„Ferrari“ dramatiškai triumfavo Le Mano lenktynėse (8)

„Ferrari“ dramatiškai triumfavo Le Mano lenktynėse
logo Birželio 16 d. 17:53, Organizatorių nuotr.

92-osios Le Mano 24 valandų lenktynės baigėsi „Ferrari“ triumfu. „Toyota“ pranokusi Italijos komanda šiose lenktynėse nugalėjo antrus metus iš eilės, o čempionais tapo su penkiasdešimtuoju numeriu pažymėtas „Ferrari 499P“ automobiliu važiavę Antonio Fuoco, Miguelis Molina ir Nicklas Nielse‘as.

„Ferrari“ keturiolika sekundžių aplenkė „Toyota GR010 HYBRID“, kurioje važiavo buvęs F-1 vairuotojas Nyckas de Vriesas kartu su Kamui Kobayashiu ir Jose Maria Lopezu.

Trečioje vietoje liko kitas „Ferrari“ ekipažas - Alessandro Pieras Guidi, Jamesas Calado ir Antonio Giovinazzi.

Lenktynių pabaigoje lyderiaujanti „Ferrari“ susidūrė su techniniais nesklandumais, tačiau sugebėjo išlaikyti lyderės poziciją. Tuo tarpu „Toyota“ padarė keletą klaidų, kurios, greičiausiai, ir kainavo pergalę.

„Porsche“ komandai šiemet nepavyko pasiekti podiumo, tačiau nauja „Porsche 911 GT3 R“ automobilio versija laimėjo LMGT3 klasę. Richardas Lietzas, Yasseras Shahinas ir Morrisas Schuringas triumfavo šioje kategorijoje, įveikdami WRT komandos ekipažą.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
kart
IP: ff4c1cb | 06/16 20:22 Atsakyti
Alpine/Renault pastarųjų metų nuopuolis autosporte, tai žiaurus. Toks vaizdas, kad ten tos programos iš inercijos dar yra, bet iš esmės vadovybė padėjus ant visko.

Tuo tarpu Ferrari į Hypercarus įžengė tikrai galingai.
a99
IP: 7cca019 | 06/17 01:05 Atsakyti
4Ratai
06/17 00:01

Toyota laimet gali tik kai niekas daugiau nedalyvauja. Visos hypercar ... skaityti daugiau

Ferrai pasisekė su lietumi pabaigoje. Jei ne lietus, Toyota būtų laimėjusi, nes 50-am būtų neužtekę kuro. O šiaip tai buvo daugybė aplinkybių, kurios galėjo lemti vienos ar kitos komandos pergalę. Šį kartą suveikė pasakymas, kad "Le Manas pats pasirenka nugalėtoją". Lenktynės buvo super, konkurencija kokios nebuvo šiame amžiuje. 9 bolidai sutilpo į vieną ratą, ko tikriausiai nebuvo per visą Le Mano istoriją.
4Ratai
IP: 61dfbac | 06/17 00:01 Atsakyti
Egzas
06/16 21:52

Nes į toyotas balasto labai daug prikrauta, kad tik jie nelaimėtu.

Toyota laimet gali tik kai niekas daugiau nedalyvauja. Visos hypercar sveria tiek pat ir turi tiek pat hp. Ne balastas apsuko tojotas per kvala ir sumove strategija paskutines pusantros valandos.
Egzas
IP: b8bb5d7 | 06/17 10:38 Atsakyti
4Ratai
06/17 00:01

Toyota laimet gali tik kai niekas daugiau nedalyvauja. Visos hypercar ... skaityti daugiau

Nors truputi pasidimėk apie hypercar klase, prieš nesamones rašinėdamas.
Nu
IP: d8c6d0c | 06/17 06:38 Atsakyti
4Ratai
06/17 00:01

Toyota laimet gali tik kai niekas daugiau nedalyvauja. Visos hypercar ... skaityti daugiau

O aštuntą Toyota kas trasoje apsuko? Irgi strategija gal :)
Egzas
IP: 6ae4b68 | 06/16 21:52 Atsakyti
kart
06/16 20:22

Alpine/Renault pastarųjų metų nuopuolis autosporte, tai žiaurus. T... skaityti daugiau

Nes į toyotas balasto labai daug prikrauta, kad tik jie nelaimėtu.
YZF
IP: 20135ae | 06/17 23:54 Atsakyti
a99
06/17 01:05

Ferrai pasisekė su lietumi pabaigoje. Jei ne lietus, Toyota būtų la... skaityti daugiau

Siais metais LM ivede taisykle kad SC visus surenka viename rate ir leidzia panaikinti laiko skirtumus tarp bolidu. Vienu metu Ferrari atsilikinejo apie penkias minutes nuo lyderiu bet deka SC viska pavyko atsilosti. Tas labiausiai jiems padejo. Nors realiai, greicio prasme jie buvo geriausi, nuolatos pabegdavo kazkiek i prieki.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. mantioras 2786
2. Valode 2783
3. Darius Linkevicius 2766
4. gytisz 2741
5. Beržas 2740