„Ferrari“ komanda ieško išeičių, kaip išsaugoti darbuotojus ir kartu sutilpti į įvestus komandų biudžetų apribojimus.
Pagrindinis „Ferrari“ tikslas 2021 metais – susigrąžinti bent trečiąją vietą Konstruktorių taurės įskaitoje po kritimo į šeštąją vietą praėjusiais metais. Taip žemai ekipa nebuvo kritusi nuo 1980 metų, tačiau šią žiemą komandos vadovas Mattia Binotto pažadėjo tifoziams sukurti kur kas konkurencingesnį ir kokybiškesnį bolidą.
Maranellas tikėjosi stiprinti savo techninį štabą, tačiau komanda 2021 m. gali prarasti nemažą dalį darbo jėgos dėl 2021 metais įvedamų biudžetų ribojimo lubų. Esant 145 mln. dolerių limitui, „top“ komandoms teks atleidinėti darbuotojus, o toks sudėtingas procesas gali atsiliepti viso kolektyvo funkcionalumui.
„Mums davė šešis mėnesius, - aiškino M. Binotto. – Mes prašėme ilgesnio laiko, bet ir šis terminas buvo kompromisas. Atleidimai? Tai būtu visiškai neteisinga. Šešių mėnesių laiką reikia padidinti bent iki šių metų pabaigos. Mes bandysime pervesti nemažai darbuotojų į serijinių automobilių gamybos departamentą, nes mūsų kompanija yra gana didelė. Mes turime tam galimybę, bet tai bus sunkus darbas“.
Problema yra su kontraktais. Pavyzdžiui, Didžiojoje Britanijoje darbo įstatymai kur kas liberalesni ir lankstesni nei Italijoje, todėl objektyvios priežastys darbą su „Ferrari“ darbuotojais daro kur kas sudėtingesnį, nei pavyzdžiui, „Mercedes“ ar „Red Bull“.
Kitaip tariant viesai pasake kad jie zmoniu etatus 'perskirstys' bet vistiek stengsis juos issaugoti kad ir toliau jie galetu dirbti pas juos. Tas biudzetu ribojimas gali visai ir neduoti norimos naudos nes didieji zaidejai suras budu kaip apeiti visa tai.