„Ferrari“ ir „Renault“ mašinos turi panašių trūkumų

„Ferrari“ ir „Renault“ mašinos turi panašių trūkumų
logo 2019 Rugpjūčio 24 d. 10:44, Ferrari

Šiemet „Mercedes“ komanda dominuoja pasaulio čempionate, o paskui pasaulio čempionų komandą vyksta dvi svarbios principinės dvikovos: „Red Bull“ kovoja su „Ferrari“ ir, regis, greitai ją aplenks, o „McLaren“ ryškiai lenkia „Renault“. Vokiečių leidinio „Auto Motor und Sport“ ekspertai išanalizavo dvejas lenktynes, įvykusias prieš vasaros pertrauką ir priėjo išvados, kad mašinos, sukurtos Maranelle ir Enstone, turi bendrų trūkumų.

Pirmosios sezono dalies lenktynės parodė, jog „Ferrari“ gali aplenkti „Red Bull“ tik tose trasose, kuriose žymią rato dalį sudaro tiesiosios atkarpos. Idealus variantas „Ferrari“ ekipai – Bahreino ir Monrealio tipo trasos, kuriose teisiosios yra sujungtos posūkiais su trumpu radiusu. Tada raudonosios mašinos yra pilnai pajėgios konkuruoti net su „Mercedes“, o kvalifikacijose atsiskleidžia galios pranašumas, kuriuo pasižymi „Ferrari“ jėgainė.

„Renault“ mašinos taip pat gerai susitvarko su trasomis, kurioms yra būdingi trumpi posūkiai. Kuo jie trumpesni ir kuo ilgesnės tiesiosios, tuo daugiau šansų, kad R.S.19 bus greitesnė už „McLaren“ MCL34.

Visa tai dar kartą pasitvirtino lenktynėse Vokietijoje ir Vengrijoje. Ypač nesėkmingas „Ferrari“ ir „Renault“ buvo Hungaroringas, kur yra tik viena 790 metrų tiesioji ir 14 posūkių, kurie faktiškai seka vienas paskui kitą ir kurių dauguma turi pakankamai ilgą radiusą. Hockenheime vaizdas buvo kiek kitoks: pirmieji du sektoriai gerai tiko SF90 ir R.S.19. Tačiau stadiono sekcija labiau primena Vengrijos trasą ir jose abi komandos iškart prarasdavo.

Tame tarpe ir todėl, kad „Ferrari“ bei „Renault“ retai pavyksta pasiekti idealaus važiuoklės balanso, o tai atsiliepia padangų darbui, kurios dėvisi labiau intensyviai nei varžovų mašinose. Pavyzdžiui, per kvalifikacijas rato pabaigoje padangos SF90 ir R.S.19 mašinose perkaisdavo, dėl to komandos prarasdavo daug laiko paskutiniuose posūkiuose.

Taip pat abiem mašinoms trūksta prispaudžiamosios jėgos lyginant su tiesioginių konkurentų technika, o ypač tai pasireiškė Hungaroringe, kur reikia maksimalios prispaudžiamosios jėgos. Pavyzdžiui, „Renault“ pralaimėdavo „McLaren“ visuose trijuose vengrų trasos sektoriuose, bet labiausiai – antrame, kuris susideda iš 8 posūkių, kurie yra 2 km ilgio.

Maranelle ir Enstone nuo pat sezono pradžios yra dirbama, stengiantis kaip nors ištaisyti savo mašinų silpnąsias puses, bet, regis, su permaininga sėkme. Tuo tarpu praktiškai visos techninės naujienos, kurias pristatė „Red Bull“ bei „McLaren“, veikia taip, kaip ir buvo tikimasi.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Kęstutis Šimkus 450
2. Giriby 441
3. mantioras 440
4. Gudas 435
5. f1a 433