„Ferrari“ ir „Renault“ mašinos turi panašių trūkumų (11)

„Ferrari“ ir „Renault“ mašinos turi panašių trūkumų
logo Rugpjūčio 24 d. 10:44, Ferrari

Šiemet „Mercedes“ komanda dominuoja pasaulio čempionate, o paskui pasaulio čempionų komandą vyksta dvi svarbios principinės dvikovos: „Red Bull“ kovoja su „Ferrari“ ir, regis, greitai ją aplenks, o „McLaren“ ryškiai lenkia „Renault“. Vokiečių leidinio „Auto Motor und Sport“ ekspertai išanalizavo dvejas lenktynes, įvykusias prieš vasaros pertrauką ir priėjo išvados, kad mašinos, sukurtos Maranelle ir Enstone, turi bendrų trūkumų.

Pirmosios sezono dalies lenktynės parodė, jog „Ferrari“ gali aplenkti „Red Bull“ tik tose trasose, kuriose žymią rato dalį sudaro tiesiosios atkarpos. Idealus variantas „Ferrari“ ekipai – Bahreino ir Monrealio tipo trasos, kuriose teisiosios yra sujungtos posūkiais su trumpu radiusu. Tada raudonosios mašinos yra pilnai pajėgios konkuruoti net su „Mercedes“, o kvalifikacijose atsiskleidžia galios pranašumas, kuriuo pasižymi „Ferrari“ jėgainė.

„Renault“ mašinos taip pat gerai susitvarko su trasomis, kurioms yra būdingi trumpi posūkiai. Kuo jie trumpesni ir kuo ilgesnės tiesiosios, tuo daugiau šansų, kad R.S.19 bus greitesnė už „McLaren“ MCL34.

Visa tai dar kartą pasitvirtino lenktynėse Vokietijoje ir Vengrijoje. Ypač nesėkmingas „Ferrari“ ir „Renault“ buvo Hungaroringas, kur yra tik viena 790 metrų tiesioji ir 14 posūkių, kurie faktiškai seka vienas paskui kitą ir kurių dauguma turi pakankamai ilgą radiusą. Hockenheime vaizdas buvo kiek kitoks: pirmieji du sektoriai gerai tiko SF90 ir R.S.19. Tačiau stadiono sekcija labiau primena Vengrijos trasą ir jose abi komandos iškart prarasdavo.

Tame tarpe ir todėl, kad „Ferrari“ bei „Renault“ retai pavyksta pasiekti idealaus važiuoklės balanso, o tai atsiliepia padangų darbui, kurios dėvisi labiau intensyviai nei varžovų mašinose. Pavyzdžiui, per kvalifikacijas rato pabaigoje padangos SF90 ir R.S.19 mašinose perkaisdavo, dėl to komandos prarasdavo daug laiko paskutiniuose posūkiuose.

Taip pat abiem mašinoms trūksta prispaudžiamosios jėgos lyginant su tiesioginių konkurentų technika, o ypač tai pasireiškė Hungaroringe, kur reikia maksimalios prispaudžiamosios jėgos. Pavyzdžiui, „Renault“ pralaimėdavo „McLaren“ visuose trijuose vengrų trasos sektoriuose, bet labiausiai – antrame, kuris susideda iš 8 posūkių, kurie yra 2 km ilgio.

Maranelle ir Enstone nuo pat sezono pradžios yra dirbama, stengiantis kaip nors ištaisyti savo mašinų silpnąsias puses, bet, regis, su permaininga sėkme. Tuo tarpu praktiškai visos techninės naujienos, kurias pristatė „Red Bull“ bei „McLaren“, veikia taip, kaip ir buvo tikimasi.

