Seniausi komentarai
Lexxus
| Lapkričio 09 d. 13:38
@ddt - krūvos mieste garažų mūrinių ir visokių, aš savam name gyvenu be garažo, ir nieks nedraudžia kieme krauti. Nei žodžio nebuvo apie ekologiją - man dzin (oops..) ant to ekologijos, aš į ekonomiką žiūriu. Kam tu čia ją kemši, niekas ja nesiremia. Jei auto kainuos tiek pat, o važiavimas ir aptarnavimas 4x mažiau, kas bežiūrės į tuos vidaus degimo (man tas VDV, ta "vozdušno desantnyje voiską" kažkaip :) Čia chebra gąsdino tipo "o jau į Palangą jei reiks nuvažiuot, tai vajėzau vajėzau". Tuos du tris kartus kai važiuoji per metus, tai 350 km bet kuris elektrinis nuvažiuoja, o jau jei pasitaikys tie -20C, kur dabar porą savaičių per metus tebūna, ir teks važiuot, tai pasėdėsiu aš tą papildomą pusvalandį kur nors, vistiek siusiuko ir kavos stoju. O kadangi kelionė vietoj 70 eurų man kainuos 15 tik, už sutaupytus euriukus kepsnį kokį suvalgysiu, kol krausis... Pofik visiem tas CO2 ir kur dės tą litį.
ddt
| Lapkričio 09 d. 13:05
Telemetrijus
| Lapkričio 09 d. 10:12

Visu pirma, tu pats nepateikiai jokių faktų. Pasakyti, kad baterijų perdirbimas labai sudėtinga technologija, o recyclingas atsilieka "tūkstantmečiais" - ne skaičius, o būtent beletristika. Pati baterija sudetingesnis įrenginys nei plastikinis butelis ar padanga, tai logiškai, kad ir perdirbimas analogiškai sudėtingesnis.
Aš niekur nesakau, kad akumuliatorių perdirbimas tokio pačio sudėtingumo, kaip ir pvz padangų.
Baterijų perdirbimo technologijos egzistuoja ir ji nuolat tobulinama, kaip ir betkuri kita pramonės sritis. Tu to paneigti negali.
Beto, beveik visų produktų gamyba viršija tų pačių produktų recyclingą.

Per artimiausius 10-15 metu niekas neprognozuoja suolio panaudotu automobiliu bateriju perdirbimo srityje. Kol tai techniskai imanoma, ekonomiskai yra katastrofiskai per brangu (baterijos pagaminimas ir perdirbimo nauda yra santykis 3:1, t.y. perdirbdamas baterija tu pakartotiniam panaudojimui isgauni tik tiek elementu, kad tris kartus eini i minusa). Ir be to, litis kaip elementas sitame klausime net nefiguruoja, nes jei kobalta ir nikeli jie isgrynina, tai litis eina i pasalini elementu miksa ir jo isgryninimas perdirbimo metu yra kol kas praktiskai nulinis. O mes dar nekalbame apie tai, kad niekas nezino, kaip vystysis bateriju technologijos, ir todel niekas nezino,kokia perdirbimo technologija joms kurti/tobulinti. Pasidomek siek tiek, pries pildamas beleatristika, nes paprasytas sukonkretinti savo pozicija faktais, atsakineji klausimais i klausimus. Kas yra grazus pozymis kad sitoje srityje esi tik delfi skaitytojas. Jei pagristum savo argumentus, as tureciau i ka atsakyti. O atsakineti i filosofinius klausimus argumentais man siame etape atrodo pernelyg brangus laiko svaistymas, salia to, ka as tau jau parasiau. Kaip siek tiek materialo paties vidiniam tobulejimui paskatinti. Tikiuosi pades :)
ddt
| Lapkričio 09 d. 12:55
Lexxus
| Lapkričio 09 d. 12:27

