F. Williamsas: jokių standartinių bolidų

F. Williamsas: jokių standartinių bolidų
logo 2009 Vasario 21 d. 08:47, Allianz
Williams“ komandos vadovas ir bendrasavininkas Frankas Williamsas išreiškė kategorišką savo nuomonę prieš „Formulės-1“ bolidų standartizavimą.
Vieno seniausių sporto vilkų nuomone, toks žingsnis priverstų iš šių lenktynių pasaulio pasitraukti nemažai talentingų žmonių, kurie tokiu atveju nuspręstų ieškoti iššūkių kitose srityse.
„Mes vis dar norime, kad „Formulės-1“ čempionate lenktyniautų patys geriausi pasaulyje lenktynininkai, vairuodami greičiausius vienviečius automobilius. Jei bolidai bus vienodi, kodėl tiesiog nenuėjus ir nenusipirkus kelių iš „IndyCar“? Tuomet, manau, greitai dingtų visi talentai ir susidomėjimas“, - pareiškė F. Williamsas.
„Turi būti didesnis iššūkis, tačiau ne taip brangu, kaip iki šiol. Maxas (Mosley, Tarptautinės automobilių federacijos, FIA, vadovas – red. past.) buvo visiškai teisus sumažindamas mums per savaitgalį leidžiamų naudoti variklių skaičių nuo 10 iki 2, o vėliau – ir iki 1. Absoliučiai teisus.“
„Komandos palaiko jo iniciatyvas. Mes visi norime, kad mūsų verslas išliktų. Yra šokių tokių nesutarimų dėl pokyčių kai kuriose srityse, tačiau vienbalsė nuomonė kitais klausimais. Tačiau, prašau, jokių standartinių bolidų“, - kalbėjo „Williams“ vadovas.
„Formulė-1“ pritraukia išskirtinių asmenybių būdama tokia, kokia yra. Čia yra neįtikėtinai protingų žmonių, tokių kaip Ronas Dennisas, pats Maxas ar Mario Theissenas. Šiame pastate („Williams“ bazėje – red. past.) taip pat yra labai protingų žmonių, tokių yra ir kitose „Formulės-1“ ekipų bazėse. Tai fantastiška žmonių grupė, priverčianti pasaulį suktis. Nenorėčiau, kad visa tai būtų sudaužyta į šipulius.“
„Jei čia nebeliks lenktynių, finansų ar technikos iššūkių, tokie žmonės ieškos iššūkių kitur. Galų gale, komandų vadovai tikrai nenori palikti šio sporto, todėl esu tikras, kad įmanoma pasiekti viską.“
F. Williamsas taip pat neslėpė pasipiktinimo kai kurių komandų noru apriboti ekipų naudojamus išteklius iki vieno vėjo tunelio. „Williams“ komanda turi du tokius įrenginius, tačiau atsilieka CFD
(skaičiuojamosios skysčių ir dujų dinamikos, naudojamos kompiuterine simuliacijų technika pakeičiant darbą vėjo tunelyje) srityje.
„Buvau patenkintas tuo tol, kol kai kurios kitos komandos ėmė kalbėti: „Ak, mes turime vieną vėjo tunelį, todėl ir jūs turėtumėte turėti tik vieną“. O tai, manau, yra didelė diskriminacija“, - pažymėjo komandos vadovas.
„Mes visi tam tikra prasme atskleidėme savo CFD pajėgumus. Šioje srityje mes esame paskutiniai, kartu su „Force India“. Tačiau mes turime du labai gerus tunelius. Ir staiga, dėl visiškai nepasvertų priežasčių, siūloma, kad mums būtų galima naudoti tik vieną iš jų.“
Vėjo tunelių naudojimo ribojimu, panašu, nepatenkinta ne tik „Williams“. F. Williamsas patvirtino, jog į jo pusę jau stojo ir partnerė „Toyota“.
„Taip, tai tiesa. Ir, manau, „Honda“. Net aklas suprastų, jog tai diskriminacija prieš tuos, kurie turi du vėjo tunelius“, - kalbėjo specialistas.
„Kas būtų, jei tu turėtum du lenktynininkus, o aš tik vieną, todėl tu turėtum taip pat lenktyniauti tik su vienu? Kas tada? Matau, link ko einama. Aplink vykdomos didelio mąsto investicijos ir vaikinai, turintys tik vieną vėjo tunelį, pasakė: „Štai, antruoju naudotis nebegalėsite“, - teigė jis.
„Mano nuomone, kova turėtų vykti lenktynių trasoje. Šiuo metu ji vyksta ne tik trasoje, bet ir banke. O taip pat yra ir trečioji sritis, kur kai kas bando užsitikrinti išskirtines teises į tam tikrą įrangą.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144