasitarimas", o "skubiai išskristi".
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 09/07 11:41 Atsakyti
„Skubus pasitarimas Vienoje“ - nagi, nagi, nagi. Ar tik nebus klasikinis AA v PG sukeitimas vietomis, tik atvirkščiai? Tik rezultatas ar nebus vėl toks pats – AT kažkaip labiau tinka tiek AA, tiek PG, kai RBR tinka, iš esmės, tik MV.
×

TOP naujienos