FE. „Formulė-E“ pateikė naujojo bolido užuominas (3)

FE. „Formulė-E“ pateikė naujojo bolido užuominas
logo 2021 Lapkričio 30 d. 21:33, Formula-E

„Formulė-E“ internete išplatino pirmuosius lengvesnio ir galingesnio automobilio vaizdus, kuris čempionate bus naudojamas nuo 2022-2023 m. sezono.

Kaip jau buvo spėjama anksčiau, naujasis bolidas (Gen3) neturės tradicinio galinio sparno. Priekiniai ratai nebebus tokie uždari, kokie yra dabar. LED žibintai bus ne tik ant galinės, bet ir ant priekinės dalies.

Valensijoje, kur vyksta „Formulės-E“ bandymai, čempionato atstovai naująjį bolidą pristatė gamintojams, komandoms, lenktynininkams ir kitiems dalyviams. Teigiama, kad naujasis automobilis bus lengvesnis už dabartinį, kurio svoris su pilotu siekia 903 kg, tačiau nenurodė, kiek tiksliai jis bus lengvesnis.

Naujojo automobilio matmenys taip pat sumažėjo. Jis bus 5,16 m ilgio, 1,77 m pločio ir 1,05 m aukščio.

Didžiausias pokytis bus automobilio priekyje, kur bus sumontuotas antras elektra varomas variklis. Pasak „Formulės-E“ atstovų, naujasis automobilis turės daugiau nei dvigubai didesnes energijos regeneravimo galimybes nei jo pirmtakas, o jo 350 kW variklis išvystys didesnį nei 320 km/h maksimalų greitį. Tai, jog priekyje bus sumontuotas variklis, leis atsisakyti galinių hidraulinių stabdžių.

„Formulės-E“ atstovai teigia, kad mažesnis, bet galingesnis automobilis bus labiau pritaikytas varžytis miestų gatvių trasose.

Čempionatas ėmėsi papildomų priemonių, kad užtikrintų, jog automobiliai ir su jais susijusios dalys bus gaminami ir tvariai utilizuojami. Automobilis į orą neišmes jokio anglies dvideginio, o visi tiekėjai iki 2023 m. sezono pradžios turi gauti FIA trijų žvaigždučių aplinkosaugos akreditacijos sertifikatą.

„Formulė-E“ taip pat planuoja perdirbti sugadintas automobilių anglies pluošto dalis. O naujo tiekėjo „Hankook“ padangos bus gaminamos iš 26 proc. tvarių medžiagų.


Komentarai (3)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Ndos
IP: 7f567cc | 12/04 14:17 Atsakyti
alchemikas
12/01 09:26

O tie sparneliai gale kokiu būdu downforce generuos?

Aviacijoje yra naudojama H-tail (standartinis galinis sparnas kaip f1) ir V-tail ( toks kaip ant sito FE) abu atlieka ta pacia funkcija, tik šitie kurkas maziau generuos prispaudimo bet manau kad bus isgautas prispaudimas paciu korpusu arba dugnu
alchemikas
IP: ad3960e | 12/01 09:26 Atsakyti
O tie sparneliai gale kokiu būdu downforce generuos?
Grejtaz
IP: fe1192d | 11/30 22:11 Atsakyti
Wooow - pirmasis įspūdis. Įdomu kaip atrodys kai visas bus atidengtas.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas