„Ferrari“ papasakojo daugiau apie naują variklį

„Ferrari“ papasakojo daugiau apie naują variklį
logo 2021 Kovo 10 d. 18:56, Ferrari

Ferrari“ specialistų teigimu, šiam sezonui skirtas naujas variklis buvo kuriamas remiantis „sistemingu požiūriu“.

Italų komanda praėjusių metų sezoną baigė tik šeštoje vietoje. Tai buvo prasčiausias ekipos rezultatas per pastaruosius 40 metų. Dėl prasto variklio kentėjo ne tik „Ferrari“, bet ir jos klientės „Alfa Romeo“ bei „Haas“.

Šiam sezonui italai paruošė naują variklį, o kurdami jį vadovavosi kitokiu požiūriu nei anksčiau.

„Šį kartą bandėme naudoti sistemingą požiūrį. Siekėme patobulėti visose srityse. Atskyrėme dalykus, prie kurių galėsime padirbėti vėliau, o svarbiausiems dalykams skyrėme daugiausiai dėmesio nepamiršdami patikimumo.“, - pasakojo „Ferrari“ variklių skyriaus vadovas Enrico Gualtieri.

„Kurdami naują variklį dirbome kartu su važiuoklės inžinieriais. Tiesiog norėjome, kad visas šis projektas būtų kuo efektyvesnis.“

Specialisto teigimu, gerų rezultatų pavyko pasiekti dirbant kartu su degalų ir tepalų tiekėja „Shell“.

„Skyrėme daug dėmesio ir laiko vidaus degimo varikliui. Padedami „Shell“ norėjome padidinti šiluminį efektyvumą. Bendradarbiavimas davė teigiamų rezultatų - mūsų skaičiavimais daugiau nei vieną dešimtąją įveikiant vieną ratą.“

„Kadangi sukūrėme naują variklį, atnaujinome turbokompresorių. Taip pat suplanavome padidinti išmetimo sistemos efektyvumą. Padirbėjome ir prie hibridinės sistemos, elektronikos. Siekėme viską atnaujinti ir optimizuoti.“

„Į šį projektą įdėjome labai daug darbo. Bet tuo pačiu skiriame daug dėmesio 2022 m. projektui, kuris debiutuos kitais metais. Kitam sezonui ruošiamas variklis bus itin svarbus, nes jį lenktynėse naudosime tris metus.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983