„Ferrari“ dėl DAS kreipsis į FIA (32)

„Ferrari“ dėl DAS kreipsis į FIA
logo Vasario 22 d. 01:15, Ferrari

Ferrari“ vadovas Mattia Binotto užsiminė, jog komanda kreipsis į Tarptautinę automobilių federaciją (FIA) dėl „Mercedes“ sukurtos ir išbandytos naujovės - DAS sistemos.

„Mercedes“ atstovai patikino, kad FIA žino apie DAS sistemą ir tai, kaip ji veikia. Tuo tarpu „Ferrari“ atstovai turi daug neatsakytų klausimų, kuriuos artimiausioje ateityje bandys išsiaiškinti.

„Mačiau, jog daug apie tai diskutuojama. Aš, asmeniškai, detaliai ta naujove nesidomėjau, nežinau kaip tiksliai ji veikia. Bet mes pasitikime FIA“, - sakė M. Binotto.

„Esu įsitikinęs, kad jie jau priėmė teisingą sprendimą arba ketina tai padaryti. Bet kokiu atveju mes pasitikime FIA. Ar mes apie tai su federacija kalbėjomės? Dar ne. Bet mes kreipsimės į FIA, kad išsiaiškintumėme mums rūpimus klausimus. Mums tai svarbu.“

Anot M. Binotto, jei „Ferrari“ nuspręs sukurti savo DAS sistemos versiją, lenktynių trasoje ją pradės naudoti tik nuo sezono vidurio.

„Kol kas sunku pasakyti ar bus verta tai daryti. Bet tam tikrai prireiks nemažai laiko. Kalbame apie kūrybinį procesą, gamybą, homologaciją. Ji turi būti saugi. Tad jei ir nuspręsime ją naudoti, tai įvyks sezono viduryje, ne anksčiau.“

„Be jokios abejonės „Mercedes“ turi gerą bolidą. Jie jau įrodė, kad yra greiti. Boliduose yra daug naujovių. Dalį sprendimų „Mercedes“ nukopijavo nuo „Ferrari“ ir atvirkščiai. Vieną iš jų naujovių matėme visi. Bet nemanau, kad tai taps esminiu faktoriumi, kuris viską pakeis. Tai tik dalis viso paketo. O kaip jau minėjau anksčiau, jie turi tikrai gerą paketą.“

Komentarai (32)


Black_Death
| Vasario 24 d. 17:49
Arnius
| Vasario 22 d. 19:58

Esme ne tame,esme,kad technologijos tai ju,nereikia but vokieciu,kad pagaminti,kai viskas ant lekstutes paduota,dar pasakyk,jog mersai kinieciu ar dar kokiu ten siauraakiu

kaip ten bebūtų su tomis technologijomis, kokybė skirtingose šalyse pagaminta skiriasi. ir skiriasi tos pačios gamyklos kokybė kokiai šaliai. Geras įrodymas mano žodžių kas turi € ir reikia kokybės perka auto iš vokietijoj ne iš LT salono. PVZ. rusai ne itin patenkinti savo pagamintais BMW... bet yra kaip yra ir nesakau, kad BMW tampa Lada lygio, bet ne ir ne pagamintas DE skirtas važinėti vokiečiui ar francūzui...
Camicasee
| Vasario 23 d. 20:45
Skirmantas_M
| Vasario 23 d. 13:57

Toyotos ir ypač Lexusai jau senokai vertinamos ir auto patikimumo tyrimuose stovi viršūnėje. Vairavau tris vokiškus Audi, tėvai kitą ir problemų tiesiogine prasme netrūko, ypač su sudėtingesniais modeliais. Buvo tiesiog vos ne nuolatinis diagnozavimo ir remontavimo procesas. Tai gerokai išerzino ir pasidomėjus apie kokybę www ir iš meistrų, tėvai nusipirko Toyotą, o aš Lexusą. Taip kol aš važinėjau 5 metus gedimų neturėjau, tėvai dar gerokai ilgiau važinėja, o remontavo minimaliai, berods kartą prakiuro pečiukas ir tiek. Vokiečiai be abejo turi savo kultūrą, standartus bet kartu nereikia idealizuoti jų "vokiškos kokybės".