Perskaičiau visus komentarus, gal dviejuose buvo apie Renault :)
O ta EV prieš VDV diskusija primena avies kailio ilgio aptarimą vilkų forume :) Ji būtų visai kitokia kokiam nors žaliųjų forume.
Kad ir kaip nenori pripažinti išmetamųjų dujų gerbėjai - ateitis yra tikrai ne jų. Jei elektriniai kainuotų dabar tiek pat, kiek vidaus degimo, jau dabar daug kas pakeistų nuomonę. Mano galva kol kas tai pagrindinis stabdis, nes kilometražas tikrai jau ne problema, krūva benzų jau nuvažiuoja mažiau su baku nei EV, greitis išvis juokingas, kai max 130 leidžiamas. Taip yra krovimo problema, bet tai tik laiko klausimas, auga stotelių skaičius, įkrovimo greitis, o kiek naujų vietų atsiranda - kiekvienas garažas tampa įkrovimo vieta. Ir kai tik gamintojai pradės leisti šių auto kiekius ir masinė gamyba atpigins juos, kelio atgal nebus. Kinijoj jau tas vyksta.
Su savo auto 90% važiuoju mieste - į darbą ir su reikalais, nuvažiuoju iki 100km per dieną, naktim turiu kur krauti - noriu elektrinio :( Gal Renault išeis iš F1 ir sutaupytais pinigais sumažins elektrinių auto kainas?

Kuris cia garazas tampa ikrovimo vieta? Gal as savo parkinge blogai ieskau? Nebent nuo apsvietimo laida nusivesciau. Masine gamyba ju neatpigins, bateriju komponentu kaina yra pagrindinsi komponentas, o licio bateriju masinis naudojimas visuose sektoriuose (laptopai, telefonai ir pan) niekaip kazkodel itakos kainoms nedaro. Kuo didesnis haipas ant ekologijos, tuo daugiau gamintojai nores pasisildyt ant masinei psichozei pasidavusiu wannabe enviromentalistu. Nes jei tas zaliasis tikrai zalias, jis apskritai nevaziuos ir su elektromobiliu, kuris per savo life cycle CO2 ir tarsos prigeneruoja tik nedaug maziau nei VDV produktas.
Lexxus
| Lapkričio 09 d. 12:27
Perskaičiau visus komentarus, gal dviejuose buvo apie Renault :)
O ta EV prieš VDV diskusija primena avies kailio ilgio aptarimą vilkų forume :) Ji būtų visai kitokia kokiam nors žaliųjų forume.
Kad ir kaip nenori pripažinti išmetamųjų dujų gerbėjai - ateitis yra tikrai ne jų. Jei elektriniai kainuotų dabar tiek pat, kiek vidaus degimo, jau dabar daug kas pakeistų nuomonę. Mano galva kol kas tai pagrindinis stabdis, nes kilometražas tikrai jau ne problema, krūva benzų jau nuvažiuoja mažiau su baku nei EV, greitis išvis juokingas, kai max 130 leidžiamas. Taip yra krovimo problema, bet tai tik laiko klausimas, auga stotelių skaičius, įkrovimo greitis, o kiek naujų vietų atsiranda - kiekvienas garažas tampa įkrovimo vieta. Ir kai tik gamintojai pradės leisti šių auto kiekius ir masinė gamyba atpigins juos, kelio atgal nebus. Kinijoj jau tas vyksta.
Su savo auto 90% važiuoju mieste - į darbą ir su reikalais, nuvažiuoju iki 100km per dieną, naktim turiu kur krauti - noriu elektrinio :( Gal Renault išeis iš F1 ir sutaupytais pinigais sumažins elektrinių auto kainas?
Telemetrijus
| Lapkričio 09 d. 10:24
Patiokas
| Lapkričio 09 d. 00:09

Palyginai pb akumuliatoriu ir liti..... Panasu cia diskusija ir baiksis, pazek vaizdeliu kas buna pb akumui overload arba overdischarde ir licio, gal suprasi skirtuma tarp siu dvieju tipu, vienas paprastas kaip 2x2 ko apie kita nepasakysi, jei nori eksperimentam galiu perleist lipo celiu, nereiks nei fejerverku naujiem metam ;) ir palyginai pb akuma kuris masinoje yra turbut vidutiniskai 12v 60ah kas gaunasi 6 celes tai 360ah talpa ir ev masinu bateriju paka su.... Kaip pvz tesla su 7000 bayeriju x bent 2.5ah kas gaunasi 17500ah talpa. Jauti skirtuma perdirbimo mastam ir gamybos mastam? Vienai masinai...... O kaip pats sakei jei 100 milijonu vienetu?

