„Ferrari“ keičia nuomonę - pritaria draudimui tobulinti variklius

„Ferrari“ keičia nuomonę - pritaria draudimui tobulinti variklius
logo 2020 Lapkričio 27 d. 20:45, Ferrari

„Ferrari“ pakeitė savo poziciją ir dabar pritaria siūlymui uždrausti tobulinti variklius nuo 2022 metų.

Apie minėtą draudimą imta svarstyti po to, kai „Honda“ paskelbė pasitrauksianti iš F-1 pasibaigus 2021 m. sezonui. Pastarojo gamintojo variklius dabar naudojančios „Red Bull“ ir „AlphaTauri“ norėtų japonų motorus į savo bolidus montuoti ir 2022 metais, bet perėmus jėgainių projektą į savo rankas norėtų, jog būtų uždraustas variklių tobulinimo procesas.

Mercedes“ siūlomam draudimui pritaria, tačiau iki šiol „Ferrari“ ir „Renault“ tam priešinosi. „Ferrari“ vadovas Louis C. Camilleri net yra pasakęs, kad toks draudimas „prieštarautų F-1 dvasiai“. Bet dabar italų ekipos vadovas Mattia Binotto teigia, kad „Ferrari“ pritaria variklių tobulinimo draudimui bei siūlo naujo motorų reglamento įsigaliojimą paankstinti.

„Turime galiojančias taisykles, bet „Red Bull“ pasiūlė sprendimą. Žinoma, jiems variklius gali tiekti kitas gamintojas. Tuo pačiu mes puikiai suprantame jų norą toliau naudoti „Honda“ variklius. Turėjome susitikimų su FIA ir F-1 atstovais. Mes, „Ferrari“, suprantame jų situaciją“, - kalbėjo M. Binotto.

„Mes palaikome idėją uždrausti variklių tobulinimą. Tuo pačiu būtų galima metais paankstinti naujo motorų reglamento įsigaliojimą. Žinant ir suprantant dabartinę situaciją, tai ne pirmas kartas, kai „Ferrari“ elgiasi atsakingai. Tad mes palaikysime tokią idėją.“

M. Binotto teigimu, prieš uždraudžiant variklių tobulinimą trims metams, visų pirma reikia pasirūpinti, kad būtų suvienodintas jėgainių pajėgumas.

„Vyksta diskusijos su FIA ir F-1. Jei toliau svarstyme draudimo idėją, turime pagalvoti apie tai, kas bus daroma tuo atveju, jei vieno iš gamintojo variklis stipriai nusileis galia kitiems. Nes tobulinimo procesas būtų uždraustas trims metams. Tad tokios detalės yra labai svarbios.“

Jei naujas motorų reglamentas įsigalios metais anksčiau, 2025 m., anot M. Binotto, jau kitais metais gamintojai turėtų žinoti kiek įmanoma daugiau informacijos apie naujas jėgaines.

„Jei naujas formatas įsigalios nuo 2025 metų, jau kitų metų viduryje norėtume žinoti daugiau detalių apie naujus variklius. Manau, kad jie gana stipriai skirsi nuo tų, kuriuos naudojame dabar. Yra daug svarbių dalykų, kuriuos turime aptarti. Vienas iš jų - išlaidos. Manau, kad nauji varikliai turėtų kainuoti 50 proc. mažiau nei dabar naudojami motorai. Turime glaudžiau bendradarbiauti su FIA ir F-1 tam, kad labiau pasistūmėtume į priekį ruošiant naują reglamentą, kuris galios nuo 2025 m. iki 2030 m.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983