Lyginate nepalyginamus dalykus, pažiūrėčiau kur kreiptumėtės jei reikėtų pagaminti itin tikslią specializuotą detalę kurios kokybė tau svarbiau visko į Kiniją ar Vokietiją. Visiškai sutinku, kad Toyota automobiliai šiuo metu yra kokybiškesni nei Vokiški, bet tai daroma specialiai, Vienas žaidžia vardu - Audi, BMW vis tiek pirks, kitas patikimumu t.y. du skirtingi segmentai prabangos/nepraktiškas ir praktiškas, kad ir kokia būtų patikima Toyota, tie kas ieško vadinkim ,,pakazūchos" pirks aukštesnės klasės Audi, BMW. Bet tokia klasę perkant tu turi pakeisti lietuvišką požiūri t.y. turi važiuoti į Krastas ir keisti mazgus, nes jeigu tai tau per brangu - mašina ne tau. Na čia taip labai tirštai/perdėtai rašau, bet esmė tokia.
Camicasee
| Vasario 23 d. 20:37
RBR
| Vasario 22 d. 12:03

Šūdas, o ne Top tie vokiečiai. Toki šlamštą kaip jie niekas negamina. Apsizvalgyk aplinkui, tikriausia pamatysi Kinijoje, Korėjoje ar Japonijoje pagamintus daiktus. Va tie tai Top. Dirba pazystamas rimtoje firmoje Vokietijoje. Galvojo kad yra pasaulio viršūne. Nuskrido į komandiruotę Kinijoje ir žandikaulis atvipo. Grįžo į Vokietiją tai dabar kaip kaime jauciasi😀 visų pirma reikia žiūrėti kiek pinigų tam reikalui išleidžiama, o čia mersai pramuso visas lubas. Ir ilgai tikrai taip nepatemps. Ne veltui vis kalbos eina, kad trauksis. Anksčiau ar vėliau valdyba tokiu išlaidų nepalaimins

Esi labai neteisus, gamina tai ko reikia rinkai ir pardavimams, yra toks terminas, suplanuotas daiktų senėjimas ir tuo naudojasi visos stambios korporacijos, neapsimoka gaminti gaminio kuris gyvuotų ilgai pasibaigus garantiniam terminui, nes tiesiog nepirks niekas naujo. O lyginti kiniją gerai, bet suprask, kad didžioji dalis gamybos iš tos pačios vokietijos perkelta į kitas/pigesnes darbo jėga šalis. Gerai, kad atvipo, bet ta kinija didžiaja dalimi naudoja vokiškas technologijas, diegimo metodologijas ir standartus, nžn. kurioje vietoje kinijoje turėjo atvipti žandikaulis, bet didžiojoje dalyje gamybklų ten atviptų žandikaulis blogaja praseme. DIdžiojoje dalyje stambių gamybklų naudojama lean metodologija, kurioje vertinamas paprastumas ir standartinis darbo principas t.y. ant lentos rašosi rodikliai, gamyklose supaišytos vietos kur kas turi stovėti, kur koks daiktas padėtas... Galbūt tai paliko kokį įspūdį tavo pažįstamui ir paliko, kad viskas ale sustiguota, bet tiesa yra, kad tai tinka standartinėm gamybinėm operacijom, metodologija tobulinama Japonų ir net tų pačių vokiečių. Vokietijos gamyklose kadangi algos didelės viskas robotizuota. Giriu juos ne dėl mersų, bet šiaip kaip labai logišką/pragmatišką šalį, o jei apie išlaidų dugno pramušimą, tai reiktų kalbėti apie Ferrari, viršija mersų biudžetus ir ištaško vėjais jei jau taip
Skirmantas_M
| Vasario 23 d. 13:57
kart
| Vasario 23 d. 13:22

Tiek JAV, tiek Japonai turi labai gerų auto. Pastaruoju metu Toyotos aplamai Europoje geriau vertinamos nei daugelis vokiškų auto.
Statyboje labai vertinami amerikietiški elektriniai įrankiai Milwaukee ir t.t.