Nieko tu nesupratai.
Aš palyginau praeitį su dabartimi. Kad ženkliai padidėjus automobilių skaičiui ir jų keliamai potencialiai taršai - pasaulio pabaiga neįvyko.
Kiekviena technologija turi savo pliusų ir minusų. Tas pats ir su elektomobiliais - tai specifinis produktas su savo infrastruktūra. Jei tas produktas turės klientūrą - egzistuos ir vystysis toliau, ir atvirkščiai. Simple.
Telemetrijus
| Lapkričio 09 d. 10:12
ddt
| Lapkričio 09 d. 00:37

Bet siaip as prasiau faktu, o ne beleatristikos. Todel prasau, nuzudyk mane faktais, o ne blah blah. Aciu.

Visu pirma, tu pats nepateikiai jokių faktų. Pasakyti, kad baterijų perdirbimas labai sudėtinga technologija, o recyclingas atsilieka "tūkstantmečiais" - ne skaičius, o būtent beletristika. Pati baterija sudetingesnis įrenginys nei plastikinis butelis ar padanga, tai logiškai, kad ir perdirbimas analogiškai sudėtingesnis.
Aš niekur nesakau, kad akumuliatorių perdirbimas tokio pačio sudėtingumo, kaip ir pvz padangų.
Baterijų perdirbimo technologijos egzistuoja ir ji nuolat tobulinama, kaip ir betkuri kita pramonės sritis. Tu to paneigti negali.
Beto, beveik visų produktų gamyba viršija tų pačių produktų recyclingą.
Patiokas
| Lapkričio 09 d. 00:55
Patiokas
| Lapkričio 09 d. 00:45
Beje pamirsau pamineti, lipo tipo baterijos turi tikimybe savaime uzsidegti/sprokti net nenaudojant, pakanka padedi pilnai pakrauta, tada atveku kad pasikrauni pilnai savo ev masina, isvazineji is eilsteles ir y tave yvaziuoja, vyksta gincai su draudimu ir masina stovi nenaudojama tarkim menesi, esant celeje max leidziamai 4.2v ytampai ilga laika vyksta chemines reakcijos viduje ir issiskiria siluma, kuo visa tai gali baiktis karsta vasaros diena? Ar priminti kad licio baterijose pilna licio metalo, ar priminti jei is chemijos nepameni koks pavojingas yra sitas metalas ir reaguoja net su ore esancia dregme?
ddt
| Lapkričio 09 d. 00:37
Telemetrijus
| Lapkričio 08 d. 23:18

Atliekų perdirbimo problema neapsiriboja išskirtinai baterijų klausimu. Bet kokių šiukšlių pasaulyje yra per daug - tokia yra tiesa.
Todėl nelabai suprantu kodėl vienos atliekos gali būti toleruojamos, o kitos - ne? Ypač, kai paminėjai senas padangas.

Bet siaip as prasiau faktu, o ne beleatristikos. Todel prasau, nuzudyk mane faktais, o ne blah blah. Aciu.
ddt
| Lapkričio 09 d. 00:33
Telemetrijus
| Lapkričio 08 d. 23:18

Atliekų perdirbimo problema neapsiriboja išskirtinai baterijų klausimu. Bet kokių šiukšlių pasaulyje yra per daug - tokia yra tiesa.
Todėl nelabai suprantu kodėl vienos atliekos gali būti toleruojamos, o kitos - ne? Ypač, kai paminėjai senas padangas.

