„
Ferrari“ komandos penktadienį išbandytas ortakis dar buvo ne pilnos konstrukcijos, o pilnavertį sprendimą ekipa rengiasi pradėti mėginti tik vėlesniuose etapuose.
Laisvosiose treniruotėse „Ferrari“ bandytas sprendimas oru, panašu, buvo maitinamas ant variklio dangčio įdiegtomis angomis. Tai ženkliai skiriasi nuo „McLaren“ sistemos, kuri prasideda anga dar prieš piloto kokpitą ir yra valdoma paties lenktynininko.
Panašu, kad dabartinio sprendimo atveju papildomi oro srautai „Ferrari“ bolido galinį sparną veikia nuolat, tačiau neatmetama papildomų kanalų galimybė su angomis kitose automobilio dalyse.
„Kokpite neturėjau nieko, nes sistema dar nėra baigta. Išmėginome variklio dangtį tam, kad palygintume jį su standartiniu. Nepastebėjau jokio skirtumo. Spėju, kad aerodinamikos specialistai gavo šiek tiek naujų skaičių“, - atsiliepė modifikuotą bolidą treniruotėse vairavęs Fernando Alonso.
Šeštadienį kvalifikacijoje ir sekmadienį lenktynėse „Ferrari“ turėtų naudoti senosios konstrukcijos variklio dangtį be ortakio, o šios sistemos privalumais toliau pilnai naudosis tik „McLaren“ ekipa.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).