Toyotos ir ypač Lexusai jau senokai vertinamos ir auto patikimumo tyrimuose stovi viršūnėje. Vairavau tris vokiškus Audi, tėvai kitą ir problemų tiesiogine prasme netrūko, ypač su sudėtingesniais modeliais. Buvo tiesiog vos ne nuolatinis diagnozavimo ir remontavimo procesas. Tai gerokai išerzino ir pasidomėjus apie kokybę www ir iš meistrų, tėvai nusipirko Toyotą, o aš Lexusą. Taip kol aš važinėjau 5 metus gedimų neturėjau, tėvai dar gerokai ilgiau važinėja, o remontavo minimaliai, berods kartą prakiuro pečiukas ir tiek. Vokiečiai be abejo turi savo kultūrą, standartus bet kartu nereikia idealizuoti jų "vokiškos kokybės".
kart
| Vasario 23 d. 13:22
Arnius
| Vasario 23 d. 01:31

Nu tai kas tada geriausi?cia aplamai isskiriant valstybe,laukiu ir nesulaukiu,kas cia auto daro geriau nei vokietukai

Tiek JAV, tiek Japonai turi labai gerų auto. Pastaruoju metu Toyotos aplamai Europoje geriau vertinamos nei daugelis vokiškų auto.
Statyboje labai vertinami amerikietiški elektriniai įrankiai Milwaukee ir t.t.
Arnius
| Vasario 23 d. 01:31
kart
| Vasario 22 d. 20:27

Nu, kad ne geriausi pasaulyje, tai tikrai. Skirtingi segmentai gal ir dominuoja, bet tikrai ne viskas.

Nu tai kas tada geriausi?cia aplamai isskiriant valstybe,laukiu ir nesulaukiu,kas cia auto daro geriau nei vokietukai
kart
| Vasario 22 d. 20:27
Arnius
| Vasario 22 d. 20:02

Tai kad skiriasi-faktas,bet tai nereiskia,jog jie ne geriausi pasauly

Nu, kad ne geriausi pasaulyje, tai tikrai. Skirtingi segmentai gal ir dominuoja, bet tikrai ne viskas.
Arnius
| Vasario 22 d. 20:02
kart
| Vasario 22 d. 19:54

Perka, bet nori tikėk, nori ne, jų kokybė skirtingoms rinkoms skiriasi kaip diena ir naktis. Aš netikėjau, kai man draugas pasakė, jog į servisą atvaro 2 metų senumo vokiškus auto su prakiurusiais radiatoriais, nes jie iš tokio "popieriaus" pagaminti, gali šikna valytis.

Tai kad skiriasi-faktas,bet tai nereiskia,jog jie ne geriausi pasauly
Arnius
| Vasario 22 d. 19:58
Black_Death
| Vasario 22 d. 17:50

Atsakyk pats, konkreciai rinkai kur gaminami tie auto? T.y. kiekvienas gamintojas turi ne viena gamykla,kurios ne Vokeciuose

Esme ne tame,esme,kad technologijos tai ju,nereikia but vokieciu,kad pagaminti,kai viskas ant lekstutes paduota,dar pasakyk,jog mersai kinieciu ar dar kokiu ten siauraakiu
kart
| Vasario 22 d. 19:57
RBR
| Vasario 22 d. 15:40

Yra pas mane ir tas boschas, ir tas stihlius. Ir po ta pasaulį keliavęs tikrai nemažai esu🙂 bet pats labai gerai paminėjai apie komponentus. Būtent dabar Vokietijos pramonė ir suka tuo keliu,kad gamina komponentus, o ne visa gaminį. Jų kokybė yra nebloga ir pastovi paklausa yra. Tokiu nereikia reklamuoti, todėl ir marketingui sutaupo. Todėl dar neaišku kas labiau uždirba ar kieno visas produktas yra, ar tas kieno pilna detalių prikista viduje. Beje apie kinietiška "piguma" geriau nekalbeti,nes jau ne visi huawei modeliai iperkami yra. O apie BVP geriau išvis nediskutuoti🙂 paskaityk ką apie tai rimti ekonomistai mano😀

Šiaip man kilęs šitas klausimas, ar klastoja pagaminimo šalį. Nes vien Lietuvoje žinau kelias gamyklas, kuriose gaminamos važiuoklės, variklio dalys vokiškiems auto. Bet niekada nesu pataikęs, ant lietuviškos detalės.

Fun fact - visos geros kokybės dalys yra eksportuojamos, o brokuotos gulasi į lietuviškas lentynas :D
×

F-1.lt pulsas