Del to, kad senu padangu perdirbimo technologijos prieinamos ir pigios. Licio bateriju perdirbimo technologijos skirtingos kiekvieno automobiliu gamintoju baterijoms, del to pakankamai unikalios, rezultate - labai brangios, ir kol kas beveik neegzistuojancios pramoniniame lygyje. I tai labai mazai investuojama, t.y. investicijos i recycling'a yra visikas mizeris, lyginant su gamyba. Tuo labiau, kad automobiliu bateriju technologijos nuolat kinta, tobuleja, ir perdirbimas, jei jis ir yra, jis atsilieka tukstantmeciais. Kas suma sumarum duoda milziniska minusa ekologijos prasme.
Patiokas
| Lapkričio 09 d. 00:09
Palyginai pb akumuliatoriu ir liti..... Panasu cia diskusija ir baiksis, pazek vaizdeliu kas buna pb akumui overload arba overdischarde ir licio, gal suprasi skirtuma tarp siu dvieju tipu, vienas paprastas kaip 2x2 ko apie kita nepasakysi, jei nori eksperimentam galiu perleist lipo celiu, nereiks nei fejerverku naujiem metam ;) ir palyginai pb akuma kuris masinoje yra turbut vidutiniskai 12v 60ah kas gaunasi 6 celes tai 360ah talpa ir ev masinu bateriju paka su.... Kaip pvz tesla su 7000 bayeriju x bent 2.5ah kas gaunasi 17500ah talpa. Jauti skirtuma perdirbimo mastam ir gamybos mastam? Vienai masinai...... O kaip pats sakei jei 100 milijonu vienetu?
Telemetrijus
| Lapkričio 08 d. 23:18
ddt
| Lapkričio 08 d. 23:02

Papasakok apie perdirbimą. Plyz. Nes tik neseniai būtent ta tema bendravom su viena LT labai gerbiama profesore, tos srities. Galbūt tu žinai kažką daugiau, nei profesionalai. Pls, įrodyk kad esi vyras, žiebk tiesos man į akis. Ne apie žirgus 19 amžiuje.

Atliekų perdirbimo problema neapsiriboja išskirtinai baterijų klausimu. Bet kokių šiukšlių pasaulyje yra per daug - tokia yra tiesa.
Todėl nelabai suprantu kodėl vienos atliekos gali būti toleruojamos, o kitos - ne? Ypač, kai paminėjai senas padangas.
ddt
| Lapkričio 08 d. 23:04
Telemetrijus
| Lapkričio 08 d. 21:07

Kiekvienas automobilis nuo senų laikų, dažniausiai, turi bateriją t.y. "akumuliatorių". 1950m per metus buvo pagaminama ~10mln automobilių, dabar ~100mln, skirtumas 10x, o prieaugis dar didesnis. Plius, dar įvertinkime šeip visokų įrenginių su baterija atsiradimą per amžių.

Ir? Ir kaip paveikė ekologiją išskirtinai eksponentinis baterijų gamybos prieaugis, lygiant su kitais vartojojiškais pramonės produktais?

Papasakok tai padangų perdirbimo įmonei Alytuje. PADANGŲ, kurios kiek metų senesnės už švino akumus? Nebekalbant apie ličio?
ddt
| Lapkričio 08 d. 23:02
Telemetrijus
| Lapkričio 08 d. 20:47

Man tokie "baubai" primena 19a kliedesius, kad automobilis niekada nepakeis žirgo, kad pastarasis triukšmingas, o kurą tik vaistinėje yra gali įsigyti ir t.t. ir pan.
O konspiracines teorijas, kad baterijų beveik neįmanoma perdirbti - gali pasilikti sau.

