FIA ištyrė 28 rimtas avarijas (4)

FIA ištyrė 28 rimtas avarijas
logo Gegužės 14 d. 09:45, FIA

FIA ištyrė 28 rimtas ir mirtinas avarijas automobilių sporte, kurios įvyko įvairiose trasose per pradėjusius metus ir paskelbė apie pakeitimus lenktynių saugumo srityje. Pavyzdžiui, buvo išanalizuoti visi avarijos „Formulės-2“ lenktynėse Spa trasoje aspektai, kurioje žuvo Anthoine Hubertas, o Juanas Manulelis Correa gavo rimtas kojų traumas.

FIA dar labiau sugriežtino saugumo bandymų reikalavimus prie priešpriešinių ir šoninių smūgių – iš pradžių jie bus pritaikyti „Formulėje-1“, o vėliau, atnaujinant važiuokles, ir kitose lenktynių serijose.

Sistemos, panašios į dabar naudojamus ratų atsiskyrimo įtaisus, turės sulaikyti ir kitas stambias detales, nes svarbu sulaikyti kuo daugiau nuo mašinos atitrūkstančių pavojingų detalių avarijos atveju. Tyrinėjamos naujos konstrukcijos bei medžiagos, kurios neleistų dūžtant bolidui susidaryti smulkioms nuolaužoms.

Yra nagrinėjama kitokia prekinių sparnų konstrukcija bei jų tvirtinimo elementai prie mašinų. Pavyzdžiui, kalba eina apie specialią tvirtinimo lūžimo konstrukciją avarijos metu, kuri neleistų per varžybas kilti pavojingoms situacijoms.

Svarstoma pogalvių konstrukcijos pakeitimų koncepcija formulių serijose ir naujas sėdynių šoninio prilaikymo standartas su padidinta apsauga kėbuliniuose automobiliuose.

Lygiagrečiai tobulinant mašinų saugumo elementus, FIA paskelbė ir rekomendacijas lenktynių trasoms.

Jau yra sukurti nauji apsauginiai barjerai su didesne energijos slopinimo jėga prie smūgio nuo 0 iki 20 laipsnių. Saugumo zonos trasose turės daugiau slydimą kontroliuojančių paviršių ir specialių ruožų su aukštu trinties koeficientu. Lenktynininkams bus sukurta nauja sugrįžimo į trasą tvarka po išlėkimo iš jos.

FIA taip pat tyrinėja galimybę operatyviau ir tiksliau informuoti pilotus apie pavojingas situacijas trasoje. Pavyzdžiui, informacija apie geltonų vėliavų pasirodymą bus dubliuojama galiniame bolido signale ir bus perduodamai nuo mašinos mašinai. Yra kuriamos sistemos, kurios galės operatyviai sumažinti jėgos agregatų galią.

Dar šiais metais „Formulės-2“ ir „Formulės-3“ mašinose atsiras sistemos, įspėjančios lenktynininkus apie oro slėgio sumažėjimą padangose.


Komentarai (4)
Vitaliy Vitaliy
| Gegužės 15 d. 23:46
pavogtos karštos merginų išmaniųjų telefonų nuotraukos čia ... http://69chat.club
zQer
| Gegužės 14 d. 12:50
DR to mcl, sainz to FR confirmed
leksas
| Gegužės 14 d. 11:32
puiku, viskas turi tubolėti, labai laukiu 2022 reglamento, turėtų būti labai įdomu
kart
| Gegužės 14 d. 11:10
Kupolus reikia uždėti, kad detalės nesibarstytų ir šonuose padangų prikabint kaip ant laivų, kad sušvelnintų smūgį :))
×

F-1.lt pulsas