„Bridgestone“ buvo atvežusi į Australiją naują vėsiam orui skirtą padangų rūšį ir pavadino ją dideliu žingsiu į priekį. Tačiau „
Ferrari“, komanda, su kuria japonų gamintojai daugiausiai bendradarbiauja, šia naujove nepasinaudojo.
Naująjį gaminį pasirinkę „
Williams“ ir „Toyota“ pilotai lenktynių metu išvengė didelių problemų dėl padangų sušildymo iki darbinės temperatūros ir, galbūt, tai buvo viena iš priežasčių, leidusių antrosiose ekipos atstovui Ralfui Schumacheriui užlipti ant podiumo.
Italų komandos pilotas bandytojas Luca Badoeras pavadino ekipos sprendimą klaida. Jis teigė nežinąs, kodėl buvo nuspręsta naudoti seno tipo padangas.
Klaidą dar kartelį pripažino ir „Ferrari“ komandos vadovas Jeanas Todtas, kartu gindamasis, jog naujo tipo padangų pasirinkimas nuodugniai jų neišbandžius būtų buvusi didelė rizika.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).