Papasakok apie perdirbimą. Plyz. Nes tik neseniai būtent ta tema bendravom su viena LT labai gerbiama profesore, tos srities. Galbūt tu žinai kažką daugiau, nei profesionalai. Pls, įrodyk kad esi vyras, žiebk tiesos man į akis. Ne apie žirgus 19 amžiuje.
Telemetrijus
| Lapkričio 08 d. 21:07
Patiokas
| Lapkričio 08 d. 21:00

Kuras dalykas kury ysipili ir pasinesi, daiktas kitaip sakant, elektra visai kas kita, kazkaip ja perduoti reikes, oru? Nikolas tesla bande, jau tada suprato kad naudos maziau nei pasekmes to, neklabu apie mazus kiekius. Baterijas eina perdirbti taip, bet pasidomek kas sudetyje yra licio baterijoje, ir kai kievienom masinoj teks keist kas tarkim max 10 metu zinai kokie kiekie susidarys toksisku cheminiu medziagu? Siai dienai nera sukurta jokios baterijos kuri nasiai veiktu ziemos salygom, zinai kiek metu kuriama jau? Parodyk teslu kurios butu paplite atsiauriuose krastuose, pagrindas usa silti krastai, nes daugelis europieciu da rnesuoranta kad ta masina prie -20 is deklaruojamu 500 km nuvaziuos duok dieve 100 ir teks ja pamirst......

Kiekvienas automobilis nuo senų laikų, dažniausiai, turi bateriją t.y. "akumuliatorių". 1950m per metus buvo pagaminama ~10mln automobilių, dabar ~100mln, skirtumas 10x, o prieaugis dar didesnis. Plius, dar įvertinkime šeip visokų įrenginių su baterija atsiradimą per amžių.

Ir? Ir kaip paveikė ekologiją išskirtinai eksponentinis baterijų gamybos prieaugis, lygiant su kitais vartojojiškais pramonės produktais?
Patiokas
| Lapkričio 08 d. 21:00
Kuras dalykas kury ysipili ir pasinesi, daiktas kitaip sakant, elektra visai kas kita, kazkaip ja perduoti reikes, oru? Nikolas tesla bande, jau tada suprato kad naudos maziau nei pasekmes to, neklabu apie mazus kiekius. Baterijas eina perdirbti taip, bet pasidomek kas sudetyje yra licio baterijoje, ir kai kievienom masinoj teks keist kas tarkim max 10 metu zinai kokie kiekie susidarys toksisku cheminiu medziagu? Siai dienai nera sukurta jokios baterijos kuri nasiai veiktu ziemos salygom, zinai kiek metu kuriama jau? Parodyk teslu kurios butu paplite atsiauriuose krastuose, pagrindas usa silti krastai, nes daugelis europieciu da rnesuoranta kad ta masina prie -20 is deklaruojamu 500 km nuvaziuos duok dieve 100 ir teks ja pamirst......
Telemetrijus
| Lapkričio 08 d. 20:50
Patiokas
| Lapkričio 08 d. 20:45

