„Ferrari“ pilotai naudoja skirtingų versijų pakabas

„Ferrari“ pilotai naudoja skirtingų versijų pakabas
logo 2017 Spalio 06 d. 05:18, Ferrari

Ferrari“ komanda ruošiasi finalinei šių metų čempionato stadijai ir paskutinės techninės naujienos, įdiegtos italų komandos, leido ne tik susilyginti su „Mercedes“ greičiu, bet ir aplenkti kai kuriose trasose. Tačiau Sebatianas Vettelis ir Kimis Raikkonenas turi skirtingus požiūrius, kokios konfigūracijos pakabą naudoti.

Beje, nors Spa, Singapūre ir Malaizijoje „Ferrari“ mašina buvo greitesnė, tris iš keturių paskutinių lenktynių laimėjo Lewisas Hamiltonas, o Vettelis turėjo tenkintis arba likusiomis vietomis ant podiumo, arba jam visai nepavyko patekti į pirmąją trejetuką.

Kita vertus, Maranelle tęsia laipsnišką mašinos modernizavimą ir vokiečių leidinys „Auto Motor und Sport“ pasakoja apie kai kurias šio darbo smulkmenas.

Paskutiniu metu patobulinimai palietė keletą skirtingų SF70H bolido sričių: priekinis sparnas, difuzorius, deflektoriai ir mašinos dugnas. Malaizijoje taip pat buvo pristatytas ir viršutinis ortakis, o tai buvo padaryta ne vien dėl aerodinamikos. „Ferrari“ jėgos agregatas reikalauja efektyvaus aušinimo, ypač tropinio klimato sąlygomis ir užduotis buvo sėkmingai išspęsta.

Tačiau namų lenktynėse Monzoje „Ferrari“ atrodė ne geriausiu būdu, o po to Singapūre savaitgalio pradžioje komanda nesugebėjo surasti teisingo požiūrio dirbdama su padangomis ir apsispręsti su mašinos balansu. Bet vėliau Vettelis vis tik laimėjo kvalifikaciją, nors lenktynės jam užsibaigė iš karto po starto dėl avarijos, po kurios iš distancijos pasitraukė abi „Ferrari“ mašinos.

Sunkumai, su kuriais susidūrė „Ferrari“ po vasaros pertraukos, iš dalies yra susijusios su priekine pakaba, kuri pirmą kartą buvo išbandyta Vengrijoje ir debiutavo lenktynėse Spa. Bet jei Belgijoje raudonasis bolidas iš tikrųjų buvo greitas, tai Monzoje naujosios pakabos darbas kėlė daug klausimų – mašinai trūko stabilumo stabdant, o varantieji ratai neužtikrino reikiamo sukibimo su asfaltu įsibėgėjant. Nors Singapūre Vetteliui pavyko tinkamai sureguliuoti pakabą, kas leido jam iškovoti „pole“ poziciją, tai Kimio netenkino, kad SF70H trasoje elgiasi kiek nenuspėjamai.

Būtent todėl Malaizijoje Sebastianas tęsė darbą su naujos konfigūracijos pakaba, o jo komandos draugas sugrįžo prie senos, kuri labiau tinka jo pilotavimo stiliui.

Skirtingas pakabų versijas yra labai sunku atskirti iš išorės, bet vokiečių leidinio ekspertai atkreipė dėmesį į tai, kad trikampės svirtys ir vairo trauklės Vettelio ir Raikkoneno mašinose yra kiek kitaip išdėstytos viena kitai ir atitinkamai tvirtinasi prie rato skirtinguose taškuose. Pagal konfigūraciją skiriasi ir pačios trikampės svirtys. Spėjama, kad Sebastiano mašina su tokia pakaba kur kas geriau įvažiuoja į posūkius. Bet taip pat svarbu gerai įsibėgėti išvažiavus iš posūkio ir, pagal gandus, Monzoje problemos kilo kaip tik šioje posūkio įveikimo fazėje.

Be tokiu atveju paaiškėjo, kad Raikkoneną labiau tenkina ankstesnė pakabos konfigūracija. Kartu abu „Ferrari“ pilotai nusprendė sugrįžti prie senosios sankabos versijos, kadangi bandymas modernizuoti šią sistemą privedė prie to, kad startai tapo kiek prastesni.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983