Komentarai (11)


YZF
| Rugpjūčio 24 d. 22:05
maxpower
| Rugpjūčio 24 d. 15:15

Nu va kaip gerai aprašyta viskas. Ferrari greiti variklinėse trasose. Redbull kur reikalauja aero ir nėra būtina didelė variklio galia. Kitaip sakant Honda toliau rūko kamputyje

Kur as sita isvada jau esu girdejes...... oh wait!
maxpower
| Rugpjūčio 24 d. 15:15
Nu va kaip gerai aprašyta viskas. Ferrari greiti variklinėse trasose. Redbull kur reikalauja aero ir nėra būtina didelė variklio galia. Kitaip sakant Honda toliau rūko kamputyje
Ezo
| Rugpjūčio 24 d. 15:15
fnatic
| Rugpjūčio 24 d. 15:10

Labiausiai dabar gerų specialistų reikia Williams komandai - buvo dar McLaren gilioj duobėje, bet dabar atsigauna, o Williamsas likęs ten kur niekad nėra buvęs per visą savo istoriją.

Mhm gal papasakosi kokios formos jie buvo iki keiciant reglamenta? Gavo mb motora ir vaziavo kol kiti sukure normalaus kazka, tsi ir vel gryzo i savo vieta.
fnatic
| Rugpjūčio 24 d. 15:10
Labiausiai dabar gerų specialistų reikia Williams komandai - buvo dar McLaren gilioj duobėje, bet dabar atsigauna, o Williamsas likęs ten kur niekad nėra buvęs per visą savo istoriją.
kart
| Rugpjūčio 24 d. 15:05
RBR
| Rugpjūčio 24 d. 13:44

Jei pridės galios, nebeliks patikimumo🙂 todėl tie dalykai visada eina drauge. Kažkada ir mersai neretai parukdavo. Kol nesurado optimalaus galios ir patikimumo santykio. Todėl ir Hondai dar yra kur padirbeti

Tai pats ir atsakei, kad tie dalykai eina drauge. Padidinti galia gali ir dabar, nes motoru niekas nesmaugia iki galo ir visada vaziuoja su rezervu. Pagrindine problema yra patikimumas ir todel kai jau pristato oficialiai galingesni motora, tai reikia suprasti, kad isprestos patikimumo spragos tuo paciu.
Accadia
| Rugpjūčio 24 d. 14:37
Įdomi analizė, ačiū už straipsniuką. Linkiu, kad įžvalgos pasiektų ir tų komandų ausis.
RBR
| Rugpjūčio 24 d. 13:44
rmntz
| Rugpjūčio 24 d. 13:26

O Hondai dar reikia patikimumo? Kada buvo paskutinis jos gedimas?

Jei pridės galios, nebeliks patikimumo🙂 todėl tie dalykai visada eina drauge. Kažkada ir mersai neretai parukdavo. Kol nesurado optimalaus galios ir patikimumo santykio. Todėl ir Hondai dar yra kur padirbeti
kart
| Rugpjūčio 24 d. 13:43
Nesuprantu, kaip Ferrari budama tokia komanda, vis dar vaziuoja su savo "primityvia" vaziuokle. Ar nera specialistu ant svieto ar tiesiog Mersu ir RBR'u tipo hidrauline vaziuokle netinka Ferrari krypciai? Is kalbu, tik siais metais Ferrari bande kazka kurti rimtesnio, kai tuo tarpu konkurentai jau n metu sekmingai tas vaziuokles eksplotuoja ir duoda Ferrariams i skura vidutinio greicio posukiuose.
rmntz
| Rugpjūčio 24 d. 13:26
Tech
| Rugpjūčio 24 d. 11:55

Jeigu Honda dar prides galios ir patikimumo, tai RBR kitais metais gali rimtai Mersa pakankint :) su italu komanda, tai tiesiog reikia gero technikos direktoriaus ir aero gero speco. Tik klausimas kur toki gaut. Ferrari net ir turedami Alisona nepasieke labai geru rezultatu.

O Hondai dar reikia patikimumo? Kada buvo paskutinis jos gedimas?
Tech
| Rugpjūčio 24 d. 11:55
Jeigu Honda dar prides galios ir patikimumo, tai RBR kitais metais gali rimtai Mersa pakankint :) su italu komanda, tai tiesiog reikia gero technikos direktoriaus ir aero gero speco. Tik klausimas kur toki gaut. Ferrari net ir turedami Alisona nepasieke labai geru rezultatu.
×

F-1.lt pulsas