Kalbeti kad ev yra ateitis kazkaip atrodo kad nebent tie vaikai varvinantys seile y teslos plakata taip pasakyt gali, kiekvienas sveiko proto zmogus supras kelis dalykus, kiek dabar pasaulyje pagaminama elektros energijos ir kiek suvartojama? Is kur bus imamama energija kai ev masinos pakeis visas su ice varikliais?????? Vel statysim atmonines alektrines? Ar visas teritorijas uz miesto ribu apstatysim vejo jegainem ir saules kolektoriais? Oj tada visi esami el tinklai bus tiesiog kelis simtus kartu per silpni, visa el. Infrastruktura per nauja tures but daroma, rimtai tikit tuo? Domejotes kiek kainuoja pagaminti ir utilizuoti tos pacios teslos bateriju paka? Manot jos amzinos? Teke girdeti apie licio jono bateriju veikima esant neigiamos temperaturoms? Na va prie el tinllu atnaujinimo ir elektriniu statymo dar ir sildomu garazu ir fabriku utilizuoti baterijas reikes.... Kazkaip retas kuris apie tai pamasto, fast charge stoteles, zinot kiek trumpina masinos baterijos tarnavimo laika? Fast charge stotelese manot tik kompas ir laidas? Ar kalnas bateriju kurios kaupia el. Energina ir greitai ja perteikia y masina? Is el tinklo praktiskai neymanoma fast charge funkcija, eininiame priuse jau yra 400v sistema, nauju masinu jau ir visi 800v, lietuvoje vadinamas trifazis yra 360v, vadinasi reikalingi transformatoriai kurie kaista ir panasus dalykai, jau yra nuostoliai. Rimtai manot kad ev masinose tik krauni ir vaziuoji? Pasidomekit placiau kas kiek laiko ten keiciami skysciai..... Kuris cia sake kad vandenilio varomas ice variklis tai tas pats elektrinis tik kitaip el panaudota, siulau pasidometi siuo klausimu tada kaip is vandens issikirama h ir 02, ir kur toliau sie elementai panadojami..... Ev masina matai vis tiek gaunasi kol salyginai naujos ev masinos tol nera cirku, palaukim kol pirmom bus 20 metu, kuriu dauguma lietuvoje, kuris sugebes ypirkt batery paka kuris kainuos kokia 20k euru.... Bus grazu pazet y fakelus miestuose kai naudos baterijas po tarnavimo laiko.... Ai pala mes visi vazinesim su naujom masinom..... Kol ev yra vienetai tol jie patraukliai atrodo, bet jei bus dauguma.... Ysivaizduoji kaip atrodys degalines kai ten stoves kiekvienas po valanda? Krausim namie, ok kas turi privatu nama, o daugiabuciai? Pabaigai, kodel vaikai svaiksta apie teslas, gal del ispusto burbulo net mokyklose kad elektra tai ateitis...... Ir dar vienas dalykas, kaip manai ziauriai saugu avarijos atveju sedint ant 800v elektros lizdo, kuris islindes is parako statines???? Siulau pasinaudoti google ar youtube paziureti kas vyksta su pazeista licio jono ar licio polimeru baterija.... O kai ju pas tave po uzpakaliu yra teslos atveju 7000 vnt. As sudeliojau visus + ir - ir deje nematau ev masinu ateitim, arba ta ateitis kainuos kelis kart brangiau nei dabar nutriestas ir visu peikiamas dyzelis...... Ps pagaminti viena automobiliui skirta bateriju paka ir ji utilizuoti ismetama tersalu geroksi daugiau nei vienas dyzelinis auto per gyvenima ismeta vaziudamas 30 metu.....

Pasikartosiu - 19a pabaigoje kurą galėjai įsigyti tik vaistinėje, o kaip pasaulis atrodė po kelių dešimtmečių?
Jei yra problema - yra ir sprendimas.
Telemetrijus
| Lapkričio 08 d. 20:47
ddt
| Lapkričio 08 d. 20:31

Papasakok apie prieinamas (ne NASA biudžetui lygių) technologijas, skirtas perdirbti skirtingų gamintojų skirtingais know how pagrįstas baterijų perdirbimo technologijas. Oh wait. Nėra tokių. Kol kas mes visu greičiu žiūrim į ličio jonų baterijų sąvartynus. Alytaus padangos atrodytų kaip savaitgalis rojuje.

