„Ferrari“ keičia nuomonę - pritaria draudimui tobulinti variklius (6)

„Ferrari“ keičia nuomonę - pritaria draudimui tobulinti variklius
logo 2020 Lapkričio 27 d. 20:45, Ferrari

„Ferrari“ pakeitė savo poziciją ir dabar pritaria siūlymui uždrausti tobulinti variklius nuo 2022 metų.

Apie minėtą draudimą imta svarstyti po to, kai „Honda“ paskelbė pasitrauksianti iš F-1 pasibaigus 2021 m. sezonui. Pastarojo gamintojo variklius dabar naudojančios „Red Bull“ ir „AlphaTauri“ norėtų japonų motorus į savo bolidus montuoti ir 2022 metais, bet perėmus jėgainių projektą į savo rankas norėtų, jog būtų uždraustas variklių tobulinimo procesas.

Mercedes“ siūlomam draudimui pritaria, tačiau iki šiol „Ferrari“ ir „Renault“ tam priešinosi. „Ferrari“ vadovas Louis C. Camilleri net yra pasakęs, kad toks draudimas „prieštarautų F-1 dvasiai“. Bet dabar italų ekipos vadovas Mattia Binotto teigia, kad „Ferrari“ pritaria variklių tobulinimo draudimui bei siūlo naujo motorų reglamento įsigaliojimą paankstinti.

„Turime galiojančias taisykles, bet „Red Bull“ pasiūlė sprendimą. Žinoma, jiems variklius gali tiekti kitas gamintojas. Tuo pačiu mes puikiai suprantame jų norą toliau naudoti „Honda“ variklius. Turėjome susitikimų su FIA ir F-1 atstovais. Mes, „Ferrari“, suprantame jų situaciją“, - kalbėjo M. Binotto.

„Mes palaikome idėją uždrausti variklių tobulinimą. Tuo pačiu būtų galima metais paankstinti naujo motorų reglamento įsigaliojimą. Žinant ir suprantant dabartinę situaciją, tai ne pirmas kartas, kai „Ferrari“ elgiasi atsakingai. Tad mes palaikysime tokią idėją.“

M. Binotto teigimu, prieš uždraudžiant variklių tobulinimą trims metams, visų pirma reikia pasirūpinti, kad būtų suvienodintas jėgainių pajėgumas.

„Vyksta diskusijos su FIA ir F-1. Jei toliau svarstyme draudimo idėją, turime pagalvoti apie tai, kas bus daroma tuo atveju, jei vieno iš gamintojo variklis stipriai nusileis galia kitiems. Nes tobulinimo procesas būtų uždraustas trims metams. Tad tokios detalės yra labai svarbios.“

Jei naujas motorų reglamentas įsigalios metais anksčiau, 2025 m., anot M. Binotto, jau kitais metais gamintojai turėtų žinoti kiek įmanoma daugiau informacijos apie naujas jėgaines.

„Jei naujas formatas įsigalios nuo 2025 metų, jau kitų metų viduryje norėtume žinoti daugiau detalių apie naujus variklius. Manau, kad jie gana stipriai skirsi nuo tų, kuriuos naudojame dabar. Yra daug svarbių dalykų, kuriuos turime aptarti. Vienas iš jų - išlaidos. Manau, kad nauji varikliai turėtų kainuoti 50 proc. mažiau nei dabar naudojami motorai. Turime glaudžiau bendradarbiauti su FIA ir F-1 tam, kad labiau pasistūmėtume į priekį ruošiant naują reglamentą, kuris galios nuo 2025 m. iki 2030 m.“


Komentarai (6)
tribeca
IP: baed510 | 11/28 04:55 Atsakyti
Jei konstruktoriai is tiesu nori suvienodinti varikliu pajeguma tai tokiu atveju visiems reikia montuoti vienodus vieno tiekejo variklius. Apie Honda beprotybe jau net nesinori diskutuoti, tasesi kelis metus su savo varikliu kol pagaliau normalu sugebejo surinkti, o tada - viso gero, dar betruksta kad su ju varikliu tik kitu logotipu ant jo kas nors laimetu cempionata, kaip kazkada jiems pasitraukus su ju automobiliu laimejo Brawn GP.
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 11/27 22:11 Atsakyti
CBRV
11/27 22:08

vidaus degimo variklio ir turbinos sukiai ir taip apriboti 15,000/125,000

Variklio sūkių niekas ir taip nepasiekia maksimalaus. Dėl turbinos neatsimenu, bet lyg sukasi iki maksimumo.
CBRV
IP: e3b3085 | 11/27 22:08 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
11/27 21:56

Šiaip jei FIA mato variklių pajėgumus, tai tegul užsibrėžia ribą X, kurią dabar turi galingiausias variklis, ir kiti tegul sau tobulinasi iki tos ribos X. RBR negali tobulintis, tai ir nesitobulins, o kiti pasieks ir užsifreezins. Baigtas kriukis (žinau, kad čia labai simplifikuotai viskas, bet, nu galima, gi, ir taip).

Arba deda maksimalių sūkių ribą (vistiek ECU FIA kontroliuoja), tai irgi kaip ir susivienodins daugiau-mažiau bet čia nėra labai geras sprendimas, nes sulėtės tiesiog.

Nežinau gal yra ir kitokių sprendimų, kaip čia suvienodint tas galias, kad visi patenkinti būtų.

O dabar užsiima kažkokiais keistais žaidimais, nes RB trepsi kojele. Taip, trepsi, bet negi išeitų tiesiog taip? Nu, neišeitų, kainuotų kelis kart brangiau, nei dalyvaut tuos kelis metus su Renault. O jei parduos, nu, tai parduos, koks skirtumas? Vistiek liks 10 komandų.

vidaus degimo variklio ir turbinos sukiai ir taip apriboti 15,000/125,000
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 11/27 21:56 Atsakyti
Šiaip jei FIA mato variklių pajėgumus, tai tegul užsibrėžia ribą X, kurią dabar turi galingiausias variklis, ir kiti tegul sau tobulinasi iki tos ribos X. RBR negali tobulintis, tai ir nesitobulins, o kiti pasieks ir užsifreezins. Baigtas kriukis (žinau, kad čia labai simplifikuotai viskas, bet, nu galima, gi, ir taip).

Arba deda maksimalių sūkių ribą (vistiek ECU FIA kontroliuoja), tai irgi kaip ir susivienodins daugiau-mažiau bet čia nėra labai geras sprendimas, nes sulėtės tiesiog.

Nežinau gal yra ir kitokių sprendimų, kaip čia suvienodint tas galias, kad visi patenkinti būtų.

O dabar užsiima kažkokiais keistais žaidimais, nes RB trepsi kojele. Taip, trepsi, bet negi išeitų tiesiog taip? Nu, neišeitų, kainuotų kelis kart brangiau, nei dalyvaut tuos kelis metus su Renault. O jei parduos, nu, tai parduos, koks skirtumas? Vistiek liks 10 komandų.
Tech
IP: c4754c7 | 11/27 21:53 Atsakyti
na va, tai jau ant stendo turbut vel geri skaiciai :)
kart
IP: ff4c1cb | 11/27 21:42 Atsakyti
Mainais išsiderėjo leidimą grąžinti uždraustas Ferrari technologijas? :)
×

TOP naujienos