„Ferrari“ 2022 m. sezonui ruošia revoliucinį variklį (3)

„Ferrari“ 2022 m. sezonui ruošia revoliucinį variklį
logo Vasario 09 d. 20:40, Ferrari

Šių metų F-1 sezonui dar net neprasidėjus, „Ferrari“ jau ruošia naują variklį 2022 metams. Ir kaip skelbia italų žiniasklaida, jis gali būti revoliucinis.

Įsigaliojus naujoms techninėms direktyvoms, italai pernai susidūrė su rimtomis problemomis. Komanda turėjo ne tik prastą bolidą, bet ir silpną variklį. Tad nenuostabu, jog ekipai tai buvo prasčiausias sezonas per 40 metų.

„Ferrari“ šių metų sezonui ruošia naują variklį ir tikisi, jog pavyks sumažinti atsilikimą nuo lyderių. Tiesa, kaip teigia įvairūs šaltiniai, italai ruošia variklį ne tik šių, bet ir kitų metų sezonui.

Nauja variklio koncepcija buvo patikėta Wolfui Zimmermannui, kurio kūrinys bus montuojamas į bolidus, sukurtus pagal naują techninį reglamentą.

Teigiama, kad „Ferrari“ pasuks „Mercedes“ pavyzdžiu - atskirs kompresorių nuo turbinos. Pastarąją idėją savo jėgainėse prieš kelis metus pritaikė ir „Honda“. Dabar „Ferrari“ bolide abu minėti elementai yra sumontuoti pavarų dėžės pusėje. Tuo tarpu nuo kitų metų jie atsidurs skirtingose variklio pusėse ir bus sujungti velenu.

Teigiama, kad italai ketina imtis ne tik minėtų pokyčių, bet ir dar žengti žingsniu toliau - kompresorius gali atsidurti variklio ventiliacinėje angoje. Tokiu atveju pakistų ir tarpinio aušintuvo pozicija.

Manoma, kad įgyvendinus šią idėją, ne tik padidėtų pajėgumas, bet ir atsirastų daugiau laisvės aerodinaminiams sprendimams galinėje bolido dalyje. Tiesa, bandant įgyvendinti šią idėją tektų pasirūpinti, jog naujasis variklis būtų ne tik galingas, bet ir patikimas.

Skelbiama, jog italų komandoje ne visi yra sužavėti šia idėja. Dalis specialistų vis dėlto norėtų, jog komanda liktų prie tradicinės variklio architektūros bei elementų išdėstymo. Tuo tarpu kita dalis pageidauja, kad naujos koncepcijos motoras būtų naudojamas būtent nuo kitų metų, kuomet įsigalios naujas techninis reglamentas.


Komentarai (3)
Kriuksius
IP: bc136cf | 02/10 07:44 Atsakyti
Na, 2022-ųjų žiemos testų čempionas kaip ir aiškus...
Genijus
IP: c314789 | 02/09 21:39 Atsakyti
Ferrari master plan
Belekas
IP: 780ad4a | 02/09 21:07 Atsakyti
Nu teko pasiaiškinti kas yra ta variklio aušinimo dėžė :DDD

But beyond that philosophical change, it is also understood that Ferrari is looking at taking the idea one step further – and bring the compressor actually inside the six-cylinder intake box with an all-new arrangement for the intercooler.
×

TOP naujienos