Man tokie "baubai" primena 19a kliedesius, kad automobilis niekada nepakeis žirgo, kad pastarasis triukšmingas, o kurą tik vaistinėje yra gali įsigyti ir t.t. ir pan.
O konspiracines teorijas, kad baterijų beveik neįmanoma perdirbti - gali pasilikti sau.
Patiokas
| Lapkričio 08 d. 20:45
Kalbeti kad ev yra ateitis kazkaip atrodo kad nebent tie vaikai varvinantys seile y teslos plakata taip pasakyt gali, kiekvienas sveiko proto zmogus supras kelis dalykus, kiek dabar pasaulyje pagaminama elektros energijos ir kiek suvartojama? Is kur bus imamama energija kai ev masinos pakeis visas su ice varikliais?????? Vel statysim atmonines alektrines? Ar visas teritorijas uz miesto ribu apstatysim vejo jegainem ir saules kolektoriais? Oj tada visi esami el tinklai bus tiesiog kelis simtus kartu per silpni, visa el. Infrastruktura per nauja tures but daroma, rimtai tikit tuo? Domejotes kiek kainuoja pagaminti ir utilizuoti tos pacios teslos bateriju paka? Manot jos amzinos? Teke girdeti apie licio jono bateriju veikima esant neigiamos temperaturoms? Na va prie el tinllu atnaujinimo ir elektriniu statymo dar ir sildomu garazu ir fabriku utilizuoti baterijas reikes.... Kazkaip retas kuris apie tai pamasto, fast charge stoteles, zinot kiek trumpina masinos baterijos tarnavimo laika? Fast charge stotelese manot tik kompas ir laidas? Ar kalnas bateriju kurios kaupia el. Energina ir greitai ja perteikia y masina? Is el tinklo praktiskai neymanoma fast charge funkcija, eininiame priuse jau yra 400v sistema, nauju masinu jau ir visi 800v, lietuvoje vadinamas trifazis yra 360v, vadinasi reikalingi transformatoriai kurie kaista ir panasus dalykai, jau yra nuostoliai. Rimtai manot kad ev masinose tik krauni ir vaziuoji? Pasidomekit placiau kas kiek laiko ten keiciami skysciai..... Kuris cia sake kad vandenilio varomas ice variklis tai tas pats elektrinis tik kitaip el panaudota, siulau pasidometi siuo klausimu tada kaip is vandens issikirama h ir 02, ir kur toliau sie elementai panadojami..... Ev masina matai vis tiek gaunasi kol salyginai naujos ev masinos tol nera cirku, palaukim kol pirmom bus 20 metu, kuriu dauguma lietuvoje, kuris sugebes ypirkt batery paka kuris kainuos kokia 20k euru.... Bus grazu pazet y fakelus miestuose kai naudos baterijas po tarnavimo laiko.... Ai pala mes visi vazinesim su naujom masinom..... Kol ev yra vienetai tol jie patraukliai atrodo, bet jei bus dauguma.... Ysivaizduoji kaip atrodys degalines kai ten stoves kiekvienas po valanda? Krausim namie, ok kas turi privatu nama, o daugiabuciai? Pabaigai, kodel vaikai svaiksta apie teslas, gal del ispusto burbulo net mokyklose kad elektra tai ateitis...... Ir dar vienas dalykas, kaip manai ziauriai saugu avarijos atveju sedint ant 800v elektros lizdo, kuris islindes is parako statines???? Siulau pasinaudoti google ar youtube paziureti kas vyksta su pazeista licio jono ar licio polimeru baterija.... O kai ju pas tave po uzpakaliu yra teslos atveju 7000 vnt. As sudeliojau visus + ir - ir deje nematau ev masinu ateitim, arba ta ateitis kainuos kelis kart brangiau nei dabar nutriestas ir visu peikiamas dyzelis...... Ps pagaminti viena automobiliui skirta bateriju paka ir ji utilizuoti ismetama tersalu geroksi daugiau nei vienas dyzelinis auto per gyvenima ismeta vaziudamas 30 metu.....
ddt
| Lapkričio 08 d. 20:35
Telemetrijus
| Lapkričio 08 d. 19:54

Užtenka pažiūrėti, kas buvo prieš 10m ir kas yra dabar. Elektromobilių skaičius tik auga.
Antra - elektros gamyba iš iškastinio kuro yra ekologiškiau, nei vdv kuras. Trečia - gaminti vdv kurą irgi reikia el-energijos :)

Taip, nes Amsterdamo oro uostas buvo nupirkęs beveik 180 Tesla Model S kaip taksi. Už Europinius. Įmonės perka vadovams kaip tarnybinius. Carsharing'as perka. Va tau ir rinka.

F-1.lt pulsas