„Ferrari“ žada mažinti atlyginimus (3)

„Ferrari“ žada mažinti atlyginimus
logo Sausio 10 d. 10:21, Ferrari

„Ferrari“ komanda ieško išeičių, kaip išsaugoti darbuotojus ir kartu sutilpti į įvestus komandų biudžetų apribojimus.

Pagrindinis „Ferrari“ tikslas 2021 metais – susigrąžinti bent trečiąją vietą Konstruktorių taurės įskaitoje po kritimo į šeštąją vietą praėjusiais metais. Taip žemai ekipa nebuvo kritusi nuo 1980 metų, tačiau šią žiemą komandos vadovas Mattia Binotto pažadėjo tifoziams sukurti kur kas konkurencingesnį ir kokybiškesnį bolidą.

Maranellas tikėjosi stiprinti savo techninį štabą, tačiau komanda 2021 m. gali prarasti nemažą dalį darbo jėgos dėl 2021 metais įvedamų biudžetų ribojimo lubų. Esant 145 mln. dolerių limitui, „top“ komandoms teks atleidinėti darbuotojus, o toks sudėtingas procesas gali atsiliepti viso kolektyvo funkcionalumui.

„Mums davė šešis mėnesius, - aiškino M. Binotto. – Mes prašėme ilgesnio laiko, bet ir šis terminas buvo kompromisas. Atleidimai? Tai būtu visiškai neteisinga. Šešių mėnesių laiką reikia padidinti bent iki šių metų pabaigos. Mes bandysime pervesti nemažai darbuotojų į serijinių automobilių gamybos departamentą, nes mūsų kompanija yra gana didelė. Mes turime tam galimybę, bet tai bus sunkus darbas“.

Problema yra su kontraktais. Pavyzdžiui, Didžiojoje Britanijoje darbo įstatymai kur kas liberalesni ir lankstesni nei Italijoje, todėl objektyvios priežastys darbą su „Ferrari“ darbuotojais daro kur kas sudėtingesnį, nei pavyzdžiui, „Mercedes“ ar „Red Bull“.

Be to, Skuderija nenori iššvaistyti žmogiškųjų išteklių, kuriuos ilgus metus kaupė. Tam komanda taiko įvairias strategijas: Simone Resta, pavyzdžiui, jau tapo „Haas“ technikos direktoriumi. Jis ir toliau turi kontraktą su „Ferrari“, bet algą mokės jam Guentherio Steinerio komanda. Laikina amerikiečių ekipos bazė jau statoma Maranelle, kur be Restos, dar dirbs 40 inžinierių.

Jockas Clearas, gaunantis milžinišką algą, buvo pervestas vadovauti jaunimo mokymams į „Ferrari“ lenktynių akademiją, kurios išlaidos nepatenka į biudžetų ribojimus. Keletas specialistų išeis dirbti su GT projektu, kur svarstoma galimybė dalyvauti Le Mano lenktynėse. Daug kitų specialistų išeis dirbti su serijiniais automobiliais, nes kompanija tikisi didinti gamybos apimtis ir reikės plėsti etatų skaičių.

Bet, žinoma, viso to nepakaks – reikės kur kas griežtesnių priemonių. Norint, kad lenktynių departamentą šie trumpinimai kuo mažiau paliestų (tik trys patys didžiausi atlyginimai nepriskiriami apribojimams), bus siūloma atleisti tuos specialistus, kurių funkcijos yra dubliuojančios, o likusiems – sumažinti atlyginimus.

Tokią delikačią operaciją atlikti bus nelengva, nes nemenka dalis talentingų inžinierių gali išeiti iš komandos, manydami, kad už „Ferrari“ ribų juos vertins brangiau. Ypač to tikimasi iš ekipoje dirbančių užsieniečių.

Problema yra labai sudėtinga ir reikalauja sprendimo. Žinoma, kad bus nepatenkintųjų, ypač dabar, kai „Ferrari“ reikia sutelkti visą savo potencialą po pernykštės nesėkmės. Todėl dabar yra svarstomi patys įvairiausi variantai. Mat „Ferrari“ biudžetų apribojimai palies labiau nei jos varžovus, kuriems pasitarnaus kur kas liberalesni Didžiosios Britanijos įstatymai.


Komentarai (3)
Na ne
IP: 483b56a | 01/10 15:53 Atsakyti
YZF
01/10 10:34

Kitaip tariant viesai pasake kad jie zmoniu etatus 'perskirstys' bet vistiek stengsis juos issaugoti kad ir toliau jie galetu dirbti pas juos. Tas biudzetu ribojimas gali visai ir neduoti norimos naudos nes didieji zaidejai suras budu kaip apeiti visa tai.

Perskirstys į vidinius padalinius serijinei gamybai vien dėl to, kad nereiktų atleisti ir taip teoriškai gali juos panaudoti F1 tikslams, bet atsiranda labai jau daug bet, pats pagalvok, susipykęs darbuotojas gali tiesiog išspoilinti, kad dirba ties F1 projektu,o ne serijine gamyba, jokia konfidencialumo sutartis nepadėtų/kitos komandos ją ,,perpiktų", o komandai grėstų diskvalifikacija. Sugalvoti būdu gali, bet F1visada taip, svarbiausia po truputi veržti virvę, nes tų skylių skaičius taip pat nėra begalinis.
Senas_Kareivis
IP: fa3679c | 01/10 10:53 Atsakyti
Labiau tai matau kaip verkimą krokodilo ašaromis - turi belenkiek HR, ir negali greitai ir neskausmingai atsikratyti. Ir aišku kai tiek resursų ir rezultatai neateina - tai ir nerimauji kas bus kai to resurso liks gerokai mažiau.
YZF
IP: 4c5d4e2 | 01/10 10:34 Atsakyti
Kitaip tariant viesai pasake kad jie zmoniu etatus 'perskirstys' bet vistiek stengsis juos issaugoti kad ir toliau jie galetu dirbti pas juos. Tas biudzetu ribojimas gali visai ir neduoti norimos naudos nes didieji zaidejai suras budu kaip apeiti visa tai.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas